|
Скачати 75.39 Kb.
|
Хід уроку
1. Привітання. Good morning, good morning, Good morning to you! Good morning, good morning, I’m glad to see you! Добрий день!
(Стук в двері; з’являється корзина)
(Зачитати вірш) На хвості сорока звістку принесла Прекрасна незнайомка До нас в клас ішла Та здійнявся вітер, її підхопив і оцей ось кошик біля дверей лишив Я лиш крик почула: На мене чекайте А завдання з кошика Самі вже виймайте Я ще встигну діти До вас долетіти Ви працюйте, не лініться Вам наука знадобиться А при зустрічі дарунки Всім роздам, як подарунки! Що ж за завдання у цьому кошику?(поділ на групи)
У вінку зеленолистім У червоному намисті Задивляється у воду На свою чудову вроду. (Калина) На сонечко я схожий І сонечко люблю До сонця повертаю Голівоньку свою. (Соняшник) Я легенька витівниця Високо літаю, А коли врожаю треба Дощик проливаю. (Хмаринка) Зимою спить, літом бринить Понад квітами літає Солодку росу збирає. (Бджілка) 2. Актуалізація опорних знань. 1. Фонетична зарядка 5 дівчаток 5 хлоп’ят В 3-ім класі всі сидять 1 – я Настя 2 – Максим 3 – Надійка 4 – я Влад 5 – Альона 6 – Руслан 7 – Юля 8 – я Костя 9 – Оленка Ten – 10 – Вася – лічилочка удалася. 2. Бесіда про погоду та пори року. a) What season is it now? What is the weather like today? What is the weather like in autumn? b) Переглянь малюнки, на яких зображено прогноз погоди на тиждень. Знайди правильну відповідь.
3.Мотивація уроку, повідомлення теми. There are 4 seasons in a year: winter, spring, summer, autumn. Each season has 3 months. How many months are there in a year? (12) А тему нашого уроку ви дізнаєтесь відгадавши кросворд.
4. Пояснення нового матеріалу. У Стародавньому Римі до Юлія Цезаря був місячно-сонячний календар. Рік починався у березні та складався з 12 місяців. Але за двома календарями – штучними та природними – було незручно жити. Календарні місяці не збігалися з порами року та святами з нагоди весняних та осінніх польових робіт. Юлій Цезар перетворив календар, узгодив його з порами року та працею землеробів. Початок року Цезар переніс із 1 Березня на 1 Січня, але зберіг колишні назви місяців. У колишньому римському календарі перший місяць був присвячений богові Марсу та називався марциус, другий – априліс, третій та четвертий – носили імена богинь Майї та Юнони: майус та юніус, а наступні місяці називалися просто за латинськими числами: 5 – квинтиліс, 6 – секстиліс, 7 – септембер, 8 – октобер, 9 – новембер, 10 – децембер. Останні два місяці знову ж носили імена богів: януаріус(по імені Януса) та фебруаріус(від Фебруус). Коли передостанній місяць януаріус став першим, решта місяців пересунулись на два: септембер став не сьомим, а дев’ятим, октобер – не восьмим, а десятим, тощо, але ці назви не були змінені. Пізніше п’ятий місяць, квінтиліс, був названий ім’ям Юлія Цезаря(він народився у квинтилісі), а секстилісу було присвоєно ім’я першого римського імператора Августа, який захопив владу після смерті Цезаря. Тільки в давньоруській мові, а тепер і в українській та деяких інших слов’янських мовах, кожен місяць усе ще носить назву за характерними для нього природними явищами: Листопад, Травень, Липень тощо.
ст.80-81(вибіркове списування з коментуванням).
Скласти пазли; записати пору на магнітній дошці; розказати вірш на українській мові. Осінь Торкнула листя позолота – Це осінь стукає в ворота Вона всі брами відчиняє Та з урожаєм розмовляє. Зима Зима із грудня почалася Покрила землю полотном Зробила білі всі простори І тихо ходить за вікном. Весна В зелені шати вбрано все. Весна красу кругом несе. Синіє небо, сяє сонце, Сміються в школі всі віконця. Літо Літо, літо, літечко Достигає житечко. Липа зацвітає, Перепел співає. 6. Закріплення та осмислення нового матеріалу. 1. Гра «Сигнальщик» Guess what season it is and what months there are in it?
2.Робота з деформованим текстом. Це завдання не просте, а чарівне. А, давайте, спробуємо стати поетами! (Робота з віршем «Spring is green»). 3. Pair work. (диференційовані завдання)
7. Підсумок уроку. 1. Назви пору року.
2. Бесіда за текстом.
3. Оцінювання відповідей. (З’являється Осінь з подарунками: Діти, які ви сьогодні гарні, кмітливі, вмієте добре працювати! Бачу, що з’явилася я вчасно. Завдання з кошика всі виконано! Ви знаєте, що я дуже щедра і багата! Люблю обдарювати землю і людей. Тож і вам я принесла подарунки: гостям – дарую хліб та калину – на мир, добро та злагоду, а вам вітамінні дари садів, щоб ви росли здоровими і щасливими. Чекайте на мене в наступному році!) 4. Домашнє завдання. Дібрати прикмети до кожної пори року. |
Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів. ХІД УРОКУ:... Форми організації навчальної діяльності: фронтальна, індивідуальна, робота в парах, робота в групах |
Урок тренінг Хід уроку Організаційний момент Актуалізація опорних... Основні поняття та терміни: психічне насилля, фізичне насилля, злість, агресія, жертва насилля, свідок насилля |
Урок реквієм. Хід уроку І. Організаційний момент Мотивація теми,... Обладнання: Плакат з символічним зображенням України 1932-1933рр. – у вигляді виснаженої жінки з мертвою дитиною на руках. Стіл з... |
Урок №11 ... |
Урок засвоєння нових знань Хід уроку І. Організаційний момент. Привітання,... Навчальна: ознайомити учнів із неклітинними формами життя; розглянути особливості будови і життєві цикл вірусів; обговорити можливі... |
УРОКУ І. Організаційний момент ... |
Урок-подорож. Обладнання: портрет М. Максимовича, ілюстрації, наукові... Мета: Ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом М. Максимовича; зацікавити школярів дивовижним світом його творчості; сприяти... |
Уроку Організаційний момент Діти! Урок розпочався. Що ви очікуєте від нього? Подумайте і закінчіть речення: (Слайд – 1) |
Урок засвоєння нових знань. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент >ІІ.... Франсіско Гойя; розвивати зацікавленість мистецтвом, спостережливість, інтерес до світової культурної спадщини, естетичні смаки,... |
Уроку І Організаційний момент Мета: удосконалювати навички постановки й аргументування розділових знаків між простими реченнями в складному |