Міністерство освіти і науки України Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Волошенко О. В. СемилітЛ. Г Ліворука дитина: яка вона? ББК 88,8 Карікаш В.І., кандидат психологічних наук, директор україно-німецького Центру позитивної психотерапії, професор Диплом 316.51 Kb. 2 стр. |
читати |
Завідуюча обласним центром практичної психології і соціальної роботи при Черкаському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних працівників Л.Є. Бегеза, завідуюча обласним центром практичної психології і соціальної роботи при Черкаському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних працівників Диплом 132.28 Kb. 1 стр. |
читати |
Підготовка кадрів до здійснення наукової та дослідно-експериментальної роботи в системі післядипломної освіти Ня, розвиток спроможності на наукових засадах самостійно вирішувати поточні шкільні проблеми. Необхідність виконання вищезазначених завдань зумовлює структуру і зміст науково-методичної діяльності інститутів післядипломної педагогічної освіти, зокрема важливої її складової науково-дослідної роботи Диплом 95.04 Kb. 1 стр. |
читати |
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЦЕНТР ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ І СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ Затверджено рішенням обласної Експертної комісії науково-методичного Центру практичної психології і соціальної роботи Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області Головною ланкою в процесі освоєння знань молодшими школярами є рівень розвитку їх пізнавальної сфери, і особливо таких психічних процесів як сприймання, увага, пам’ять, мислення Диплом 0.59 Mb. 4 стр. |
читати |
Чернівецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Більшості гіперактивних дітей властива слабка психоемоційна стійкість при невдачах, низька самооцінка, вони мають проблеми у сфері взаємин і навчальної діяльності Диплом 440.56 Kb. 4 стр. |
читати |
Дипломна робота з психології Поняття адаптації, дезадаптації. Проблема соціальної адаптації молодших школярів Диплом 1.25 Mb. 10 стр. |
читати |
Методист лабораторії розвитку освіти і педагогічних інновацій Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Т. П. Момоток, методист лабораторії розвитку освіти і педагогічних інновацій Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Диплом 147.83 Kb. 1 стр. |
читати |
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Запрошуємо Вас взяти участь в обласному семінарі спеціалістів управлінь відділів освіти, методистів з дошкільного виховання районних, міських методичних кабінетів з проблеми “Формування системи моніторингу Диплом 35.13 Kb. 1 стр. |
читати |
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області Науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи Формування позитивного психологічного мікроклімату в учнівському та педагогічному колективах Диплом 0.72 Mb. 6 стр. |
читати |
ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ СВІТИ Гіперактивний розлад із дефіцитом уваги (ГРДУ) найпоширеніша причина порушень поведінки та труднощів у навчанні в дошкільному і шкільному віці. Симптоми ГРДУ (моторна незграбність, порушення уваги та імпульсивність) призводять до виражених порушень функціонування дитини в основних сферах життя Диплом 0.99 Mb. 8 стр. |
читати |
ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Конференція відбудеться 27–28 березня 2014 року на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (вул. Івана Франка, 20, м. Чернівці,) Диплом 132.91 Kb. 1 стр. |
читати |
СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ Диплом 331.19 Kb. 3 стр. |
читати |
ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Диплом 0.76 Mb. 8 стр. |
читати |
ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Диплом 1.36 Mb. 5 стр. |
читати |
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області Науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи ПОГОДЖЕННО ЗАТВЕРДЖЕНО За цих умов соціальна педагогіка, як особлива сфера професійної діяльності, стає значним чинником у системі допомоги широким верствам населення загалом і роботи соціального педагога з дітьми, батьки яких за кордоном, зокрема Диплом 0.6 Mb. 6 стр. |
читати |