|
Скачати 140.24 Kb.
|
Тема: Підсумковий урок по темі «Тварини. Охорона тварин». Мета: Закріпити, розширити, узагальнити знання про багатоманітність тварин; формулювати пізнавальні запитання. Практикувати вжи- вання запитання “Do you like…. ?” та відповідь на нього“Yes, I do/ No, I din`t”.I am from…”. Закріплювати вивчений матеріал в неве- ликих діалогах. Відпрацьовувати правильну артикуляцію звуків[ І:] , [ І ],[ eІ ], [α:], [Λ], [з:]. Розвивати навички роботи в парах. Розвива- ти логічне мислення, мовлення, пам’ять, увагу, уяву. Виховувати впевненість кожного учня у своїх діях під час пізнавальної діяль- ності, здатність співпрацювати, дбайливе ставлення до цінностей- природи, прагнення охороняти тваринний світ, зацікавленість до вивчення англійської мови . Принципи навчання:Дидактичні:принцип наочності, принцип посильнос- ті, принцип міцності. Методичні: принцип домінуючої ролі вправ, принцип комунікативності. Рівень володіння: А. Тип уроку: Узагальнення та систематизації знань з елементами театралізації. Вид уроку: Інтегрований урок. Обладнання:мультимедійний проектор. проекційна дошка, запис пісні, плакат з діалогом, Червона книга України , малюнки із зображенням тварин, кросворд, , мультимедійний проектор. Література:В. Г. Куліш “Цікава англійська”, “Англійська мова в початковій школі”. №6 2010р., С.Ю. Ніколаєва “Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах”;“ Інтегровані уроки в початковій школі” Упоряд. Н.С.Вегера; “Усі уроки природознавства.1-4 класи”. Упоряд.Ю. Є.Бардакова; Т.М. Байбара, Н.М. Бібік “Я і Україна 3 клас” План І. Організаційний момент. I. Greeting. Хід уроку Procedure І. Організаційний момент. I. Greeting. ІІ. Фонетична та мовленнєва зарядка. II. Phonetic and language drills. ІІІ. Підсумки фенологічних спостережень ІІІ. ІV. Повідомлення теми та мети уроку. IV. Aim of the lesson. V. Актуалізація опорних знань учнів. V.Revision. VI. Warming up. VI.Введення в іншомовну сферу. VIІ.Закріплення вивченого матеріалу. VII. Revision. VIII.Фізкультхвилинка. укр. VIII.Physical activity. IX.Систематизація вивченого матеріалу. IX.Vocabulary revision. X.Фізкультхвилинка. X.Physical activity. ХІ.Охорона тварин. ХІ.Animals` protection. ХІІ.Підведення підсумків уроку. XІІ. Summarizing. Вч: Любі діти,у наш клас Завітали гості щирі Привітайте в добрий час Гостей посмішкою й миром. Ps: We come from many places Good morning! Good morning! With happy smiling faces Good morning to you! The sunshine we are bringing Good morning! Good morning! So let`s start out by singing Good morning to you! Вч.: Сьогодні у нас незвичайний урок, тому що ми поєднаємо урок природознавства з уроком англійської мови. А щоб урок минув приємно, подаруйте одне одному усмішку, а на вушко скажіть приємний комплімент. ІІ. Фонетична та мовленнєва зарядка. II. Phonetic and language drills. Блок англійської мови. Відпрацюванння звуків T: Look at the blackboard. Name the animal in the word of which you can hear the sound [æ] (a cat); [u:](a goose); [aυ] (mouse); [Λ] (duck);[ei](snake); [d ] (giraffe);[kw] (a squirrel) The dog says: “Bow-wow!” ІІІ. Підсумки фенологічних спостережень ІІІ. 1.Синоптик. Вч.:А зараз послухайте доповідь синоптика. P. :Today is Wednesday, the first of December. The weather is fine today.The sun is ( not) shining.The sky is blue (grey).The wind is (not) blowing.It is (not) raining. It is cold. Блок природознавства. Вч. : Діти, сьогодні 1 грудня. Грудень яку пору року починає? – Грудень починає пору року – зиму. Вч. : Йдучи до школи які зміни в природі ви помітили? ( дерева стоять голі, трава висохла і пожовкла, морозець ніжно пощипує тих, хто з’яв-ляється на вулиці). ІV. Повідомлення теми та мети уроку. IV. Aim of the lesson. 1.Розгадування кросворду. Вч.:Сьогодні ми повторимо одну із тем, які вивчали раніше. Яка саме тема нам підкаже кросворд. 1.Не сорока. І не шпак, Біла грудка, чорний фрак, Як літає над землею, То чекайте дощ за нею. (ластівка) 2.Пасеться на лугу тварина: Пухка і сіра, як хмарина. Вона нам вовною дає Турботу і тепло своє.(вівця) 3.Я вночі дзижчу на вухо, Та не джміль я і не муха. Непомітно вас я – кусь! Й крові вашої нап’юсь.(комар) 4.У савані проживає, Чорно – білі смужки має. І весела, і пригожа, На конячку нашу схожа. (зебра) 5.Не боїться пташка ця зими, Сало вона любить, так як ми. Жовта грудка та сиві крильця. Здогадалися, хто це? (синичка) 6.Вудки лиш позакидали, Щось одразу упіймали. Рибонька нівроку, Ну а зветься…( окунь) 7. Навесні барвиста квітка На галявині розквітла. Лиш поглянути хотіли, Враз знялась і полетіла. (метелик) – Так яку тему повторимо? – Повторимо тему тварини. V. Актуалізація опорних знань учнів. V.Revision. Вч.:Скажіть, як готуються тварини до зими? (комахи сховалися під кору дерев, птахи відлетіли в теплі краї, деякі тварини залягли в сплячку). Вч. :Пригадайте, на які групи можна поділити тварин? ЗВІРІ , ПТАХИ , КОМАХИ , РИБИ Вч.: Заселяємо в будиночки наших тварин.Чому ми їх так розподілили? – Тіло звірів вкрите шерстю. – Тіло птахів вкрите пір’ям. – Риби – тварини, тіло яких вкрите слизькою лускою. – Істотна ознака комах – шість лапок. Вч. :Де живуть тварини? (Тварини живуть усюди: в океанах і морях, у лісах, на луках, у пустелях, горах). VI. Warming up. VI.Введення в іншомовну сферу. Блок англійської мови.
T: Look at the blackboard and name the animals which shouldn`t be in the forest. And which of them live in the forest? VIII.Фізкультхвилинка. VIII.Physical activity. Жителі лісові Добре знають їх усі: Ось зайчисько скаче сірий, Та не завжди, взимку – білий. Ось і лиска йде руда, Сліди хвостом всі заміта. Ось колючий їжачок, Шуба в нього з колючок. Ось стриба з гілки на гілку Невеличка спритна білка. Ось косуля полохлива І граційна і вродлива. По лісу риска вовк ось так, Шукає здобич цей хижак. Ось ведмідь йде клишоногий. Не розбирає він дороги. Кабан коріння підриває, В землі поживу він шукає. Ліс для них – це рідний дім. Різні тварини живуть у нім. VIІ.Закріплення вивченого матеріалу. VII. Revision. Блок природознавства. 1.Подорож до мешканців лісу. ВЧ.- Продовжуємо нашу роботу. І зараз ми з вами помандруємо у ліс, де станемо свідками незвичайної розмови. (Зображення лісової галявини супроводжується звуковим оформленням. На лісовій галявині стоїть подарунок. Звірі, шепочучись виходять з різних куточків.) Заєць:Ви чули, що на галявині стоїть якась невідома коробка. Білка:Ходімо подивимося що там. (Звірі відкривають подарунок. Звідтіля вилазить лев і починає говорити на англійській мові) Лев:Hello, my friends! Заєць: Що це за звір такий невідомий і що він говорить? Лисиця:Зараз ми про все дізнаємося. Невже ви забули, що я вільно володію п’ятьма мовами? ? Лев:What? Лисиця:Spreahen si Deutch? Лев:I don`t understand you. Do you speak English? Лисиця:Yes, I do! What is your name? Лев: I`m a lion. My name is Alex. I am 12. I am the king of the animals. Лисиця:Where are you from? Лев: I` m from Africa. Лисиця:Цей чудернацький звір говорить, що він лев, звати його Алекс, йому не знаю скільки років і він з якоїсь невідомої країни Фромефріки. Лев:I came here and I want to know everything about you. Лисиця:Почекай, почекай хвилинку. Я нічого не розумію. Їжак: Так ти ж перекладач. Лисиця: То й що! Цей звір говорить з таким акцентом, що я не все можу зрозуміти. Білка:Ой, що ж тепер робити? Лисиця:Я придумала! Я нещодавно придбала курси по вивченню мов за новою методикою. Так…. Зараз знайду… Ось вони…(Читає)Вивчення англійської та української мов за 2 хвилини. Це якраз те, що нам треба. Зайцю, вмикай! (Вчитель зачитує рядки вірша. Завдання учнів- замість малюнків назвати відповідне слово.) Блок англійської мови. 2.