|
Скачати 25.41 Kb.
|
Дата проведення уроку: Урок Тема уроку: Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження) Мета уроку: сформувати знання про історію відкриття та дослідження материка Північна Америка; удосконалювати вміння працювати з картою,визначати географічні координати; розвивати увагу, уяву, зорову пам’ять, логічне мислення; виховувати інтерес до пізнання нового. Тип уроку: засвоєння нових знань Обладнання: атласи, зошити для практичних робіт, підручники, мікродоповіді учнів Хід уроку: І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів. Бесіда:
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Розповідь вчителя Як ми з вами бачимо на карті, для вивчення залишились материки, які повністю знаходяться в Північній півкулі, тому і відносяться до так званих північних материків, велика частина території яких лежить у середніх і високих широтах, що й визначає особливості їх природи. Сьогодні на уроці ми з вами більш детально ознайомимося з історією його відкриття й дослідження і зробимо висновок про вплив географічного положення та особливості його природи. Південна та Північна Америка – складають єдину частину світу Америку, мають багато спільних і відмінних рис. Наше завдання – дізнатися якомога більше інформації про Північну Америку. ІУ. Вивчення нового матеріалу. Я пропоную здійснити вивчення нового матеріалу у вигляді мандрівки континентом. Історія відкриття і дослідження материка (розповідь учнів які отримали випереджальне завдання та вчителя)
У. Закріплення і корекція засвоєння учнями нового матеріалу. Бліц:
УІ. Підведення підсумків уроку. Учитель робить узагальнення і оцінює роботу учнів. УІІ. Домашнє завдання. 1-6 Опрацювати відповідний матеріал в підручнику. Оформлення практичної роботи на контурній карті 7-9 10-12 |
Скажіть, що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? Бачу у вас гарний настрій. А це є надією на плідну роботу протягом уроку. Я впевнена, що ми подаруємо одне одному чудовий урок –... |
Уроку: урок засвоєння нових знань. КМЗ уроку Мета уроку: вивчити види впливу електричного струму на організм людини, особливості ураження електрострумом |
ЗМ Твір – опис процесу праці за власними спостереженнями в художньому стилі (письмово) Обладнання: роздатковий матеріал, словник іншомовних слів, запис музичного твору, відео – ролик, паперові зірки. Тип уроку: урок... |
УРОК 43 Тема уроку Мета уроку: Засвоєння учнями поняття показникової функції, її властивостей і графіка |
УРОК 4 Тема уроку Мета уроку: Познайомити учнів з поняттям неперервності функції в точці та на проміжку |
УРОК 52 Тема уроку Мета уроку: Перевірити навчальні досягнення учнів з теми «Початки теорії ймовірностей» |
УРОК №70 Тема уроку Мета уроку: систематизувати й узагальнити знання та уміння учнів з геометрії за 8 клас |
УРОК 1 Тема уроку Мета уроку: узагальнення відомостей про просторові фігури. Вивчення аксіом стереометрії |
УРОК 29 Тема уроку Мета уроку: Формування умінь учнів застосовувати інтеграл до обчислення об'ємів тіл |
УРОК 13 Тема уроку Мета уроку: Познайомити учнів з правилами знаходження проміжків зростання (спадання) функції |