Акція ”Якби тварини вміли говорити” Вихователь: Копиця В. А. Мета


Назва Акція ”Якби тварини вміли говорити” Вихователь: Копиця В. А. Мета
Дата 23.11.2013
Розмір 34 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Туризм > Документи
d:\всі папки\казкові фони\летние заготовки=1\7.pngc:\documents and settings\admin\рабочий стол\anime-jivotnie-48.gifc:\documents and settings\admin\рабочий стол\anime-jivotnie-3561.gifc:\documents and settings\admin\рабочий стол\anime-jivotnie-3561.gif


c:\documents and settings\admin\рабочий стол\anime-jivotnie-3378.gif

c:\documents and settings\admin\рабочий стол\anime-jivotnie-3378.gif


Акція

Якби тварини вміли говорити”
Вихователь: Копиця В.А.

Мета: вчити дітей знаходити красиве в довкіллі; збагатити знання дітей про тварини і заходи щодо їх збереження; розвинути зародки внутрішніх мотивів поведінки як передумови безкорисливості та симпатії (почуття співпереживання, співчуття); виховувати любов до тварин.

Хід акціїc:\documents and settings\admin\рабочий стол\anime-jivotnie-2993.gif

Вихователь. Все на Землі, все треба берегти,

І птаха, й звіра, і оту тварину,

Не чванься тим, що цар природи ти,

Бо, врешті, ти лише її частинка.

Так, частка – невелика і залежна,

Цю істину сприймай беззастережно,

Якщо береш, то треба віддавати,

Коли й надалі хочеш царювати.
- ”Людина – цар природи”. Але хто поставив людину над природою? Сама людина! Але хто така людина без природи? Уявити собі не можливо… Повітря, воду, спів птахів, пахощі луків, шелест листя – все це нам щедро дає природа, а замість цього просить тільки бережливого ставлення до неї.

- На жаль, ні рослини, ні тварини не можуть говорити. А якби могли?

Ось послухайте, яка цікава розмова відбулась між мамою та її маленьким сином.
Не псуй навколишню природу

Андрійко, повертаючись з мамою з прогулянки, запитує:

- А правда, дерево росте?c:\documents and settings\admin\рабочий стол\anime-jivotnie-335.gif

- Правда.

- А правда, що я швидко росту?

- Правда.

- То чому ж я тоді маленький?

- Ходімо, я тобі покажу, що ти вже великий.

Матуся підвела Андрійка до метелика, мурашки, рослинки, щоб він побачив, що він не такий вже й маленький.

- А що, руйнувати не можна?

- Ні, бо будеш недобрий, а на тому місці виросте лише бур’ян.

- А я його вирву.

- Виросте інший. Зрозумій, що для недоброї людини – все погане. Хлопчик, який всіх ображає, не має друзів. А от у мурашок, бачиш, скільки сусідів, і всі вони одне одного поважають, живуть дружно. Якщо знищити їх, стане сумно на Землі.

Мати заповіла синові: ”Не псуй навколишню природу”.
Вихователь. Сьогодні зранку поштар передав мені листа й велів відкрити лише перед учнями. Давайте прочитаємо, від кого цей c:\documents and settings\admin\рабочий стол\anime-jivotnie-200.gif

лист-привіт.
Привіт, мої любі дітки!

Мене звуть Мудрою Совою. Хочу дати вам корисні поради.

1. Якщо думати, що все на світі давно відомо, то ніколи нічого нового не відкрити.

На світі є багато невідомого. Різні бувають відкриття. Бувають відкриття для всіх, а бувають для себе. Це те, чого ти раніше не знав.
2. Пам’ятайте: вам належить планета Земля! Ви повинні завжди боротися за те, щоб вона залишилася назавжди багатою і прекрасною, щоб були на ній звірі, жили мирно люди.
3. Гадаєте, що тварини не розмовляють?

