|
Скачати 52.17 Kb.
|
Лабораторна робота №3 Тема: Самоприйняття та підвищення рівня самооцінки методом ігрової психотерапії. Мета: Ознайомитись з особливостями проведення ігрової психотерапії, спрямованої на позитивне самоприйняття. Поради як підвищити самооцінку:
Притча Було це давно, коли люди вірили, що існує не один, а багато Богів. Одного разу Боги вирішили створити Всесвіт. Створили зірки, сонце, моря, гори, людину і істину. Однак виникло питання: куди заховати істину, щоб людина не могла її знайти. «Давайте сховаємо її на найвищій горі», - запропонував один. «Ні, давайте покладемо її на дно найглибшої моря». - «А може, сховаємо її на зворотному боці місяця», - пропонували інші. А самий мудрий Бог сказав: «Ні, ми сховаємо істину в серці людини, тоді він постійно буде шукати її, не знаючи, що носить у своєму серці». Так вони і зробили. Вправа «Снігова куля». Мета: познайомити учасників. Хід: Для цього варіанту потрібен клубок ниток, який учасники кидають один одному в довільному порядку. Той, хто упіймав клубок, розповідає щось про себе. Потім павутиння, що утворилося, розплутують у зворотному порядку, називаючи ім'я учня, якому кидають клубок. Цю вправу можна виконувати з м'ячиком. Гра “Поділись успіхом”. Мета: Підвищення самооцінки та впевненість в своїх силах. Хід: кожна дитина називає своє ім’я та розповідає, що вона вміє найкраще робити. Продовжити фразу: «Мій друг (мій тато, моя вчителька) сказав би про мене...». Мета: навчитись оцінювання себе з позицій інших людей. Вправа «Мій портрет у промінні сонця». Мета: Підвищення самооцінки, налаштування на успіх. Хід: учасникам роздають аркуші паперу, на яких вони малюють сонце з багатьма промінчиками. На промінцях треба написати свої позитивні якості (добрий, розумний..) Гра «Кошик д ля сміття» Мета: Відкрити себе перед групою,позбутися того, що заважає адекватній самооцінці. Хід: Кожен хотів би щось змінити у собі: рису характеру, звичку, іншу ваду. Запропонуйте учасникам продовжити фразу: «Я хотів би викинути у кошик для сміття...» Вправа «Це класно!» Мета:Підвищити рівень самооцінки. Хід: Всі учасники стають у коло. Один учасник виходить на середину і продовжує фразу: «Життя навчило мене ...», а решта учасників після кожного висловлювання викидають вперед руку з виставленим вгору пальцем і промовляють:« Це класно!». Розповідь казки «Казка із щасливим кінцем». Дійові особи та виконавці: Цар Цариця Принц Принцеса Розбійник Метелик Квітка Кабанчик Розлогий дуб Вороний Кінь Мотузка Балкончик (2 особи) Права сторона лаштунків І дія. Лаштунки відкриваються. На балкончику, що хитається, стоять цар і цариця. Вони весело говорять про принцесу, яка бавиться на галявині під балкончиком. Раптом на галявину вривається злий розбійник, він хапає принцесу і тягне її за собою. Принцеса у відчаї пручається. Цар і цариця у розпачі і, обнявшись, плачуть, тупаючи ногами. Балкончик хитається. Лаштунки закриваються. II дія. Лаштунки відкриваються. На галявині розлогий дуб. Під дубом бігає кабанчик і хрюкає. Навколо пурхають метелики, квітне квітка. Раптом із-за лаштунків вибігає розбійник і тягне за собою принцесу, яка щосили пручається. Розбійник прив'язує принцесу до розлогого дуба мотузкою. Дуб хитає листям. Розбійник намагається впіймати кабанчика, метеликів. Метелики відлітають на край галявини, розлітаються у протилежні сторони. Розбійник розчарований. Він, розгубившись від невдачі, хоче зірвати квітку. Принцеса непритомніє. Розбійник, помітивши це, поправляє мотузку і, прощаючись з непритомною принцесою, зникає за лаштунками. Лаштунки закриваються. III дія. Лаштунки відкриваються. Балкончик. На хиткому балкончику ридає цар і лежить непритомна цариця. Із-за лаштунків з'являється принц на вороному коні. Цар розказує про страшну пригоду з принцесою. Дізнавшись про те, що сталося, принц витягає шпагу, крутить нею й скаче на вороному коні за коханою. Кінь стає на дибки. Цар ридає і падає, цариця заспокоює царя. Балкончик хитається і дрижить. Лаштунки закриваються. IV дія. Лаштунки відкриваються. Галявина. На галявині розлогий дуб. Навколо дуба бігає і хрюкає кабанчик, пурхають метелики, хитається і квітне квітка. Розбійник намагається спіймати метелика, після невдачі біжить за кабанчиком. Царівна прив'язана мотузкою до дуба. Вона безперервно плаче й падає, від чого мотузка постійно рветься. А розбійник намагається її зав'язати. Раптом на галявину верхи на вороному коні вривається принц, .обеззброює розбійника, розв'язує мотузку, зриває квітку і дарує її принцесі. Саджає принцесу поруч із собою верхи на вороного коня й галопом зникає за лаштунками. Лаштунки закриваються. V дія. Лаштунки відкриваються. Балкончик. На балкончику, що хитається, ридає нещасна цариця, її заспокоює цар. Зненацька верх на вороному коні влітають принц і принцеса. На принцесі залишки мотузки. За конем плентається розбійник, влітають метелики, розквітає квітка, вбігає, хрюкаючи, кабанчик. І лише розлогий дуб в гордій самоті схиляє свої гілки. Принц передає принцесу царю і цариці, які стрибають від щастя. Цар цілує царицю, цариця цілує принца, принц цілує принцесу, принцеса цілує розбійника, розбійник цілує коня. Всі обіймаються. Лаштунки закриваються. |
Тренінг підвищення самооцінки та успіху у житті Програма кожного дня: методи групової тренінгової роботи та доцільність їх використання |
ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОЇ ТЕРАПІЇ У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У статті розкрито основні питання використання ігрової терапії у роботі з дітьми дошкільного віку. Дано опис програми корекційно-розвивальних... |
Визначення ефективних шляхів підвищення рівня іншомовної комунікативної... Ти актуалізує розробку підходів до використання технічного та дидактичного потенціалу інформаційних технологій для розвитку особистості... |
Тема урок у : Д и т ячий фольклор ... |
11: Перспективи розвитку МНС України та необхідність підвищення рівня... Навчальна мета: Довести та ознайомити з перспективами розвитку МНС України та необхідність підвищення рівня професійної підготовки... |
Мета: Розширення репертуару поведінки в різних ситуаціях та підвищення самооцінки Всі по черзі спробуйте вимовити фразу “Я радий (а) вас бачити!” з різною інтонацією. Кожний наступний учасник перед вимовою фрази... |
Досягнення в системі вищої освіти України, починаючи з Бергена Стандартів та рекомендацій забезпечення якості у ЄПВО; запровадження третього циклу підготовки; підвищення рівня працевлаштування... |
Законів України «Про освіту» Метою атестації є стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетенції педагогічних працівників,... |
ВСТУП України до європейського освітнього процесу першочергове значення набуває підвищення рівня конкурентоспроможності фахівців з вищою... |
Чим визначається похибка виміру кута зрушення фаз методом лінійної розгортки і методом еліпса? Чому при осцилографічних вимірах розмір зображення на екрані прагнуть по можливості збільшити? |