Шкала самооцінки С. Спілбергера


Скачати 89.09 Kb.
Назва Шкала самооцінки С. Спілбергера
Дата 06.05.2013
Розмір 89.09 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Шкала самооцінки С. Спілбергера

(особиста тривожність)

Інструкція: Уважно прочитайте кожне з наведених речень і закресліть відповідну цифру праворуч залежно від того, як ви себе зазвичай почуваєте. Над запитанням довго не замислюйтесь, адже правильних і неправильних відповідей немає.



ЗМІСТ ТВЕРДЖЕНЬ

Майже ніколи

Інколи

Часто

Майже завжди

1. Я відчуваю задоволення

1

2

3

4

2. Я часто швидко втомлююся

1

2

3

4

3. Я легко можу заплакати

1

2

3

4

4. Я хотів би бути щасливим, як і інші

1

2

3

4

5. Нерідко я програю через те, що недостатньо швидко приймаю рішення

1

2

3

4

6. Майже завжди я почуваю себе бадьорим

1

2

3

4

7. Я спокійний, холоднокровний і зібраний

1

2

3

4

8. Очікування труднощів дуже турбує мене

1

2

3

4

9. Я дуже переживаю через дрібниці

1

2

3

4

10. Я цілком щасливий

1

2

3

4

1 1. Я сприймаю все близько до серця

1

2

3

4

12. Мені не вистачає впевненості у собі

1

2

3

4

13. Зазвичай я почуваюсь безпечно

1

2

3

4

14. Я намагаюсь уникати критичних ситуацій і утруднень

1

2

3

4

15. Мене охоплює нудьга


1

2

3

4

16. Я вдоволений


1

2

3

4

17. Всякі дрібниці відволікають і турбують мене

1

2

3

4

18. Я так сильно пережинаю свої розчарування, що потім довго не можу про них забути

1

2

3

4

19. Я врівноважена людина

1

2

3

4

20. Мене охоплює сильне хвилювання, коли я думаю про свої справи і турботи

1

2

3

4


Шкала самооцінки С. Спілбергера


(ситуативна тривожність)

Інструкція: Уважно прочитайте кожне з наведених речень і закресліть відповідну цифру праворуч залежно від того, як ви себе почуваєте в даний момент. Над запитанням довго не замислюйтесь, адже правильних і неправильних відповідей немає.


ЗМІСТ

НІ, це

не так

Майже так

Правильно

Абсолютно правильно

1. Я спокійний

1

2

3

4

2. Мені нічого не загрожує

1

2

3

4

3. Я перебуваю у стані напруження

1

2

3

4

4. Я жалкую

1

2

3

4

5. Я почуваюсь вільно

1

2

3

4

6. Я засмучений

1

2

3

4

7. Мене хвилюють можливі невдачі

1

2

3

4

8. Я почуваю себе таким, що відпочив

1

2

3

4

9. Я схвильований

1

2

3

4

10. Я відчуваю внутрішнє задоволення

1

2

3

4

11. Я впевнений у собі

1

2

3

4

12. Я нервую

1

2

3

4

ІЗ. Я не знаходжу собі місця

1

2

3

4

14. Я напружений

1

2

3

4

15. Я не відчуваю скутості, напруження

1

2

3

4

16. Я задоволений

1

2

3

4

17. Я стурбований

1

2

3

4

18. Я дуже збуджений і мені не по собі

1

2

3

4

19. Мені радісно

1

2

3

4

20. Мені приємно

1

2

3

4


КЛЮЧ ДО ТЕСТІВ ТРИВОЖНОСТІ С. СПІЛБЕРГЕРА

Для опрацювання результатів тесту С. Спілбергера з метою виявлення особистісної тривожності необхідно на бланку відповідей підрахувати суму балів з питань 2, 3, 4, 5, 8, 9, 11, 12, 14, 15, 17,18, 20 і відняти від цієї суми суму балів запитань І, 6, 7, 10, 13, 16, 19; до отриманого результату необхідно додати число 35.
Інтерпретація результату

низький рівень тривожності — 0—30 балів;

середній рівень тривожності — 31—45;

високий рівень тривожності — 46 балів і більше.
Для визначення ситуативної тривожності необхідно від суми балів запитань 3, 4, 6, 7, 9, 12, 13, 14, 17, 18 відняти суму балів запитань 1, 2, 5, 8, 10, 11, 15, 16, 19, 20, до отриманого результату необхідно додати число 50.

Інтерпретація результату

низький рівень тривожності — 0—30 балів;

середній рівень тривожності — 31—45;

високий рівень тривожності — 46 балів і більше.




Схожі:

Тема. Написання та відмінювання жіночих і чоловічих імен по батькові
...
Тренінг підвищення самооцінки та успіху у житті
Програма кожного дня: методи групової тренінгової роботи та доцільність їх використання
План-конспект виховної години Тема
Виховувати в учнів гуманність, справедливість і вимогливість до людей, уміння цінувати дружбу, здатність до самооцінки й потребу...
Тема: Узагальнення й систематизація знань з теми: «Прикметник»
Обладнання: дошка, карта подорожі,зошити, картки для індивідуальної роботи, картки самооцінки,ілюстрації, плакати
Шкала психологічної оцінки дитини
Оцінки” проставляйте за п’ятибальною системою. Якщо якість дуже низька, ставте одиницю. Якщо трохи вища – два бали. Якість розвинена,...
Тема: Самоприйняття та підвищення рівня самооцінки методом ігрової
Стався до себе добре. Пам'ятай: той, хто любить себе, виглядає краще, має міцне здоров'я
Психологічний супровід діяльності молодого вчителя
Вчитель – учень”, “Вчитель очима учнів та батьків”, “Основні показники діяльності педагога”; працювати, в разі потреби, над підвищенням...
Мета: Розширення репертуару поведінки в різних ситуаціях та підвищення самооцінки
Всі по черзі спробуйте вимовити фразу “Я радий (а) вас бачити!” з різною інтонацією. Кожний наступний учасник перед вимовою фрази...
ОПИТУВАЛЬНИК САМООЦІНКИ СХИЛЬНОСТЕЙ ДО РІЗНИХ ТИПІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ця мето­дика містить групування видів праці з врахуванням ряду класифікаційних ознак: об'єкта праці, знарядь праці, а також їх вимог...
МЕТОДИ ОЦІНКИ ТА САМООЦІНКИ СТРЕСОВИХ СТАНІВ
У фізіології цим поняттям позначали неспецифічну реакцію організму ("загального адаптаційного синдрому") у відповідь на будь-який...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка