Тема: Свійські тварини


Скачати 235.53 Kb.
Назва Тема: Свійські тварини
Дата 10.02.2014
Розмір 235.53 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Біологія > Документи
Планування за режимними моментами (розгорнутий конспект)

на допомогу молодим спеціалістам.

Тема: Свійські тварини.

Підтема: Котик Мурчик шукає друзів.

Завдання: Викликати у дітей бажання створити спільний проект. Закріпити вміння дітей розпізнавати котика за зовнішніми ознаками, дати знання про те, що котик ловить мишей, часто вмивається лапкою. Вчити відповідати на запитання та розповідати про котика. Вчити піклуватися про тварин, викликати бажання за ними доглядати.

Проблема: вузьке уявлення дітей про свійських тварин. Деякі діти вважають, що всі тварини мають бути корисними: кішка має виловлювати мишей. Та слід пояснювати дітям, що тварини людям потрібні для того, щоб вони були добрими і щасливими. Про тварин треба піклуватися. Адже вони - брати наші менші.

Режимні

моменти

Зміст роботи

Дії вихователя

Ранковий прийом:


Індивідуальна робота.


Культура поведінки.


Малорухлива, мовна гра "Котик сірий умивається".

Вправа "Вітаю".


Ранкова гімнастика "Кошенята".

Підготовка до сніданку. Вмивання.

Сніданок

Заняття (інтегроване з пріоритетом мовленнєвих завдань).

Самостійні ігри у куточку.
Підготовка до прогулянки. Прогулянка.


Спостереження на прогулянці.

Ігрова діяльність

Трудова діяльність
Ігрова діяльність дітей за бажанням.
Повернення з прогулянки

Гігієнічні процедури

Сервірування столів.

Обід.
Підготовка до сну. Сон.

ІІ половина дня.
Підйом дітей.
Гімнастика пробудження.

Гігієнічні процедури

Полуденок.

Організація самостійної ігрової діяльності: Спокійні ігри.

Сюжетно - рольова гра "Магазин іграшок"


Інд. робота

Вечір. Прощання.
Робота з батьками.

З підгрупою дітей (...) провести вправу "Один чи багато".

Мета: вчити дітей вживати іменники в однині та множені (шапка - шапки, шарф - шарфи...). Стежити, щоб діти правильно вживали слова зі змінами наголосу.

Матеріал: парні картинки із зображенням предметів зимового одягу (на одній - один предмет, на іншій - кілька).

- Доброго ранку, мої любі! Як ваші справи?

(Звертається до дітей в групі)

- Діти, сьогодні до нас обіцяли завітати гості. Відгадайте, хто саме?

Хто з хвостиком і вушками,

У кого лапки з подушками,

Тихо, крадучись полює?

І маленькі сірі миші

Убігають геть від...... (Кішки).

Діти: Котик.

Вих. Правильно. А у кого з вас дома живуть коти? Як ви до них звертаєтеся? (клички).

Вих. А що люблять їсти ваші коти?

Діти: (молоко, ковбаску.....)
Чути як нявчить кіт, з'являється Мурчик (іграшка).

Мурчик: Тут є хто не будь? Я шукаю собі друзів. Діти, давайте пограємося.

Вих. Так, ми з тобою пограємося, але ти забув щось зробити. (Кіт замислився).

Діти, ви помітили, що Мурчик з нами навіть не привітався? Що треба зробити, коли ви завітали у гості? (Треба привітатися).

Діти: Вітаємо тебе , Мурчику. (кіт повторює).

Вих. Молодці. А зараз давайте пограємо з Мурчиком.
Правила: Виконувати рухи відповідно до тексту.

Хід гри. діти стають у коло, одна дитина - "кіт". він стає у середину кола. діти стоять у колі, разом з вихователем проговорюють слова.

Котик сірий умивається,

До нас в гості він збирається.

Вимив носик, вимив хвостик,

Вимив вухо, витер сухо!

"Котик" виконує рухи відповідно до тексту (миє, витирає....), потім стрибає на двох ногах - іде в гості. (повторити2-3 рази).
Вих. Залишайся, Мурчик, нам теж потрібні друзі. Сідайте біля мене, я розповім вам цікаву казку.

