|
Скачати 23.99 Kb.
|
УРОК 52 Тема уроку: Тематична контрольна робота № 5. Мета уроку: Перевірити навчальні досягнення учнів з теми «Початки теорії ймовірностей». Варіант 1 1. В скриньці лежать 10 однакових за формою кульок: 3 білих, 2 чорних і 5 червоних. Яка ймовірність того, що навмання взята кулька: а) червона; б) не червона? (3 бали) 2. В скриньці 5 білих і 7 чорних кульок. З неї вийняли дві кульки. Яка ймовірність того, що вони будуть білими? (3 бали) 3. Два стрільця незалежно один від одного стріляють у ціль. Ймовірність попадання в ціль першого стрільця дорівнює 0,8, а другого — 0,7. Яка ймовірність того, що один стрілець промахнеться, а другий — попаде в ціль? (3 бали) 4. 75 % продукції, що виготовляє завод, є продукцією вищого сорту. Яка ймовірність того, що із 6 навмання взятих виробів 3 вироби будуть виробами вищого ґатунку? (3 бали) Варіант 2 1. В скриньці лежать 10 однакових за формою кульок: 2 білих, 5 зелених, 3 червоних. Яка ймовірність того, що навмання взята кулька: а) зелена; б) не зелена? (3 бали) 2. В скриньці 6 білих і 8 чорних кульок. З неї вийняли дві кульки. Яка ймовірність того, що вони будуть чорними? (3 бали) 3. Два станка працюють незалежно один від одного. Ймовірність безперебійної роботи протягом години для першого станка становить 0,75, а для другого — 0,8. Яка ймовірність того, що протягом години будуть збої в роботі тільки одного станка? (3 бали) 4. Ймовірність появи нестандартної деталі дорівнює 0,02. Чому дорівнює ймовірність того, що із 5 навмання взятих деталей, дві деталі будуть нестандартними? (3 бали) Варіант 3 1. В скриньці лежать 10 однакових за формою кульок: 3 білих, 2 чорних і 5 зелених. Яка ймовірність того, що навмання взята кулька: а) біла; б) не чорна? (3 бали) 2. Із 30 кавунів 20 кавунів спілих. Вибирається два кавуна. Яка ймовірність того, що вибрані кавуни спілі? (3 бали) 3. Два стрільця виконали по одному пострілу. Ймовірність влучення в ціль першим стрільцем дорівнює 0,7, а другим — 0,6. Знайти ймовірність того, що принаймні один із стрільців попав у ціль. (3 бали) 4. В магазині є 11 покупців. Ймовірність здійснення покупки кожним із них дорівнює 0,1. Яка ймовірність того, що 7 із них здійснять покупку? (3 бали) Варіант 4 1. В скриньці лежать 10 однакових за формою кульок: 3 білих, 2 червоних і 5 зелених. Яка ймовірність того, що навмання взята кулька: а) червона; б) не біла? (3 бали) 2. В партії із 10 деталей 8 стандартних. Знайти ймовірність того, що серед навмання вибраних 2 деталей вони будуть стандартними. (3 бали) 3. Ймовірність влучення в ціль першим стрільцем при одному пострілі дорівнює 0,8, а другим стрільцем — 0,6. Знайти ймовірність того, що лише один із стрільців влучить у ціль. (3 бали) 4. Вироби містять 5 % браку. Знайдіть ймовірність того, що серед п'яти виробів будуть два бракованих. (3 бали) Відповіді: В-1. 1. а) 0,5; б) 0,5. 2. . 3. 0,38. 4. 0,1318. Β-2. 1. a) 0,5; б) 0,5. 2. . 3. 0,35. 4. 0,0038. B-3. 1. a) 0,3; б) 0,8. 2. · 3. 0,88. 4. 0,00002165. B-4. 1. a) 0,2; б) 0,7. 2. . 3. 0,44. 4. . Роганін Алгебра 11 клас, урок 52 |
Урок 21 Тема уроку Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині |
УРОК №46 Тема уроку Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки |
УРОК №35 Тема уроку Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними |
УРОК 43 Тема уроку Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислення ймовірностей подій |
УРОК 13 Тема уроку ... |
УРОК №28 Тема уроку ... |
Урок 1 Тема уроку Тема уроку: Що означає бути щасливим. Індивідуальність людини та відчуття гармонії в собі. Чому важливо правильно оцінювати себе |
Урок №53 Дата: 18. 03. 2013 Тема уроку Тема уроку: Значення птахів у природі та житті людини. Птахівництво. Охорона птахів |
УРОК 33 Тема уроку Тема уроку: Корінь п-го степеня. Арифметичний корінь п-го степеня і його властивості |
Уроку: Урок Тема уроку: Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження) |