№ з/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Лінгвістична компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Соціокультурна компетенція
|
Домашнє завдання
|
|
|
|
Граматичний матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
|
|
|
|
ТЕМА:
|
ПОВТОРЕННЯ.
|
SUMMING UP SUMMER
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
Літні канікули.
|
Relative clause, modal verbs
|
Drag on, idleness, a locality, an elevation, conspicuous, must-sees.
|
впр. 2, с. 10
впр. 3 а, с. 10
|
Розповіді учнів про літній відпочинок.
|
впр. 1, с. 9
впр. 3 b с. 14
|
впр. 3 а, с. 10
|
|
Підготувати доповідь для World Ecological Forum.
|
2
|
|
Плани на майбутнє.
|
Questions, Tenses Revision
|
Peculiarity, vice versa, a sketch book, straight-forward
|
впр. 2, с. 16
впр. 3 с, с. 18
|
|
впр. 1 с. 16
впр. 3с с. 15
впр. 3 а, б с. 17
|
Написання електронного листа другу с.15
|
|
Розповісти про свої плани на майбутнє.
|
3
|
|
Навчання письма. Лист-аплікація.
|
|
Повторення ЛО для обов’язкового використання під час письма листа.
|
впр. 3с с. 19-21
|
|
Усне складання листа аплікації
|
Написання листа до вищого навчального закладу
|
|
впр. 3с с. 21, підготувати проект «Мій літній відпочинок»
|
4
|
|
Проектна робота «Літній відпочинок»
|
|
ЛО теми
|
|
Pupils’ project works
|
Захист проектних робіт індивідуально, в групах
|
Filling in the table
|
|
Повторити слова й правила, підготуватись до контрольної роботи
|
5
|
|
Тематична контрольна робота
|
Relative clause, modal verbs
Questions, Tenses Revision
|
ЛО теми
|
|
|
|
Завдання за двома варіантами
|
|
Повторити слова.
|
|
|
ТЕМА:
|
ДОЗВІЛЛЯ
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
Вільний час. Особисті пріоритети.
|
Умовні речення І та ІІ типу
|
ЛО с. 23
|
впр. 1-2, с. 24
впр. 3 а (HL),с. 27
|
|
впр. 1-2, с. 24
впр. 3 а (BL), с. 26
|
впр. 3 b (BL), с.26
впр. 3 а (HL),с. 27
|
|
Впр.c. 28-29 (At Home)
|
7
|
|
Вдосконалення граматичних навичок.
|
Умовні речення І та ІІ типу
|
ЛО теми
|
впр. 4 а, с. 29
впр. 4 b, с. 32
|
|
впр. 4 b, с. 32
|
впр. 4 а, с. 29 Самостійна робота за грам. матеріалом
|
Across Cultures:
Great Britain
c. 31-32
|
Розповісти про вибір занять у вільний час. Вивчити слова с.23.
|
8
|
|
Обираємо діяльність у вільний час
|
|
ЛО теми
|
впр. 4 с-d, с. 33
|
|
впр. 4 d-е, с. 33-34
впр. 4 g, с. 35
|
впр. 4 d, с. 33
|
|
впр. 4 f, с. 35; вивчити слова
|
9
|
|
Давайте сходимо на пікнік. Аудіювання тексту.
|
|
ЛО с. 322-323
|
|
впр. 5 а-b, с. 35 (c. 322-323)
|
впр. 5 с, с. 36
|
впр. 5 б с. 35-36
|
|
Текст для домашнього читання
с. 305-308
|
10
|
|
Урок домашнього читання
|
|
ЛО с. 305-306
|
Впр. а, с. 305
|
|
Впр. а-d, с. 305-308
|
|
|
Впр. е, с. 308
|
11
|
|
Навчання письма. Написання реклами.
|
|
ЛО теми
|
|
|
впр. 7, с. 37
|
впр. 6, с. 36
|
Culture comparison c. 37
|
Написати рекламу про один з активних видів відпочинку у вільний час
|
12
|
|
Дозвілля підлітків. Формування ЛО.
