|
Скачати 83.79 Kb.
|
Тема уроку:Одяг. Мета уроку:практична:перевірити рівень засвоєння лексико-граматичного матеріалу, вивченого протягом теми,удосконалювати вміння застосовувати вивчений матеріал у ситуаціях на практиці шляхом залучення учнів до гри; розвиваюча:розвивати пам’ять,творчість,мислення,навички сприйняття англомовного тексту на слух; виховна:підвищити інтерес до вивчення англійської мови,сприяти розширенню кругозору,виховувати культуру спілкування. Тип уроку: урок узагальнення Обладненння:комп’ютер,презентація,тематичні малюнки,проектні роботи учнів, картки з завданнями, аудіо-відео додаток. Структура уроку
А) Привітання; Б) Організація уроку; В) Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми та завдань уроку; Г) Мовленнєва зарядка; Д) Фонетична вправа. 2. Основна частина А) повторення вивчених ЛО; Б) Письмо; В) Тренування у вживанні вивчених ЛО у мовленні; Г) Закріплення. 3. Кінцева частина А) Підведення підсумків уроку; Б) Оцінювання учнів; В) Повідомлення домашнього завдання. Оформлення дошки. Хід уроку. I.Початок уроку. A) Привітання. T: Good afternoon boies and girls! P: Good afternoon, our teacher! Good afternoon, our guests! Good afternoon, our classroom! Good afternoon, our friends! Б) Організація уроку. В) Повідомлення теми та мети уроку. Сьогодні у нас останній урок з теми «Одяг».Ми повторимо всі вивчені слова, послухаємо текст, подивимося відео, пограємо у різні ігри. І на уроці ми відправимося в навколосвітню подорож. В цьому нам допоможе «квітка-семицвітка». Кожен її пелюсточок має певні завдання, які ми повинні виконати протягом подорожі. Оцінювання проходитиме в дуже цікавій формі. У кожної групи на столах знаходяться скриньки, котрі ви повинні наповнити одягом, який вам знадобиться для подорожі. Він буде найрізноманітнішим, адже на різних континентах різні кліматичні умови, тому вам знадобиться і зимовий, і літній, і осінній, і весняний одяг. Його ви зможете отримати, виконуючи різні види завдання якомога правильніше і швидше.. So let’s start. Г) Мовленнєва зарядка. T: Відриваємо перший пелюсточок. І отримуємо перше завдання. Щоб підготувати артикуляційний апарат до роботи – попрактикуємося у вимовлянні звуків. Look at the blackboard. Repeat after me: [eə] bear, chair, where, wear [au] count, house, blouse, trousers [з:] bird, shirt, skirt [ju:] music, Tuesday, suit [u:] school, blue, shoes [iŋ] playing, swimming, wearing. Учні повторюють слова за вчителем, потім читають самостійно (по одному). Д) Фонетична вправа. T: Наступний пелюсточок приносить нам мовленнєве завдання на увагу. Назвіть зайве слово, в якому відсутній звук (звукосполучення). [u:] shoes, school, blouse [з:] shirt, wearing, skirt [iŋ] playing, singing, swim [eə] trousers, bear, chair II.Основна частина уроку. А) Повторення вивчених ЛО. T: Ви були уважні, шукаючи зайве слово, добре справилися. Третій пелюсток ускладнює завдання. Подані букви зберіть у слова, які позначили б назви професій. Скласти слова з букв.
T: Четвертий пелюсточок переносить нас ще далі і ставить перед нами нове завдання: згадати всі вивчені нами слова з теми «Одяг». На екрані зявлятимуться картинки різних елементів одягу, а ви повинні назвати його. Будьте уважними. Починаємо. Name the clothes. What is it? (a sweater, a hat, a cap, a dress, a shirt, a skirt, a coat). What are they? (trousers, boots, shoes, socks, jeans). Б) Письмо. T: Протягом наступної подорожі ми повинні виконати граматичне завдання. Ми навчилися складати речення зі словом Wear – [wεə] – одягати, бути одягненим. (На дошці опорна схема, яка допоможе доповнити речення ). Спочатку згадаймо, коли ми вживаємо am, is,are. Подивіться у свої опорні конспекти. Кожна група має схему, за допомогою якої ви повинні скласти 3 речення типу – хтось одягнений в щось.Let’s start!
