|
Скачати 143.67 Kb.
|
Додаток №26 до рішенням міської ради від 05.01.2011р. № 6/4/51 ПОЛОЖЕННЯ про управління організаційно-виконавчої роботи Тернопільської міської ради 1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 1.1.Управління організаційно-виконавчої роботи (надалі – управління) є виконавчим органом міської ради, нею утворюється, їй підзвітне і підконтрольне, підпорядковане виконавчому комітету та міському голові, координацію роботи здійснює заступник міського голови – керуючий справами. 1.2.У своїй діяльності управління керується Конституцією та Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими нормативними актами та цим положенням. 1.3.Управління здійснює свою діяльність на правах самостійного структурного підрозділу міської ради. 2.ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ 2.1.Основними завданнями управління є: 2.1.1.Організаційно-методичне та інформаційне забезпечення роботи міської ради та виконавчого комітету, депутатів міської ради, постійних, тимчасових контрольних та інших комісій міської ради, комунальних установ, підприємств та організацій міської ради. 2.1.2.Розроблення і внесення на розгляд міської ради пропозицій про організаційні заходи по підготовці і проведенню на території міста референдумів, виборів Президента України, міського голови та депутатів всіх рівнів, надання допомоги виборчим комісіям у здійсненні їх повноважень. 2.1.3.Надання методичної допомоги відділам і управлінням міської ради в організації роботи по підготовці рішень міської ради та виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, з депутатськими запитами, запитаннями та зверненнями. 2.1.4.Забезпечення виконання вимог законодавства щодо розгляду звернень фізичних та юридичних осіб в Тернопільській міській раді і її структурних підрозділах. 2.1.5.Забезпечення дотримання єдиної системи діловодства міської ради, контролю за строками проходження і виконання службових документів. 2.1.6.Організація прийому в Тернопільській міській раді, реєстрації та передачі за призначенням письмових звернень фізичних та юридичних осіб, депутатів міської ради, постійних комісій міської ради, депутатських фракцій та груп, іншої кореспонденції, яка надходить у міську раду; ведення реєстраційної, контрольної і довідкової картотек. Реєстрація і відправка вихідної кореспонденції міської ради та виконавчого комітету, депутатів міської ради, постійних комісій міської ради, депутатських фракцій та груп, в тому числі рекомендованими листами та листами з описом. 2.1.7.Реєстрація поступлення Законів та Постанов Верховної Ради України, Указів Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, рішень та розпоряджень обласної ради, розпоряджень та доручень голови обласної державної адміністрації, рішень сесій міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень та доручень міського голови, протокольних доручень сесій міської ради, протокольних доручень виконавчого комітету інших нормативних документів, здійснення контролю за їх своєчасним виконанням. 2.1.8.Забезпечення проведення особистих прийомів міського голови та його заступників згідно затвердженого графіку. Контроль за розглядом письмових та усних звернень фізичних осіб і письмових звернень юридичних осіб згідно строків встановлених чинним законодавством. 2.1.9.Інформування громадян через засоби масової інформації з питань, що стосуються організації роботи та порядку розгляду у виконавчому комітеті, структурних підрозділах письмових звернень та особистого прийому в межах компетенції управління. 2.2.Управління, відповідно до покладених на нього основних завдань, здійснює функції: Організаційний відділ ради: 1.Забезпечення підготовки рішень і розпоряджень на виконання Указів Президента України, Законів України, Постанов Верховної Ради України, Постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших нормативних актів. 2.Забезпечення підготовки і проведення пленарних засідань сесій міської ради, підготовки проектів рішень, що вносяться на розгляд міської ради. 3.Здійснення електронного обліку рішень міської ради. 4.Присвоєння номера і дати рішенням міської ради. 5.Оформлення довідок депутатам міської ради щодо участі в сесіях та постійних комісіях міської ради. 6.Забезпечення оформлення дошки оголошень біля Тернопільської міської ради. 7.Забезпечення аудіозапису пленарних засідань міської ради. 8.Своєчасне доведення рішень міської ради до відповідних відділів і управлінь, підприємств, установ, організацій, службових осіб та громадян. 9.У передбачених законодавством випадках видача копій прийнятих рішень. 10.Оформлення протоколів пленарних засідань міської ради, надання їх копій або витягів у встановленому законодавством порядку. 