Усі вони розмовляють, кожний – своєю мовою. Розуміють їхню мову тільки ті, хто добре знає, хто серед них не чужий, а свій. Прислухайтесь до всього живого, і ви по-іншому зрозумієте життя, відчуєте себе в чарівному світі природи. Я дарую вам Червону книгу про тварин. Вивчайте їх, вони не дарма сюди занесені, бо можуть зникнути назавжди.c:\documents and settings\admin\рабочий стол\anime-pticy-770.gif

Мудра Сова

Вихователь. Ось як гарно привітала вас Сова! Давайте ж і ми привітаємо її та усе живе на Землі.c:\documents and settings\admin\рабочий стол\anime-jivotnie-450.gif

Учні. Добрий день, природо!

Здрастуйте, звірі: тигри, леви, слони, вовки!

Вихователь. Якби ми щодня віталися так з усім, що нас оточує, можливо, досі на Землі жили б усі тварини, яких ми вже більше ніколи не побачимо – люди знищили їх.

Діти. Так, їх знищення продовжується й сьогодні. Мета різна: хтось хоче одержати більше грошей за продаж рідкісних тварин чи їх хутра; хтось полює заради задоволення. А хтось рве з корінням квіти, вбиває палицею жабу, кидає каміння у птаха – заради розваги.

Вихователь. Складіть правила поведінки в природі ”Буду я

природі другом”.

● Не лови метеликів, джмелів, бабок та інших комах.

● Не руйнуй мурашники.
● Не руйнуй пташині гнізда.

● Не лови диких тварино і не принось їх додому.c:\documents and settings\admin\рабочий стол\anime-jivotnie-3496.gif
c:\documents and settings\admin\рабочий стол\anime-jivotnie-3779.gif

Схожі:

Розділ І. Загальні відомості про алгебраїчні рівняння вищих степенів
Рівняння вміли розв'язувати близько 2000 років до н е вавилоняни. Використовуючи сучасний алгебраїчний запис, можна говорити, що...
Дикі і свійські тварини
Обладнання. Проектор, слайди, таблиці «Дикі тварини» і «Свійські тварини», книги про тварин, енциклопедії, «чарівний чобіток»
«МЕЛОДІЯ ДВОХ СЕРДЕЦЬ» для учнів 8 класів Людмила Шипелюк, вихователь...
Мета: формування у ліцеїстів добрих, теплих стосунків, взаєморозуміння та взаємоповаги. Виховувати почуття прекрасного
Чи конкурсом, а ці Правила не є публічною обіцянкою винагороди, чи умовами
Організатором та Замовником рекламної акції «Сто Жарких днів» (надалі – Акція, Рекламна акція) є Товариство з обмеженою відповідальністю...
Умови проведення Всеукраїнської акції «День натураліста»
Всеукраїнська акція «День натураліста» ( далі акція) це щорічний захід, започаткований з метою активізації роботи з учнівською молоддю...
Прес-анонс Всеукраїнська акція «Прощання з місцевим самоврядуванням»...
Голуби, що символізують вільне місцеве смоврядування, будуть заперті в символічну партійну клітку, а потім звільнені звідти, декларуючи...
Діагностика уявлень про природу у дітей молодшого дошкільного віку Тварини
Матеріал: картинки із зображенням тваринних різних класів, а також із зображенням стадій зростання і розвитку кішки (риби, курчати),...
Зв’язне мовлення Вибірковий письмовий переказ тексту розповідного...
Мета уроку: Формувати у п’ятикласників уміння складати план тексту та переказувати зміст почутого, дотримуючись відповідних вимог...
Байка. Особливості в українській і світовій літературі. Сміючись,...
Мета: дати уявлення учням про байку, ознайомити з історією, особливостями структури
Не кожен дорослий вміє красиво писати, що ж говорити про дітей?
Письмо складний процес, який вимагає спільної роботи м'язів кисті, усієї руки, координації рухів всього тіла. Не кожен дорослий вміє...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка