|
Скачати 61.58 Kb.
|
Я і Україна (1 клас) Склала Самофат І.О. Тема. Тварини. Різноманітність тварин у природі. Мета. Дати поняття про тварин, як частиною живої природи. Розширити і уточнити уявлення дітей про різноманітність тваринного світу, середовище їхнього існування. Формувати поняття «Звірі, птахи, комахи, риби». Знайомити учнів із назвами тварин. Розвивати спостережливість, уміння порівнювати зовнішній вигляд тварин та групувати їх за способом пересування, середовищем існування. Розкрити цінність тварин для людини, взаємозв’язок живої істоти з довкіллям. З’ясувати правила поведінки в природі. Виховувати турботливе ставлення до тварин, бажання брати участь у їх охороні. Обладнання. Ілюстрації тварин, кросворд, сигнальні картки, зошити з друкованою основою, роздатковий матеріал для роботи в парах та в групах, аудіозапис «Спів птахів», малюнок «Білочка», «Тітонька Сова», силуетні грибочки, знаки питання. Тип уроку. Комбінований з елементами інтеграції. Хід уроку І. Психологічний момент.
- Щоб урок пройшов не марно, треба сісти рівно, гарно, Не крутитись на уроці як папуга чи сорока. Сказати хочеш – не кричи, а лише руку підніми. ІІ. Повторення вивченого матеріалу. 1.Ігровий момент. - Сьогодні до нас на урок завітала моя колега – вчителька з лісової школи Тітонька Сова. Вона дуже хоче перевірити, чи багато вже знають мої учні. Тітонька Сова припасла для нас багато різних завдань. Готові до їх виконання? Тоді вперед! 2. Повторення про рослини. Гра «Доповни речення» (конверт) У саду ростуть… У лісі ростуть… У парку ростуть… Рослини потрібні, щоб….
ІІІ. Робота над новим матеріалом.
- Мудра Сова приготувала наступне завдання. Якщо з поданих складів складемо слово, тоді ми дізнаємось, про що йтиме мова на уроці..
Отже що ви запам’ятали з того, що я сказала?
( у кожного на парті лежить картка із зображенням тварини одного з основних видів)
( виходять діти, у яких на картках птахи)
Доповнення. Тіло птахів вкрите пір’ям . це ознака, яка вирізняє птахів від інших тварин. Вони мають крила.,дзьоб. Люди шанують пташок. Взимку їх підгодовують. Не дарма в народі кажуть : «Де багато пташок – там нема комашок». Отже , яку назву має перша група тварин? -* Я запрошую до дошки учнів. Де на картках тварини мають по 4 ноги. (виходять діти, у яких на картках звірі)
Доповнення Тіло звірів вкрите густою шерстю, тому взимку вони не мерзнуть так, як ми. Звірі мають 4 ноги. Вони швидко бігають, бо треба або рятуватись, або полювати. Отже, яку назву має друга група тварин?
(виходять діти, у яких на картках комахи)
Доповнення Більшість тварин на нашій планеті – це комахи. Вони дуже різні : від ледь помітних мошок до жуків, що завбільшки з кулак. - То як називається наступна група тварин?
( виходять діти із зображенням риб )
Отже, робимо висновок: тварини – це.. (птахи, звірі, риби, комахи) 4. Робота за підручником (с. 64)
1 ряд – птаха, (дятел) 2 ряд – звіра, (їжак, зайчик) 3 ряд – комаху, (бабка, метелик) на дошці картинки 4 ряд – рибу. (карась) (звучить спів пташок, діти відшукують ) IV. Фізхвилинка. «Сірий котик» V. Формування поняття «Свійські та дикі тварини». 1. Розповідь вчителя. - З давніх –давен люди почали полювати на тварин, а потім навчилися приручати їх. Тварини,яких люди розводять і вирощують у своєму господарстві, називаються ( або домашні). Вони самі не можуть знайти в природі їжу , житло , бо звикли до умов, які створила їм людина.
- А як називають тварин, які самі добувають собі їжу, живуть не біля людини?
2.. Робота з підручником ( с. 65)
3.Гра «Хто уважніший» (із сигнальними картками)
VI. Закріплення набутих знань.
- Ми з вами багато разів звертались до різних тварин. На математиці - рішали задачі про них, на письмі записували речення про них, на малюванні малювали, на праці робили аплікації із зображенням тварин. А коли ми згадували про тварин на уроках читання?
VII. Рефлексія. - Як живеться звірям взимку? Давайте пригостимо білочку грибочками. Чим більше ви згадаєте, що вивчали на уроці, тим більше буде грибочків у білочки. VIII. Підсумок. - Останнє завдання від Мудрої тітоньки Сови – це кросворд. Розгадавши його ми отримаємо оцінку нашої роботи на уроці. |
Нашого уроку „Різноманітність тварин у природі Спосіб вирішення проблеми: збір та аналіз інформації, поширення її серед учнів класу |
Дикі і свійські тварини Обладнання. Проектор, слайди, таблиці «Дикі тварини» і «Свійські тварини», книги про тварин, енциклопедії, «чарівний чобіток» |
Урок №2 Тема. Тварини рідного краю Мета: формувати природничу компетентність учнів, розширити і доповнити знання дітей про тварин, зокрема тварин рідного краю, вчити... |
Урок у 7 класі Тема: Різноманітність голонасінних рослин. Роль голонасінних... Мета: ознайомити учнів із багатоманітністю хвойних рослин, розкрити їх значення в природі та житті людини |
Урок 3 Тема. Свійські тварини рідного краю Сьогодні ми поговоримо про свійських тварин рідного краю. Згадаємо, чим вони корисні людині і як людина повинна піклуватися про свійських... |
Зелене диво Землі рослини. Різноманітність живих організмів. Значення... Тема. Зелене диво Землі рослини. Різноманітність живих організмів. Значення рослин у природі та житті людей |
Різноманітність земноводних, їх значення в природі та житті людини. Охорона земноводних Ти знання учнів з теми, розвивати логічне мислення, вміння працювати з додатковою літературою, виховувати дбайливе ставлення до природи,... |
Акція ”Якби тварини вміли говорити” Вихователь: Копиця В. А. Мета Мета: вчити дітей знаходити красиве в довкіллі; збагатити знання дітей про тварини і заходи щодо їх збереження; розвинути зародки... |
Урок №2: Тема уроку: Роль вірусів у природі та житті людини Ознайомити учнів із різноманітними вірусними захворюваннями рослин, тварин і людини |
УРОК 2 Тема: Біологічні адаптивні ритми організмів Обладнання: комп’ютер, проектор, презентації: «Біоритми в природі», «Біоритми в тварин», «Рослини короткого і довгого дня», «Квітковий... |