Список рекомендованої літератури
для написання курсових робіт з дисципліни:
«PR у політичній сфері»
Аги У., Кэмерон Г., Олт Ф., Уилкокс Д. Самое главное в PR. – Спб.:Питер,2004. – 708 с.
Алешина И.В. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. ─ М.:Изд-во «ГНОМ-ПРЕСС»,1997. ─ 256 с.
Амелин В.Н., Устименко С.В. Технологии избирательной кампании. М.: Союз, 1993.
Андреева Г.М. Социальная психология: Учебник. ― М.:Аспект Пресс,2004. ― 365 с.
Анцупов А.Я., Шипилов А.И. Конфликтология: Ученик для вузов. 3-е изд. ─ СПб: Питер,2007. ─ 496 с.
Аристотель. Политика // Мыслители Греции. От мифа к логике: Сочинения. – М.: ЗАО «Изд-во ЭКСМО-Пресс»; Харьков: Фолио, 1999. – С. 793-1026.
Балабанова Л.В., Савельєва К.В. Зв´язки з громадськістю в системі маркетингового менеджменту підприємств: Монографія. ─ Донецьк,2005. – 308 с.
Бебик В. Політологія для політика і громадянина: Монографія. – К.:МАУП, 2003.
Бебик В. Як стати популярним, перемогти на виборах та утриматися на політичному олімпі. К.:Абрис, 1993. — 128 с.
Бебик В.М. Базові засади політології. К.: МАУП, 2000. 383 с.
Бебик В.М. Менеджмент виборчої кампанії: ресурси, технології, маркетинг: Навч.-метод. посіб. К., 2001. 213 с.
Бебик В.М. Політичний маркетинг і менеджмент / Міжрегіон. Акад. упр. персоналом . К.,1996. ─ 144 с.
Берлин А.Д., Григор Г.Э. Корпоративный лоббизм: Теория и практика. ― М.:Изд. Дом Моск.Междунар. ун-та,2005. ― 200 с.
Берн Э. Лидер и группа. Екатеринбург:ЛИТУР, 2001.
Бернс А. Сучасна реклама. ― М.: Довгань, 1995.
Білоус А. Політичні об’єднання України. К.:Україна, 1993. — 108 с.
Блажнов Е.А. Publc Relations. Приглашение в мир цивилизованных рыночных и общественных отношений. М.,1994.
Блэк С. Введение в паблик рилейшнз. — Ростов-на-Дону, 1998. — 320 с.
Бондаренко С.В. Социальные технологии «электронной демократии» // http:// library.cjes.ru/online.
Борисов Б.Л. Технология рекламы и PR: Учебн. пособ. ─ М.:ФАИР-ПРЕСС,2001. ─ 624 с.
Бортніков В.І. Політична участь і демократія: українські реалії: Монографія. ― Луцьк: РВВ «Вежа» Волин. держу н-ту імЛ.Українки,2007. ― 524 с.
Бредемайер К. Искусство словесной атаки. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2007. – 178 с.
Бузин В.Н. Медиапланирование для практиков. ― М.:Вершина,2006. ― 448 с.
Бурдье П. Общественное мнение не существует // Социология политики. — М.,1993. — С.161-177.
Буркут І., Колесников О. Виборчі технології: регіональний досвід. ― Чернівці: Букрек,2009. ― 240 с.
Вайнштейн Г. Интернет как фактор общественных трансформаций // Мировая экономика и международные отношения. – 2002. - № 7. – С. 17.
Вандишев В. М. Риторика: екскурс в історію вчень і понять: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Кондор, 2003. – 264 с.
Варій М.Й. Політико-психологічні передвиборчі технології: Навч.- метод. посіб. — К.:”Ельга Ніка-Центр”, 2003. — 400 с.
Введение в руморологию: использование слухов на американських выборах / Сост. С.Василенко; Пер. С англ. Ю.Стома. ― М.:Полиграфоцентр-плюс,2004. ― 304 с.
Вебер М. Соціологія. Загальноісторичні аналізи. Політика. К.:Основи, 1998.
Вершинин М.С. Политическая коммуникация в информационном обществе. ─ СПб.:Изд-во В.А.Михайлова, 2001. ─ 253 с.
Виборче законодавство: українська практика, міжнародний досвід та шляхи реформування / За заг. ред. Радченка Є.В. – К.: Факт,2003. ─ 308 с.
Винников О., Чорній Л. Прозорі вибори та ЗМІ і Україні: правове регулювання. К.: Укр. незалеж. центр політ. дослідж., 2003. 168 с.
Виноградов М. Інформаційно-аналітична діяльність// Альманах Лабораторія реклами, маркетингу і « public relations. ― 2005.
Вишняк О.Електоральна соціологія: історія, теорія, методи. К.:Ін-т соціології НАН України, 2000.
Выдрин Д. Очерки практической политологии. – К.,1991. – С.7293
Выдрин Д.И. Политика: история, технология, экзистенция. К.: Лыбидь, 2001. 432 с.
Ганжуров Ю.С. Парламент України в політичній комунікації . ─ К.:Вид-во «Україна»,2007. ─ 349 с.
Глускина Л.М. Расцвет афинской рабовладельческой демократии // История Древнего мира. Расцвет Древних обществ. ─ М.: Знание,1983. ─ С.180─194.
Гозман Л.Я., Шестопал Е.Б. Политическая психология. ─ Ростов-на-Дону, 1996.
Головатий М. Мистецтво здобувати владу // Політ. менедж. 2003. № 1. С.49-58
Головатий М. Мистецтво політичної діяльності. К.,2002. С.22.
Головатий М. Професія політик. К.: Парлам. вид-во, 2000. 88 c.
Голубков В.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. М.,2000.
Горбатенко В.П. Політичне прогнозування: Теорія, методологія. Практика. ― К.:Генеза,2006. ― 400 с.
Грабовський С. Слава Інтернету // ТелеКритика. ─ 2005. ─ №1─2. ─ С.12.
Громадянське суспільство в сучасній Україні: специфіка становлення, тенденції розвитку / За заг. ред. Ф.М.Рудича. ― К.:Парлам. вид-во,2006. ― 412 с.
Гуманитарные технологии и политический процесс в России. ─ СПб.: СПбГУ,2001.
Гуревич Ж. П. Политика и её имиджи / Ж. П. Гуревич. ― М., 1988.
Даймонд Л., Платтнер М.Ф. Глобальне відродження демократії / Пер. з англ. Є.Виноградова. ─ Л.:Ахілл,2004.
Дашутін Г.П., Михальченко М.І. Український експеримент на терезах гуманізму. К.: Парлам. вид-во,2001. 335 с.
Действующее международное право: В 2 т.: Учеб. пособ. / Моск. гос. ун-т междунар. отн. ─ М.: Междунар. отнош.,2002. ─ Т.2. ─ 512 с.
Дейян А. Реклама. М.: Прогресс-Универс, 1993. 176 с.
Держава і громадянське суспільство в Україні: проблеми взаємодії: Монографія / Кресіна І.О., Скрипник О.В., Коваленко А.А. та ін.; За ред. Кресіної І.О. ─ К:Логос,2007. ─ 316 с.
Джилас М. Лицо тоталитаризма. М.,1992.
Діденко Н.Г. Управління, влада, держава: філософські аспекти взаємодії: Монографія. — Донецьк: ДонДУУ, 2005. — 128 с.
Дмитрик Н. Интернационализация правового регулирования вопросов применения электронных подписей // [email protected]; Серго А. Хакер и закон // [email protected].
Дубас О.П. Інформаційно-комунікаційний простір: культурно-політичні детермінанти: Монографія. ― К.:Генеза,2011. ― 256 с.
Дюверже М. Политические институты и конституционное право // Антология мировой политической мысли: В 5 т. / Семигин Г.Ю. (руков. проекта); Нац. общ.-научн. Фонд, Акад. полит. науки. ─ М.: Мысль,1997. ─ Т.2: Зарубежная политическая мысль ХХ в. ─ 831 с.
Дюверже М. Политические институты и конституционное право // Антология мировой политической мысли: В 5 тт. / Семигин Г.Ю. (руков. проекта); Нац. общ.-научн. Фонд, Акад. полит. науки. ─ М.: Мысль,1997. ─ Т.2: Зарубежная политическая мысль ХХ в. ─ 831 с.
Егорова-Гантман Е. В., Плешаков, К. В. Политическая реклама. ― М.: Никколо-Медиа, 2004.
Желтов В.В. Теория власти: Учеб. пособ. – М.: Флинта: МПСИ, 2008. – 657 с.