11.Реєстрація, оформлення, облік рішень міської ради, зберігання протягом встановленого строку документів міської ради. 12.Реєстрація вхідної та вихідної інформації через електронну поштову скриньку та факс. 13.Надання організаційної та методичної допомоги у проведенні засідань постійних та інших комісій міської ради. Складання графіку засідань комісій по розгляду питань, що входять до їх компетенції. Забезпечення своєчасного доведення висновків та рекомендацій комісій до виконавців. 14.Надання депутатам міської ради організаційної допомоги у здійсненні депутатських повноважень у раді та по виконанню рішень ради. 15.Сприяння у проведенні звітів і зустрічей депутатів з виборцями, трудовими колективами підприємств та організацій міста, громадськими організаціями. 16.Організація прийому депутатами виборців, допомога в оформленні матеріалів прийому та передача їх для реагування. 17.Оформлення доручень міського голови і протоколів нарад під керівництвом міського голови, заступника міського голови-керуючого справами та секретаря ради. 18.Організаційне та методичне забезпечення засідань Видавничої ради (протокольна частина, оформлення договорів на видавництво книг). 19.Організація підготовки звіту міського голови перед територіальною громадою. 20.Співпраця з релігійними громадами, організація діяльності Духовної ради та надання консультаційної допомоги. 21.Співпраця з Тернопільською обласною державною адміністрацією та Тернопільською обласною радою щодо участі міського голови в нарадах і колегіях, формування необхідного пакету документів. 22.Участь в організації святкових заходів, офіційних зустрічей та переговорів, візитів та прийомів делегацій. Забезпечення офіційних заходів квітковою та сувенірною продукцією. 23.Співпраця з міськими радами обласних та районних центрів. 24.Участь у проведенні експертизи наукової і практичної цінності документів при їх відборі на зберігання, оформлення актів прийому-передачі документів згідно Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи». 25.Передача документів міської ради після встановленого терміну зберігання в архівний відділ. 26.Розробка довідників, інструкцій та інших посібників, необхідних для роботи міської ради та виконавчого комітету. 27.Підготовка проектів планів роботи Тернопільської міської ради. 28.Щомісячне складання планів організаційних заходів, які проводяться за участю міської ради. 29.Оформлення зведеної інформації щодо паспорту міста, підготовка довідкових матеріалів про місто для офіційних візитів найвищим посадовим особам України та офіційних міжнародних візитів. 30.Проведення в межах своєї компетенції розробки та експертизи нормативно-правих актів. Організаційний відділ виконавчого комітету: 1.Забезпечення підготовки рішень і розпоряджень на виконання Указів Президента України, Законів України, Постанов Верховної Ради України, Постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших нормативних актів. 2.Забезпечення підготовки і проведення засідань виконавчого комітету, підготовки проектів рішень, що вносяться на розгляд виконавчого комітету. 3.Здійснення електронного обліку рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови. 4.Присвоєння номера і дати рішенням виконавчого комітету, розпорядженням міського голови. 5.Забезпечення оформлення дошки оголошень біля Тернопільської міської ради. 6.Своєчасне доведення рішень виконавчого комітету та розпоряджень міського голови до відповідних відділів і управлінь, підприємств, установ, організацій, службових осіб та громадян. 7.У передбачених законодавством випадках видача копій прийнятих рішень і розпоряджень. 8.Оформлення протоколів пленарних засідань виконавчого комітету, надання їх копій або витягів у встановленому законодавством порядку. 9.Реєстрація, оформлення, облік рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, зберігання протягом встановленого строку документів виконавчого комітету. 10.Оформлення доручень міського голови і протоколів нарад під керівництвом міського голови, заступника міського голови-керуючого справами та секретаря ради. 11.Організація підготовки звіту міського голови перед територіальною громадою. 12.Участь у проведенні експертизи наукової і практичної цінності документів при їх відборі на зберігання, оформлення актів прийому-передачі документів згідно Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи». 13.Передача документів виконавчого комітету, розпоряджень міського голови після встановленого терміну зберігання в архівний відділ. 14.Інформування громадян через засоби масової інформації та індивідуально з питань, що стосуються: -порядку звернень в міську раду та її структурні підрозділи; -порядку розгляду та вирішення питань згідно чинного законодавства; -проходження та стану розгляду звернень ; -порядку запису громадян на особистий прийом до міського голови, його заступників та депутатів міської ради; -надання безкоштовних юридичних консультацій; -часу та місця особистого прийому громадян міським головою, заступниками, керівниками структурних підрозділів міської ради; -розташування управлінь, відділів, інших структурних підрозділів, номери їх телефонів, ознайомлення з переліком вирішуваних ними питань. 15.Підготовка проектів планів роботи виконавчого комітету. 16.Проведення в межах своєї компетенції розробки та експертизи нормативно-правих актів. Відділ звернень та документообігу: 1.Здійснення централізованого прийому звернень від фізичних та юридичних осіб, депутатів міської ради, постійних комісій міської ради, депутатських фракцій та груп, реєстрація законодавчих та розпорядчих документів всіх рівнів. 2.Забезпечення комп’ютерного обліку звернень громадян, адресованих міському голові, заступникам міського голови. 3.Опрацювання звернень громадян та надання їх для розгляду міському голові, заступникам міського голови, відповідно до розподілу обов’язків. 4.Проведення попередньої співбесіди, надання консультацій та роз’яснення громадянам, які виявили бажання звернутися на особистий прийом до міського голови. 5.Організація особистого прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, запрошення керівників виконавчих органів до розгляду заяв, що подаються на особистому прийомі. 6.Ведення обліку вхідної документації та звернень, що надішли на особистих прийомах міського голови та його заступників, фіксування їх руху від надходження в управління до завершення розгляду і передачі в архів відділу у відповідності до інструкції з діловодства з зверненнями громадян, єдиної системи діловодства, розпоряджень міського голови, інших чинних нормативних актів. Вручення під розписку справ виконавцям, відправка поштою вихідної кореспонденції. 7.Перевірка стану справ із розгляду звернень та ведення діловодства згідно вимог чинних нормативних актів, в структурних підрозділах міської ради, на підприємствах, в установах та організаціях, незалежно від форм власності. За дорученням керівництва, участь в роботі комісій з перевірки звернень, стану справ по їх розгляду з певної групи питань, у визначених структурних підрозділах, на підприємствах, в установах та організаціях. 8.Періодичне складання і представлення виконавчому комітету звітних аналітичних, інформативних та довідкових документів з питань стану розгляду та вирішення звернень громадян. 9.Здійсенння щоквартального аналізу про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради. 10.Організація нарад, семінарів, навчань, інших заходів з питань роботи зі зверненнями громадян та дотримання діючих інструкцій з діловодства. 11.Внесення пропозицій міському голові, заступникам міського голови щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян. 12.Щомісячне інформування заступника міського голови-керуючого справами про стан розгляду звернень, в т.ч. щодо порушень встановлених термінів їх виконання. 13.Проведення в межах своєї компетенції розробки та експертизи нормативно-правих актів (рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови). 14.Участь у проведенні експертизи наукової і практичної цінності документів при їх відборі на зберігання, оформлення актів прийому-передачі документів згідно Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи». Сектор контролю документообігу: 1.Здійснення систематичного контролю за своєчасним розглядом і вирішенням звернень, які направляються на виконання в структурні підрозділи міської ради, на підприємства, в організації, установи міста та надання виконавцями відповідей заявникам згідно строків, передбачених Законом України «Про звернення громадян». 2.Контроль за виконанням рішень міської ради, рішень та розпоряджень виконавчого комітету, постійних комісій міської ради, доручень міського голови, протокольних доручень сесій міської ради та виконавчого комітету; контроль за виконанням рішень та розпоряджень обласної ради, розпоряджень та доручень голови обласної державної адміністрації, інших нормативних документів вищестоящих органів. 3.Узагальнення поданих інформацій на виконання доручень міського голови, якщо не вказано відповідного виконавця. 4.Щомісячно, до 10 числа наступного за звітним періодом, готує дані про факти порушення виконавської дисципліни, формального ставлення виконавчими органами міської ради до виконання завдань, які передбачені відповідними документами органів влади вищого рівня, рішеннями виконкому міської ради, розпорядженнями та дорученнями міського голови, місцевими програмами соціального і культурного розвитку та цільовими програмами. 