Урок-презентація Тема


Скачати 72.78 Kb.
Назва Урок-презентація Тема
Дата 18.12.2013
Розмір 72.78 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Біологія > Урок
Урок-презентація

Тема. Різноманітність тваринного світу

Мета. Повторити й узагальнити вивчене про тваринний світ, продовжити розвивати вміння правильно розрізняти їх за групами;розширити знання учнів про тварин; розвивати спостережливість, творчі здібності; виховувати культуру мовлення, працелюбність, дбайливе ставлення до тварин.

Обладнання: альбом-довідник «Тваринний світ рідного краю» з мультимедійною презентацією, відеопроект книги рекордів тваринного світу “Самий най-най…», з мультимедійною презентацією, навчально-пізнавального журналу «Тваринний світ в мистецтві», ноутбук, мультимедійна установка, музичний супровід в записі, таблиці, малюнки тварин, картини-вишиванки тварин.

Хід уроку

І. Стимулювання та мотивація навчально-пізнавальноі діяльності

1. Організація класу.

Любі діти, у наш клас

Завітали люди щирі,

Привітайте в добрий час

Гостей посмішкою й миром.

Учень:

Ми вам раді, люди добрі

І вітаєм щиро вас,

І запрошуєм ласкаво

На урок у третій клас.

II. Підсумки фенологічних спостережень

Вчитель.-Діти, як завжди, на початку уроку природознавства, ми проводимо з вами фенологічні спостереження.

- А подивимось,що сьогодні нам прогнозують наші синоптики у програмі «Прогноз погоди»?

1. Повідомлення синоптиків (відеофрагмент)

Юний синоптик

Що день сьогодні нам готує?

Що за погода надворі?

Зима! Мороз! І мінус двадцять!

Десь поховались снігурі.

Все білим покривалом вкрите,

Холодний вітер завива.

Мороз лютує, сніг все сипить.

Зима ввійшла в свої права.

Та зима буде недовго,

Маємо ми добрий знак –

Вже весна не за горами,

Бо проснувся вже бабак.

Хміленко Юрій

Вчитель.

- Синоптиків ми послухали, але як часто буває, що вони помиляються. Тож будемо сподіватися на свої спостереження. Залишилось взяти в руки ручки і заповнити наші календарі спостережень.

- Що можна сказати про погоду сьогодні (відповіді дітей – стан неба, температура повітря, напрямок вітру, опади).

- А які прикмети зими ви знаете?

2. Прогностики знайомлять дітей з прикметами

зими.

Вчитель.- А зараз послухаємо, які прикмети зими ви знаєте?

Діти.

1) Хмари ідуть проти вітру — на сніг.

2) Вночі іній — вдень снігу не буде.

3) Кіт шукає тепло — буде сильніший мороз.

4) Горобці ховаються в укриття — на мороз або заметіль.

-Молодці, діти!!!

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

1.Вступне слово вчителя.

Вчитель.- До сьогоднішнього дня ми з вами ретельно готувалися, бо сьогодні наш урок – це презентація групових проектів на тему «Різноманітність тваринного світу». Ви представите результати своєї творчої роботи - це альбом-довідник «Тваринний світ рідного краю» з мультимедійною презентацією, відеопроект книги рекордів тваринного світу “Самий най-най…», з мультимедійною презентацією.

Над проектами працювали: (показую на групи)

  • науковці;

  • дослідники;

  • мистецтвознавці.

А помічниками наших груп були вчитель та батьки.

2. Ситуація успіху.

Вчитель.- Я бажаю вам гарного настрою та вдалих виступів, отримати від уроку задоволення. А головніше - поповнити і розширити свої знання про різноманітність тваринного світу.

В народі сова – вважається символом мудрості. За ваші досягнення на уроці ви будете отримувати цей символ (показ символу). А в кінці уроку ми поповнимо наше «Дерево знань» (звернути увагу на дерево).

Ми сумлінно працювали в бібліотеці з журналами і книгами, в інтернеті з картинками і музикою. А зараз час показати свою роботу.

ІV. Захист проектів.

До захисту свого проекту запрошую групу «Науковців», які створили альбом-довідник «Тваринний світ рідного краю». І одна із сторінок альбому «Червона книга України». А щоб було цікавіше, вони створили мультимедійну презентацію.

Виступ групи «Науковці»

(Виходять діти і презентують «Червону книгу України»).

Вчитель.-

  • Дякую, дуже цікаве дослідження провела ця група.

  • Діти, як ви вважаєте, чи заробили вони за свою роботу символ мудрості? (відповідь дітей)

  • Тримайте!

-Ви побачили, що в Червоній книзі зібрані різні види тварин, які потребують захисту.

-А які ж види тварин ви знаєте?

-А допоможе нам пригадати ця таблиця (показ таблиці)

-Які ж види тварин ми вивчали? (діти називають: Звірі, комахи, птиці, земноводні, плазуни, риби)

-А тепер визначимо до яких видів належать тварини із Червоної книги?

( )

- Молодці, діти!

Ці види тварин можна зустріти в нашій місцевості, тому запам’ятайте, що вони потребують вашого захисту.

V. Фізкультхвилинка.

-А зараз нам саме час відпочити.( Музична руханка з мультимедійною підтримкою «У зимовому лісі»)

-Які тварини танцювали разом з нами? ( відповіді дітей ……………………………).

Учитель. Друга група з нетерпінням чекає свого виступу.

Виступ групи «Дослідники»

І учень -Наша група створила відеопроект книги рекордів тваринного світу “Самий най-най…».

ІІ учень – Найбільший, найменший, найшвидший….

(виступ учнів)

Учитель. Молодці, діти!! За вашу цікаву роботу ви отримуєте сову. Подякуємо «Дослідникам» за сумлінну працю.

-Діти, а тепер вам легко буде пограти зі мною в гру «Незакінчене речення»

-Почніть свою відповідь словами, записаними на дошці «Я знаю, що……..»

( відповіді дітей……………………………………)

- Я задоволена вашими успіхами!!!

Виступ групи «Мистецтвознавці»

- Ви готові до виступу третьої групи?......Тоді із задоволенням запрошую групу «Мистецтвознавців».

(Діти розповідають про тварин в анімалістиці. На слайді «Твори письменників, художників-анімалістів, усної народної творчості у супроводі музичного твору Каміля Сен-Санс “Карнавал тварин”. проводжую інтерактивну вправу « Відгадай тварину»).

Учитель. А зараз давайте погортаємо сторінки навчально-пізнавального журналу «Тваринний світ в мистецтві», де послухаємо чудову музику Каміла Сен-Санса і пограємо в гру « Відгадай тварину». А підказкою вам будуть чудові картини художників-анімалістів.

(Після останнього слайду підсумок вчителя)

Учитель. І вам дякую «Мистецтвознавці»!! Ви також отримали мудру сову за чудову роботу.

  • Діти, ви помітили, що тваринний світ живе не тільки в природі, а й на полотнах художників, на сторінках книжок і журналів, в музиці композиторів. А також у родинах, які захоплюються творчістю. Зверніть увагу на ці роботи, які виконані технікою вишиванки.

  • Хто зображений на цих картинах? (відповідь)

  • І мені дуже приємно сказати, що ці роботи виконані дівчиною, яка вчиться в нашому класі…….Дариною Корж та її творчою матусею – Корж Оленою Олександрівною. ( Представляю Дарину)

VІ. Підсумок уроку.

  1. Слово вчителя (підходжу до дерева)

  • Діти , зверніть увагу на наше «Дерево знань», на початку уроку воно було голе і сумне. І ось урок закінчується и як ви вважаєте, чи можемо ми збагатити деревце новими знаннями? (відповіді учнів)

  • Давайте пригадаємо, що нового і цікавого відбувалось на уроці?

(відповіді дітей і прикріплення символу мудрості на «Дерево знань»)

  • Ось «Дерево знань» збагатилось новими знаннями.

  1. Оцінювання.

  • За роботу на уроці кожен з вас отримає символ мудрості у щоденник.

  1. І як заключною крапкою нашої роботи пропоную переглянути

відео-лист учня нашого класу, який прийняв участь у міському конкурсі «Первоцвіт» в номінації «Буду я природі другом» із своїм віршем.

(показ відео з виступом).

Природа

Буду я природі другом.

І не буду я байдужим

До лісів, полів і трав,

До річок, озер, дубрав.

Буду я птахів любити,

Годівнички їм робити,

Щоб були вони веселі,

Не голодні, жартівливі.

Коли буду я в бабусі,

Буду пасти кури й гуси,

І коників, і корів,

Баранців, і віслюків.

Буду квіти я саджати,

Доглядати, поливати,

Щоб приємно нам гуляти

Було завжди біля хати.

З татом разом посадили

Декілька ми деревець.

Мама радісно сказала:

«Ти у мене – молодець!»

Бережи і ти природу,

Все живе, що є навкруг.

Знають діти і дорослі,

Що ПРИРОДА – це наш ДРУГ!

Хміленко Юрій

  • Наш урок-презентація закінчився. Дякую всім за роботу.

Схожі:

Урок-презентація
Обладнання: мультимедійна учнівська презентація, публікація, портрети Алли Горської
«Сучасний урок-основа ефективної та якісної освіти» Мета: сприяти
«Сучасний урок», розрізана порівняльна таблиця «Традиційне і розвиваюче навчання», зображення «вчителя» та «учня», пазли –завдання,...
Урок №39/6 СЛАЙД 1 Тема: Урок узагальнення знань з теми «Надклас Риби»
Обладнання: таблиці з теми «Риби», індивідуальні картки, комп’ютер, проектор, презентація, листки для контролю знань учнів
Урок № Тема уроку
...
УРОК №9 Тема. Музика
Обладнання: музичні інструменти, ілюстрації до музичних творів, ТНЗ, портрет композитора П. Чайковського, ноутбук. Презентація до...
УРОК ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ В 6 КЛАСІ. Тема уроку
Обладнання: підручник, атласи, картки із завданнями, роздатковий матеріал, таблиці,ілюстрації до теми, комп’ютерна презентація
Урок № Тема уроку
Обладнання: кабінет комп’ютерних технологій, ПК, учительська презентація по темі «Значення художньої культури арабо-мусульманського...
Урок 1 Тема уроку. Продукти харчування, їх склад
...
Урок №1 Тема. Дослідницький практикум. Запитання до природи. Звідки береться олія
Обладнання: презентація до уроку, картки для роботи в парі із зображенням зернових рослин, на кожному столі насіння гарбуза, соняшника,...
Урок позакласного читання сучасної дитячої прози Тема. Леся Воронина...
Обладнання: мультимедійний комплекс, презентація, музичне оформлення, кросворд, виставка дитячих ілюстрацій малюнків до повісті,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка