|
Скачати 35.13 Kb.
|
Головне управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Формування системи моніторингу якості дошкільної освіти програма обласного семінару спеціалістів управлінь (відділів)освіти, методистів з дошкільного виховання районних, міських методичних кабінетів 12 вересня 2007 року м.Черкаси “Моніторинг в освіті, або освітній моніторинг, - це система збору, обробки, зберігання та поширення інформації про освітню систему або її окремі елементи, що орієнтована на інформаційне забезпечення управління, дозволяє робити висновки про стан суб’єкту у будь-який момент часу та дає прогноз його розвитку” А.Майоров Шановні освітяни! Запрошуємо Вас взяти участь в обласному семінарі спеціалістів управлінь відділів освіти, методистів з дошкільного виховання районних, міських методичних кабінетів з проблеми “Формування системи моніторингу якості дошкільної освіти” Початок семінару о 1000 12 вересня 2007 року, ЧОІПОПП, аудиторія №215. Зміст та регламент роботи
“Моніторинг – процедура систематичного збирання даних про важливі аспекти на загальнодержавному, регіональному чи локальному рівнях” А.Тайджиман Т.Невілл Послтвейн “Моніторинг у педагогіці – регулярне стеження за розвитком показника й розвитком особистості та його умовами з метою запобігання відхилень від норм” Короткий тлумачний словник “Моніторинг – стандартизоване спостереження за певним об’єктом або процесом, оцінка та прогнозування його подальшого стану” Валерій Попов Павло Голубков “Системи моніторингу базуються на території про вплив шкільного середовища на результати навчання” Дуглас УІЛС “Система моніторингу є формою неперервної творчої взаємодії, що спрямовує та координує ціннісно-змістовні устремління всіх учасників освітнього процесу і дозволяє здійснити професійну діяльність у вигляді дострокових цільових програм” Людмила Шибаєва “Квалітологія – триєдина наука, що охоплює теорію якості, теорію оцінки якості (кваліметрію), і теорію управління якістю” Короткий тлумачний словник |
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників... Ю. В. Лєснікова, методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників |
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників... Добровольська Людмила Насибівна, методист лабораторії дошкільної та початкової освіти Черкаського обласного інституту післядипломної... |
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників |
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ Месевря О.І., завідувач лабораторії суспільно-гуманітарних дисциплін Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних... |
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ Підоплічко М. Д., завідувач відділу інновацій та перспективного педагогічного досвіду Черкаського обласного інституту післядипломної... |
“Виховувати, граючи Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників, завідувач лабораторії виховної роботи |
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаси 2008 Укладачі: С. А. Гаряча, завідувач лабораторії дошкільної та початкової освіти ЧОІПОПП |
Міністерство освіти і науки України Головне управління освіти і науки... А. К. Кравцов, методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, підполковник |
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ Професійно-педагогічна самореалізація педагога в умовах інформаційно-комунікаційного простору |
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ Дидактичні матеріали для оцінювання теоретичних знань учнів із навчальних модулів |