5.Щомісячно, до 15 числа наступного за звітним періодом, узагальнює дані про порушення терміну виконання актів органів державної виконавчої влади, міської ради та виконавчого комітету, розпоряджень і доручень міського голови, звернень громадян, службових документів, підготовки і доопрацювання рішень виконкому та міської ради. 6.Щоквартально, до 15 числа наступного за звітним періодом, готує аналітичні та інформаційні матеріали для міського голови, його заступників, керуючого справами виконкому про виконання завдань встановлених документами органів влади вищого рівня, рішеннями виконкому міської ради, розпорядженнями та дорученнями міського голови, місцевими програмами соціального і культурного розвитку та цільовими програмами. 7.Вносить пропозиції про зняття з контролю чи продовження терміну виконання рішень виконкому міської ради, розпоряджень і доручень міського голови та інших контрольних документів. 3.ПРАВА 3.Управління має право: 3.1.Одержувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та їх посадових осіб інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань. 3.2.Здійснювати контроль за дотриманням організаціями міста та службовими особами законодавства про статус депутатів місцевих рад, інформувати раду про факти виявлених порушень і вживати заходи по їх усуненню. 3.3.Залучати спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції. 3.4.Проводити аналітичну роботу з питань, що належать до компетенції управління. 3.5.Скликати у встановленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції. 3.6.Інформувати міського голову у разі покладення на управління виконання завдань що не належить до його функцій чи виходить за їх межі, а також у випадках, коли відповідні підрозділи або посадові особи не надають документи, інші матеріали, необхідні для вирішення порушених питань. 3.7.Брати участь у засіданнях виконкому, інших дорадчих і колегіальних органів, нарадах, які проводяться у Тернопільській міській раді. 3.8.Повертати управлінням і відділам міської ради проекти рішень ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови, інші документи, подані з порушенням регламенту Тернопільської міської ради, виконавчого комітету міської ради та існуючих інструкцій по діловодству. 3.9.Залучати до підготовки сесій міської ради та засідань виконавчого комітету працівників інших структурних підрозділів міської ради. 3.10.Надавати відповіді фізичним та юридичним особам відповідно до функцій переданих розпорядженням міського голови. 3.11.Здійснювати контроль за дотриманням структурними підрозділами міської ради, підприємствами, організаціями, установами міста, вчасного і якісного виконання звернень фізичних та юридичних осіб, інших контрольних документів згідно термінів, встановлених чинним законодавством. Інформувати виконавчий комітет про факти виявлених порушень. 3.12.Вимагати від організацій комунальної форми власності надання інформації у вигляді довідок, пояснень, статистичних, аналітичних та інших матеріалів про усні та письмові звернення фізичних та юридичних осіб, які надійшли безпосередньо в організації, або направлені на виконання керівництвом міської ради. 4.КЕРІВНИЦТВО (СТРУКТУРА) УПРАВЛІННЯ 4.1.Управління очолює начальник, який призначається і звільняється з посади міським головою. 4.2.Начальник управління організовує роботу працівників управління. 4.3.Начальник управління: 4.3.1.здійснює постійне керівництво діяльністю управління; 4.3.2.розподіляє посадові обов’язки між працівниками управління; 4.3.3.затверджує посадові інструкції працівників управління; 4.3.4.забезпечує удосконалення стилю і методів роботи управління; 4.3.5.виконує оперативні доручення міського голови, заступника міського голови-керуючого справами, секретаря ради з питань, що відносяться до компетенції управління; 4.3.6.звітує про роботу управління перед міською радою та виконавчим комітетом; 4.3.7.складає плани та кошториси з питань діяльності управління; 4.3.8.в межах своїх повноважень видає накази, організовує перевірку їх виконання; 4.3.9.скликає наради в межах компетенції управління; 4.3.10.визначає міру відповідальності заступника начальника відділу та працівників управління. 4.4.У випадку відсутності начальника управління його обов’язки виконує заступник начальника управління. 4.5.Працівники управління приймаються і звільняються з посад відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування». 4.6.Працівники несуть відповідальність за своєчасне виконання обов’язків, передбачених даним Положенням і посадовими інструкціями, в порядку, визначеним чинним законодавством. 4.7.До структури управління входять: -організаційний відділ ради, до компетенції якого відноситься організаційне, консультативне та методичне забезпечення діяльності роботи ради; -організаційний відділ виконавчого комітету, до компетенції якого відноситься організаційне, консультативне та методичне забезпечення діяльності роботи виконавчого комітету; -відділ звернень та документообігу, до компетенції якого відноситься організація документообігу і роботи міської ради щодо звернень громадян та суб’єктів господарювання; -сектор контролю документообігу, до компетенції якого відноситься забезпечення контролю документів міської ради та вищестоящих органів. 4.8.На посаду начальника управління, в порядку визначеному Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування», може бути призначена особа, яка має відповідну освіту і професійну підготовку, володіє державною мовою в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків. 5.ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ 5.1.Начальник управління несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, збереження майна і засобів, переданих йому в користування міською радою. 5.2.Посадова особа відділу несе персональну відповідальність за свої дії чи бездіяльність. 5.3.Начальник та працівники управління, що вчинили правопорушення, несуть дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно з чинним законодавством України. 6.ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ 6.1.Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету. 6.2.На посади начальника та спеціалістів управління призначаються особи, що мають вищу освіту і стаж роботи в органах місцевого самоврядування або у державній службі за фахом. 6.3.Всі працівники управління діють відповідно до посадових інструкцій, затверджених начальником управління. 6.4.Положення про управління затверджується рішенням міської ради. Структура, чисельність та штатний розпис працюючих затверджується розпорядженням міського голови. 6.5.Управління має печатку зі своїм найменуванням, інші необхідні штампи, бланки, реквізити. Управління користується майном, переданим йому міською радою. 6.6.Місце знаходження управління: м. Тернопіль, вул. Листопадова, 5 та вул. Листопадова, 6. 6.7.Припинення діяльності управління (ліквідація, реорганізація) здійснюється за рішенням міської ради відповідно до вимог чинного законодавства. 6.8.Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його затвердження. Секретар ради І.В.Турський |
ПОЛОЖЕННЯ про управління з питань містобудування та архітектури Тернопільської міської ради «Про виконавчі органи та структури міської ради» з метою удосконалення роботи та забезпечення реалізації виконавчо-розпорядчих функцій... |
ПОЛОЖЕHHЯ про управління соціальної політики Тернопільської міської ради Тернопільської міської ради. Управління підконтрольне і підзвітне міській раді, підпорядковане її виконавчому комітету, Тернопільському... |
ПОЛОЖЕННЯ про Управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Тернопільської міської ради Управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Тернопільської міської ради (далі – «Управління») є виконавчим органом Тернопільської... |
ПОЛОЖЕННЯ управління транспорту, комунікацій та зв'язку Тернопільської міської ради Управління транспорту, комунікацій та зв'язку (надалі Управління) є виконавчим органом Тернопільської міської ради, нею утворюється,... |
До рішенням міської ради від 05. 01. 2011р. №6/4/51 ПОЛОЖЕННЯ Тернопільської міської ради (далі – управління) є виконавчим органом Тернопільської міської ради, підконтрольним та підзвітним Тернопільській... |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ внутрішнього контролю та взаємодії з правоохоронними... Тернопільською міською радою для здійснення внутрішнього фінансового контролю за роботою структурних підрозділів Тернопільської міської... |
ПОЛОЖЕННЯ про Управління стратегічного розвитку міста Тернопільської міської ради Управління стратегічного розвитку міста (далі – Управління) є виконавчим органом Тернопільської міської ради, утворюється міською... |
ПОЛОЖЕННЯ ПРО УПРАВЛІННЯ У СПРАВАХ СІМ'Ї, МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ, СПОРТУ... Управління у справах сім'ї, молодіжної політики, спорту і туризму (далі управління) є виконавчим органом Тернопільської міської ради,... |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ земельних ресурсів Тернопільської міської ради «Про виконавчі органи та структури міської ради» з метою удосконалення роботи та забезпечення реалізації виконавчо-розпорядчих функцій... |
До рішення міської ради від 05. 01. 2011р. №6/4/51 ПОЛОЖЕННЯ Тернопільської міської ради. Управління утворюється міською радою, їй підзвітне і підконтрольне, підпорядковується виконавчому комітету,... |