|
Скачати 72.78 Kb.
|
Урок-презентація Тема. Різноманітність тваринного світу Мета. Повторити й узагальнити вивчене про тваринний світ, продовжити розвивати вміння правильно розрізняти їх за групами;розширити знання учнів про тварин; розвивати спостережливість, творчі здібності; виховувати культуру мовлення, працелюбність, дбайливе ставлення до тварин. Обладнання: альбом-довідник «Тваринний світ рідного краю» з мультимедійною презентацією, відеопроект книги рекордів тваринного світу “Самий най-най…», з мультимедійною презентацією, навчально-пізнавального журналу «Тваринний світ в мистецтві», ноутбук, мультимедійна установка, музичний супровід в записі, таблиці, малюнки тварин, картини-вишиванки тварин. Хід уроку І. Стимулювання та мотивація навчально-пізнавальноі діяльності 1. Організація класу. Любі діти, у наш клас Завітали люди щирі, Привітайте в добрий час Гостей посмішкою й миром. Учень: Ми вам раді, люди добрі І вітаєм щиро вас, І запрошуєм ласкаво На урок у третій клас. II. Підсумки фенологічних спостережень Вчитель.-Діти, як завжди, на початку уроку природознавства, ми проводимо з вами фенологічні спостереження. - А подивимось,що сьогодні нам прогнозують наші синоптики у програмі «Прогноз погоди»? 1. Повідомлення синоптиків (відеофрагмент) Юний синоптик Що день сьогодні нам готує? Що за погода надворі? Зима! Мороз! І мінус двадцять! Десь поховались снігурі. Все білим покривалом вкрите, Холодний вітер завива. Мороз лютує, сніг все сипить. Зима ввійшла в свої права. Та зима буде недовго, Маємо ми добрий знак – Вже весна не за горами, Бо проснувся вже бабак. Хміленко Юрій Вчитель. - Синоптиків ми послухали, але як часто буває, що вони помиляються. Тож будемо сподіватися на свої спостереження. Залишилось взяти в руки ручки і заповнити наші календарі спостережень. - Що можна сказати про погоду сьогодні (відповіді дітей – стан неба, температура повітря, напрямок вітру, опади). - А які прикмети зими ви знаете? 2. Прогностики знайомлять дітей з прикметами зими. Вчитель.- А зараз послухаємо, які прикмети зими ви знаєте? Діти. 1) Хмари ідуть проти вітру — на сніг. 2) Вночі іній — вдень снігу не буде. 3) Кіт шукає тепло — буде сильніший мороз. 4) Горобці ховаються в укриття — на мороз або заметіль. -Молодці, діти!!! ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. 1.Вступне слово вчителя. Вчитель.- До сьогоднішнього дня ми з вами ретельно готувалися, бо сьогодні наш урок – це презентація групових проектів на тему «Різноманітність тваринного світу». Ви представите результати своєї творчої роботи - це альбом-довідник «Тваринний світ рідного краю» з мультимедійною презентацією, відеопроект книги рекордів тваринного світу “Самий най-най…», з мультимедійною презентацією. Над проектами працювали: (показую на групи)
А помічниками наших груп були вчитель та батьки. 2. Ситуація успіху. Вчитель.- Я бажаю вам гарного настрою та вдалих виступів, отримати від уроку задоволення. А головніше - поповнити і розширити свої знання про різноманітність тваринного світу. В народі сова – вважається символом мудрості. За ваші досягнення на уроці ви будете отримувати цей символ (показ символу). А в кінці уроку ми поповнимо наше «Дерево знань» (звернути увагу на дерево). Ми сумлінно працювали в бібліотеці з журналами і книгами, в інтернеті з картинками і музикою. А зараз час показати свою роботу. ІV. Захист проектів. До захисту свого проекту запрошую групу «Науковців», які створили альбом-довідник «Тваринний світ рідного краю». І одна із сторінок альбому «Червона книга України». А щоб було цікавіше, вони створили мультимедійну презентацію. Виступ групи «Науковці» (Виходять діти і презентують «Червону книгу України»). Вчитель.-