Зверинцев А.Б. Коммуникационный менеджмент: Рабочая книга менеджера PR. М.:Глоссарий, 1998. ─ 267 с.
Зельницький А., Удовенко П. Політичні партії і вибори (Довідник партійного працівника)— К.: ІУЕП "Гарант квалі", 2003. — 600 с. — (Сер. "Довід.-порадники").
Зернецька О., Зернецький П. PR – маніпуляційний вплив. Комунікативна теорія і практика // Політ. менедж. — 2003. — № 3. — С. 101—113.
Зернецька О.В. Глобальний розвиток систем масової комунікації і міжнародні відносини. К.,1999. 350 с.
Зинин Д., Лутченко В., Савенок В. Колыбель политики или паранойя избирательных кампаний — Чернигов: Изд-во "Чернигов. обереги", 2004. — 174 с.
Зирка В.В. Манипулятивные игры в рекламе: лингвистический аспект: Монография. — Д.: Днепропетров. нац. ун-т, ИМА-пресс, 2004. — 290 c.
Златопольский Д.Л. Государственное право зарубежных стран. Восточной Европы и Азии. М.: Зерцало, 1999. 320 с.
Змановская Е. Руководство по управлению имиджем. ─ СПб.:Речь,2005. ─ 144 с.
Зущик О.М. Лоббизм в Украине. ― К.,2006. ― 270 с.
Иванов В.Н., Матвиенко В.Я., Патрушев В.И., Молодых И.В. Технологии политической власти: зарубежный опыт . К.: Вища шк., 1994.
Избирательное право и избирательный процесс в Российской Федерации / А.В.Иванченко (отв. ред.). ─ М.,1999. ─ 841 с.
Избирательные технологии и избирательное искусство: Сб. статей / Под общ. ред. С.В.Устименко. М.:Рос. полит. энциклопедия, 2001. ─ 174 с.
Ильясов Ф.Н. Политический маркетинг. Искусство и наука побеждать на выборах. М.: ИМА-пресс, 2000.
Кант І. Критика практичного розуму / Пер. з нім., примітки, післямова І. Бурковського. – К.: Юніверс, 2004. – 239 с.
Кант І. Критика чистого розуму / Пер. з нім., примітки І. Бурковського. – К.: Юніверс, 2000. – 504 с.
Каптерев С.Е. Политическая коммуникация: основы управления избирательным процессом. ─ Н.Новгород: ННГУ, 2003.
Капустин Б. Г. Моральный выбор в политике: Учеб. пособие – М.: Изд-во МГУ, 2004 – 496 с.
Кара-Мурза С.Г. Власть манипуляции. ─ М.:Академ. проект,2007. ─ 380 с.
Кара-Мурза С.Г. Манипуляция сознанием. — К.:"Оріяни",2003. ─ 500 с.
Карнеги Д. Публичные выступления как путь к успеху. – Минск: Попурри, 2006. – 479 с.
Карнышев А.Д., Жуков К.С., Шестак В.Ф. Психология и технология политического соперничества. ─ М.,2001.
Кашкин В.Б. Основы теории коммуникации. Краткий курс. ―М.: АСТ: Восток – Запад, 2007.
Кін Д. Мас-медіа і демократія / О.Грищенко, Н.Гончаренко (пер. з англ.). — К.:К.І.С, 1999. — 134 с.
Кобелев Ю. Авторское право и Интернет // [email protected].
Ковальчук А.С. Основы имиджелогии и делового общения. ─ Ростов н/Д: Изд-во «Феникс»,2003. ─ 224 с.
Ковлер А.И. Избирательные технологии: российский и зарубежный опыт. М.:РАН, Ин-т гос-ва и права, 1995. 116 с.
Ковлер А.И. Франция: партии и избиратели. М.,1984. 140 с.
Колотілова Н. А. Риторика. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 232 с.
Кондорсе. Про вибори — Л.: Літопис, 2004. — 160 с.
Конончук С. Комунікаційний потенціал українських політичних партій // Питання ефективної комунікації політичних партій з виборцями в контексті формування публічної політики: пріоритети розвитку. ─ К.:УНЦПД, 2007. ─ С.17─18.
Конституційне право України / За ред. В.Я.Тація, В.Ф. Погорілка, Ю.М.Тодики. К.: Укр. центр правнич. студій,1999. ─ 376 с.
Королько В. Паблик рилейшнз. Наукові основи, методика, практика. – К.: 2001. – 400 с.
Королько В. Передвиборча комунікаційно-агітаційна кампанія: політичний феномен, структура, функції // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. — 2002. — № 1. — С.83—84.
Королько В. Політична реклама: уроки виборів, проблеми // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. ─ 1998. ─ № 6.
Королько В.Г. Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика: Підручник. К.: Вид. дім "Скарби", 2001. 400 с.
Котигоренко В.О. Етнічні протиріччя і конфлікти в сучасній Україні: політологічний концепт. ─ К.: Світогляд, 2004. ─ 722 с.
Котлер Ф. и др. / Пер. с англ. Основы маркетинга. М.; СПб; К.: Изд. дом "Вильямс",1999. ─ 1056 с.
Кочубей Л.О. Виборчі технології: Навч. посіб. – К.: Укр. центр політ. менеджм., 2008. – 332 с.
Краско Т. І. Психологія реклами. ― Х: Студцентр, 2002
Кресіна І.О., Перегуда Є.В. Парламентські вибори в Україні: правові і політичні проблеми. К., 2003. 368 c.
Куликов Е.М., Кубякин Е.О. Слухи как коммуникационный и социокультурный феномен современного общества. ― Краснодар: Кубанский гос. ун-т, 2009.
Кулиш А. Паблик рилейшнз для общественных (негосударственных) организаций. – К.: 2002. – 80с.
Куліш А., Самолевська Н. Вибори, агітація, медіа: Практичні поради. ─ К.,2005.
Курбан О.В. Діагностика та моделювання PR-процесів: Монографія. ― К.,2012. ― 160 с.
Кутырев Н. П. Технологии победы на выборах. М.,1999. — 99 с.
Латфуллин, Новичков Н.В. Политическая организация: Учеб. пос.—СПБ.:Питер, 2007. – 656 с.
Лебедева Т. Искусство обольщения. Паблик рилейшнз по-французски. Концепции. Практика. М.: Изд-во Моск. ун-та,1996. 134 с.
Лебедева Т.Ю. Путь к власти. Франция: выборы Президента. М., 1965. 340 с.
Левенець Ю.А. Виборчий процес: міфи і реалії. ― К.:Бланк-Прес,2006. ― 180 с.
Лейн Рональд, Рассел, Дж. Томас. Реклама: основы, развитие, функции. ― СПб: Питер, 2004.
Лисенко В. Чутки – активний засіб модифікації суспільної свідомості // Політичний менеджмент. ─ 2004. ─ № 6 (9). ─ C.96-102.
Лисовский С.Ф., Евстафьев В.А. Избирательные технологии: история, теория, практика. — М.: РАУ Ун-т, 2000. — 320 с.
Лігачова Н., Черненко С., Іванов В. та ін. Телебачення спецоперацій. К.: ТелеКритика, 2003. 266 с.
Лісничий В., Грищенко В., Іванов В. та ін. Сучасний виборчий PR. — Сєвєродонецьк: Вид. дім “ЕВРИКА”,2001. — 480 с.
Логика и риторика: Хрестоматия. – Минск, 1997.
Лукашев А., Пониделко А. Черный PR как способ овладения властью, или Бомба для имиджмейкера. – СПб, 2002. – 176 с.
Лысюк А.И. Социокультурная детерминация политического лидерства: содержание, способы, эволюция. – Черновцы: «Букрек»,2008. – 384 с.
Ляпина Т.В. Политическая реклама. К.: ВИРА-Р, 2000. 148 с.
Мак’явеллі Н. Флорентійські хронічки. Державець / Пер. з італ. А. Перепадя. – К. Основи, 1998. – 492 с.
Максимов А.А. Чистые и грязные технологии выборов: Российский опыт. — М.,1999. — 448 с.
Малахов В. А. Етика: Курс лекцій: Навч. посібник. – З-є вид. – К.: Либідь, 2001. – 384 с.
Малкин Е.Б., Сучков Е.Б. Основы избирательных технологий и партийного строительства. К:Осн. Цінності, 2005. ─ 524 с.
Малышевський Н.М. Технология и организация выборов. Минск: Харвест, 2003.
Мартыненко Н.М. Основы менеджмента. К.: Каравелла,2003. 496 с.
Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента / Пер. с англ. Общ. ред. и вступ. ст. Евенко Л.И. М.: Изд-во "Дело", 2000. 702 с.
Микитенко С. Енігма лідера, або Що може обіцяти політична кар’єра порядній людині, окрім втрати порядності. — К.: Вид-во “Молодь”, 2001. — 413 с.
Моисеев В. Паблик рилейшнз – средство социальной коммуникации. (Теория и практика). – К.: 2002. – 506 с.
Моисеев В.Л. Паблик рилейшнз. Теория и практика. ─ М.:ООО «ИКФ Омега ─ Л»,2001. ─ 376 с.
Мойсеєв В.А. Паблік рілейшнз: Навч. пос. ─ К.: «Академвидав»,2007. ─ 224 с.
Молчанов Н.Н. Генерал де Голль. ― М.,1973. ― 260 с.
Морган Н. Ораторское искусство. – М.: 2005. – 240 с.
Морозова Е.Г. Политический рынок и политический маркетинг: концепции, модели, технологии. – М.: Рос. политич. энциклопед.,1999. ─ 247 с.
Морозова Е.Г. Политическое консультирование и избирательный процесс. ─ М.:РЦОИТ,2001.
Морозова Е.Г. Электоральный менеджмент. ─ М.РЦОИТ,2002.
Московичи С. Век толп: Ист. трактат по психологии масс / Т.П.Емельянова (пер. с фр.) М., 1996. ─ 480 с.
Музыкант В.Л. Теория и практика современной рекламы. М., 1998. Ч.2. 328 с.
Мысин Н.В. Теория социального управления. ─ СПб.,1998. ─ 416 с.
Нагорна Л. П. Політична культура українського народу: історична ретроспектива і сучасні реалії. – К., 1998. – С. 264.
Назаретян А. П. Агрессивная толпа, массовая паника, слухи: Лекции по социальной и политической психологии – СПб.: Питер, 2003. – 192 с.
Назаров М.М. Массовая коммуникация в современном мире: методология анализа и практика исследований. – М.: УРСС, 2000.
Наминова Г.А. Паблик рилейшнз и средства массовой информации: управление информацией и конструирование связей // Актуальные проблемы политики и политологии в России / Под общ. ред. В.С.Комаровского. – М.,2003. – С.215-224.
Науменко Т.В. Массовые коммуникации в политической структуре общества // Вестн. Моск. ун-та. Сер. Полит. науки. – 2003. — № 3. – С.113.
Наумова Е.В.Политический маркетинг в современной России. ─ М.,2002.
Новиков Ю.А. Избирательная система России: 90 лет истории / Под ред. Ю.А. Дмитриева. ─ М.:Изд-во «Манускрипт»,1996.
Ноэль-Нойман Э. Общественное мнение. Открытие спирали молчания. ─ М.:Изд-во Ифра-М,1996. ─ 351 с.
Ольшанский Д. Основы политической психологии. Екатеринбург: Деловая книга, 2001.
Ольшанский Д. Политическая психология. СПб: Питер, 2002. ─ 575 с.
Орбан-Лембик Л. Е. Чутки як соціально-психологічне явище // Соціальна психологія ─ 2004. ─ №3 (5). ─ С. 47 – 62.
Орбан-Лембрик Л. Соціальна психологія: Посібник. – К.: Академвидав, 2003. – 448 с.
Осадчий М. Правовой самоконтроль оратора. – М., 2007. – 316 с.
Основы теории коммуникации / Под редакцией М.А.Василика. ― М.: Гардарики, 2003.
Оуэн Х., Ходжсон В., Газзард Н. Призвание — лидер: Полное руководство по эффективному лидерству. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005. — 384 c.
Панарин И.Н. Информационная война, PR и мировая политика: Учеб. пос. ― М.:Горячая линия – Телеком, 2006. ― 352 с.
Пахарев А. Д. Мыслители о правителях: историко-политологический аспект. – К.: Знання України, 2001. – 270 с.
Пахарев А.Д. Политическое лидерство и лидеры: Монография. К.: Знание Украины, 2001. ─ 270 с.
Перелыгина Е.Б. Психология имиджа: Учеб. пособ. ─ М.: Аспект-Пресс,2002. ─ 223 с.
Підготовка і проведення виборчих кампаній / Авт. -укладач Наумов В.О. К.: СП "Інтертехнодрук", 2002. ─ 340 с.
