|
Скачати 0.51 Mb.
|
2014 Збірка олімпіадних завдань з математики Навчально – методичний центр професійно – технічної освіти у Миколаївській області Вознесенський професійний аграрний ліцей Укладач: Ларіонова Ольга Миколаївна, викладач математики, спеціаліст вищої категорії, старший викладач Ця збірка адресована тим, хто хоче навчитися розв’язувати задачі олімпіадної математики та навчити цього своїх учнів. Олімпіадна задача з математики – це задача підвищеної складності, нестандартна як за формулю-ванням, так і за методами розв’язання. Серед олімпіадних задач зустрічаються такі, для розв’язання яких потрібні незвичні ідеї та спеціальні методи, так і задачі більш стандартні, але деякі з них можна розв’язувати оригінальними способами. Мета цієї збірки – надати викладачам та учням конкретну допомогу в розвитку вміння розв’язувати задачі даного напрямку. До задач дано відповіді, вказівки та їх розв’язання. Використання таких вправ сприятиме вихованню в учнів інтересу до вивчення математики, розвитку інтелектуальних здібностей та відкриттю творчого потенціалу школярів. Юний друже! Яку б професію в майбутньому ти не обрав би, тобі потрібно навчитися правильно і швидко міркувати, аргументувати розв’язання задач та отриманий результат, формулювати задачі і творчо підходити до їх розв’язку, самостійно поповнювати багаж знань. Розв’язування цих задач підвищить твій інтерес до вивчення математики, сприятиме розвитку твоїх математичних здібностей. Тому не зволікайте, розв’язуйте задачі. Шановний колего! Значну роль в розвитку математичних здібностей відіграє систематичне розв’язування задач, які можуть породжувати прагнення до самостійних досліджень. Саме такі задачі й пропонують на математичних олімпіадах. Мета збірки – допомогти викладачам математики підготувати учнів до участі в олімпіадах та математичних конкурсах. Ця збірка адресована тим, хто хоче навчитися розв’язувати нестандартні математичні задачі. Сподіваюся, що матеріали збірки Ви, шановні колеги, будете використовувати не тільки на олімпіадах, але й в позаурочній роботі. Адже, як казав великий А. Ейнштейн, «вміє вчити той, хто вчить цікаво». Завдання 1-го етапу Всеукраїнської олімпіади юних математиків (2009-2010н.р.) І курс
Завдання 1-го етапу Всеукраїнської олімпіади юних математиків (2009-2010н.р.) ІІ-ІІІ курс
На виконання роботи відводиться 3 години. Кожна задача оцінюється в 5 балів. Користуватися електронними засобами забороняється Відповіді та вказівки І курс
ІІ-ІІІ курс 1. ; ; ; хØ. 2. Трикутники САК і АВК подібні, оскільки К у них спільний і КСА=КАВ як вписаний кут, що спирається на дугу АВ, і кут між хордою АВ і дотичною. Оскільки АКМ=СКL, то відрізки КL і КМ – відповідні елементи в трикутниках САК і АВС. При цьому КL – медіана. Значить, КМ – також медіана і МА=МВ.
Завдання 1-го етапу Всеукраїнської олімпіади юних математиків (2010-2011н.р.) І курс
Завдання 1-го етапу Всеукраїнської олімпіади юних математиків (2010-2011н.р.) ІІ-ІІІ курс
На виконання роботи відводиться 3 години. Кожна задача оцінюється в 5 балів. Користуватися електронними засобами забороняється. Відповіді та вказівки І курс
Одержимо:
Тоді Ураховуючи, що ABCD – описаний чотирикутник і , отримуємо D(y) = {x/x≠3} Будуємо графіки (для x≥0) і (для x<0), а потім обидва графіка в одній площині ІІ – ІІІ курс
Відповідь: 2см. 2. < < 1
Відповідь: -6. |
ЗАТВЕРДЖУЮ Створення творчих груп для підготовки олімпіадних завдань для укладання посібників «Збірник завдань з педагогіки та психології для... |
Чи брали ви участь в олімпіадах з математики? «ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ ПРИ РОЗ’ЯЗУВАННІ ОЛІМПІАДНИХ ЗАДАЧ З ТЕОРІЇ ГРАФІВ» |
Рекомендації щодо оцінювання олімпіадних завдань Тестові завдання Бали за тестові завдання не нараховуються у випадках, коли відповідь неправильна або відсутня; відповідь обведена олівцем, а не ручкою;... |
Порядок проведення Інтернет-олімпіади з математики у 2013-2014 н... Участь в Інтернет-олімпіаді з математики можуть брати всі учні 8-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів області |
Урок математики в 1 класі. Урок-тренінг «Вправи на Застосування таблиць... Сєргєєва Валентина Олександрівна, вчитель вищої категорії,старший вчитель КНТМЛ №81. Збірка «Цікаво в 1 класі.» |
Л. В. Гринчук- методист математики ХОІППО Організація навчання у 2013-2014 навчальному році буде здійснюється згідно з Типовими навчальними планами |
Інформація про виконання основних пріоритетів та завдань Програми... Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Бердянськ за 1 півріччя 2014 року |
Уроках математики Я пропоную деякі прийоми, які дають можливість вчителю математики сприяти формуванню даної компетентності засобами уроків математики,... |
ПРОГРАМ А вступного випробування з математики для абітурієнтів напрямів підготовки Програму вступного випробування з математики розроблено з урахуванням вимог чинної програми з математики для 5–11 класів, затвердженої... |
Факультет прикладної математики Чернівецький університет завжди славився високим рівнем математичної освіти і наукових досліджень. Відзначимо математиків зі світовим... |