|
Скачати 72.77 Kb.
|
Терещенко Ніна Андріївна, вчитель початкових класів, Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 Смілянської міської ради Черкаської області Конспект інтегрованого уроку природознавства для 1 класу. Тема: Тварини. Дикі та свійські тварини. Мета: формувати в учнів ключові компетентності, а саме:
Формувати в учнів предметні компетентності:
Очікувані результати: після цього уроку учні зможуть:
Обладнання: ілюстрації тварин, кросворд, сигнальні картки, роздатковий матеріал для роботи в парах та в групах, аудіозапис «Спів птахів», малюнок «Білочка», «Тітонька Сова», силуетні грибочки, знаки питання, презентації «Тварини», «Ліс і його голоси», фізхвилинка «Птахи». Тип уроку: комбінований інтегрований (читання, музика, малювання, навчання грамоти). Хід уроку І. Психологічний момент.
- Щоб урок пройшов не марно, треба сісти рівно, гарно, Не крутитись на уроці як папуга чи сорока. Сказати хочеш – не кричи, а лише руку підніми. ІІ. Повторення вивченого матеріалу. 1. Ігровий момент. - Сьогодні до нас на урок завітала моя колега – вчителька з лісової школи Тітонька Сова. Вона дуже хоче перевірити, чи багато вже знають мої учні. Тітонька Сова приготувала для нас багато різних завдань. Готові до їх виконання? 2. Повторення про рослини. Гра «Доповни речення» (конверт) У саду ростуть… У лісі ростуть… У парку ростуть… Рослини потрібні, щоб….
ІІІ. Робота над новим матеріалом.
- Мудра Сова приготувала наступне завдання. Якщо з поданих складів складемо слово, тоді ми дізнаємось, про що йтиме мова на уроці.. Отже, мова у нас сьогодні йтиме про тварин. - А що вам відомо про тварин?
Отже, що ви запам’ятали з того, що я сказала?
(У кожного на парті лежить картка із зображенням тварини одного з основних видів)
( Виходять діти, у яких на картках птахи)
Доповнення. Тіло птахів вкрите пір’ям. Це ознака, яка вирізняє птахів від інших тварин. Вони мають крила, дзьоб. Люди шанують пташок. Взимку їх підгодовують. Не дарма в народі кажуть: «Де багато пташок – там нема комашок». Отже, яку назву має перша група тварин? - Я запрошую до дошки учнів. Де на картках тварини мають по 4 ноги. (Виходять діти, у яких на картках звірі)
Доповнення Тіло звірів вкрите густою шерстю, тому взимку вони не мерзнуть так, як ми. Звірі мають 4 ноги. Вони швидко бігають, бо треба або рятуватись, або полювати. Отже, яку назву має друга група тварин?
(Виходять діти, у яких на картках комахи)
Доповнення Більшість тварин на нашій планеті – це комахи. Вони дуже різні: від ледь помітних мошок до жуків, що завбільшки з кулак. -То як називається наступна група тварин? - І, нарешті ,прошу вийти учнів, у яких на картках тварини зовсім не мають ніг. (Виходять діти із зображенням риб )
Отже, робимо висновок: тварини – це.. (птахи, звірі, риби, комахи, плазуни, земноводні) Перегляд презентації «Тварини». Висновок. 4. Робота за підручником (с. 54)
1 ряд – птаха, (дятел) 2 ряд – звіра, (їжак, зайчик) 3 ряд – комаху, (бабка, метелик) на дошці картинки 4 ряд – рибу. (карась) (Звучить спів пташок, діти відшукують малюнки тварин.) IV. Фізхвилинка «Птахи» Запрошую вас у ліс. Прислухайтесь до голосів лісових мешканців і впізнайте їх. (Перегляд презентації «Ліс і його голоси».) V. Формування поняття «Свійські та дикі тварини». 1. Розповідь вчителя. - З давніх–давен люди почали полювати на тварин, а потім навчилися приручати їх. Тварини, яких люди розводять і вирощують у своєму господарстві, називаються свійські або домашні. Вони самі не можуть знайти в природі їжу, житло, бо звикли до умов, які створила їм людина.
2. Робота з підручником ( с. 55)
3. Гра «Хто уважніший» (із сигнальними картками)
4. Виставка книжок.
VI. Закріплення набутих знань.
- Ми з вами багато разів звертались до різних тварин. На математиці – розв’язували задачі про них, на письмі записували речення про них, на малюванні малювали, на праці робили аплікації із зображенням тварин. А коли ми згадували про тварин на уроках читання?
Лісова тварина. Має руду шубку, пухнастий хвостик. Невеликого розміру. Живе у дуплах дерев. Стрибає з гілки на гілку. Полюбляє горішки та грибочки. (Білка) VII. Рефлексія. - Як живеться звірям взимку? Давайте пригостимо білочку грибочками. Чим більше ви згадаєте, що вивчали на уроці, тим більше буде грибочків у білочки. VIII. Підсумок. Останнє завдання від Мудрої тітоньки Сови – це кросворд. Розгадавши його ми отримаємо оцінку нашої роботи на уроці. Список використаних джерел
|
План-конспект інтегрованого уроку з української літератури та фізики... Організаційний момент ( 2 хв.) – привітання, перевірка присутніх, рефлексія (Який настрій у вас перед уроком?) |
Конспект уроку для другого класу інтегрованого курсу «Сходинки до інформатики» Тема. Техніка безпеки при роботі з комп’ютером. Правила поведінки в комп’ютерному класі. Перегляд комп’ютерного мультфільму |
Конспект інтегрованого уроку для 10 класу з географії та англійської... Великобританії, визначити характерні риси розвитку економіки держави. Познайомити учнів з населенням країни, її традиціями. Розповісти... |
Конспект інтегрованого уроку українська мова й основи здоров Тема уроку. Закріплення знань, умінь і навичок з теми “Іменник”. Складові здорового способу життя |
ДИКТАНТИ З ПРИРОДОЗНАВСТВА ДЛЯ 5 КЛАСУ Щоб краще вивчити тіла і речовини вчені спеціально впливають на них, такі дії є … |
План-конспект уроку з природознавства 6 клас Тема уроку Мета освітня: закріпити знання учнів про прості механізми, ознайомити з поняттям «складний механізм»; визначити взаємодію простих... |
Рухливі ігри з природознавства Увага! Увага! Сьогодні в нашої школі змагання. В змаганні приймають участь дві команди найрозумніших, найкмітливіших, найрухливіших.... |
Урок з природознавства і народознавства (6 клас) «Екосистеми своєї... Розробка інтегрованого уроку «Екосистеми своєї місцевості: ліс, степ, водойма. Охорона екосистем» |
Конспект уроку з фізичної культури для учнів 11 класу Тема : Спеціальна фізична підготовка М е т а: розвиток основних фізичних якостей методом колового тренування та під час рухливих ігор |
Конспект уроку з української мови для 10-го класу ( профіль українська філологія ) Запропонований урок з використанням ІКТ сприяє стійкій мотивації учнів до навчання, робить процес набуття знань інтенсивним |