Хід уроку Організаційний момент


Скачати 75.39 Kb.
Назва Хід уроку Організаційний момент
Дата 09.02.2014
Розмір 75.39 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Туризм > Урок
Хід уроку

  1. Організаційний момент.


1. Привітання.

Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

I’m glad to see you!
Добрий день!

  • Спочатку сідає – краса!

  • А потім сідає – сила!




  1. Діалог з черговим.

(Стук в двері; з’являється корзина)


  1. Поділ на групи.

(Зачитати вірш)

На хвості сорока

звістку принесла

Прекрасна незнайомка

До нас в клас ішла

Та здійнявся вітер,

її підхопив

і оцей ось кошик

біля дверей лишив

Я лиш крик почула:

На мене чекайте

А завдання з кошика

Самі вже виймайте

Я ще встигну діти

До вас долетіти

Ви працюйте, не лініться

Вам наука знадобиться

А при зустрічі дарунки

Всім роздам, як подарунки!
Що ж за завдання у цьому кошику?(поділ на групи)

  • Відгадайте загадки і дізнайтесь назву групи


У вінку зеленолистім

У червоному намисті

Задивляється у воду

На свою чудову вроду.

(Калина)

На сонечко я схожий

І сонечко люблю

До сонця повертаю

Голівоньку свою.

(Соняшник)

Я легенька витівниця

Високо літаю,

А коли врожаю треба

Дощик проливаю.

(Хмаринка)

Зимою спить, літом бринить

Понад квітами літає

Солодку росу збирає.

(Бджілка)

2. Актуалізація опорних знань.

1. Фонетична зарядка

5 дівчаток

5 хлоп’ят

В 3-ім класі всі сидять

1 – я Настя

2 – Максим

3 – Надійка

4 – я Влад

5 – Альона

6 – Руслан

7 – Юля

8 – я Костя

9 – Оленка

Ten – 10 – Вася – лічилочка удалася.

2. Бесіда про погоду та пори року.
a) What season is it now?

What is the weather like today?

What is the weather like in autumn?

b) Переглянь малюнки, на яких зображено прогноз погоди на тиждень. Знайди правильну відповідь.


  1. Which of the days were sunny

  1. Monday and Tuesday;

  2. Friday and Saturday;

  3. Wednesday and Saturday;

  4. Monday and Saturday.




  1. What day was cloudy?

  1. Thursday;

  2. Friday;

  3. Monday.


3.Мотивація уроку, повідомлення теми.

There are 4 seasons in a year: winter, spring, summer, autumn. Each season has 3 months. How many months are there in a year? (12)

А тему

нашого уроку ви дізнаєтесь відгадавши кросворд.




r

o

S

e















E

a

s

t

e

r







M

A

r

c

h













S

e

p

t

e

m

b

e

r




c

l

O

u

d









s

p

r

i

N

g









S

u

n



  1. A very beautiful flower, the symbol of England.

  2. A spring holiday with colored eggs and special bread.

  3. The first spring month.

  4. The month when school starts.

  5. White fluffy figures in the sky.

  6. A nice period when green leaves appear.

  7. It gives us light and warmth. It lives in the sky.


4. Пояснення нового матеріалу.
У Стародавньому Римі до Юлія Цезаря був місячно-сонячний календар. Рік починався у березні та складався з 12 місяців.

Але за двома календарями – штучними та природними – було незручно жити. Календарні місяці не збігалися з порами року та святами з нагоди весняних та осінніх польових робіт.

Юлій Цезар перетворив календар, узгодив його з порами року та працею землеробів. Початок року Цезар переніс із 1 Березня на 1 Січня, але зберіг колишні назви місяців.

У колишньому римському календарі перший місяць був присвячений богові Марсу та називався марциус, другий – априліс, третій та четвертий – носили імена богинь Майї та Юнони: майус та юніус, а наступні місяці називалися просто за латинськими числами: 5 – квинтиліс, 6 – секстиліс, 7 – септембер, 8 – октобер, 9 – новембер, 10 – децембер. Останні два місяці знову ж носили імена богів: януаріус(по імені Януса) та фебруаріус(від Фебруус).

Коли передостанній місяць януаріус став першим, решта місяців пересунулись на два: септембер став не сьомим, а дев’ятим, октобер – не восьмим, а десятим, тощо, але ці назви не були змінені. Пізніше п’ятий місяць, квінтиліс, був названий ім’ям Юлія Цезаря(він народився у квинтилісі), а секстилісу було присвоєно ім’я першого римського імператора Августа, який захопив владу після смерті Цезаря.

Тільки в давньоруській мові, а тепер і в українській та деяких інших слов’янських мовах, кожен місяць усе ще носить назву за характерними для нього природними явищами: Листопад, Травень, Липень тощо.


  1. Первинне сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.

  1. Робота з підручником.

ст.80-81(вибіркове списування з коментуванням).

  1. Метод «Мікрофон»

Скласти пазли; записати пору на магнітній дошці; розказати вірш на українській мові.
Осінь
Торкнула листя позолота –

Це осінь стукає в ворота

Вона всі брами відчиняє

Та з урожаєм розмовляє.
Зима
Зима із грудня почалася

Покрила землю полотном

Зробила білі всі простори

І тихо ходить за вікном.
Весна
В зелені шати вбрано все.

Весна красу кругом несе.

Синіє небо, сяє сонце,

Сміються в школі всі віконця.
Літо
Літо, літо, літечко

Достигає житечко.

Липа зацвітає,

Перепел співає.
6. Закріплення та осмислення нового матеріалу.
1. Гра «Сигнальщик»

Guess what season it is and what months there are in it?


  1. It is cold. Snow is everywhere: in the streets, on the houses, in the trees. The trees are white with snow. Some animals sleep and some change their color.

  2. It is warm, but not hot. Snow melts, there’s a lot of water in the streets. The trees are in blossom, first flowers appear.

  3. It is hot. The trees are green. There are a lot of flowers. The birds sing songs. It is fun to be outdoors. We can swim, play different games.

  4. It is cool or even cold. It is cloudy and windy. Everything is yellow. School begins.


2.Робота з деформованим текстом.
Це завдання не просте, а чарівне. А, давайте, спробуємо стати поетами!

(Робота з віршем «Spring is green»).
3. Pair work. (диференційовані завдання)

  • Група отримує картки з назвами місяців року. Один партнер називає попередній, а другий – наступний.

  • З поданих літер скласти назви місяців.(укр. мовою)

  • Months jigsaw.

  • Where are the letters?


7. Підсумок уроку.
1. Назви пору року.

  • З Новим Роком!

  • Знову цвітуть каштани.

  • Ура! Найдовші канікули!

  • Час копати буряки та моркву.

  • Мій день народження.

  • Мамине свято.

  • Святкуємо День Незалежності України.

  • Як мороз розмалював вікна.

  • Починається навчання в школі.

  • Яка спека! Ходімо швидше до річки!


2. Бесіда за текстом.

  • Назвіть англійською мовою місяць, назва якого походить від імені богині Майї, імператора Августа, бога Януса.

  • Який місяць у давньоримському календарі спочатку був 7мим, 10тим?


3. Оцінювання відповідей.
(З’являється Осінь з подарунками:

Діти, які ви сьогодні гарні, кмітливі, вмієте добре працювати! Бачу, що з’явилася я вчасно. Завдання з кошика всі виконано! Ви знаєте, що я дуже щедра і багата! Люблю обдарювати землю і людей. Тож і вам я принесла подарунки: гостям – дарую хліб та калину – на мир, добро та злагоду, а вам вітамінні дари садів, щоб ви росли здоровими і щасливими. Чекайте на мене в наступному році!)
4. Домашнє завдання.

Дібрати прикмети до кожної пори року.

Схожі:

Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів. ХІД УРОКУ:...
Форми організації навчальної діяльності: фронтальна, індивідуальна, робота в парах, робота в групах
Урок тренінг Хід уроку Організаційний момент Актуалізація опорних...
Основні поняття та терміни: психічне насилля, фізичне насилля, злість, агресія, жертва насилля, свідок насилля
Урок реквієм. Хід уроку І. Організаційний момент Мотивація теми,...
Обладнання: Плакат з символічним зображенням України 1932-1933рр. – у вигляді виснаженої жінки з мертвою дитиною на руках. Стіл з...
Урок №11
...
Урок засвоєння нових знань Хід уроку І. Організаційний момент. Привітання,...
Навчальна: ознайомити учнів із неклітинними формами життя; розглянути особливості будови і життєві цикл вірусів; обговорити можливі...
УРОКУ І. Організаційний момент
...
Урок-подорож. Обладнання: портрет М. Максимовича, ілюстрації, наукові...
Мета: Ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом М. Максимовича; зацікавити школярів дивовижним світом його творчості; сприяти...
Уроку Організаційний момент
Діти! Урок розпочався. Що ви очікуєте від нього? Подумайте і закінчіть речення: (Слайд – 1)
Урок засвоєння нових знань. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент >ІІ....
Франсіско Гойя; розвивати зацікавленість мистецтвом, спостережливість, інтерес до світової культурної спадщини, естетичні смаки,...
Уроку І Організаційний момент
Мета: удосконалювати навички постановки й аргументування розділових знаків між простими реченнями в складному
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка