|
Скачати 34.53 Kb.
|
2 клас Предмет «Я і Україна. Природознавство» Тема. Дикі і свійські тварини Мета:Формувати уявлення про диких і свійських тварин, про умови їх життя. Розвивати логічне мислення через доведення і порівняння. Розвивати звʼязне мовлення. Виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до тварин Обладнання. Проектор, слайди, таблиці «Дикі тварини» і «Свійські тварини», книги про тварин, енциклопедії, «чарівний чобіток» План і хід уроку (Модель телевізора в класі) Учитель:
Ведуча:
1.Повідомлення синоптиків 2.Довідкове бюро 3. «Мікрофон» 4.Інтелектуальна гра «Найрозумніший» 5.Тварини – наші друзі 6.Хвилинка-цікавинка 7.Гра «Свійські і дикі тварини» 8. «Чарівний чобіток» 9.Наші таланти
- Діти, що ви можете сказати про сьогоднішній день? Давайте порівняємо погоду сьогодні і вчора.
(Слайди і розповіді дітей)
Має він великі ікла, Ще й густу щетину, Любить ритися в багні Голодна – мукає, Сита – жує. Всім дітям молоко дає Я труд поважаю, Все літо літаю У поле, до гаю. Збираю медок З різних квіток Хто раніше всіх встає?
Перегляд відео про тварин
(Одні живуть з людиною, а інші- ні) - Отже, є дикі тварини і свійські.
Хвіст як ниточка, Само - як калиточка, І очі – як сімʼя (Мишка)
Звучить тихо мелодія Діти читають з карток У природніх умовах живе багато тварин, які самі добувають їжу, влаштовують житло. Це комахи, птахи, звірі. Їх називають дикими тваринами. З давніх-давен люди почали полювати на тварин, а потім навчилися приручати їх. Тварин, яких люди розводять і використовують у своєму господарстві називають свійськими. Свійські тварини звикли до людини і до умов життя, які вона створила. Самі вони не можуть знайти в природі їжу і житло. Та й людина не може обійтися без свійських тварин.
5.4. Фізкультхвилинка Сірий зайчик сів і жде Спритно вушками пряде Зимно зайчику стоять Треба трішки пострибать. Скік-скік, скік-скік Треба трішки пострибать Пострибавши – відпочить
6.1. Пантоміма «Відгадайте хто це?» 6.2. Робота в зошитах
7.1. Робота з перфокартками
Вірші про тварин (читають діти). Підсумок телепередачі
|
Урок 3 Тема. Свійські тварини рідного краю Сьогодні ми поговоримо про свійських тварин рідного краю. Згадаємо, чим вони корисні людині і як людина повинна піклуватися про свійських... |
Тема: Свійські тварини Закріпити вміння дітей розпізнавати котика за зовнішніми ознаками, дати знання про те, що котик ловить мишей, часто вмивається лапкою.... |
Діагностика уявлень про природу у дітей молодшого дошкільного віку Тварини Матеріал: картинки із зображенням тваринних різних класів, а також із зображенням стадій зростання і розвитку кішки (риби, курчати),... |
Акція ”Якби тварини вміли говорити” Вихователь: Копиця В. А. Мета Мета: вчити дітей знаходити красиве в довкіллі; збагатити знання дітей про тварини і заходи щодо їх збереження; розвинути зародки... |
Кого називають Кобзарем українського народу? Хто автор казок: «Принцеса на горошині», «Дикі лебеді», «Дюймовочка», «Русалочка», «Стійкий олов’яний солдатик» ? |
Рідкісні та зникаючі тварини Африки |
Володимир ЄШКІЛЄВ, Івано-Франківськ Минуть часи, всіх знесе вітрами. Знесе нас, знесе Путіна, Саакашвілі. Але бидло, на жаль, залишиться бидлом, йому суджене вічне життя... |
Іграшки. Тварини. Повторення і узагальнення матеріалу Підручник: Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підруч. Для 2 кл загальноосвітніх навчальних закладів. К.: Навч. Книга, 2002. 144 с |
ОЦІНКА ОБСТАНОВКИ В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ Поняття про радіаційну... Радіаційному впливу піддаються люди, сільськогосподарські тварини, рослини і прилади, чутливі до випромінювань |
Поетично народознавча година Ведуча. Народи світу різняться між собою одягом, звичаями, традиціями. У кожного народу є свої національні святині, улюблені речі,... |