Система управління якістю
ЗАТВЕРДЖУЮ:
ПРЕЗИДЕНТ__________________б.і. холод
«19» лютого 2015 р.
УХВАЛЕНО:
рішенням вченої ради
Протокол № ____ від _____________ 2014 р.
Дніпропетровськ
2015
Лист погодження
Випускаючий підрозділ: навчально-методичний центр
|
Посада
|
ПІБ
|
Підпис
|
Дата
|
Розробив
|
Завідувач кафедри педагогіки та психології
|
Волкова Н.П.
|
|
|
Документ узгоджено:
Посада
|
ПІБ
|
Підпис
|
Дата
|
Перший проректор
|
Задоя А.О.
|
|
|
Проректор з науково-педагогічної роботи, організації та контролю за навчально-виховним процесом
|
Глуха Г.Я.
|
|
|
Начальник центру управління якістю
|
Вакарчук С.Б.
|
|
|
Завідувач загального відділу
|
Рубан О.О.
|
|
|
Юрисконсульт
|
Шкабаро ВМ
|
|
|
Документ перевірено на відповідність СУЯ ______________________ /__________________/
(дата, підпис) (представник ЦУЯ)
Документ вводиться вперше.
Термін перегляду документу – до заміни новим
АКТУАЛІЗОВАНО
|
|
20... р.
|
20... р.
|
20... р.
|
20... р.
|
Дата
|
|
|
|
|
Підпис
|
|
|
|
|
Прізвище, ініціали
|
|
|
|
|
ЗМІСТ
|
|
1. Призначення та сфера застосування
|
4
|
2. Нормативні посилання
|
5
|
3. Терміни та визначення
|
6
|
4. Відповідальність та повноваження
|
6
|
5. Документація системи управління якістю
|
7
|
5.1. Заява про наміри навчального закладу щодо підготовки фахівців зі спеціальності
|
7
|
5.1.1. Мета і пріоритетні стратегічні напрями розвитку спеціальності «Управління навчальними закладами»
|
7
|
5.1.2. Розвиток кафедри педагогіки та психології університету
|
8
|
5.2. Основні засоби, за допомогою яких будуть досягнуті наміри щодо надання освітніх послуг зі спеціальності
|
11
|
5.2.1. Підготовка компетентних, конкурентоздатних фахівців (бакалаврів, магістрів) з соціальної педагогіки
|
11
|
5.2.2. Забезпечення й удосконалення навчально-методичної інфраструктури спеціальності «Управління навчальними закладами»
|
12
|
5.2.3. Реалізація молодіжної політики й допомога у вирішенні соціальних питань студентської молоді
|
13
|
5.3. Основні завдання розвитку кафедри педагогіки та психології
|
13
|
5.3.1. Удосконалення навчально-методичної роботи кафедри педагогіки та психології
|
13
|
5.3.2. Удосконалення науково-дослідної роботи кафедри педагогіки та психології
|
15
|
5.3.3. Розвиток професорсько-викладацького складу кафедри педагогіки та психології
|
16
|
5.4. Прикінцеві положення
|
17
|
Лист реєстрації змін
|
17
|
Призначення та сфера застосування
1.1. Даний Стратегічний план розвитку та удосконалення освітньої діяльності з підготовки фахівців зі спеціальності «Управління навчальними закладами» з урахуванням потреб ринку праці та освітніх прагнень громадян – це нормативний документ, який визначає основні засади підготовки майбутніх управлінців освітньої сфери.
1.2. Цим Положенням керуються в своїй діяльності професорсько-викладацький склад кафедри педагогіки та психології, які задіяні в організації процесу навчання студентів – майбутніх фахівців з управління освітніми закладами з метою забезпечення якісної вищої освіти.
Розробка стратегії розвитку спеціальності «Управління навчальними закладами» зумовлена необхідністю кардинальних змін у зв’язку з переходом України до ринкових відносин, динамічністю соціальних процесів, спрямованих на гуманізацію сучасного суспільства, реформуванням соціальних сфер життєдіяльності суспільства, становленням Української самобутності вищої школи, спрямованої на інтеграцію освіти в міжнародний освітній і науковий простір, модернізацію в контексті європейських вимог та Болонського процесу.
Входження України як самостійної держави до світової економіки, перехід на ринкову модель розвитку та інтегрування її вищої школи у світову систему освіти зумовлює потребу у підготовці педагогів вищої школи з новим професійним мисленням здатних до реформування освітнього простору. Ця потреба посилюється ще й тим, що розвиток ринкових відносин супроводжується зростанням освітницької активності, попитом на кваліфікованих фахівців які мають педагогічну освіту, компетентні в правових, управлінських питаннях освітньої діяльності, спроможних на професійному рівні вирішувати завдання щодо ефективної організації та управління навчально-виховним процесом вищої школи в нових умовах.
Одним з провідних шляхів забезпечення вищих навчальних закладів висококваліфікованими викладачами є навчання їх в магістратурі за спеціальністю: 8.18010020 «Управління навчальним закладом», яка покликана здійснювати фундаментальну психолого-педагогічну та науково-практичну підготовку фахівців, які можуть обіймати керівні посади вищого або загальноосвітнього навчального закладу, посади завідувача кафедри, директора або заступника директора лабораторії, центру, відділення, відділу, курсів, посади керівника навчально-виховного позашкільного закладу тощо.
Від фахівців спеціальності «Управління навчальним закладом», провідна мета діяльності яких – створення умов для успішної соціалізації, саморозвитку особистості; підтримка, посилення надії, стимулювання людини до самовдосконалення, відродження впевненості в собі, неприйняття позиції пасивності при зіткненні з труднощами планування власного життя, розширення меж свободи і прагнення посісти гідне місце в суспільстві, сучасне суспільство вимагає наявність професіоналізму, відповідальності за результати професійної діяльності та свідомому ставленні до майбутньої професійної діяльності; компетентності як індикаторі, що дозволяє визначити готовність людини до життя, професійної діяльності, подальшого особистого розвитку; здатності на професійному рівні вирішувати завдання щодо ефективної організації та управління навчально-виховним процесом вищої школи в нових умовах; реформування освітнього простору тощо.
Якісна освіта є необхідною умовою формування фахівця зі спеціальності «Управління навчальним закладом» інноваційного типу мислення та культури, з новими життєвими орієнтирами, проектування акмеологічного освітнього простору з урахуванням інноваційного розвитку освіти, запитів особистості, потреб суспільства і держави.
Стратегія розвитку спеціальності 8.18010020 «Управління навчальним закладом», визначає ключові пріоритети стратегічного розвитку та шляхи їх реалізації у нових соціально-економічних умовах.
2. Нормативні посилання
Код документу
|
Назва документу
|
ДСТУ ISO 9001-2009
|
Системи управління якістю. Вимоги
|
ДСТУ ISO 9000-2007
|
Системи управління якістю. Основні положення та словник
|
ДК 003:2010
|
ДК 003:2010 Національний класифікатор України. Класифікатор професій
|
ДК 009–2010
|
Національний класифікатор України. Класифікатор видів економічної діяльності
|
ДСВОУ–04
№__576__від 22.08.03
|
Державний стандарт вищої освіти України. Галузева компонента державного стандарту вищої освіти України. Освітньо-кваліфікаційна характеристика магістра за спеціальністю 8.18010020 «Управління навчальним закладом»
|
ГСВОУ–04
|
Галузевий стандарт вищої освіти України. Засоби діагностики якості освітньо-професійної підготовки бакалавр за спеціальністю 8.18010020 «Управління навчальним закладом»
|
№ 1556-VII
від 1 липня 2014 р.
|
Закон України «Про вищу освіту»
|
№344/2013 від 25 червня 2013 р.
|
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року
|
3. Терміни та визначення
СУЯ
|
- система управління якістю
|
Університет
|
- Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля
|
ЄКТС
|
- європейська кредитно-трансферна система
|
Вища освіта
|
- сукупність систематизованих знань, умінь і практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей, інших компетентностей, здобутих у вищому навчальному закладі у відповідній галузі знань за певною кваліфікацією на рівнях вищої освіти
|
кафедра
|
- кафедра педагогіки та психології
|
план розвитку
|
- Стратегічний план розвитку та удосконалення освітньої діяльності з підготовки фахівців зі спеціальності 8.18010020 «Управління навчальним закладом» з урахуванням потреб ринку праці та освітніх прагнень громадян
|
4. Відповідальність та повноваження
4.1. Відповідальність за організацію розробки, внесення змін та актуалізацію Стратегічного плану розвитку та удосконалення освітньої діяльності з підготовки фахівців зі спеціальності 8.18010020 «Управління навчальним закладом» з урахуванням потреб ринку праці та освітніх прагнень громадян несе завідувач кафедри педагогіки та психології.
4.2. Відповідальність за організацію погодження та затвердження даного плану розвитку несе завідувач кафедри педагогіки та психології.
4.3 Відповідальність за реєстрацію та зберігання оригіналу, тиражування та видачу врахованих копій положення несе завідувач кафедри педагогіки та психології.
5. Документація системи управління якістю
5.1. Заява про наміри навчального закладу щодо підготовки фахівців зі спеціальності
5.1.1 Мета і пріоритетні стратегічні напрями розвитку спеціальності «Управління навчальним закладом»
Метою стратегії розвитку спеціальності 8.18010020 «Управління навчальним закладом» на наступне п’ятиріччя є: забезпечення, відповідно до чинного законодавства, директивних рішень та державних стандартів освіти на основі традиційних та новітніх форм організації навчання, потреб українського суспільства у компетентних, конкурентоздатних фахівцях магістрів 8.18010020 «Управління навчальним закладом», які на високому професійному рівні спроможні здійснювати згідно з освітньо-кваліфікаційними характеристиками достатньо широкі виробничі, наукові, освітні й супутні (управлінські, навчальні, виховні, консультаційні тощо) функції для різних сфер управлінської педагогічної діяльності в Україні.
Стратегічне бачення реалізації мети – становлення й розвиток новітніх спеціалізацій, що відповідають сучасним вимогам суспільства; розвиток кафедри педагогіки та психології університету як центру інтеграції науково-дослідної, прикладної та освітньої діяльності професійної педагогічної спільноти Дніпропетровського регіону й України у процесі вирішення перспективних і актуальних завдань управління вищою освітою, учаснику багатопрофільних освітніх і наукових програм.
Пріоритетними напрямами розвитку спеціальності 8.18010020 «Управління навчальним закладом» визначено:
– підготовка компетентних, конкурентоздатних фахівців магістрів з 8.18010020 «Управління навчальним закладом»;
– розвиток кафедри педагогіки та психології університету як центру інтеграції науково-дослідної, прикладної та освітньої діяльності професійної психологічно-педагогічної спільноти Дніпропетровського регіону й України у процесі вирішення перспективних і актуальних завдань управління освітньою діяльністю.
При розробці Стратегії розвитку враховувалися три взаємообумовлені стратегічні напрями, які визначають її цілі, принципи діяльності, організацію і методи вирішення конкретних навчальних, дослідницьких і методичних завдань:
1. Особистісно-професійний, який означає, що лише потужний особистісно-професійний потенціал викладачів, педагогів-наставників здатний сформувати аналогічний та більш потужний потенціал майбутніх фахівців;
2. Креативно-евристичний, що виявляється в постійному творчому пошуку шляхів удосконалення професійної підготовки фахівців спеціальності 8.18010020 «Управління навчальним закладом» з метою забезпечення конкурентоздатності випускників на ринку праці, відповідності вимог роботодавців;
3. Взаємодії і співробітництва, який реалізуються на рівні кафедри: між викладачами та співробітниками кафедри; на рівні університету: між кафедрою педагогіки та психології та іншими кафедрами та підрозділами університету, між викладачами і студентами; на всеукраїнському рівні: розвиток партнерської співпраці з відповідними кафедрами інших ВНЗ, науково-дослідними установами та організаціями, державними органами.
5.1.2. Розвиток кафедри педагогіки та психології університету як центру інтеграції науково-дослідної, прикладної та освітньої діяльності професійної психологічно-педагогічної спільноти Дніпропетровського регіону й України у процесі вирішення перспективних і актуальних завдань соціальної педагогіки.
Реалізацію стратегії й підготовку фахівців зі спеціальності «Соціальна педагогіка» здійснює кафедра педагогіки та психології, а також викладачі кафедр: інноваційного менеджменту та міжнародної логістики; економічної кібернетики та сучасних інформаційних технологій; права; іноземних мов; політології, соціології та гуманітарних наук. У складі науково-педагогічних працівників названих кафедр, задіяних в підготовці бакалаврів, магістрів соціальної педагогіки – 3 доктори наук (д.філос. н., проф. Полторак В.А., д.філос.н., проф. Осипов А.О., д.п.н., проф. Тарнопольський О.Б.).
У штаті кафедри педагогіки та психології 16 викладачів (всі вони мають базову освіту, що відповідає заявленій спеціальності та дисципліні, яку вони викладають), 13 з них працюють в університеті на постійній основі, а три – на засадах сумісництва (д.п.н., проф. Павленко О.А., к. психол. н, доц. Сурякова М.В.). Із загальної чисельності викладачів три доктори наук, професори, 4 кандидати наук, доценти і 9 – без наукового ступеня.
Якісний склад науково-педагогічного персоналу кафедри педагогіки та психології відповідає вимогам щодо акредитації спеціальності «Соціальна педагогіка» за освітньо-кваліфікаційними рівнями «бакалавр», «магістр».
Провідні принципи діяльності кафедри педагогіки та психології:
– нормативності. Передбачає керування у роботі основними нормативними документами: законом України «Про освіту», Законом України «Про вищу освіту» (від 01.07.2014 № 1556-VII), Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021 року (від 25 червня 2013 року №344/2013), Стратегією розвитку Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля до 2020 року, Статутом університету, Положенням про кафедру;
– динамічності. Передбачає оперативне реагування кафедри як навчально-виховного та наукового підрозділу університету на: зміну вимог замовника освітніх послуг; зміни у технологічному процесі професійної підготовки (інновації в освіті);
– комплексності. Передбачає рівноцінну реалізацію усіх напрямків роботи кафедри (навчальна робота, організаційно-методична, наукова, виховна);
– колективної та особистісної відповідальності за процес і результати професійної підготовки майбутніх фахівців;
– рефлексії. Передбачає конструктивний аналіз зробленого, забезпечення зворотного зв’язку у співробітництві з різними категоріями партнерів;
– публічності. Здобутки, результати роботи кафедри з різних напрямків регулярно обговорюються на засіданнях кафедри педагогіки та психології.
Фактор успіху кафедри педагогіки та психології забезпечується впровадженням у роботі принципу «Якість освіти – зміст та удосконалення освіти». Забезпечення якості – це фактори, умови і ресурси, за допомогою яких досягаються цілі.
Показники якості освіти:
– якість підготовки майбутніх фахівців;
– якість державних освітніх стандартів, якість нормативної бази, якість освітніх програм, які визначають якість цілепокладання у системі державної політики у галузі якості вищої освіти України;
– якість навчально-методичної та матеріально-технічної бази;
– якість професорсько-викладацького складу, науково-дослідницьких кадрів (кадровий потенціал);
– якість виховання та освіченості особистості (засвоєння знань, умінь, навичок, моральних норм);
– якість управління (керівництва).
Якість підготовки фахівців є результуючим показником у «системі якості вищих навчальних закладів». Інші «якості» визначають якісну основу можливостей освітніх систем, які забезпечують необхідний рівень результуючого показника. Особливе місце належить якості освітніх програм, що визначає структуру якість змісту освітнього процесу.
Для вимірювання навчального процесу у роботі кафедри використову-ються такі критерії якості:
– наявність затверджених у встановленому порядку навчальних планів, графіків навчального процесу, робочих програм з дисциплін;
– відповідність змісту навчальних планів і робочих програм вимогам програм якості та стандартів вишу;
– відповідність розпорядку занять логіці викладання кожної дисципліни;
– відповідність елементів навчального процесу (лекцій, семінарів, лабораторних занять тощо) затвердженим планам та програмам;
– комплектність і достатність навчально-методичного забезпечення дисциплін (методичні вказівки, конспекти лекцій, настанови виконання лабораторних робіт тощо);
– достатність, регулярність і рівень організації поточного контролю (контроль якості знань студентів, їх задоволеність якістю навчального процесу);
– оперативність прийняття та реалізації коригуючих заходів.
Критеріям надається кількісна оцінка для прийняття оперативних управлінських рішень.
В основу роботи кафедри педагогіки та психології покладено технологію Демінга-Шухарта Плануй – Виконуй – Перевіряй – Дій (PDCA), яка є основою Міжнародного стандарту ISO 9001 (рис.1).
Регламентовані таким чином методики виконання процесів уможливлять реалізацію методології PDCA на практиці і забезпечать дію механізмів постійного удосконалення всіх процесів системи управління якістю.
Головне – що за таких умов з’являються реальні підстави для систематичного збору інформації про характеристики процесу, його «слабкі місця» (зони підвищеного ризику), а також створюються умови для своєчасного вжиття коригувальних і запобіжних дій, націлених на ліквідацію причин виявлених невідповідностей та зменшення ризиків виникнення потенційних проблем.
Рис.1. Технологія Демінга-Шухарта «Плануй – Виконуй – Перевіряй – Дій» (PDCA)
5.2. Основні засоби, за допомогою яких будуть досягнуті наміри щодо надання освітніх послуг зі спеціальності
5.2.1. Підготовка компетентних, конкурентоздатних фахівців магістрів з 8.18010020 «Управління навчальним закладом».
Мета: підготовка студентів за програмами магістра відповідно вимог внутрішнього та зовнішнього ринків.
Основні завдання:
1. Підготовка магістра зі спеціальності 8.18010020 «Управління навчальним закладом» на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», «магістр», який володіє глибокими спеціальними уміннями та знаннями інноваційного характеру, має певний досвід їх застосування та продукування нових знань для вирішення проблемних професійних завдань управлінської освітньої діяльності.
Механізми вирішення:
– здійснення акредитації підготовки магістрів та ліцензування магістрів у Дніпропетровському університеті імені Альфреда Нобеля (2015 рік);
– розробка системи підготовки магістрів 8.18010020 «Управління навчальним закладом», яка забезпечить постійну корекцію змісту освіти відповідно до вимог практики (завдяки оновленню варіативної частини навчального плану) (2015 рік);
– розробка моделі компетенцій магістра 8.18010020 «Управління навчальним закладом», яка забезпечує професійну успішність, а також системи їх безперервної освіти, яка підтримує й розвиває ці компетенції (2016 рік);
– забезпечення 20% захисту магістерських робіт студентів денної форми навчання англійською мовою (2016 рік);
– впровадження нових елективних курсів з урахуванням міжнародних стандартів і кон'юнктури ринку праці, моніторинг навчально-методичної документації елективних дисциплін з метою поліпшення якості підготовки конкурентоспроможних кадрів (2017 рік);
– щорічний моніторинг адаптації навчальних програм до потреб ринку праці (2015-2019 рр.);
– проведення не менше 10% практичних занять з дисциплін професійної підготовки фахівцями-практиками (2016-2019 рр.);
– залучення студентів до наукової роботи кафедри педагогіки та психології (2015-2019 рр.);
– укладання договорів на безоплатній основі з підприємствами про проходження переддипломних, науково-дослідних, виробничих практик з подальшим працевлаштуванням (2015-2019 рр.);
– встановлення партнерських стосунків з вищими навчальними закладами Дніпропетровської області з метою проходження студентами безперервної практики (2015-2019 рр.).
5.2.2. Забезпечення й удосконалення навчально-методичної інфраструктури спеціальності «Управління навчальним закладом».
Механізми вирішення:
– збільшення кількості видань навчальних посібників, навчально-методичних посібників з усіх навчальних дисциплін підготовки магістрів 8.18010020 «Управління навчальним закладом» (2015-2019 рр.) (щонайменше один посібник на рік);
– створення мультимедійних навчальних посібників та електронних підручників з навчальних дисциплін підготовки магістрів 8.18010020 «Управління навчальним закладом» (2015-2019 рр.);
– подальша робота з формування електронної бібліотеки кафедри;
– встановлення академічних контактів та укладання двосторонніх договорів про співпрацю з вишами і науковими центрами (2015-2019 рр.).
5.2.3. Реалізація молодіжної політики й допомога у вирішенні соціальних питань студентської молоді.
Механізми вирішення:
– організація та проведення конкурсів «Кращий куратор», «Краща група» (2015-2019 рр.);
– залучення студентів до профорієнтаційної та просвітницької діяльності (2015-2019 рр.).
5.3. Основні завдання розвитку кафедри педагогіки та психології:
5.3.1. Удосконалення навчально-методичної роботи кафедри педагогіки та психології
Механізми вирішення:
– розроблення і впровадження у навчальний процес нетрадиційних авторських програм і авторських курсів (2016 р.);
– дотримання принципів контекстного навчання: індивідуальної значущості знань, умінь і навичок, яких набуває майбутній фахівець; наявності цілісної інформації про сутність і структуру, а також функції професійної діяльності фахівця; послідовного переходу від навчальної через квазіпрофесійну (моделювання професійної) до професійної діяльності; проблемного і діалогічного спілкування в системі «студент – викладач» і «студент – студент»; диференційованого підходу до відбору змісту професійної підготовки та організації її засвоєння студентами; єдності навчання і виховання особистості; відкритості – обґрунтованого використання різних технологій навчання (як традиційних, так і інноваційних). Урахування зазначених принципів забезпечує діяльнісний характер процесу навчання, його динамічність, тобто поетапний перехід від «навчальної діяльності студента до професійної діяльності фахівця» через квазіпрофесійну та навчально-професійну діяльність; гарантує диференційований характер цього процесу у вищому навчальному закладі; окреслює перспективу професійного і кар’єрного зростання молодого фахівця тощо;
– дотримання принципу гуманізації. Реалізується за умов: орієнтації навчального процесу на індивідуально-особистісну позицію студента як носія загальнолюдських цінностей, з яким в умовах співпраці можна досягти досконалого рівня сформованості професійної компетентності; побудови педагогічного процесу на засадах діалогічних відносин між його учасниками, основою яких є взаємоповага студента і викладача, визнання їх рівноправності; надання студенту права на визначення «траєкторії» свого життя (цінності життєдіяльності, пріоритети навчальної і професійної діяльності, напрями подальшого особистого розвитку); зміни «суперпозиції» викладача і субпозиції студента на рівноправні позиції співробітництва, співдії, співдружності, співпереживання, співвідповідальності; збудження позитивних емоцій, що ґрунтується на гуманних відносинах викладача і студентів, попередженні негативних конфліктів, непорозумінь шляхом урахування індивідуальних особливостей, уникнення проблемних ситуацій, створення ситуацій осягнення новизни, емоційно забарвленого подання матеріалу. Реалізація цього принципу сприяє формуванню у майбутнього фахівця гуманізму як вершини його моральності, що знаходить своє виявлення у свідомому засвоєнні універсальних цінностей загальнолюдської, національної, професійної культури; осмисленні єдності людського роду і себе як його неповторної частки, зв’язку з іншими людьми, суспільством, природою;
– підтримка викладачем навчальної діяльності кожного студента. Передбачає створення умов для вибору індивідуальної траєкторії вивчення навчального матеріалу, регулювання темпу його засвоєння, глибокої адаптації в інтелектуальних системах підтримки навчання, що відповідають моделі того, хто навчається. Реалізуються через створення ситуації успіху – розуміння внутрішнього світу особистості, зацікавлення її емоційним станом, прагнення зрозуміти і допомогти. Переживання, що супроводжують досягнення успіху, не тільки визначають самопочуття і задоволення собою, а й впливають на подальший розвиток, координують його темпи і спрямованість, а також спеціальну активність особистості;
– організація обміну досвідом впровадження нових технологій в навчальний процес (2015-2019 рр.);
– розширення можливостей використання технічних засобів навчання, комп'ютерних технологій, електронних варіантів лекційних курсів (2016-2019 рр.);
– формування здоров’язбережного середовища, валеологічної культури учасників навчально-виховного процесу (2015-2019 рр.);
– розвиток і поглиблення зв'язків з організаціями – потенційними роботодавцями та підготовка фахівців «під замовлення» відповідно до потреб ринку праці (2015-2019 рр.).;
– формування позиційної професійної спільноти викладачів і студентів, орієнтованих на креативну і лідерську активність у вирішенні актуальних педагогічних проблем (2015-2019 рр.).
5.3.2. Удосконалення науково-дослідної роботи кафедри педагогіки та психології
Механізми вирішення:
– підняття авторитету педагогічної науки і формування позитивного іміджу кафедри відповідно до заявлених наукових досліджень та практичних напрацювань в рамках науково-дослідної теми «Модернізація професійно-педагогічної освіти в Україні в умовах інтеграції до світового освітнього простору» (державний реєстраційний номер 0112U002287) (2015-2016 рр.);
– проведення наукових розробок з фундаментальних та практико-орієнтованих наукових проблем педагогічної психології, теорії та методики професійної освіти, управління освітніми закладами (2015-2019 рр.);
– залучення студентів до науково-дослідної роботи кафедри (науково-дослідні проекти, студентські конференції) як створення умов для відтворення нових поколінь дослідників та теорії (2015-2019 рр.);
– забезпечення умов і можливостей для професійного та особистісного зростання викладачів кафедри за допомогою систематичного підвищення кваліфікації на базі провідних вишів України (2015-2019 рр.);
– реалізація наукового потенціалу кафедри за допомогою залучення кожного магістра в контекст життєдіяльності кафедри на умовах добровільного, творчого прагнення, зростання індивідуальної й корпоративної свідомості (2015-2019 рр.);
– створення кафедрального іміджу, що сприяє самоактуалізації співробітників і магістрів 8.18010020 «Управління навчальним закладом» завдяки підвищенню наукової кваліфікації професорсько-викладацького складу (2015-2019 рр.);
– створення й підтримання сторінок випускників спеціальності у соціальних мережах (2017-2019 рр.).
5.3.3. Розвиток професорсько-викладацького складу кафедри педагогіки та психології
Механізми вирішення:
– участь в конкурсному відборі професорсько-викладацького складу кафедри педагогіки та психології з урахуванням систематичного участі в дослідницькій роботі, публікацій у провідних вітчизняних та зарубіжних виданнях, отримання вчених ступенів, звань (2015-2019 рр.);
– залучення до викладацької та наукової діяльності найбільш компетентних випускників магістрів 8.18010020 «Управління навчальним закладом» університету (2016-2019 рр.);
– формування корпоративної культури, ціннісно-мотиваційним центром якої є прагнення до професійного та особистісного розвитку, бажання працювати в команді і прагнення перемагати в конкурентному середовищі (2015-2019 рр.);
– здійснення добору навчальних стратегій та методик для розвитку компетентності та рефлексії педагогів (2015-2019 рр.).
Реалізація стратегії розвитку спеціальності 8.18010020 «Управління навчальним закладом» забезпечить підвищення якості підготовки магістрів «Управління навчальним закладом», її інноваційний розвиток відповідно до світових стандартів, що сприятиме істотному зростанню інтелектуального, культурного, духовно-морального потенціалу суспільства та особистості.
5.4. Прикінцеві положення
ЛИСТ РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІН
Дата
|
№ пункту
|
Короткий опис змін
|
Хто вніс зміни
|
Підпис
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|