Фізкультхвилинка «Clap your hands» В) Тренування у вживанні вивчених ЛО у мовленні Т: Пятий пелюсток нагадує нам про перевірку домашнього завдання. Випереджаючим домашнім завданням було намалювати якогось персонажа і описати його, як він одягнений. Опитаємо з кожної групи по 1 чоловіку. Ви слухаєте уважно, тому що потім потрібно буде відповісти на деякі питання. Тепер я попрошу по одному учню з групки підійти до перших парт. Ви отримуєте питання, які стосуються кожного малюнка. Тест
Г) Закріплення Т: Поки учні працюють індивідуально, наступний пелюсточок пропонує нам пограти. Кожна команда має набір пазлів, ви повинні їх скласти і з’ясувати: 1 – Це річ, яку ви носите, коли йде дощ. 2 – Це річ, яку ви носите, коли холодно. 3 – Це річ, яку ви носите, коли жарко. 4 – Це річ, яку ви одягаєте, коли збираєтесь спати. T: Гра “Bingo!” Останній пелюсточок також вирішив з нами пограти. У кожної команди по 4 картки зі словами. На екрані будуть з’являтися картинки, якщо у вас на столі є відповідне слово, той перевертає картку. Яка команда переверне всі картки першою повинна сказати “Bingo!” і виграє. ІІІ.Заключна частина уроку. 1) Оцінювання. Наший урок добіг кінця. Тому я попрошу команди відкрити ваші скриньки, вивішати весь зібраний одяг на імпровізовану вішалку. Порахуйте, яку кількість одягу ви зібрали в подорож. Зрівняйте вашу кількість з відповідними балами. Один представник команди виходить, показує свій багаж і називає, що ж зібрали. 2) Підведення підсумків уроку. Закінчіть речення. Сьогодні на уроці: -Було цікаво…… -Мені вдалося…. -Я навчився…/ Я навчилась…… You were very active.Your marks are… 3.Домашнє завдання. 1 – Напишіть 5 речень на вивчену конструкцію. 2 – Знайти в словничку ще слова до теми одяг, які ми ще не вивчили. На наступний урок розповісти нам. 3 – Опишіть одяг з вашої шафи. |
Конспект відкритого уроку з англійської мови в 6 класі з теми «Погода. Одяг.» Тип уроку: комбінований (урок засвоєння нових знань та формування вмінь та навичок) |
Уроку: Урок Тема уроку: Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження) |
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди |
Тема уроку. Вписані та описані призми і циліндри. Мета уроку Мета уроку: формування понять вписана призма, дотична площина до циліндра, описана призма |
Тема уроку. Об'єм циліндра. Мета уроку Мета уроку: формування знань учнів про об'єм циліндра, а також умінь знаходити об'єми циліндрів |
Тема уроку. Площа сфери. Мета уроку Мета уроку: вивчення формули для площі сфери; формування вмінь застосовувати вивчену формулу до розв'язування задач |
Урок №9 Тема уроку: «Використання формул. Абсолютні та відносні посилання.... Мета уроку: сформувати навички обчислювати за допомогою формул у середовищі табличного процесора; сформувати поняття абсолютного,... |
Уроку: вивчення нового матеріалу. Мета уроку Мета уроку: спрямувати учнів на вивчення творів позашкільної програми, націлити на роботу з підручником, прищеплювати дітям любов... |
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам |
Уроку. Прямокутна система координату просторі. Мета уроку: знайомство... В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення й виконання домашнього завдання |