|
|
ЛО с. 38
|
впр. 2, с. 39
впр. 3 а (BL, НL), с. 39-40
|
|
впр. 1-2, с. 38
впр. 3 b (BL), с. 40
|
впр. 3 а-b (НL), с. 40-41
|
|
Описати улюблене хобі. Вивчити слова.
|
13
|
|
Як проводять свій вільний час підлітки у різних країнах.
|
|
ЛО теми
|
впр. 4 а-b, с. 41-46
впр. 4 d, с. 46
|
|
впр. 4 а, с. 41
впр. 4 с-d, с. 46
|
впр. 4 b, с. 46
|
Across Cultures:
The world c. 45-46
|
впр. 4 е, с. 47
|
14
|
|
Навчання письма. Написання оголошення.
|
|
ЛО теми, Language tips c. 47-48
|
впр. 5, с. 47
|
|
впр. 6, с. 48
|
впр. 5, с. 47
|
|
Написати оголошення про свій улюблений вид відпочинку.
|
15
|
|
Молодіжні субкультури. Усна к/р.
|
Умовні речення 0 та І типів.
|
ЛО с. 49
|
впр. 1-2, с. 49
впр. 3а (НL), с. 52
|
|
впр. 1-2, с. 49
впр. 3 а (HL), с. 52
|
впр. 3 а-b (BL), с. 52
|
|
впр. 3 b (НL), с. 54
|
16
|
|
Ставлення людей до молодіжних субкультур
|
Умовні речення 0 та І типів
|
ЛО теми
|
впр. 4 b (BL), с. 55
|
|
впр. 4 b (BL), с. 55
|
впр. 4 а (BL), с. 54
впр. 4 а (HL), с. 56
|
|
Написати повідомлення про своє ставлення до молодіжних субкультур
|
17
|
|
Популярні молодіжні організації та субкультури.
|
|
ЛО теми
|
впр. 5 а, с. 57-62
|
|
впр. 5 а, с. 57-62
|
|
Across Cultures:
Great Britain/ the USA
|
Вивчити лексичний матеріал. Підготувати повідомлення про будь-яку субкультуру.
|
18
|
|
На перехресті культу.
|
|
ЛО теми
|
впр. 5 b-с, с. 63-64
|
|
впр. 5 b-с, с. 63-64
|
впр. 5 b, с. 63
|
Across Cultures:
Great Britain/ the USA
|
впр. 4 d, с. 64
|
19
|
|
Навчання письма. Написання реклами.
|
|
ЛО теми; Language tips c.65
|
Впр. 6 с. 65
|
|
Впр. 7 с. 66
|
|
|
Написати рекламу власної молодіжної організації
|
20
|
|
Різноманітні хобі.
|
|
ЛО с. 66
|
впр. 2, с. 66
впр. 3 а-c, с. 67-69
|
|
впр. 1-2, с. 66
впр. 3 а-c, с. 67-69
|
впр. 4, с. 69
|
|
Описати приказку, що подобається найбільше с. 69
|
21
|
|
Аудіювання тексту «Hobby Pursuits»
|
|
ЛО
с. 323-324
|
|
впр. 5 а, с. 70 (c. 323-324)
|
впр. 5 а-с, с. 70
|
|
|
Підготуватись до проектної роботи
|
22
|
|
Проектна робота.
|
|
|
|
|
впр. 7, с. 71
|
Project I-III
|
|
Знайти інформацію про хобі закордонних підлітків
|
23
|
|
Узагальнення лексико-граматичного матеріалу теми
|
Умовні речення 0, І та ІІ типів.
|
ЛО теми
|
Впр.С, с. 73
|
Впр.D, с. 73
(324-325)
|
|
Впр.А-С, с. 72-73
|
|
Впр. Е, с. 74
|
24
|
|
Тематична контрольна робота (письмова)
|
|
|
|
|
|
Завдання вчителя за двома варіантами.
|
|
Повторити слова.
|
|
|
ТЕМА: МОЄ
|
МІСЦЕ В
|
СВІТІ
|
|
|
|
|
|
|