|
Скачати 69.42 Kb.
|
Додаток №14 до рішення міської ради від 05.01.2011р. №6/4/51 ПОЛОЖЕННЯ про відділ земельних ресурсів Тернопільської міської ради 1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 1.1.Відділ земельних ресурсів (надалі - Відділ) реорганізовано шляхом перетворення відділу використання земельних ресурсів на підставі рішення міської ради від 04.12.2010року №6/1/17 «Про виконавчі органи та структури міської ради» з метою удосконалення роботи та забезпечення реалізації виконавчо-розпорядчих функцій у сфері організації роботи виконавчих органів міської ради і є правонаступником відділу використання земельних ресурсів 1.2.Відділ у межах своїх повноважень здійснює організаційно – функціональні повноваження виконавчих органів міської ради з метою забезпечення виконання вимог законодавства та для задоволення потреб і запитів громади міста у сфері визначеній міською радою, виконавчим комітетом та міським головою 1.3.Відділ керується у своїй роботі Конституцією України, Законами України, Постановами верховної ради України, Указами і розпорядженнями Президента України, Постановами і розпорядження Кабінету міністрів України, Рішеннями міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими нормативними актами, прийнятими уповноваженими на це органами державної влади та місцевого самоврядування і цим Положенням 1.4.Відділ у своїй роботі підконтрольний і підзвітний міській раді, підпорядкований виконавчому комітету, міському голові. 2.ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ . 2.1.Забезпечення проведення земельної реформи, спрямованої на роздержавлення і приватизацію земель в межах міста, з урахуванням інтересів держави та територіальної громади міста Тернополя. 2.2.Здійснення самоврядного контролю за використанням і охороною земельних ресурсів в межах міста Тернополя. 2.3.Ведення обліку земель, моніторингу земель, здійснення землеустрою. 2.4.Реалізація державних, розроблення і здійснення міських програм раціонального використання та охорони земель, поліпшення навколишнього природного середовища. 3.ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ 3.Відділ відповідно до покладених на нього завдань: 3.1.реалізує державну політику у використанні та охороні земель, проведенні земельної реформи; 3.2.створює умови для раціонального і економічно обґрунтованого використання земель міста; 3.3.організовує виконання робіт з інвентаризації земель, розроблення та реалізацію плану земельно-господарського устрою території міста; 3.4.здійснює самоврядний контроль за додержанням власниками землі та землекористувачами земельного законодавства, встановленого режиму використання земель всіх форм власності відповідно до їх цільового призначення та умов надання; 3.5.виявляє землі, що використовуються не за цільовим призначенням та з порушенням установлених законодавством вимог; 3.6.розробляє і подає Тернопільській міській раді та виконавчому комітету необхідні розрахунки і обґрунтування програм робіт з проведення земельної реформи, здійснення землеустрою, реалізації заходів щодо раціонального використання та охорони земель, а також прогнозування розвитку земельних відносин; 3.7.здійснює делеговані йому міською радою та виконавчим комітетом повноваження; 3.8.виконує делеговані йому міською радою та виконавчим комітетом функції замовника проектно-розвідувальних і будівельних робіт, пов'язаних з проведенням земельної реформи, здійсненням землеустрою, веденням земельного кадастру, моніторингу земель, раціональним використанням і охороною земель; 3.9.організовує проведення нормативної та експертної грошової оцінки земель; 3.10.подає міській раді та виконавчому комітету пропозиції щодо плати за землю; 3.11.проводить перевірку матеріалів з нормативної, експертної грошової та економічної оцінки земель в установленому порядку; 3.12.готує та подає в установленому порядку проекти рішень міської ради, розпоряджень міського голови та рішень виконавчого комітету, а також подає свої висновки з питань: -розпорядження землями в межах міста Тернополя; -передачі земельних ділянок у власність громадян та юридичних осіб; -надання земельних ділянок в користування; -викупу земельних ділянок для суспільних потреб міста; -вилучення земельних ділянок у випадках і порядку, передбачених земельним законодавством; -звільнення самовільно зайнятих земельних ділянок; -встановлення та зміни межі міста Тернополя в порядку, встановленому законодавством України; 3.13.організовує підготовчі роботи з видачі державних актів на право власності на землю і право користування землею, оформлення та видачу договорів оренди земельних ділянок, здійснює їх реєстрацію; 3.14.проводить перевірку міських програм, схем і проектів щодо здійснення земельної реформи, землеустрою, використання та охорони земель; 3.15.здійснює нагляд за освоєнням проектів землеустрою, будівництвом протиерозійних та інших об'єктів, що споруджуються з метою раціонального використання та охорони земель; 3.16.забезпечує виконання землевпорядних робіт, аерофотознімальних, аерофотогеодезичних, геодезичних та інших досліджень для ведення державного земельного кадастру, моніторингу земель, здійснення землеустрою та робіт з охорони земель; 3.17.здійснює контроль за встановленням на місцевості меж земельних ділянок, переданих у власність або наданих у користування; 3.18.подає міській раді та виконавчому комітету інформацію про хід здійснення земельної реформи; 3.19.забезпечує складання планово-картографічних матеріалів у растровому і цифровому вигляді для ведення державного земельного кадастру, моніторингу земель, здійснення землеустрою; 3.20.організовує підготовчі роботи проведення земельних аукціонів та конкурсів з продажу земельних ділянок та прав на них із земель комунальної власності; 3.21.створює систему інформації необхідної для здійснення комплексу робіт, пов’язаних з проведенням земельної реформи, здійсненням землеустрою, веденням державного земельного кадастру, моніторингу земель, забезпеченням раціонального використання та охорони земель; 3.22.здійснює реєстрацію земельних ділянок у складі реєстру земель, веде книгу записів реєстрації договорів оренди землі. 3.23.сприяє підготовці та перепідготовці спеціалістів, забезпечує підвищення кваліфікації працівників Відділу для виконання покладених на нього завдань, організовує навчання з питань земельного законодавства; 3.24.