Гра “Встав слова”. Жив собі собака- a dog. І був у нього кращий друг- a cock. Вирішили якось a dog з a cock. Відвідати a green frog. Пішли вони до нього- go. Ішли вони повільно- slow. І побачили a cat. Що наздоганяв a rat. Але a rat забігла в a house І попросила a mouse: Дивися –look! A cat біжить! A cat та a rat сховалися вмить. A dog та a frog сказали a cat: “Не вмієш дружити ти з a mouse та a rat. Ходім- go краще в гості- сказав a dog , І a cat , облизнувшись пішов до a frog. Lion: It`s a very interesting programme, isn`t it? Animals:Yes! IX.Систематизація вивченого матеріалу. IX.Vocabulary revision. Блок природознавства. 1.Розповідь про тварин. ЇЖАК: Тепер ми розуміємо один одного і можемо розповісти про себе. ЗАЄЦЬ: Нас в Україні два види: заєць – біляк і заєць – русак. Влітку ми їмо траву, а взимку, коли сніг глибокий, їмо гілки кущів, кору дерев. У нас багато ворогів. Один мій порятунок – швидкі ноги. ЇЖАК: Замість шерсті моє тіло вкрито голками, яких шість – вісім тисяч. Ми їжачки – нічні тварини і полюємо на змій, мишей, жаб за допомогою нюху. Живимось тваринною їжею. БІЛКА: При перестрибуванні з гілки на гілку ми долаємо відстань до 15 метрів. Харчуємось горіхами, насінням шишок, жолудями, грибами, бруньками з дерев. ЛИСИЦЯ: Не дарма я в казках – найперша хитренька. Хитра я й насправді. Одурюю птахів. Підлетить цікава ворона чи сорока і попаде до мене в лапи. Лапи у мене не мерзнуть ніколи,бо у шерсті, наче у черевичках. ЛЕВ: – Друзі! Я дуже вдячний вам за цікаву наукову інформацію про те, як живуть звірі на Україні. Про їх характерні ознаки, спосіб та умови життя. Але мені час повертатися в Африку. 2.Релаксація. Вч: Ось ми і побували в гостях у мешканців лісу. Давайте заплющимо оченята і уявимо стежку, якою будемо йти додому. Ми поступово виходимо з лісу. Він вже не такий густий, дерева ростуть все рідше і рідше…Ми виходимо з лісу, повертаємо направо і йдемо до школи. Піднімаємося сходинками, крокуємо у вестибюлі, заходимо в клас і сідаємо на свої місця. Розплющуємо оченята, посміхаємося і продовжуємо свою роботу. 3.Game “Male or female?” T:Look at the blackboard and guess if it is a male or a female. 4.Гра .Бережечок – річечка. Вч.:На скільки груп за способом живлення поділяються тварини? Які? – На три групи. За способом живлення тварин поділяють на рослиноїдних, хижих та всеїдних. 1ряд – хижих тварин записують(лис, вовк, видра, щука, орел, лев, жук сонечко) 2ряд – рослиноїдних(заєць, голуб, миша, олень,колорадський жук, вівця,лин) 3ряд – всеїдних(ведмідь, їжак, горобець, карась, мурашка, дика свиня, синичка) (кожен учень пише по слову) Представники рядів виходять зачитувати слова. Чи згодні? Чому вони так називаються? – Тварин, які живляться іншими тваринами, називають хижими. Кормом для них є рослиноїдні тварини. Хижі тварини є у кожній із груп. Тому говорять: хижі звірі, хижі птахи, хижі риби, хижі комахи, хижі плазуни, хижі земноводні. Чи згодні? Чому вони так називаються? – Тварини, для яких кормом є рослини, називаються рослиноїдними. Серед рослиноїдних тварин є звірі, птахи, риби,комахи, плазуни. Чи згодні? Чому вони так називаються? – У природі є тварини, які живляться і рослинами, і тваринами. Їх називають всеїдними. Блок англійської мови. 4.Song Old McDonald. T: Look at the board and tell me what is not right? Why? (The cow lives on the farm, not in the forest.) T:Let`s revise animals which live on the farm. Let`s sing the song “Old McDonald” together! 5. Game “Where does this animal live?” Pair work. T:Animals can be domestic and wild. Domestic animals are the animals which live on the farm, and wild animals are the animals which live in the forest. Now let`s play game “Where does this animal live?”.Your task will be to put different pictures of animals into two colomns, according to their place of living. Work in pairs. 6.Pair work. - Do you like…? - Yes, I do. / No, I don`t. X.Фізкультхвилинка. X.Physical activity. Блок природознавства. ХІ.Охорона тварин. ХІ.Animals` protection. 1.Метод “Мікрофон” Вч.:Світ тварин на Землі різноманітний. Але усе частіше ми чуємо повідомлення про те, що деякі види тварин зникають або їм загрожує небезпека у зв’язку з діяльністю людей, роботою підприємств. Тому все частіше ми говоримо про охорону тварин. І зараз кореспондент журналу“Пізнайко” хоче поставити запитання: – Для чого треба охороняти тварин? Варіанти відповідей: -Щоб зберегти тваринний світ. -Щоб інші діти через багато років змогли побачити різних тварин. -Щоб зберегти взаємозв’язки між рослинами і тваринами. -Щоб не допустити зникнення окремих тварин. 2. Виведення правила екологічної поведінки. Вч.:Справді, дітки, люди створюють природоохоронні території, заповід-ники, вносять тварин до Червоної книги України. Зараз в нашій країні по-над 130 видів тварин занесено до Червоної книги. Зокрема, в Полтавській області особливої охорони потребують такі тварини як джміль яскравий, борсук, тхір степовий, лелека сірий. Дуже давно мільйони років тому на Землі вимерли мамонти. А людям, особливо дітям, хочеться дізнатися, побачити, якими ж вони були ці гігантські тварини. Я принесла вам журнал «Ледніковий період» і маленькі фігурки цих зниклих тварин. І щоб такого не трапилося у майбутньому, щоб не зникли інші тварини… Я звертаюся до кожного з вас: “Увійди у природу другом! ” А для цього давайте виведемо правило екологічної поведінки людини. Доповніть вірш словами. Слід усім …………… : захищати Тварин треба………. підгодуй Їх оселі не…. запам’ятати Краще взимку… ! руйнуй Блок англійської мови. T:Let` say this rule in English. Thing we never should forget: Animals we must protect! ХІІ.Підведення підсумків уроку. XІІ. Summarizing. 1.Виставлення оцінок, їх мотивація. 2.Підведення підсумків. ВЧ. – Матеріал якої теми ми повторили на уроці? – Ми повторили тему тварини. – На які групи діляться тварини? – ЗВІРІ ПТАХИ КОМАХИ РИБИ ЗЕМНОВОДНІ ПЛАЗУНИ – Як люди повинні ставитися до тварин? – Тварин треба охороняти. Кременчуцька загальноосвітня школа № 16 План-конспект відкритого інтегрованого уроку англійської мови та природознавства в 3-А класі на тему “Тварини. Охорона тварин”. Тип уроку: Узагальнення та систематизації знань. Тип уроку: Узагальнення та систематизації знань з елементами театралізації. Вчителі: Неверова В. В. Погребняк В. С. 2010 р |
Урок №2 Тема. Тварини рідного краю Мета: формувати природничу компетентність учнів, розширити і доповнити знання дітей про тварин, зокрема тварин рідного краю, вчити... |
Дикі і свійські тварини Обладнання. Проектор, слайди, таблиці «Дикі тварини» і «Свійські тварини», книги про тварин, енциклопедії, «чарівний чобіток» |
Урок 3 Тема. Свійські тварини рідного краю Сьогодні ми поговоримо про свійських тварин рідного краю. Згадаємо, чим вони корисні людині і як людина повинна піклуватися про свійських... |
Тема. Охорона тварин Мета Червоної книги України; формувати вміння аналізувати, класифікувати, робити висновки; розвивати навички дослідницької діяльності,... |
Акція ”Якби тварини вміли говорити” Вихователь: Копиця В. А. Мета Мета: вчити дітей знаходити красиве в довкіллі; збагатити знання дітей про тварини і заходи щодо їх збереження; розвинути зародки... |
Тема. Тварини. Різноманітність тварин у природі Привітайтеся з гостями. Усміхнімося один одному, нашим гостям, щоб урок пройшов у теплій., дружній атмосфері, адже: «Якщо хочеш,... |
Урок-презентація Тема Мета. Повторити й узагальнити вивчене про тваринний світ, продовжити розвивати вміння правильно розрізняти їх за групами;розширити... |
Конспект інтегрованого уроку природознавства для 1 класу Обладнання: ілюстрації тварин, кросворд, сигнальні картки, роздатковий матеріал для роботи в парах та в групах, аудіозапис «Спів... |
Тема: Свійські тварини Закріпити вміння дітей розпізнавати котика за зовнішніми ознаками, дати знання про те, що котик ловить мишей, часто вмивається лапкою.... |
Тема: Середовище існування тварин. Зв’язки тварин з іншими компонентами екосистем Освітня: узагальнити й розширити знання про середовище існування тварин,взаємозв’язок будови й функцій тваринного організму із середовищем... |