Казка: В одній маленькій країні жили люди, які не з ким не віталися. Усі ходили похмурі, а над їх будинками висіли сірі хмари. Але одного разу приїхав до цієї країни клоун. він був веселим і завжди сміявся. А найголовніше, він усім бажав здоров'я, говорячи: здравствуйте!" Клоун навчив усіх вітатися і люди стали добрішими. І тепер в їхньому місті завжди світить сонечко. Тож і ми з вами не будемо забувати вітатися і бажати один одному і всім людям здоров'я.

Вих. Давайте. покажемо Мурчику як ми вміємо вітатися.

(Діти стають у коло, торкаються по черзі плеча сусіда та промовляють із посмішкою "Вітаю").

Мурчик: Спасибі вам, я тепер ніколи не буду забувати вітатися.

Щось я, діти, стомився, мені набридло сидіти, дуже хочеться бігати.

Вих. Ми зараз йдемо на ранкову гімнастику, пішли котику, з нами.
Вих. Я сьогодні - мама - кішка,

Вас навчати буду я .

Ви слухняні будьте всі,

І не лізьте, хто куди,

Щоб не трапилось біди.
1. Ось крокує заповзято,

Діточок дружненький ряд.

Йдуть хлоп'ята і дівчата

До пухнастих кошенят (діти крокують у колоні по одному)
2. Може сплять іще маленькі,-

Саме в цю чудову мить -

Ми підійдемо тихенько -

Їх не станемо будить. (Ходьба на носочках)
3. У м'яча уміють грати,

Та пустують день від дня.

А отак ось крокувати

Не зуміє кошеня (ходьба з високим підніманням стегна0
4. Ми пограємося з ними,

Хай побачать малюки,

Що ми вправні та умілі,

Що ми спритні і прудкі..(звичайна ходьба в середньому темпі).
Розвивальні вправи:

1. "Кішечка гріє голову на сонечку".

В. п.: стоячи, ноги злегка розставлені, руки опущені. Повернути голову праворуч, повернутися у в. п. Повернути голову ліворуч, повернутися у

в. п. (по 3 рази в кожну сторону. Темп повільний).
2. "Кішечка з'явилася".

В. п: присісти, руки за спиною. Стати навколішки, потягнутися, подивитися вгору. Повернутися у в. п. (Повторити 4 рази, темп вільний).
3. "Кішечка дихає".

В. п.: ноги разом, руки опущені. Зробити вдих носом. На видиху протяжно промовити: "М-М-М. одночасно постукуючи пальцем по крилах носа. Повторити4-6 разів.
4. "Кішечка сердиться і хвилюється".

В.п.: стоячи навколішки і на долоньках, голова підведена.

Вигнути спину, опустити голову. Повернутися в в.п.

(Повторити 4 рази. Темп вільний).
5. "Кішечка відпочиває".

В. п.: Сісти на коліна, спина пряма.

Нахилитися, обхватити коліна руками Повернутися у в. п. (Повторити 4-6 разів. Темп вільний).

Завершальна частина: біг за "кішечкою" в повільному темпі по колу (15 сек.), Ходьба звичайна (15 сек). Кілька разів позіхнути і потягнутися.
Вих. А зараз час нам підготуватися до сніданку.

Мурчик: Маю вуса, пишний хвіст

І цікаву вдачу:

Спершу добре я поїм,

Потім вмию личко.

Та ні, Мурчику, спочатку треба помити руки. І діти тобі зараз покажуть як це треба робити. (Діти йдуть до умивальної кімнати).

- Чому у Сашка не милиться мило? Що необхідно зробити спочатку? Як правильно намилити руки? (діти рухами показують). Вихователь промовляє: "Долоньки одна об одну труться, одна одну обіймають, правою миємо ліву долоньку, лівою - праву.

Миють, миють діти личка,

Миють вушка, миють щічки,

Миють шийку, оченята,-

Люблять митися малята.

Щоб утертися, Сашко,

Взяв рушник чистенький.

Наш Сашко старається -

Старанно витирається.

(Діти витирають руки, користуючись особистим рушником).
Вих. Зараз тихенько сідаємо за столи. І ти, Мурчику, сідай ось тут, я тобі дам молочка.

Сьогодні повара приготували нам на сніданок гречану кашу, хліб з маслом, чай. Всім, смачного!

Коли кашу дітки їли,

Трохи щічки забруднили.

Що ж робити, любі діти?

Треба личенька помити.

Вих. Дітки, ви вже всі поїли? Молодці.

Тема "Котик Мурчик завітав до дітей". (розгорнутий конспект пишемо окремо)

Завдання: закріпити знання дітей про домашніх улюбленців, впізнавати котика за зовнішніми ознаками; дати знання про те, що котик ловить мишей, часто вмивається лапкою, любить гратися, стрибати, бігати, любить м'ясо, рибу, молоко; вчити правильно користуватись словами, що стосуються людей і тварин: ноги - лапи, нігті - кігті, волосся - хутро; відповідати на запитання та розповідати про котика двома - трьома реченнями; розвивати увагу, пам'ять, спостережливість, мислення; виховувати бережне ставлення до тварин, бажання за ними доглядати.

Матеріал: котик - живий об'єкт або іграшка, картинки із зображенням кота та інших тварин, продуктів (молоко, риба, м'ясо), бантик, килимок, шапочки для гри "Кішка і кошенята".

ПЛАН - СХЕМА

- Сюрпризний момент: кошик із котиком.

- Загадка:

І вусата, і хвостата

Ця тварина волохата.

Любить рибу, любить м'ясо

І облизується ласо (кіт).

- Спостереження за живим об'єктом.

- Узагальнююча розповідь вихователя.

- Частування котика.

- Читання вірша М. Познанської "Коли киця любить, а коли сердиться"

Киця любить, як по спині

Гладжу киценьку свою,

Як дарую їй гостинці

Кашку, молочко даю.

Киця сердиться на мене,

Як смикну її за хвіст:

Очі робляться зелені

І не п'є тоді й не їсть.

- Вправа"Погладимо кошеня"

Одна рука стиснута в кулак (це кошеня). Інша рука погладжує кошеня по голівці. Пальці розслаблені, рух долоні повторює форму кулака іншої руки. Вправу можна виконувати під слова вірша.

- Малювання ниточок до клубочків.

Вих. Поки ми займалися наш Мурчик засумував. То вже час збиратися на прогулянку.

Але перш ніж вийти на вулицю, потрібно одягнутися. Нам допоможе чарівний годинник. Подивіться, де знаходиться стрілка? У якій послідовності ми одягатимемося. (Годинник показує,яку річ треба одягати).

Худ. слово:

Раз, два, три, чотири, п'ять -

Збираємося ми гулять.

Одягає Оленка шапку зелененьку.

Разом ми йдемо гуляти,

Швидко бігати, стрибати.

Спостереження за тваринами на подвір'ї дитячого садка. За їхньою поведінкою і характерними ознаками: чим покрите тіло, який хвіст, лапки; за станом погоди - як погода впливає на поведінку тварин (кішки, цуцики).
Рухливі ігри:

"Сірий кіт"

Мета: вправляти дітей у ходьбі у різних напрямках.

Хід.

Гравці стоять у ряд один за одним, узявшись ззаду за пояс, ходять у різних напрямках: і прямо, і кружком, і змійкою. Першим стоїть гравець - "сірий кіт". Він усіх водить, зупиняється і питає:

- А є миші в стозі?

Діти (миші) відповідають:

- Є.

Кіт: - А не бояться кота?

Миші: - Ні.

Кіт: - Ой як кіт вусами поворушить, то всіх мишей подушить.

Після цих слів кіт ловить мишей. Кого піймає, той стає котом.
Рухлива гра "Пташки і кіт"

Завдання: Ходьба по прямій, біг з ловінням.

Хід гри.

Діти "пташки" стоять у великому колі. Посередині кола "кіт" і удає, що спить. На слова вихователя:

Білий котик спить на лаві

Серед нашого двора.

Прилетіли пташенята

Та як крикнуть раптом.....

Діти, взявшись за руки і ступаючи дрібним повільним ритмічним кроком, разом з вихователем звужують коло, зупиняються пліч-о-пліч. Діти проказують: "Кра!" Кіт прокидається і кричить "Няв!" Діти "пташки" тікають в різні сторони, кіт їх ловить. Гра повторюється.

Самостійні ігри

Дидактична гра "Де були не скажемо, а краще покажемо".

Мета: розвивати логічне мислення, увагу.
Підгодувати птахів на майданчику.

Вправа для дітей "Що я зробив би для птахів, якби я був чарівником?"
Діти. вже час повертатися до групи. Подивіться на наш чарівний годинник. Роздягайтеся і підемо мити руки

В нашій кімнаті чистоти засумувало дзеркало. Як ви думаєте, чому воно сумує? (йому сумно бути одному, йому не подобається як ми миємо руки....)

Я вважаю, що дзеркало засумувало тому, що не всі діти ще вміють правильно мити руки. Давайте покажемо, як це ми вміємо робити. І дзеркало посміхнеться нам. (миють руки)

Мурчик: Так, дзеркало дійсно всміхається нам.
Вих. Послухайте уважно, там хтось плаче! Це плачуть тарілки і ложки. Ми про них зовсім забули. Давайте подивимося ,що роблять наші чергові. Марійка, що ти робиш? (розставляю тарілки). А ти Катруся, що робиш? (Я ставлю чашки і хлібницю).

Вих. Поки дівчата накривають на столи, я розповім вам, що приготували нам кухарі. (Меню). Проходьте, сідайте. Смачного! Діти їжте акуратно, не поспішаючи.
Під час роздягання стежити за послідовністю, самостійністю дій дітей.

Вих: Діти, речі акуратно складайте на стільчики. (Використовує при цьому схвалення, похвалу, зауваження).

Мурчик. (пропонує дітям) Лягайте, дітки, відпочивати,

А я буду колисати, муркотіти - мур - мур - мур.

Вих. Ходить котик по землі,

Носить сон у рукаві

І кладе в колиску

Кожному хлопчиську.

А дівчатам у сорочку -

По рожевому віночку.
Вих. Прокидайтеся, малята. Покажіть, як ви виросли, поки спали.(діти потягуються). Включається спокійна музика.
Комплекс "Кошенята" (Гімнастика пробудження)

1. Вихователь: Ми веселі кошенята.

Треба нам уже вставати,

Снились нам хороші сни,

Раді і веселі ми.

(Потягування, перевертання з боку на бік, прогинання спинки з положення стоячи на "четвереньках".

Наступні вправи виконуються біля ліжка.
2. Вих: Наші лапки маленькі, як подушечки м'якенькі.

В.п. - о.с., руки за спиною. 1 - руки в сторони.2 - руки вперед, сплеск у долоні. 3 - руки в сторони. 4 - в. п.

Повторити 6 разів у середньому темпі.
3. Вих: Привітаємось ми з другом, посміхнемося йому.

В.п. ноги на ширині плечей, руки на поясі. 1 - поворот тулуба в право, посміхнутися. 2 - в. п. 3 - поворот тулуба вліво, посміхнутися. 4 - в. п.

Повторити 4-6 разів у повільному темпі.
4. Вих: Гарно себе почуваєш, лапками чеберяєш.

В. п. - сидячи на ліжку, руки в упорі ззаду. 1 - підняти праву ногу витягнути носок. 2 - в. п. 3 - підняти ліву ногу вгору, витягнути носок.4 - в. п.

Повторити 4-6 разів у повільному темпі.
5. Вих: Полюбляєш молоко, ще й смачну сметану.

В. п. ноги нарізно, руки на поясі. 1 - присісти, нахилити голову вниз.2 - в. п. Повторити 4-6 разів у середньому темпі.

6. Вих: Спритні котики стрибають і радо всіх вітають.

Стрибки 8-10 разів у середньому темпі.
7. Дихальна вправа.

1 - вдих. 2 - видих.
Вих: Кошенята не втомились,

Жартували, веселились.

Будуть гратись цілий день,

Якщо вправлятись їм не лінь.

Вих: Після гімнастики треба пройти по "оздоровчій доріжці" Ви повинні всю її пройти. Не штовхайтеся, не заважайте одне одному.

(Діти йдуть по оздоровчій стежині, підходять до своїх стільців, де лежить їх одяг. Одягаються.
Вих: Які ви молодці. Погляньте, що у мене є (мило, рушник). Хто здогадався, що будемо зараз робити? (умиватися). Так. Давайте підемо до нашої кімнати чистоти. (вихователь нагадує дітям). Спочатку відкриваємо кран, візьмемо мило і намилимо руки. Піну треба змити водою. Потім вмиваємо обличчя.

Теплою водичкою

Вмиваємо ми личка,

А шматочком мила

Ручки ми помиємо.

(Діти умиваються).
Вих: не забудьте поглянути на себе у дзеркало та посміхнутися. Хто потребує допомоги, підходьте до мене.

Рости, косо, до пояса

Не упусти ані волосу.

Рости, косо, до п'ят,

Усі волоски в ряд.

Промовляє вихователь зачісуючи дітей (особистим гребінцем).

А зараз погляньте одне на одного! Які ви гарні та чепурненькі!
Діти, погляньте, як гарно накриті столи! А ви помітили, чогось бракує на столах?

Діти: Бракує серветок.

Вих: Молодці, помітили. Чергові, будь ласка розставте серветки по столах.

Скажіть, що у нас сьогодні на полуденок (діти перераховують, що у них знаходиться на стола). Вихователь називає меню.

Сідайте, будь ласка, за столи. Смачного.

Діти: Дякуємо.

Вих: Спинки випряміть, ніжки на підлозі поставте рівно, не заважайте одне одному. Їжте помалу, добре пережовуйте, не поспішайте.

(Після полуденка діти разом із помічником вихователя і черговими прибирають зі столів посуд, дякують дорослим.
Вих: Давайте пограємо у гру "П'ять котиків" (логічна гра).

Обладнання: іграшки, або картки різних котів (відповідно до тексту вірша).

Вих. ставить на столі іграшки (картки) і читає віршик.

Було в дівчинки Оксани

П'ять гарних котиків слухняних.

Кіт біленький, кіт руденький,

Кіт сіренький, кіт чорненький,

І кудлатий кіт рябенький.
Вих: Скільки всього котів було у дівчинки? (п'ять).. Назвіть та покажіть їх. (Діти виконують завдання, використовуючи порядковий номер: перший котик - біленький, другий - рудий. Потім вихователь закриває іграшки і вносить зміни (прибирає одну, або дві іграшки, міняє їх місцями). Відкривши ширму, педагог просить малят розповісти, які зміни сталися, знову їх рахують. Гра триває

Вих: Подивіться на столи, що ви там бачите?

Діти: Іграшки

Вих: Хто гратиметься машинками? Хто - кубками? Обирайте.
Сюжетно - рольова гра "Магазин іграшок".

Мета: Закріплювати знання про ввічливість.

Одна дитина - це "продавець", решта - "покупці". "Продавцем" також може бути вихователь. Потрібно стежити за тим, чи вітаються діти, коли заходять до магазину, чи правильно звертаються до "продавців", чи дякують за "покупку", прощаються. "Продавець" також повинен бути привітним та ввічливим.
З ........(ім'я дитини) вивчити прислів'я "Ввічливість скрізь шанують".

Мета: Закріпити знання про ввічливість; розвивати пам'ять.

Мурчик:: Мені сподобалося у вас в групі. Але вже час повертатися додому, бо мамо буде хвилюватися. Хай щастить! До побачення, діти!
Вих: Нам дуже сподобалося з тобою гратися, Мурчику, приходь до нас іще.

Вихователь організовує спокійні ігри, пропонує розглянути альбоми, ілюстрації.
Проводити інд. роботу з батьками.

До приходу дітей розкласти на столах:

- конструктор;

- розрізні картинки (площині та на кубиках;

- мотрійки, пірамідки;

- Настільно - друковані ігри з теми дня.

Вих. розмовляє з батьками, питає про здоров'я дітей, їх самовідчуття, з яким настроєм вони прийшли до садка


Вих. вітається з кожною дитиною, що прийшла до групи, звертається до неї.

Вихователь грає разом з дітьми.

Вихователь, діти і кіт Мурчик сідають на килимку.

Одяг у дітей полегшений, взуття спортивне. У вихователя взуття теж спортивне. Необхідно використовувати бубон, або муз. супровід (магнітофон). Ще краще, коли зарядку проводить інструктор з фізкультури.
Діти у супроводі віршованого тексту, який читає дорослий, виконують вправи разом з вихователем.


Вказівка дітям "Не робити різких рухів головою".

(Давати вказівки про дихання).

(Вказівка - сильно вигнути спину).

Діти міняють взуття.
Вмивання проводиться поступово, невеличкими підгрупами. Спочатку слід нагадати правила поведінки. Запропонувати всім дітям підкотити рукава. Обов'язково використовувати художнє слово:вірші, потішки, образне слово, стежити за акуратністю під час процесу вмивання.

Помічник вихователя допомагає вихователю.

Діти помили руки, витерти рушником, проходять і сідають на свої місця. Помічник вих. вже принесла їжу і накриває столи, помивши їх спочатку. Їй допомагають діти – (чергові), вони виконують нескладні доручення (поставити серветки, хліб...).

Підчас сніданку вих. акцентує увагу на турботу дорослих про дітей. Створює позитивне ставлення до їжі. Обов'язково стежить за поставою дітей, за тим, щоб діти з'їдали всю порцію. Обов'язково використовує художнє слово. Можна організувати конкурс на чистішу тарілку, на найакуратніший стіл. зЗвернути увагу (ім'я дитини) на те що по закінчені їжі треба користуватися серветкою. Витерши рота, серветку треба покласти на тарілку. Після закінчення сніданку, діти задвигають тихо стільці, дякують.

Запропонувати дітям сходити до туалету, помити руки.

Вих. і помічник допомагають дітям одягатися. Вихователь використовує при цьому художнє слово, нагадує, показує, як треба робити.

На прогулянці треба проводити 3 - 4 рухливі гри.
Спочатку роль кота виконує вихователь.

Вихователь з дітьми зібрали крихти хліба опісля сніданку, щоб підгодувати птахів на майданчику.

Помічник вихователя зустрічає дітей і допомагає їм роздягнутися. Вихователь використовує ті ж самі методи і прийоми як і при збиранні на прогулянку.


Не забути пригостити Мурчика.

Вих. обідає разом з дітьми, показуючи приклад.

Вих. слідкує як діти роздягаються, допомагає складати речі. Діти відвідують туалет, миють руки, вкладаються у ліжка. В мол. гр. ліжка розстеляє помічник вих. Підчас сну дітей вих. знаходиться в спальні або в груповій кімнаті. для швидкого засинання дітей можна використовувати елементи рефлексотерапії, аутогенного тренування.

Для того, щоб діти могли перейти від сну до неспання, необхідно провести гімнастику пробудження.

Упродовж року у приміщенні проводиться ходьба по вологих килимка, змочених розчином морської солі, йоду, відварами трав. процедура триває від1 до 10 хвилин.

Гімнастика пробудження після денного сну (тривалість 10 хв.) з елементами коригувальних вправ для виправлення постави та плоскостопості - ходіння по масажних килимках, килимках із каштанами, по ребристій дошці. Закінчується вправами на дихання.

Вихователь нагадує дітям як треба їсти, користуватися столовими приладами, серветками, вживає при цьому образне слово.

Дитину слід привчати вставати з - за столу тільки після завершення їжі, присувати за собою стілець, дякувати.

Дітей трирічного віку бажано залучати до виконання нескладних доручень, пов'язаних із підготовкою до їжі, до прибирання за собою посуду, упорядкування на обідньому столі.

Вихователь підходить до кожної купи дітей, бере участь у грі, запитує дітей, що вони роблять.

Допомагає дітям правильно звертатися одне до одного, створює ситуації, що стимулюють мовлення дітей. Після гри пропонує дітям прибрати іграшки на місце.


Схожі:

Дикі і свійські тварини
Обладнання. Проектор, слайди, таблиці «Дикі тварини» і «Свійські тварини», книги про тварин, енциклопедії, «чарівний чобіток»
Урок 3 Тема. Свійські тварини рідного краю
Сьогодні ми поговоримо про свійських тварин рідного краю. Згадаємо, чим вони корисні людині і як людина повинна піклуватися про свійських...
Діагностика уявлень про природу у дітей молодшого дошкільного віку Тварини
Матеріал: картинки із зображенням тваринних різних класів, а також із зображенням стадій зростання і розвитку кішки (риби, курчати),...
Акція ”Якби тварини вміли говорити” Вихователь: Копиця В. А. Мета
Мета: вчити дітей знаходити красиве в довкіллі; збагатити знання дітей про тварини і заходи щодо їх збереження; розвинути зародки...
Тема. Тварини. Різноманітність тварин у природі
Привітайтеся з гостями. Усміхнімося один одному, нашим гостям, щоб урок пройшов у теплій., дружній атмосфері, адже: «Якщо хочеш,...
Рідкісні та зникаючі тварини Африки

ТЕМА: Animals. Тварини
ЛО та з опорою на зразок; активізувавши вивчені букви англійського алфавіту формувати навички письма та техніки читання: співвідносити...
Тема: Тварини: комахи, птахи, звірі
Обладнання: папки з проектами, підготовлені дітьми: «Птахи», «Комахи», «Звірі», презентація, музика (спів птахів у лісі), годівничка,...
Урок №2 Тема. Тварини рідного краю
Мета: формувати природничу компетентність учнів, розширити і доповнити знання дітей про тварин, зокрема тварин рідного краю, вчити...
ТЕМА: Зелене диво Землі рослини. Різноманітність живих організмів
Усі живі організми вчені поділили на 5 царств: рослини, тварини, гриби, бактерії, віруси. Хоча царства різні, між ними існує тісний...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка