|  | 
            Скачати 34.35 Kb.
           
 | 
| Контрольна робота за темою «Властивості функції» Варіант №1 1) Чи є парною або непарною функція, задана формулою? (3 б.) 
 2) Знайти область визначення функції: (3 б.) 
 3) Побудувати графік функції, використовуючи правила перетворення графіків: (2 б.) 
 4) Побудувати графік функції, знайти нулі функції, проміжки зростання чи спадання, проміжки знакосталості:  (2 б.) 5) Розв’язати нерівність: (2 б.)   6) Побудувати графік функції, знайти нулі функції, проміжки зростання чи спадання: (2 б.)  _____________________________________________________________________________ Контрольна робота за темою «Властивості функції» Варіант №2 1) Чи є парною або непарною функція, задана формулою? (3 б.) 
 2) Знайти область визначення функції: (3 б.) 
 3) Побудувати графік функції, використовуючи правила перетворення графіків: (2 б.) 
 4) Побудувати графік функції, знайти нулі функції, проміжки зростання чи спадання, проміжки знакосталості:  (2 б.) 5) Розв’язати нерівність: (2 б.)   6) Побудувати графік функції, знайти нулі функції, проміжки зростання чи спадання: (2 б.)  Контрольна робота за темою «Властивості функції» Варіант №3 1) Чи є парною або непарною функція, задана формулою? (3 б.) 
 2) Знайти область визначення функції: (3 б.) 
 3) Побудувати графік функції, використовуючи правила перетворення графіків: (2 б.) 
 4) Побудувати графік функції, знайти нулі функції, проміжки зростання чи спадання, проміжки знакосталості:  (2 б.) 5) Розв’язати нерівність: (2 б.)   6) Побудувати графік функції, знайти нулі функції, проміжки зростання чи спадання: (2 б.)  _____________________________________________________________________________ Контрольна робота за темою «Властивості функції» Варіант №4 1) Чи є парною або непарною функція, задана формулою? (3 б.) 
 2) Знайти область визначення функції: (3 б.) 
 3) Побудувати графік функції, використовуючи правила перетворення графіків: (2 б.) 
 4) Побудувати графік функції, знайти нулі функції, проміжки зростання чи спадання, проміжки знакосталості:  (2 б.) 5) Розв’язати нерівність: (2 б.)   6) Побудувати графік функції, знайти нулі функції, проміжки зростання чи спадання: (2 б.)   | 
| Узагальнити та систематизувати знання за темою «Тригонометричні функції... Встановити степінь засвоєння навчального матеріалу за темою шляхом проведення самостійної роботи | Урок №64 Тема. Лінійна функція, її графік та властивості Мета: ознайомити учнів із означенням лінійної функції та сформувати знання про графік та властивості лінійної функції; виробити первинні... | 
| Контрольна робота 11 клас за темою «Риторика» Риторика зародилася: А у Стародавньому Римі; Б Стародавній Греції; В Стародавньому Єгипті | Уроку Дата Тема уроку Тематичне оцінювання “Границя, неперервність та похідна функції” (Контрольна робота №1) | 
| Тематична контрольна робота Тематична контрольна робота (за творчістю М. Коцюбинського, О. Кобилянської) І варіант І рівень(0,5 балів) | УРОК №17 Тема уроку Тема уроку. Функції. Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції | 
| А-10 ТО-1 з теми «Тригонометричні функції та їх властивості» Варіант 1 Побудувати графік функції y = sin2x. Вказати проміжки зростання та проміжки спадання цієї функції | КОМПЛЕКСНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА з дисципліни Комплексна контрольна робота охоплює навчальний матеріал з дисципліни в обсязі 54 години | 
| МОДУЛЬ ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА Контрольна робота це важлива форма навчального... Контрольна робота – це важлива форма навчального процесу, покликана навчити студентів самостійному узагальненню і викладенню інформаційних... | УРОК №37 З АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ У 10 КЛАСІ УЧИТЕЛЯ ЛАСИЦЬКОЇ Т Е ТЯНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ Мета: сформувати вміння розпізнавати і будувати графік функції y = ctgx і на графіку ілюструвати властивості функції. Розвивати здібності... |