Пізнюк Л.В. Паблік рилейшнз: Навч. посіб. для дистанц. навчання — К.: Ун-т "Україна", 2005. — 239 с.
Піча В.М., Хома Н.М. Політологія: Навч. посіб. для студ. вищ. закл. освіти. — К.: Каравела Л.: Новий Світ-2000, 2001. — 328 с.
Пойченко А. Політика: теорія і технології діяльності. К.,1995. 102 с.
Пойченко А.М. та ін. Конфлікт у політичному житті сучасної України: теорія і технологія розв’язання . К.:УАДУ,1997. 92 с.
Политиками не рождаются: как стать и остаться эффективным политическим лидером : В 2-х тт. / Под ред. Е.Егоровой-Гантман. М.: 1993.
Политическая наука / РАН ИНИОН. – М.: 2002. ― №3: Политический дискурс: История и современные исследования. –С.7-86.
Политический менеджмент: электоральный процесс и технологии / Под ред. А. В. Сморгунова. – СПб.: Изд-во СПб. ун-та, 1999. – 196 с.
Политический менеджмент: Учеб. пос. / Науч. ред. А.А.Деркач. ― М.,2004. ― 944 с.
Політичний режим і народовладдя в Україні: політологічний аналіз: Монографія / За ред. Ф.М.Рудича. ― К.:ІПіЕНД ім. І.Ф.Кураса НАН України,2011. ― 456 с.
Политология / Под общ. ред. С.Н.Смоленского. – М.: Эксмо,2008. –250 с.
Політика в особах. Політичне лідерство на постсоціалістичному просторі: національний і регіональний контексти / За заг. ред. Ф.М.Рудича. ― К.:Парлам. вид-во,2008. ― 352 с.
Політична система сучасної України: особливості становлення, тенденції розвитку: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. освіти За ред. Рудича Ф.М. К.: Парлам. вид-во, 2002. 327 с.
Політичний клас в сучасній Україні: особливості формування, тенденції розвитку / За заг. ред. Ф.М.Рудича: Монографія. ― К.: Парламент. вид-во,2010. ― 332 с.
Політичні партії України: В 3-х тт. / Уклад.: Ю.Шайгородський. К.: Укр. центр політ. менеджменту, 2005. Т.1. 876 с.; Т.2. 900с. ; Т.3. 872 с.
Політологічний енциклопедичний словник / Упоряд. Горбатенко В.П.; За ред. Шемшученка Ю.С., Бабкіна В.Д., Горбатенка В.П. К.: Вид-во "Генеза",2004. ─ 735 с.
Політологія / За ред. А.Колодій. – К.:Ельга, Ніка-Центр, 2003. – Кн.1: Політика і суспільство. – 664 с.
Політологія у запитаннях та відповідях / За заг. ред. К.М. Левківського. К.:Вищ. шк., 2003. ─ 263 с.
Політологія: Підруч. для студ. вищ. навч. закладів / За ред. Бабкіної О.В., Горбатенко В.П. — К.: Вид. центр “Академія”, 2002. — 528 с.
Політологія: Довідник / За ред. М.І.Обушного. К.: Довіра,2004. 599 с.
Полторак В. Політичний маркетинг та організація виборчих кампаній // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. 2002. № 1. С.6179.
Полторак В., Петров О. Избирательные кампании: научный подход к организации. — К.: Знания Украины, 2004. — 120 c.
Поплавський М. Азбука паблік рілейшнз. ─ К.:Вид-во «Дельта»,2007. ─ 281 с.
Порівняльна політика / За заг. ред. В.Бакірова, М.Сазонова. – Х.: ХНУ ім. В.Н.Каразіна,2008. – 576 с.
Потеряхин А.Л. Психология слухов: Научно-практ. пособ. – Черновцы, 2000.
Почекаев Р.Ю. История связей с общественностью: Учеб. пособ. ─ СПб: Питер, 2007. ─ 288 с.
Почепцов Г. Г. Информация и дезинформация. – К.: Ника-Центр, Эльга, 2001. – 256 с.
Почепцов Г. Г. Как ведутся тайные войны: Психологические операции в современном мире. – Х.: 2000. – 200 с.
Почепцов Г. Г. Как становятся президентами: избирательные технологии ХХ века. К.:Т-во "Знання", КОО, 1999. 380 с.
Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. – М.: 2002. – 624 с.
Почепцов Г. Г. Теория коммуникации. ─ М.: „Рефл-бук”; - К.: „Ваклер”, 2001. – 656 с.
Почепцов Г.Г. Имидж и выборы: Имидж политика, партии, президента. К.:”АДЕФ─Украина”, 1997. ─ 140 с.
Почепцов Г.Г. Имиджелогия: теория и практика. К.:СП"АДЕФ-Украина",1998. ─ 390 с.
Почепцов Г.Г. Коммуникативные технологии двадцатого века. М.:Рефл-бук; К.:Ваклер,1999. 348 с.
Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением. М.: 1998.
Почепцов Г.Г. Паблік рилейшнз: Навч. посіб. К.:КОО т-ва Знання, 2000. 506 с.
Почепцов Г.Г. Теория коммуникации. М.:Рефл-бук, 2002. ─ 656 с.
Проблеми влади і права в умовах посттоталітарних трансформацій: міждисциплінарний аналіз: Монографія / За ред. Панова М.І., Данильяна О.Г. — Х.: Право, 2004. — 360 с.
Пугачев В.П., Соловьев А.И. Введение в политологию: Учеб пособ. ─ М.: Аспект-Пресс,1995. ─ 320 с.
Рейнолдс Е., Рейллі Б. Посібник з розробки виборчих систем. — К.: "Нора-Друк", 2003. — 168 с.
Роберт А.Даль. Демократія та її критики / Лупішко М., Лупішко О. (пер. з англ.) Х.: Вид. група «РА─Каравела»,2002. 440 с.
Розвиток громадянського суспільства в Україні / Уклад. Шара Л. та ін. К.:Фонд "Європа ХХІ",2002. (Сер. "За прозору владу"). ─ 59 с.
Ромат Е.В. Реклама в системе маркетинга. К."Студцентр", 2008. ― 608 с.
Ромат Є. Основи реклами: Навч. посіб. ─ К.:Студцентр, 2006. ─ 288 с.
Ромат Є.В. Словник основних рекламних і маркетингових термінів. — Х.: "Студцентр", 2003. — 56 с.
Ротар Н. Політична участь громадян України у системних трансформаціях перехідного періоду: Монографія. ― Чернівці:Рута,2007. ― 472 с.
Ротар Н. Форми участі населення у політичних процесах: Навч. посіб. — Чернівці: Рута, 2004.— 77 с.
Рудич Ф. Випробування асортиментом. Кого із 26 претендентів не соромно буде бачити у президентській мантії? // Віче. — 2004. — № 9(150). — С. 7—11.
Рудич Ф. Геополітичний вимір президентських виборів 2004 року. Спроба політологічного аналізу // Політ. менедж. — 2005. — №
Рудич Ф.М. Політологія: Підручн. для вищ. навч. закл. – К.:Либідь,2009. ─ 478 с.
Рудич Ф.М. Порівняльна політологія: Навч. пос. ― К.:МАУП, 2006. ― 148 с.
Рудич Ф.М.: Много ли власти нужно власти? (Украина в контексте трансформации политических структур в странах СНГ и Балтии, Центральной и Восточной Европы). К.:Либідь, 2010. 302с.
Рябцев В.П., Леонов О.Л., Станкевич В.Л. Політичні партії: правова регламентація діяльності в Україні: Навч. посіб.— К.: ПП "Телерадіокомпанія "ІК", 2005. — 108 с.
Сайтэл Ф. П. Современные паблик рилейшнз. – М.: 2002. – 592 с.
Саркісова К. Електронна демократія як форма політичної комунікації в сучасному суспільстві // Політ. менеджмент. ─ 2007. ─ № 1. ─ С.71─72.
Сендидж И., Фрайбургер В., Ротцол К. Реклама: теория и практика. — М., 1989. — 367 с.
Ситников А.П., Огарь И.В., Бахвалова Н.С. Политический консалтинг: Учеб. пособие. ― М.:Изд. Дом ГУ ВШЭ, 2004. ― 624 с.
Сіленко А. Інформаційні технології створення образу політичного лідера // Наук. зап. ІПіЕД ім. І.Ф.Кураса НАН України. ─ 2007. ─ Вип.35.
Сіра С. Україна партійна. Політико-географічний вимір— К.: Світ Успіху, 2004. — 135 с.
Скрипкина Ж.Б. Избирательные системы и технологии: Учеб. пособ. ─ М.:Вузовск. учебн., 2006. ─ 174 с.
Слісаренко І. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління: Навч. посіб. – К.: МАУП, 2001. – 104 с.
СМИ и политика: Учеб. пос. / Под. ред. Л.Л.Реснянской. ― М.Аспект Пресс, 2007. ― 256 с.
Соловьев А.И. Политология: Политическая теория, политические технологии. М.: Аспект Пресс, 2008. 575 с.
Сурмин Ю.П., Нарижный Д.Ю. Избирательные технологии. Д.,2001. 120 с.
Теория политики: Учеб. пос. / Под. ред. Б.А.Исаева. ― СПб.:Питер, 2008. ― 284 с.
Терлецька І.В. Політична реклама. — Д.: РВВДНУ, 2002.
Тихомирова Є.Б. PR — формування відкритого суспільства — К.: Наук.-вид. центр "Наша культура і наука", 2003. — 196 c.
Україна в сучасному геополітичному просторі: теоретичний і прикладний аспекти: Кол. моногр. / За ред. Ф.М.Рудича. К.:МАУП, 2002. ─ 488 с.
Українське суспільство на шляху перетворень: західна інтерпретація / За ред. В. Ісаїва. К.: Вид. дім "КМ Академія", 2004.
Уэбстер Ф. Теории информационного общества. ―М.: Аспект-Пресс, 2004.
Фаер С.А. Приемы стратегии и тактики предвыборной борьбы: PR-секреты общественных отношений. «Ловушки» в конкурентной борьбе. Механизмы политической карьеры. К.: Вид. Дім «Ін Юре», 2001. ─ 136 с.
Федотова Л. Н. Социология массовой коммуникации. – СПб.: Питер, 2003.
Халипов В.Ф., Халипова Е.В., Шишкин А.Н. Выборы и власть: Сл-рь-справочник избирателя. М.: Совершенство, 1999. ─ 380 с.
Харрисон Ш. Связи с общественностью: Вводный курс. – СПб., 2003
Цуладзе А. Политическая мифология. М.:ЭКСМО, Алгоритм, 2003. 384 с.
Цуладзе А. Политические манипуляции, или Покорение толпы. — М.:Кн. Дом “Ун-т”, 1999. — 144 с.
Цыганов В. Медиа-терроризм: Терроризм и средства массовой информации. К.: Ника-Центр, 2004. 120 с.
Чередниченко Т. Россия 90-х в слоганах, рейтингах, имиджах: Актуальный лексикон истории культуры. М.: Новое литерат. обозрение,1999. ─ 416 с.
Чмут Т., Чайка Г. Етика ділового спілкування: Навч. посіб. – К.: 2003. – 223 с.
Чувахин Н. Право и Интернет: есть ли пересечение? // http: // russianlaw.net / lkaw/ doc/ a 62.htm.
Чумиков А.Н., Связи с общественностью. – М.: Дело, 2000 – 272 с.
Шарков Ф.И Коммуникология: Энциклопед. словарь-справочник. – М.: «Дашков и К»,2009. – 766 с.
Шарков Ф.И. Консалтинг в связях с общественностью: Учебник. ─ М.: Изд-во «Экзамен»,2005. ─ 416 с.
Шведов И. Искусство убеждать. – К.,1986. – 224 с.
-
Шепель В.М. Имиджелогия: секреты личного обояния. ─ М.: Культура и спорт, ЮНИТИ,1984. ─ 270 с.
Шиллер Г. Манипуляторы сознанием. М.: Мысль,1980. 326 с.
Щербатых Ю. Искусство обмана: Популярная энциклопедия. М.: ЭКСМО-Пресс,2000.
Ющук Л.А., Кузін Л.В. Протидія чорному РR в Інтернеті. М.: Вершина. 2008.
Элиты и общество в сравнительном измерении: Сб. ст. / Под ред. О.В.Гаман-Голутвиной. ― М.:РОССПЭН, 2011. ― 431 с.
17 мгновений имидж-откровений // PR-менеджер. – 2005. – №7-8. – С. 35-37.
PR сегодня: основные подходы, исследования, международная практика. – М.:Имидж-Контакт,2002. – 493 с. ― (Серия «Современные консалтинговые технологии»).
PR: теория и практика: Учебник / Под ред. М.А.Лукашенко. ― М.: Маркет ДС,2010. ― 328 с.
|