2. Роль маркетингових досліджень в управлінні підприємством Маркетингові дослідження – це системний збір і об’єктивний запис, класифікація, аналіз та представлення даних щодо поведінки, потреб, відносин, вражень, мотивацій і т д окремих осіб та організацій у контексті їх економічної, політичної, суспільної й повсякденної діяльності 2.19 Mb. 20 стр. |
читати |
Методика проведення семінарських занять План семінарських (практичних) занять Завдання для проведення проміжного модульного контролю Методика самостійної роботи Мета: засвоєння принципів, завдань та функцій маркетингу і менеджменту. Розгляд проблем реалізації з товарної, цінової політики розподілу та комунікацій, а також способів, механізмів і основного інструментарію системного управління організацією Методичні рекомендації 0.67 Mb. 5 стр. |
читати |
Бебик В. Політологія для політика і громадянина: Монографія Аги У., Кэмерон Г., Олт Ф., Уилкокс Д. Самое главное в PR. – Спб.: Питер,2004. – 708 с 179.1 Kb. 1 стр. |
читати |
Це систематичний процес, що включає оцінювання маркетингових можливостей і ресурсів, визначення цілей маркетингу й розробку плану впровадження й контролю Маркетингове середовище підприємства — це сукупність активних суб’єктів і сил, які діють за межами підприємства і впливають на можливості служби маркетингу встановлювати та підтримувати з цільовими споживачами стосунки ділового співробітництва 172.85 Kb. 1 стр. |
читати |
ДИРЕКТОР ШКОЛИ ЯК СУЧАСНИЙ ТОП-МЕНЕДЖЕР Запрошуємо педагогічних працівників і керівників загальноосвітніх навчальних закладів відвідати тренінг, що дасть Вам змогу підвищити компетентність у галузі освітнього маркетингу, менеджменту та права, відкриє нові можливості для кар’єрного та особистісного росту 24.2 Kb. 1 стр. |
читати |
«МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА» Вступ Ера маркетингу символізує нові взаємовідносини між сферами виробництва і споживання і потребує врахування різноманітних, швидкоплинних суспільних та індивідуальних пріоритетів і потреб, що ініціює нові підходи до визначення та встановлення цінової політики агента ринку 115.41 Kb. 1 стр. |
читати |
БІЗНЕС-ПЛАН на 2010 р. “ Виробництво текстильних товарів не капіталомістке, витрати швидко окуповуються і притока інвестицій в цю галузь сприяла б стабілізації і зростанню виробництва конкурентоздатних вітчизняних товарів, що дало б поштовх до розвитку виробництва сировинних галузей, тобто промисловості хімічних волокон 143.89 Kb. 1 стр. |
читати |
1. Міжнародний маркетинг: загальний огляд Саме в цей час створюються значні міжнародні інститути, які активно впливають на всі процеси, що відбуваються у світі 100.24 Kb. 1 стр. |
читати |
Юрія Федьковича Загальні питання маркетингу та менеджменту Навчальний посібник Чернівці 2009 ББК 22. 344. 3 (уточнити в бібліотеці) Рецензенти: Ангельський О. В., доктор фіз мат наук, професор, Бучковський І. А., кандидат технічних наук, доцент 1.22 Mb. 10 стр. |
читати |
Маркетинг в діяльності бібліотек Мета заняття Мета заняття: отримати загальну інформацію про маркетинг взагалі та бібліотечний маркетинг зокрема, визначити перспективність використання маркетингу в бібліотечній практиці 1.4 Mb. 11 стр. |
читати |
1. Суьність маркетингу та його основні визначення Філіп Котлер: м-г – це виявлення потреб, створення та пошук нових способів задоволення потреб на основі обміну та покращення рівня якості життя людини та с-ва 451.58 Kb. 5 стр. |
читати |
2. Стратегії промислового маркетингу Ця дисципліна конкретизує загальні положення та основні визначення понять, що викладені в курсі "Основи маркетингу" стосовно товарів та послуг промислового призначення 108.21 Kb. 1 стр. |
читати |
7. Технології дослідження конкурентного середовища та визначення конкурентних переваг Аналіз внутрішнього конкурентного потенціалу підприємства та визначення конкурентних переваг 214.97 Kb. 1 стр. |
читати |
Це процес встановлення зв'язків між найхарактернішими для підприємства можливостями, загрозами, сильними сторонами (перевагами), слабкостями, результати Недоліками SWOT-аналізу, які потрібно враховувати є: неможливість врахування всіх сил і слабкостей, можливостей і загроз; суб'єктивність вибору та ранжування факторів зовнішнього та внутрішнього середовища; погана адаптація до середовища, що постійно змінюється 121 Kb. 1 стр. |
читати |
М. М. Слободянюк М. М. Слободянюк, доктор фармацевтичних наук, професор кафедри менеджменту та маркетингу у фармації 65.87 Kb. 1 стр. |
читати |