веде облік земельних ділянок комунальної власності; 3.25.забезпечує в межах своєї компетенції збереження державної таємниці в відділі; 3.26.надає в установленому порядку передбачені законодавством України послуги на платній основі; 3.27.здійснює інші функції, що випливають з покладених на нього завдань, передбачені чинним законодавством; 3.28. розробляє проекти нормативно-правових актів. 4.ПРАВА ВІДДІЛУ: 4.1.вносити на розгляд виконавчого комітету та міської ради пропозиції з питань, що відносяться до їх компетенції в галузі регулювання земельних відносин; 4.2.здійснювати контроль на підприємствах, в установах і організаціях всіх форм власності незалежно від їх підпорядкування додержання вимог земельного законодавства; 4.3.виявляти порушення земельного законодавства, у разі потреби ставити перед відповідними органами питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні земельного законодавства; 4.4.залучати спеціалістів органів державної виконавчої влади, установ, організацій (за погодженням з керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції; 4.5.одержувати безплатно від місцевих органів державної виконавчої влади, підприємств, установ і організацій міста документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього завдань; 4.6.вносити пропозиції міській раді і виконавчому комітету щодо обмеження, тимчасової заборони (зупинення) чи припинення використання земельної ділянки громадянами та юридичними особами в разі порушення ними вимог земельного законодавства; 4.7.скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до йоги компетенції; 4.8.відділ у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє органами виконавчої влади, представницькими органами, а також підприємствами, установами, організаціями та об'єднаннями громадян. 5.КЕРІВНИЦТВО: 5.1.Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою згідно чинного законодавства. 5.2.Начальник Відділу: 5.2.1.здійснює керівництво Відділом, визначає ступінь відповідальності заступника начальника Відділу, розподіляє посадові обов'язки: 5.2.2.організовує роботу Відділу у відповідності до цього Положення; 5.2.3.затверджує посадові інструкції працівників Відділу. 5.2.4.подає в установленому порядку на затвердження структуру та штатний розпис відділу в межах граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників; 5.2.5.розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису витрат на утримання Відділу; 5.2.6.у відповідності із законодавством України та цим Положенням розпоряджається майном Відділу; 5.2.7.вносить пропозиції міській раді щодо внесення змін і доповнень до цього Положення. 5.3.На посаду начальника відділу, в порядку визначеному Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування», може бути призначена особа, яка має відповідну освіту і професійну підготовку, володіє державною мовою в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків. 6.ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ 6.1.Начальник відділу несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, організацію діловодства, за прийняті рішення в межах наданих повноважень. 6.2.Начальник та працівники відділу, що вчинили правопорушення, несуть дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно з чинним законодавством України. 7.ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ 7.1. Відділ утримується за рахунок коштів місцевого бюджету 7.2.граничну чисельність, фонд оплати праці працівників відділу визначає міський голова в межах затвердженого бюджету 7.3.Відділ має печатку із зображення Державного герба України, своїм найменуванням інші необхідні штампи, бланки, реквізити. Відділ користується майном переданим йому міською радою 7.4.Місце знаходження відділу: м. Тернополя вул. Коперника, 1 7.5.ліквідація та реорганізація відділу здійснюється на онові діючого законодавства Секретар ради І.В.Турський |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ автоматизованих систем управління Тернопільської міської ради Відділ автоматизованих систем управління (надалі відділ) є підрозділом міської ради, який утворюється для забезпечення найбільш ефективного... |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ внутрішнього контролю та взаємодії з правоохоронними... Тернопільською міською радою для здійснення внутрішнього фінансового контролю за роботою структурних підрозділів Тернопільської міської... |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ охорони здоров'я та медичного забезпечення Тернопільської... Відділ охорони здоров'я та медичного забезпечення (далі відділ) є структурним підрозділом Тернопільської міської ради, нею утворюється,... |
До рішення міської ради від 05. 01. 2011р. №6/4/51 ПОЛОЖЕННЯ Архівний відділ Тернопільської міської ради (далі відділ) є виконавчим органом міської ради |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації Відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації Тернопільської міської ради (далі – відділ) є структурним підрозділом... |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ квартирного обліку та нерухомості Відділ квартирного обліку та нерухомості (відділ), є виконавчим органом Тернопільської міської ради, нею утворюється, їй підзвітний... |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ матеріально-технічного забезпечення Відділ матеріально-технічного забезпечення ради є виконавчим органом Тернопільської міської ради, нею утворюється, їй підзвітний... |
ПОЛОЖЕННЯ про Управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Тернопільської міської ради Управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Тернопільської міської ради (далі – «Управління») є виконавчим органом Тернопільської... |
До рішенням міської ради від 05. 01. 2011р. №6/4/51 ПОЛОЖЕННЯ Тернопільської міської ради (далі – управління) є виконавчим органом Тернопільської міської ради, підконтрольним та підзвітним Тернопільській... |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ «Єдиний дозвільний центр» Тернопільської міської ради Конституції України та закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» для здійснення виконавчих повноважень місцевого самоврядування... |