Методичні рекомендації по написанню науково-дослідницької роботи для учнів шкіл, ліцеїв та гімназій


Скачати 328.79 Kb.
Назва Методичні рекомендації по написанню науково-дослідницької роботи для учнів шкіл, ліцеїв та гімназій
Сторінка 1/5
Дата 27.02.2016
Розмір 328.79 Kb.
Тип Методичні рекомендації
bibl.com.ua > Література > Методичні рекомендації
  1   2   3   4   5
Методичні рекомендації

по написанню

науково-дослідницької роботи

для учнів шкіл, ліцеїв та гімназій.
(іноземна мова)


Рекомендації підготували:

С.М.Куриш – завідувач кафедрою методики викладання філологічних дисциплін ОІППО

С.М.Микитюк – викладач кафедри методики викладання філологічних дисциплін ОІППО

Н.С.Брандес – заступник директора гімназії №7 м.Чернівців

Шановні колеги!


Якщо ви вирішили займатися науково-дослідницькою

роботою з своїми учнями ви повинні звернути увагу на

наступні моменти:


  1. Це досить нелегка справа, яка потребує від ваших вихованців великого терпіння, сили волі, концентрації уваги, бачення вирішення поставленої проблеми, користь від неї.




  1. Потрібно глибоко проаналізувати можливості учнів, рівень їх працездатності, скласти змістовний план роботи.




  1. Навчити учня раціонально використовувати час. Це дасть можливість розвинутися вашим учням як творчим особистостям, допоможе їм завжди бути в пошуку, розв’язувати різноманітні проблеми, визначати своє місце у житті. Ваш учень зможе досягнути великих життєвих вершин за допомогою досвіду інших, процесу пізнання, виробленого мислення, уміння аналізувати, передбачати ту чи іншу ситуацію. В учнів обов’язково з’явиться нестандартне мислення, різноманітні ідеї, розвиватиметься інтуїція. Учні будуть швидше читати, оперативно знаходити потрібну інформацію, добирати літературу для висвітлення тих чи інших питань.


Щасти Вам і Вашим учням на творчій ниві!





Наукова робота та її результати для учня

  • навчається підбирати літературу до відповідної теми;

  • виробляються навики працювати з документами в архівах;

  • виробляється уважність, спостережливість, допитливість, естетичні смаки;

  • навчається ораторському мистецтву;

  • виробляється гордість за свій народ;

  • з’являється бажання розвивати дану тему у вищих навчальних закладах;

  • в майбутньому може самостійно працювати над рефератами, контрольними, курсовими та дипломними роботами у вузі;

  • з’являються нестандартні думки;

  • економно використовує бюджет часу.




Поради учням, які вирішили займатися науковою роботою


  1. Визначення мовного аспекту, з якого Ви хочете поглибити свої знання.

  2. Вислухайте думку вчителя.

  3. Ознайомтеся з переліком тем.

  4. Подумайте над метою дослідження.

  5. Визначить чітко проблему.

  6. Осмисліть новизну дослідження.

  7. Подумайте, чи буде корисна Ваша робота для інших.

  8. Познайомтеся з працями дослідників вибраної вами теми, які вже працювали над нею.

  9. Концентруйте увагу на головному.

  10. Робіть чіткий аналіз з прочитаного.

  11. Сплануйте свій робочий день.

  12. Носіть з собою блокнот в якому записуйте нові думки.

  13. Будьте стриманими, коли Вас критикують.

  14. Навчіться доводити з допомогою слова, що Ви праві у виборі теми.

  15. Використовуйте окремі фрагменти роботи на уроках і позаурочний час.

  16. Ні дня без книги.

  17. Не спішіть.

  18. Ваш успіх залежить від Вас.





Організація науково-дослідницької

роботи

Причини піднесення культура роботи

високого наукового

рівня роботи гігієна розумової праці
зацікавленість






Заповіді юному науковцю


  1. Не говори, а роби.

  2. Не поспішай робити висновки.

  3. не списуй.

  4. Не копіюй, а працюй над працями.

  5. Май терпіння, власну точку зору.

  6. Уважно читай і перечитуй те, що гідне уваги.

  7. Записуй думку у блокнот, а не надійся на пам’ять.

  8. Навчися швидко читати.

  9. Не соромся запитувати.

  10. Відрізняй головне від другорядного.

  11. Не зазнавайся на перших сходинках успіху.

  12. Запам’ятай, що ти нічого не вартий без керівника.

  13. Постійно користуйся довідковою літературою.

  14. Цінуй кожну хвилину.

  15. Рахуйся з думками інших.

  16. Думай над кінцевим результатом.

  17. Вироби в собі: уважність, спостережливість, відповідальність, допитливість.






Методи науково дослідницької роботи
Стадії


  1   2   3   4   5

Схожі:

Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики перевіряє: відповідність...
Міністерством освіти і науки України для класів універсального, природничого, фізико-математичного профілів, а також для класів,...
Методичні рекомендації щодо написання та оформлення тез науково-дослідницьких...
Кожний учасник ІІ і III етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України повинен подавати...
Тема: Методика розвитку усного риторичного мовлення учнів у гімназії
Методи та прийоми формування в учнів ЗОШ (гімназій, коледжів, ліцеїв тощо) риторичних умінь і навичок
О. Д. Єременко ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДИЩЕНСЬКОЇ
Рідна мова, 8 – 11 кл.: Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української мови, ліцеїв та гімназій...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ БІНАРНОГО УРОКУ ТЕОРЕТИЧНОГО...
Методичні рекомендації з досвіду роботи викладачів Державного навчального закладу
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ економічних спеціальностей
Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів економічних спеціальностей денної форми навчання з дисципліни «Місцеві фінанси»....
Методичні рекомендації щодо організації дозвілля та зайнятості учнів на період осінніх канікул
Пошукові та науково-дослідницькі роботи супроводжуються відповідними додатками у формі таблиць, схем, малюнків, фотографій, а також...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ : «МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ГУРТОЖИТКУ»
Методичні рекомендації з досвіду роботи вихователя гуртожитку Державного навчального закладу «Запорізьке машинобудівне вище професійне...
Методичні рекомендації до проведення
У збірнику вміщено методичні рекомендації та розробки уроків на допомогу педагогічним працівникам навчальних закладів для проведення...
Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт проводиться поетапно
Основними завданнями конкурсу є виявлення та підтримка обдарованих дітей, залучення інтелектуально та творчо обдарованої учнівської...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка