|
Скачати 15.15 Kb.
|
Фонд Освітніх та Інформаційних Технологій Рішення (Частина 1) Завдання 1 х: real; { аргумент функції } у: real; { значення функції } Завдання 2 funt: real; { вага у фунтах } kg: real; { вага в кілограмах } Завдання 5 rl: real; { діаметр кільця } r2: real; { діаметр отвору } s: real; { площа кільця } Завдання 7 Cenatetr: real; {ціна зошита } Koltetr: integer; { кількість зошитів } Cenakar: real; { ціна олівця } Kolkar: integer; { кількість олівців } Cenalin: real; { ціна лінійки } Suirana: real; { вартість покупки } Завдання 11 п:=п+1; Завдання 14 у:=-2.7*х*х*х+0.23*х*х-1.4; Завдання 16 kg:=gunt*0.4095; Завдання 34 sum:=ct*nt+ck*nk+cl;{ct,ck —цена зошита, олівця і лінійки } { nt, nk —колічество зошитів і олівців} Завдання 38 begin writeln('Смутна пора! Очей чарівність!'); writeln('Приємна мені твоя прощальна пора.'); writeln('Люблю я пишне природи в'янення'); writeln('У багрець і золото одягнені ліси.'); writeln; writeln(' А.С.Пушкин'); readln; { щоб вірш не зник з екрану } end. Завдання 42 writeln(а:6:2); writeln(b:6:2); writeln(с:6:2); Завдання 43 writeln('xl=',xl:6:2 | х2=',х2:6:2) Завдання 44 uses Crt; begin Textbackground(Blue); { колір фону } Textcolor(Lightgray); { колір символів } Clrscr; { очистити екран } writeln('Бури млою небо криє'); writeln('Вихори сніжні крутивши.'); writeln('То як звір вона завиє'); writeln('То заплаче, як дитя.'); writeln; writeln(' А.С.Пушкин'); readln; { щоб вірш не зник з екрану } end. Завдання 45 Uses Crt; begin Textbackground(Black); Clrscr; Textcolor(Red); write('Кожен '); Textcolor(Lightred);{оранжевий замінимий світло-червоним} write('мисливець '); Textcolor(Yellow); write('бажає '); Textcolor(Green); write('знати '); Textcolor(Lightblue); write('де '); Textcolor(Blue); write('сидить '); Textcolor(Magenta); write('фазан.'); readln; { щоб фраза не зникала з екрану } end. Завдання 47 readln(и); readln(г); Завдання 48 readln(і, г); Завдання 49 { оголошення змінних } г, h : real; {радіус і висота циліндра} v: real; { об'єм циліндра} { фрагмент програми } writeln('Введіть початкові дані:'); write('Радіус циліндра —>'); readln ( г ) ; writeln('Висота циліндра —>'); readln(h); Oleksa.Inc |
Тема уроку Продовжити формування понять: функція, аргумент функції, значення функції. Ввести і сформувати поняття графіка функції. Навчити учнів... |
Парціальне опрацювання даних. Відновлення пропущених даних. Видалення... «Аномалії» значення функції з аномальними відхиленнями; «Великі впливи»- значення функції з великим шумами; «Середні впливи» значення... |
УРОК 1 Тема уроку Мета уроку: Узагальнення і систематизація знань учнів про числові функції (область визначення і область значення функцій, зростаючі... |
УРОК 35 Тема уроку: Найбільше і найменше значення функції на відрізку Формувати вміння застосовувати виведений алгоритм до знаходження максимального та мінімального значення функції на проміжку. Розвивати... |
Урок №60 Тема. Функція. Область визначення функції. Область значень функції Мета: закріпити термінологію, відпрацювати навички роботи з поняттями функції; відпрацювати навички роботи із функцією, заданою... |
УРОК №17 Тема уроку Тема уроку. Функції. Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції |
Функції та їх графіки Лінійна функція Наприклад, задано функцію y = 2x + Розглянемо частинні випадки побудови графіків цієї функції: Побудувати графік функції y = bx –... |
УРОК 2 Тема уроку: Границя функції неперервного аргументу. Мета уроку:... Перевірити наявність виконаних домашніх завдань та відповісти на запитання, що виникли в учнів при виконанні домашніх завдань |
Тема Предмет і завдання Роль МФО у забезпеченні ефективного управління рухом фінансових ресурсів у сучасні міжнародній економіці. Соціально-економічне призначення... |
Контрольна робота за темою «Властивості функції» Побудувати графік функції, знайти нулі функції, проміжки зростання чи спадання, проміжки знакосталості: (2 б.) |