|
Скачати 334.62 Kb.
|
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТРТЕСТОВІ ЗАВДАННЯЗ ДИСЦИПЛІНИ “АВТОМАТИЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ І СИСТЕМ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ” 2012
1) Залежно від обсягу завдань, які на неї покладені, автоматизація класифікується: 1) часткова, комплексна, повна 2) часткова, комплексна, періодична 3) часткова, повна, неповна 4) часткова, неповна, періодична Л-1, с. 52) Об’єктом управління автоматизації є: 1) автоматичний вимикач 2) кожний агрегат, механізм, технологічний процес, виробництво, які підлягають автоматизації 3) електродвигун 4) усі перераховані Л-1, с. 53) Залежно від функцій, що виконують спеціальні автоматичні пристрої, розрізняють наступні основні види автоматизації:
3) усі перераховані 4) автоматичне і дистанційне керування Л-4, с.64) Що містить у собі автоматичний контроль: 1) автоматичний вимір 2) сортування і збір інформації 3) автоматичну сигналізацію 4) усі перераховані Л-4, с.65) У проектах автоматизації сільськогосподарського виробництва використовують такі схеми: 1) структурні 2) функціонально-технологічні 3) підключень 4) усі перераховані Л-1, с. 66) Структурною схемою називається: 1) основний технічний документ, що визначає функціонально-блочну структуру окремих вузлів автоматичного контролю, керування і регулювання технологічного процесу, оснащення об’єкта керування приладами і засобами автоматизації 2) проектний документ, на якому показується дійсне розміщення пристроїв, апаратів, елементів у просторі і з’єднання між ними 3) схема, на якій виконується графічне зображення об’єкта автоматизації, а також його частин і зв’язків між ними. Зв’язок показується лінією, а його напрям – стрілкою 4) жодна із перерахованих |
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ “ЕЛЕКТРИЧНЕ ОСВІТЛЕННЯ І ОПРОМІНЕННЯ” Ковальов В. О., викладач ВНЗ “Кіровоградський технікум механізації сільського господарства” |
ПРО НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР Навчально-методичний центр Академії внутрішніх військ МВС України (далі Центр) створено у відповідності до вимог наказу Міністра... |
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ... Бойко Л. А., Пшенична Ю. С., викладачі Лубенського фінансово-економічного коледжу Полтавської ДАА |
Випускаючий підрозділ: навчально-методичний центр Проректор з науково-педагогічної роботи, організації та контролю за навчально-виховним процесом |
Радянсько – німецький договори 1939 року і західно українські землі Дані тестові завдання пропонуються для вчителів, які викладають історію України в 11-х класах, як методичний порадник |
Радянсько – німецький договори 1939 року і західно українські землі Дані тестові завдання пропонуються для вчителів, які викладають історію України в 11-х класах, як методичний порадник |
2014 Збірка олімпіадних завдань з математики Навчально – методичний центр професійно – технічної освіти у Миколаївській області |
Рекомендації щодо оцінювання олімпіадних завдань Тестові завдання Бали за тестові завдання не нараховуються у випадках, коли відповідь неправильна або відсутня; відповідь обведена олівцем, а не ручкою;... |
Тестові завдання з української літератури за курс 5 класу до розділу «Світ фантазії, мудрості» Посібник містить тестові завдання, які допоможуть вчителям оцінити навчальні досягнення учнів, перевірити знання текстів, розвинути... |
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПТО В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Гулакова С. А. викладач української мови і літератури Маріупольського професійного машинобудівного ліцею |