-Ви побачили, що в Червоній книзі зібрані різні види тварин, які потребують захисту. -А які ж види тварин ви знаєте? -А допоможе нам пригадати ця таблиця (показ таблиці) -Які ж види тварин ми вивчали? (діти називають: Звірі, комахи, птиці, земноводні, плазуни, риби) -А тепер визначимо до яких видів належать тварини із Червоної книги? ( ) - Молодці, діти! Ці види тварин можна зустріти в нашій місцевості, тому запам’ятайте, що вони потребують вашого захисту. V. Фізкультхвилинка. -А зараз нам саме час відпочити.( Музична руханка з мультимедійною підтримкою «У зимовому лісі») -Які тварини танцювали разом з нами? ( відповіді дітей ……………………………). Учитель. Друга група з нетерпінням чекає свого виступу. Виступ групи «Дослідники» І учень -Наша група створила відеопроект книги рекордів тваринного світу “Самий най-най…». ІІ учень – Найбільший, найменший, найшвидший…. (виступ учнів) Учитель. Молодці, діти!! За вашу цікаву роботу ви отримуєте сову. Подякуємо «Дослідникам» за сумлінну працю. -Діти, а тепер вам легко буде пограти зі мною в гру «Незакінчене речення» -Почніть свою відповідь словами, записаними на дошці «Я знаю, що……..» ( відповіді дітей……………………………………) - Я задоволена вашими успіхами!!! Виступ групи «Мистецтвознавці» - Ви готові до виступу третьої групи?......Тоді із задоволенням запрошую групу «Мистецтвознавців». (Діти розповідають про тварин в анімалістиці. На слайді «Твори письменників, художників-анімалістів, усної народної творчості у супроводі музичного твору Каміля Сен-Санс “Карнавал тварин”. проводжую інтерактивну вправу « Відгадай тварину»). Учитель. А зараз давайте погортаємо сторінки навчально-пізнавального журналу «Тваринний світ в мистецтві», де послухаємо чудову музику Каміла Сен-Санса і пограємо в гру « Відгадай тварину». А підказкою вам будуть чудові картини художників-анімалістів. (Після останнього слайду підсумок вчителя) Учитель. І вам дякую «Мистецтвознавці»!! Ви також отримали мудру сову за чудову роботу.
VІ. Підсумок уроку.
(відповіді дітей і прикріплення символу мудрості на «Дерево знань»)
відео-лист учня нашого класу, який прийняв участь у міському конкурсі «Первоцвіт» в номінації «Буду я природі другом» із своїм віршем. (показ відео з виступом). Природа Буду я природі другом. І не буду я байдужим До лісів, полів і трав, До річок, озер, дубрав. Буду я птахів любити, Годівнички їм робити, Щоб були вони веселі, Не голодні, жартівливі. Коли буду я в бабусі, Буду пасти кури й гуси, І коників, і корів, Баранців, і віслюків. Буду квіти я саджати, Доглядати, поливати, Щоб приємно нам гуляти Було завжди біля хати. З татом разом посадили Декілька ми деревець. Мама радісно сказала: «Ти у мене – молодець!» Бережи і ти природу, Все живе, що є навкруг. Знають діти і дорослі, Що ПРИРОДА – це наш ДРУГ! Хміленко Юрій
|
Урок-презентація Обладнання: мультимедійна учнівська презентація, публікація, портрети Алли Горської |
«Сучасний урок-основа ефективної та якісної освіти» Мета: сприяти «Сучасний урок», розрізана порівняльна таблиця «Традиційне і розвиваюче навчання», зображення «вчителя» та «учня», пазли –завдання,... |
Урок №39/6 СЛАЙД 1 Тема: Урок узагальнення знань з теми «Надклас Риби» Обладнання: таблиці з теми «Риби», індивідуальні картки, комп’ютер, проектор, презентація, листки для контролю знань учнів |
Урок № Тема уроку ... |
УРОК №9 Тема. Музика Обладнання: музичні інструменти, ілюстрації до музичних творів, ТНЗ, портрет композитора П. Чайковського, ноутбук. Презентація до... |
УРОК ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ В 6 КЛАСІ. Тема уроку Обладнання: підручник, атласи, картки із завданнями, роздатковий матеріал, таблиці,ілюстрації до теми, комп’ютерна презентація |
Урок № Тема уроку Обладнання: кабінет комп’ютерних технологій, ПК, учительська презентація по темі «Значення художньої культури арабо-мусульманського... |
Урок 1 Тема уроку. Продукти харчування, їх склад ... |
Урок №1 Тема. Дослідницький практикум. Запитання до природи. Звідки береться олія Обладнання: презентація до уроку, картки для роботи в парі із зображенням зернових рослин, на кожному столі насіння гарбуза, соняшника,... |
Урок позакласного читання сучасної дитячої прози Тема. Леся Воронина... Обладнання: мультимедійний комплекс, презентація, музичне оформлення, кросворд, виставка дитячих ілюстрацій малюнків до повісті,... |