|
Скачати 74.92 Kb.
|
Тема уроку. Тематичне оцінювання № 3. Мета уроку: перевірка навчальних досягнень з теми «Циліндр. Конус». І. Тематична контрольна робота № 3Варіант 1
Варіант 2
Варіант 3
Варіант 4
Відповідь. Варіант 1. 1. 8см; 2. l2sin2α; 3. ; 4. 36 см2. Варіант 2. 1. 4π см2; 2. l2 ·siп2α; 3. l2 sіn 2β · tg; 4. 30 см2. Варіант 3. 1. 16π см2; 2. l2sin2β; 3. 2R2 sіn α · tg β; 4. 9 см2. Варіант 4. 1. 5 см; 2. d2sin2β; 3. ; 4. 20см. Тематичне оцінювання можна провести за текстами тестів, наведених нижче. II. Тести При тематичному оцінюванні враховуються тільки ті шість із виконаних завдань, яким відповідає найбільша кількість балів. Варіант 1І рівень 1. Якщо осьовий переріз циліндра — квадрат, площа якого дорівнює 100 см2, то площа основи циліндра дорівнює: а) 50 см2; б) 50π: см2; в) 25 см2; г) 25π см2. (1 бал) 2. Якщо радіус основи конуса дорівнює R, твірна — І, то висота конуса дорівнює: а) ; б) ; в) ; г) . (1 бал) 3. Якщо діагональ осьового перерізу циліндра дорівнює d і утворює з твірною циліндра кут α, то висота циліндра дорівнює: а) d · sіn α; б) d · соs α; в) d · tg α; г) d · ctg α. (1 бал) II рівень 1. Якщо площа основи циліндра дорівнює Q, а осьовий переріз його — квадрат, то площа осьового перерізу дорівнює: а) ;б) ; в) ; г) . (1 бал) 2. Якщо радіус основи циліндра дорівнює R, а діагональ осьового перерізу — 4R, то кут між твірною і діагоналлю осьового перерізу циліндра дорівнює: а) 75°; б) 60°; в) 45°; г) 30°. (1 бал) 3. Якщо осьовий переріз конуса — правильний трикутник зі стороною 2r, то площа перерізу, проведеного через дві твірні, кут між якими 60°. дорівнює; а) r2; б) 2r2; в) r2; г) r2. (1 бал) III рівень1. Якщо в циліндр, осьовий переріз якого — квадрат, вписано правильну чотирикутну призму, то відношення висоти цієї призми до сторони основи дорівнює: а) 2 : 1; б) 1 : 1; в) : 1; г) 1 : . (2 бали) 2. Якщо в конус, осьовий переріз якого — рівносторонній трикутник, вписано правильну чотирикутну піраміду, то відношення бічного ребра піраміди до сторони основи дорівнює: а) 2 : 1; б) : 1; в) 1 : 1; г) 1 : . (2 бали) 3. Якщо радіуси основ зрізаного конуса дорівнюють 4 і 1 см, а твірна — 5 см, то висота конуса дорівнює: а) 4 см; б) 5 см; в) 6 см; г) 7 см. (2 бали) IV рівень1. Нехай S(х) — площа перерізу конуса площиною, паралельною основі і віддаленою від неї на відстань х (0 < х < Н, де Н — висота конуса), тоді графік залежності у = S (х) подано на рисунку. (З бали) 2. Якщо через дві твірні конуса, кут між якими дорівнює φ, проведено переріз, а висота конуса дорівнює Н і утворює з його твірною кут α, то площа цього перерізу дорівнює: а) ; б) ; в) ; г) . (3 бали) 3. Якщо в циліндрі розташовано квадрат АВСD, сторони якого АВ і СD є хордами основ циліндра, висота циліндра дорівнює 6 см, а радіус — 21 см, то площа квадрата АВСD дорівнює: а) 36 см2; б) 256 см2; в) 400 см2; г) 900 см2. (З бали) Варіант 2 І рівень1. Якщо осьовий переріз циліндра — квадрат, периметр якого дорівнює 16 см, то площа основи циліндра дорівнює: а) 8 см2; б) 8π см2; в) 4π см2; г) 4 см2. (1 бал) 2. Якщо радіус основи конуса дорівнює R, а висота — H, то твірна дорівнює: а) ; б) ; в) ; г) . (1 бал) 3. Якщо діагональ осьового перерізу циліндра дорівнює d і утворює з площиною основи кут α, то висота циліндра дорівнює: а) d sіn α; б) d соs α; в) d tg α ; г) d сtg α . (1 бал) II рівень1. Якщо осьовий переріз циліндра — квадрат, площа якого дорівнює Q, то площа основи циліндра дорівнює: а) ;б) ; в) ; г) . (1 бал) 2. Якщо радіус основи циліндра дорівнює R, а висота — 2R, то кут нахилу діагоналі осьового перерізу до площини основи дорівнює: а) 30°; б) 45°; в) 60°; г) 75°. (1 бал) 3. Якщо осьовий переріз конуса — правильний трикутник зі стороною 2r, то площа перерізу, проведеного через дві твірні, кут між якими 30°, дорівнює: а) r2; б) r2; в) r2; г) 2r2. (1 бал) III рівень 1. Якщо в циліндр, осьовий переріз якого — квадрат, вписано правильну трикутну призму, то відношення висоти цієї призми до сторони основи дорівнює: а) : 2; б) 2 : ; в) : 1; г) 1 : . (2 бали) 2. Якщо в конус, осьовий переріз якого — прямокутний трикутник, вписано правильну чотирикутну піраміду, то відношення бічного ребра до сторони основи піраміди дорівнює: а) 2 : 1; б) : 1; в) 1 : 1; г) 1 : . (2 бали) 3. Якщо радіуси основ зрізаного конуса дорівнюють 3 см і 6 см, висота — 4 см, то твірна дорівнює: а) 4 см; б) 5 см; в) 6 см; г) 7 см. (2 бали) IV рівень 1. Якщо через дві твірні конуса, кут між якими дорівнює α, проведено переріз, а радіус основи конуса дорівнює R, твірна утворює з площиною основи кут β, то площа перерізу дорівнює: а) ; б) ; в) ; г) . (3 бали) 2. Нехай S(х) — площа перерізу конуса площиною, паралельною основі і віддаленою від вершини конуса на відстані х (0 < х < Н, де Н — висота конуса), тоді графік залежності у = 8(х) подано на рисунку (с. 128). (3 бали) 3. Якщо вершини прямокутника лежать на колах основ циліндра, у якого радіус 13 см, а твірна 32 см, і сторони прямокутника відносяться як 1: 4, то його площа дорівнює: а) 36 см2; б) 256 см2; в) 400 см2; г) 900 см2. (З бали) Таблиця відповідейIII. Домашнє завдання Якщо тематичне оцінювання проведено у формі контрольної тематичної роботи, то вдома виконати тести, і навпаки. Роганін геометрія 11 клас, урок 26 |
Уроку. Тематичне оцінювання № Мета уроку: перевірка навчальних досягнень... Тематичне оцінювання №6 можна провести шляхом виконання тематичної контрольної роботи |
Уроку Дата Тема уроку Тематичне оцінювання “Границя, неперервність та похідна функції” (Контрольна робота №1) |
Уроку. Тематичне оцінювання №8 Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Комбінації геометричних тіл» |
Уроку. Тематичне оцінювання №4 Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
Уроку. Тематичне оцінювання №2 Знайдіть площу поверхні трикутної піраміди, у якої кожне ребро дорівнює см. (3 бали) |
Уроку. Тематичне оцінювання №4 Кулю радіуса 5 см перетнуто площиною на відстані 3 см від центра. Знайдіть площу перерізу. (З бали) |
Уроку. Тематичне оцінювання №5 Знайдіть об'єм правильної чотирикутної піраміди, діагональ основи якої дорівнює 4 см, а бічне ребро утворює з площиною основи кут... |
Уроку. Тематичне оцінювання Основа прямої трикутної призми — прямокутний трикутник з катетами 5 і 12 см. Висота призми 5 см. Знайдіть площу повної поверхні... |
Урок. Тематичне оцінювання з теми «Оновлення європейського театру на межі XIX XX століття» Тема: Підсумковий урок. Тематичне оцінювання з теми «Оновлення європейського театру на межі XIX XX століття» |
Уроку Календарно тематичне планування уроків англійської мови на 2012-2013 навчальний рік в 11 класі |