Дисципліна "Комп'ютерна схемотехніка" є однією з найважливіших дисциплін циклу професійної та практичної підготовки навчального процесу за напрямом підготовки


Скачати 330.59 Kb.
Назва Дисципліна "Комп'ютерна схемотехніка" є однією з найважливіших дисциплін циклу професійної та практичної підготовки навчального процесу за напрямом підготовки
Сторінка 1/3
Дата 20.03.2013
Розмір 330.59 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
  1   2   3
1. Загальні відомості

Дисципліна "Комп'ютерна схемотехніка" є однією з найважливіших дисциплін циклу професійної та практичної підготовки навчального процесу за напрямом підготовки 6.0501.02 "Комп'ютерна інженерія". З одного боку, вона пов'язана з попередніми курсами вивчення технічних засобів комп'ютерних систем та мереж, такими як "Архітектура комп'ютерів", "Теорія електричних кіл", "Прикладна теорія цифрових автоматів", "Комп'ютерна електроніка", "Мікропроцесорні системи". З іншого боку, на її основі базуються такі дисципліни як "Комп'ютерні системи", "Комп'ютерні мережі", "Моделювання комп'ютерних систем", "Тестування комп'ютерних засобів". Тому "Комп'ютерна схемотехніка" є саме тою дисципліною, матеріал якої має підготувати студентів не тільки до розробки складних цифрових пристроїв, але і до насичення їх програмним забезпеченням, відповідним до їх устрою. Згідно з освітньо-кваліфікаційною програмою підготовки фахівців спеціальності

студент повинен вміти:

  • розробляти функціональні і принципові схеми типових вузлів комп'ютера (регістри, лічильники, шифратори, дешифратори, мультиплексори, суматори, компаратори та інші) у заданому елементному базисі, оптимізувати схемні та структурні рішення за наданою критеріальною сукупністю параметрів (складністю, швидкодією, надійністю, відмовостійкістю, тощо);

  • розробляти функціональні і принципові схеми пристроїв комп’ютера(управляючого, арифметичного, запам'ятовуючого, вводу-виводу даних та інших), виконувати порівняльну оцінку різних структур пристроїв із врахуванням особливостей елементної бази та оптимізаційних вимог відповідно до заданих критеріїв ефективності;

  • розробляти процесори(універсальні, функціонально-орієнтовані або спеціалізовані) із заданою системою команд, розподіляти обробку інформації в комп’ютерних пристроях на апаратних та мікропрограмних засобах, оптимізувати рішення відповідно до заданих критеріям ефективності.

Складовою частиною засвоєння цих знань разом з аудиторними заняттями є самостійна робота. Якість засвоєння матеріалу у великій мірі визначається саме самостійною роботою у позаурочний час. Самостійна робота з дисципліни передбачає опрацювання лекційного матеріалу за вказаними наприкінці літературними джерелами. Розвинути практичні навички та закріпити теорію допомагає виконання практичних завдань самостійної роботи, що полягає у дослідженні роботи об'єктів, що вивчаються під час моделювання їх роботи, або аналіз процесів передачі інформації при побудові діаграм.
2. Розподіл часу вивчення дисципліни

Навчальним планом за напрямом підготовки 6.0501.02 "Комп'ютерна інженерія" передбачається наступна структура розподілу часу для вивчення матеріалу з дисципліни "Комп'ютерна схемотехніка".
Таблиця 1.-Розподіл часу вивчення дисципліни "Комп'ютерна схемотехніка"


Форма навчання

Семестр

Всього годин/ залікових кредитів

Розподіл за видами занять

Форма контро-лю

Лекції

Прак-тичні

Лабор. роботи

Індивід. робота

СРС

Денна

5

108/3

18

-










ПМК,

залік

Дена

6

108/3,5

20

-










ПМК

іспит

Всього




195/6,5

38

-

38

24

115





3. Мета і завдання дисципліни та її місце при підготовці

фахівців.
3.1. Мета викладання дисципліни.

Метою курсу є вивчення основ теорії функціональних цифрових елементів ЕОМ та їх сполучення для створення цифрових систем обробки інформації, .


3.2. Задачі вивчення дисципліни.
Студент повинен знати:

-розробляти функціональні і принципові схеми типових вузлів комп'ютера

(регістри, лічильники, шифратори, дешифратори, мультиплексори, суматори, компаратори та інші) у заданому елементному базисі, оптимізувати схемні та структурні рішення за наданою критеріальною сукупністю параметрів (складністю, швидкодією, надійністю, відмовостійкістю, тощо);

-розробляти функціональні і принципові схеми пристроїв комп'ютера (управляючого, арифметичного, запам'ятовуючого, вводу-виводу даних, та інших), виконувати порівняльну оцінку різних структур пристроїв із врахуванням особливостей елементної бази та оптимізаційних вимог відповідно до заданих критеріїв ефективності;

-розробляти процесори (універсальні, функціонально-орієнтовані або спеціалізовані) із заданою системою команд, розподіляти обробку інформації в комп'ютерних пристроях на апаратних та мікропрограмних засобах, оптимізувати рішення відповідно до заданих критеріїв ефективності, враховувати вимоги етапу розробки архітектури комп'ютера.

Студент повинен вміти:

  • користуватися довідниковими даними по основних параметрах та
    характеристиках схемотехнічної бази електронних та мікроелектронних
    пристроїв;

  • оцінювати параметри електронних пристроїв в залежності від
    особливостей їх застосування;

  • шукати несправності, налагоджувати та випробовувати цифрові
    електронні схеми;

обирати схемотехнічні рішення пристроїв цифрової електронної техніки за наданими технічними характеристиками;

  • розробляти конструкції пристроїв комп'ютерної схемотехніки з
    використанням елементів САПР,

  • самостійно оволодівати новими знаннями у галузі розробки цифрових
    мікроелектронних пристроїв.

4. Тематичний план
4.1 Склад і обсяг змістовних модулів дисципліни

Таблиця 4.1

Блоки змістових модулів

Найменування тем змістових модулів

Розподіл навчального часу за елементами модуля (видами занять), год.

Термін кон-трольного заходу(МКЗ)тиждень,міс.

Дже-рела інфор-мації

Найменування

Обсяг, креди-ти

Сума залікових балів

Лекції

Лабор.

заняття

Практ.заняття

Індив.

робота

СРС

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Модуль № 1.

Функціональні елементи ЕОМ та їх застосування.


3




Розділ 1. Функціональні елементи ЕОМ та їх застосування.

Розділ 2. Вузли обчислювальних пристроїв.





18


18

-


-

9


9

9


9




[1, 2, 3, 4, 5, 6, 7]

Всього

3

60...100




18

18

-

2

18

16/ 12




Модуль № 2.

Схемотехніка сучасних комп’ютерних систем.

3,5




Розділ 3. Зовнішні інтерфейси ЕОМ.

Розділ 4. Особливості схемотехніки сучасних мікропроцесорних систем.




6

8



-

-



6

12



20

28





[1, 2, 3, 4, 5, 6, 7]

Всього

3,5

60...100




20

20

-

2

48

16/05




Разом

6,5







38

38

-

4

115






  1   2   3

Схожі:

ЗАТВЕРДЖУЮ
Вони відбуватимуться у формі тестування і містять запитання з навчальних дисциплін циклу фундаментальної підготовки та дисциплін...
ЗАТВЕРДЖУЮ
Документознавство та інформаційна діяльність” (Галузь знань: 0201 «Культура») проводиться за результатами фахових вступних випробувань....
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
Дисципліна «Редакторська майстерність» входить до нормативної частини робочого навчального плану – циклу професійної та практичної...
1. основи організації бухгалтерського обліку
Згідно з навчальним планом на заключному етапі підготовки спеціалістів з обліку і аудиту студенти на протязі ІХ-го семестру вивчають...
Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
Державний екзамен є комплексним, включає навчальні матеріали системоутворюючих нормативних дисциплін природничо-наукової, професійної...
КАФЕДРА КОНСТИТУЦІЙНОГО ТА МІЖНАРОДНОГО ПРАВА
Право” 0304 за напрямом підготовки “Правоохоронна діяльність”, форма навчання денна, 2 курс, факультети: кримінальна міліція, міліція...
Автори: Лазебний А. М., ст викладач кафедри кримінального права, процесу та криміналістики
Робоча навчальна програма курсу “Криміналістика” складена на основі ОПП для підготовки бакалаврів за напрямом підготовки 030402 «Правознавство»,...
Міністерство освіти і науки України
Студенти починаючи навчальний процес за спеціальністю „Менеджмент організацій”, вивчаючи дисциплін фахового спрямування об’єктивно...
Розвиток творчих здібностей школярів засобами англійської мови Зміст Вступ Розділ 1
Актуальність проблеми дослідження можна пояснити цілим рядом обставин. Так, основним напрямом модернізації загальноосвітньої і професійної...
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «історіЯ держави...
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка