|
Скачати 20.34 Kb.
|
Шкала психологічної оцінки дитини „Оцінки” проставляйте за п’ятибальною системою. Якщо якість дуже низька, ставте одиницю. Якщо трохи вища – два бали. Якість розвинена, але слабко, – три. Добре розвинена – чотири. Якщо має максимальний розвиток – ставте п’ятірку. Отже, ваша дитина має почуття власної гідності.
Підрахуйте проставлені бали зібравши їх у шість груп: Група 1А: пункти 1,2,18,24,28,42,46. Група 1Б: пункти 9,11,15,16,17,21,25,49. Група2: пункти 27,39,30,43,44. Група 3: пункти 6,7,19,38,39,40,41,50. Група 4: пункти 10,12,20,22,29,31,32,37,45. Група 5: пункти 4,8,13,14,23,48. Група 6: пункти 3,5,26,33,34,36,47. А тепер проаналізуємо результати. Якщо в групі 1А набрано від 14 до 21 бала, це свідчить про низький рівень гармонійного розвитку; від22 до 28 балів – середній рівень; від29 до 35 балів – високий рівень. Група 1Б визначає рівень морального благополуччя: 16-23 бали – мінімальний; 24-31 балів – середній, 32-40 бали – гарний. Сума балів у групі 2 визначає рівень деформації особистості. За 5-15 балів – найнижчий, 16-20 балів – середній, 21-25 балів – особистість дитини значно деформована. Група 3 вкаже наскільки невротизована ваша дитина: якщо набралося 16-20 балів – невротизація мінімальна, 21-27 балів – середня, 28-35 балів – висока. Група 4 оцінює ступінь непевності дитини в собі. Якщо ви нарахували 18-26 балів – усе гаразд; якщо вийшло 27-35 - ступінь непевності середній, 36-45 – дитина дуже невпевнена в собі. Група 5 свідчить про товариськість: 12-17 балів – дуже нетовариська, 18-23 – середній рівень; 24-30 – дитина товариська. І нарешті, група 6 визначить рівень егоїстичності: 16-23 бали – він дуже низький, 24-31 – середній, 32-40 – високий. |
Призначення закладу Здійснення комплексної медичної, психологічної, педагогічної реабілітації хворої дитини |
МЕТОДИКА ОЦІНКИ СКЛАДНОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ З ІНФОРМАТИКИ Одна з переваг цієї системи підвищення об'єктивності підсумкової оцінки. Тому важливив педагогічним завданням є розробка максимально... |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з психологічної підготовки з особовим... Навчальна мета: ознайомити з основами формування спеціально-психологічної стійкості особового складу |
ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ На сьогоднішній день всі учасники навчально виховного процесу розуміють необхідність визначення рівня шкільної зрілості дітей дошкільного... |
ПРОГРАМОВІ ВИМОГИ до курсу «ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ, ПСИХОКОРЕКЦІЇ ТА ПСИХОТЕРАПІЇ» Сторія становлення психологічної корекції як окремого виду психологічної практики |
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ВІД НАРОДЖЕННЯ ДО ТРЬОХ РОКІВ... Розвиток дитини в перинатальний період. Дородові матриці. Пологи. Анатомо-фізіологічні особливості новонародженої дитини. Рефлекси,... |
Тема. Написання та відмінювання жіночих і чоловічих імен по батькові ... |
Про підсумки діяльності психологічної служби системи освіти України за період з 2008 по 2012 р та з метою підведення підсумків роботи психологічної служби системи освіти за 2011/2012 навчальний... |
21. Психологічна підготовка пожежників як важливий елемент професійної... Зміст понять «професійна придатність», «професійний відбір», «професійний добір», «професіограма», «психологічна підготовка», «завдання... |
Година спілкування «Права дитини» Мета: ознайомити учнів із правами дитини, показати важливість юридичного закріплення права дітей на особливе піклування та допомогу... |