Уроку: Одяг. Мета уроку: практична


Скачати 83.79 Kb.
Назва Уроку: Одяг. Мета уроку: практична
Дата 21.12.2013
Розмір 83.79 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Культура > Урок
Тема уроку:Одяг.

Мета уроку:практична:перевірити рівень засвоєння лексико-граматичного матеріалу,

вивченого протягом теми,удосконалювати вміння застосовувати вивчений матеріал у ситуаціях на практиці шляхом залучення учнів до гри;

розвиваюча:розвивати пам’ять,творчість,мислення,навички сприйняття англомовного тексту на слух;

виховна:підвищити інтерес до вивчення англійської мови,сприяти розширенню кругозору,виховувати культуру спілкування.

Тип уроку: урок узагальнення

Обладненння:комп’ютер,презентація,тематичні малюнки,проектні роботи учнів, картки з завданнями, аудіо-відео додаток.
Структура уроку

  1. Вступна частина

А) Привітання;

Б) Організація уроку;

В) Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми та завдань уроку;

Г) Мовленнєва зарядка;

Д) Фонетична вправа.

2. Основна частина

А) повторення вивчених ЛО;

Б) Письмо;

В) Тренування у вживанні вивчених ЛО у мовленні;

Г) Закріплення.

3. Кінцева частина

А) Підведення підсумків уроку;

Б) Оцінювання учнів;

В) Повідомлення домашнього завдання.

Оформлення дошки.

Хід уроку.

I.Початок уроку.

A) Привітання.

T: Good afternoon boies and girls!

P: Good afternoon, our teacher!

Good afternoon, our guests!

Good afternoon, our classroom!

Good afternoon, our friends!

Б) Організація уроку.

В) Повідомлення теми та мети уроку.

Сьогодні у нас останній урок з теми «Одяг».Ми повторимо всі вивчені слова, послухаємо текст, подивимося відео, пограємо у різні ігри. І на уроці ми відправимося в навколосвітню подорож. В цьому нам допоможе «квітка-семицвітка». Кожен її пелюсточок має певні завдання, які ми повинні виконати протягом подорожі.

Оцінювання проходитиме в дуже цікавій формі. У кожної групи на столах знаходяться скриньки, котрі ви повинні наповнити одягом, який вам знадобиться для подорожі. Він буде найрізноманітнішим, адже на різних континентах різні кліматичні умови, тому вам знадобиться і зимовий, і літній, і осінній, і весняний одяг. Його ви зможете отримати, виконуючи різні види завдання якомога правильніше і швидше.. So let’s start.

Г) Мовленнєва зарядка.

T: Відриваємо перший пелюсточок. І отримуємо перше завдання. Щоб підготувати артикуляційний апарат до роботи – попрактикуємося у вимовлянні звуків.

Look at the blackboard. Repeat after me:

[eə] bear, chair, where, wear

[au] count, house, blouse, trousers

[з:] bird, shirt, skirt

[ju:] music, Tuesday, suit

[u:] school, blue, shoes

[iŋ] playing, swimming, wearing.

Учні повторюють слова за вчителем, потім читають самостійно (по одному).

Д) Фонетична вправа.

T: Наступний пелюсточок приносить нам мовленнєве завдання на увагу. Назвіть зайве слово, в якому відсутній звук (звукосполучення).

[u:] shoes, school, blouse

[з:] shirt, wearing, skirt

[iŋ] playing, singing, swim

[eə] trousers, bear, chair

II.Основна частина уроку.

А) Повторення вивчених ЛО.

T: Ви були уважні, шукаючи зайве слово, добре справилися. Третій пелюсток ускладнює завдання. Подані букви зберіть у слова, які позначили б назви професій.

Скласти слова з букв.

Tiarst

Ortca

Ernim

Terwai

Crerytase

Ersign

Ivder

Retasecyr

Shefiman

Remanfi

Dgeju

Seurn

ploexrer

siancimu

irdrehaerss

okoc


T: Четвертий пелюсточок переносить нас ще далі і ставить перед нами нове завдання: згадати всі вивчені нами слова з теми «Одяг». На екрані зявлятимуться картинки різних елементів одягу, а ви повинні назвати його. Будьте уважними. Починаємо.

Name the clothes.

What is it? (a sweater, a hat, a cap, a dress, a shirt, a skirt, a coat).

What are they? (trousers, boots, shoes, socks, jeans).

Б) Письмо.

T: Протягом наступної подорожі ми повинні виконати граматичне завдання. Ми навчилися складати речення зі словом Wear – [wεə] – одягати, бути одягненим.

(На дошці опорна схема, яка допоможе доповнити речення ).

Спочатку згадаймо, коли ми вживаємо am, is,are.

Подивіться у свої опорні конспекти. Кожна група має схему, за допомогою якої ви повинні скласти 3 речення типу – хтось одягнений в щось.Let’s start!

I

am




He / she

is

wearing (a) …

You / we / they

are







A singer

am




a jacket and a troursers.

I

is

wearing (a) …

Jeans.

Nurses

are




Dressing gowns




A secretary

am




Dresses.

I

is

wearing (a) …

A skirt.

Hairdressers

are




A nightdress and dressing gown.




A pharmacist

am




A raincoat

I

is

wearing (a) …

Jeans and T-shirts.

Exploreres

are




A jumper




A fisherman

am




a raincoat.

I

is

wearing (a) …

Tights and skirt.

Cooks

are




Hats.


Фізкультхвилинка «Clap your hands»

В) Тренування у вживанні вивчених ЛО у мовленні

Т: Пятий пелюсток нагадує нам про перевірку домашнього завдання. Випереджаючим домашнім завданням було намалювати якогось персонажа і описати його, як він одягнений. Опитаємо з кожної групи по 1 чоловіку. Ви слухаєте уважно, тому що потім потрібно буде відповісти на деякі питання.

Тепер я попрошу по одному учню з групки підійти до перших парт. Ви отримуєте питання, які стосуються кожного малюнка.

Тест

  1. What colour is a suit?

  1. black

  2. wait

  3. brown

  1. What is a Barby wearing?

  1. a dress

  2. a skirt

  3. a T-shirt

  1. What is a cook wearing?

  1. a scarf

  2. a hat

  3. a cardigan

  1. What is a sister wearing?

  1. jeans and a hat

  2. Pyjamas

  3. Dressing gown


Г) Закріплення

Т: Поки учні працюють індивідуально, наступний пелюсточок пропонує нам пограти. Кожна команда має набір пазлів, ви повинні їх скласти і з’ясувати:

1 – Це річ, яку ви носите, коли йде дощ.

2 Це річ, яку ви носите, коли холодно.

3 – Це річ, яку ви носите, коли жарко.

4 – Це річ, яку ви одягаєте, коли збираєтесь спати.

T: Гра “Bingo!”

Останній пелюсточок також вирішив з нами пограти. У кожної команди по 4 картки зі словами. На екрані будуть з’являтися картинки, якщо у вас на столі є відповідне слово, той перевертає картку. Яка команда переверне всі картки першою повинна сказати “Bingo!” і виграє.

ІІІ.Заключна частина уроку.

1) Оцінювання.

Наший урок добіг кінця. Тому я попрошу команди відкрити ваші скриньки, вивішати весь зібраний одяг на імпровізовану вішалку. Порахуйте, яку кількість одягу ви зібрали в подорож. Зрівняйте вашу кількість з відповідними балами.

Один представник команди виходить, показує свій багаж і називає, що ж зібрали.

2) Підведення підсумків уроку.

Закінчіть речення.

Сьогодні на уроці:

-Було цікаво……

-Мені вдалося….

-Я навчився…/ Я навчилась……

You were very active.Your marks are…

3.Домашнє завдання.

1 – Напишіть 5 речень на вивчену конструкцію.

2 – Знайти в словничку ще слова до теми одяг, які ми ще не вивчили. На наступний урок розповісти нам.

3 – Опишіть одяг з вашої шафи.

Схожі:

Конспект відкритого уроку з англійської мови в 6 класі з теми «Погода. Одяг.»
Тип уроку: комбінований (урок засвоєння нових знань та формування вмінь та навичок)
Уроку: Урок
Тема уроку: Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження)
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку
Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди
Тема уроку. Вписані та описані призми і циліндри. Мета уроку
Мета уроку: формування понять вписана призма, дотична площина до циліндра, описана призма
Тема уроку. Об'єм циліндра. Мета уроку
Мета уроку: формування знань учнів про об'єм циліндра, а також умінь знаходити об'єми циліндрів
Тема уроку. Площа сфери. Мета уроку
Мета уроку: вивчення формули для площі сфери; формування вмінь застосовувати вивчену формулу до розв'язування задач
Урок №9 Тема уроку: «Використання формул. Абсолютні та відносні посилання....
Мета уроку: сформувати навички обчислювати за допомогою формул у середовищі табличного процесора; сформувати поняття абсолютного,...
Уроку: вивчення нового матеріалу. Мета уроку
Мета уроку: спрямувати учнів на вивчення творів позашкільної програми, націлити на роботу з підручником, прищеплювати дітям любов...
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. 
Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам
Уроку. Прямокутна система координату просторі. Мета уроку: знайомство...
В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення й виконання домашнього завдання
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка