|
Скачати 101.25 Kb.
|
Тема уроку. Тематичне оцінювання № 2. Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Піраміда». І. Тематична контрольна робота № 2Варіант 1
Варіант 2
Варіант 3
Варіант 4
Відповідь. Варіант 1. 1. 3см2; 2. 5см; 3. ; 4. . Варіант 2. 1. 75 см2; 2. см; 3. 16b2 sin(sin + 1); 4 . Варіант 3. 1. см2; 2. 6см; 3. ; 4. . Варіант 4. 1. 150 см2; 2. 12 см; 3. 8l2 sin2 соs; 4. . Тематичне оцінювання можна також провести за текстами тестів, наведених нижче. II. Тести При тематичному оцінюванні враховуються тільки ті шість із виконаних завдань, яким відповідає найбільша кількість балів. Варіант 1І рівень 1. Якщо сторона основи правильної трикутної піраміди дорівнює 3 см, а апофема 1 см, то бічна поверхня піраміди дорівнює: а) 1 см2; б) 3 см2; в) 1,5 см2; г) 4,5 см2. (1 бал) 2. У зрізаній n-кутній піраміді кількість плоских кутів дорівнює: а) 3n; б) 4п; в) 6п; г) 12п. (1 бал) 3. Сторону основи і висоту правильної чотирикутної піраміди збільшили у 2 рази. При цьому площа бічної поверхні піраміди збільшиться у: а) рази; б) 2 рази; в) 4 рази; г) 10 разів. (1 бал) II рівень 1. Якщо периметр основи правильної чотирикутної піраміди дорівнює 4 см, а апофема — 1 см, то двогранний кут при основі піраміди дорівнює: а) 30°; б) 60°; в) аrсtg 2; г) аrсtg. (1 бал) 2. Якщо ребро правильного тетраедра дорівнює 2 см, то його повна поверхня дорівнює: а) см2; б) 2см2; в) 4 см2; г) 4см2. (1 бал) 3. Якщо в правильній чотирикутній піраміді бічне ребро дорівнює а і утворює з площиною основи кут 45°, то апофема піраміди дорівнює: а) ; б) ; в) ; г) . (1 бал) III рівень1. Якщо площа бічної поверхні правильної п-кутної піраміди складає площі її повної поверхні, то двогранний кут при основі піраміди дорівнює: а) 30°; б) 60°; в) аrссоs; г) аrссоs. (2 бали) 2. Висота правильної n-кутної піраміди дорівнює 1 см. Для того щоб січна площина, яка паралельна основі піраміди, ділила бічну поверхню пополам, її треба провести від вершини піраміди на відстані: а) 0,5 см; б) см; в) см; г) см. (2 бали) 3. Якщо бічне ребро правильної чотирикутної піраміди в раз більше сторони основи, то кут між бічним ребром і площиною основи дорівнює: а) 30°; б) 45°; в) 60°; г) аrсtg 2. (2 бали) IV рівень1. Відстань між мимобіжними ребрами правильного тетраедра з ребром 2 см дорівнює: а) 1 см; б) см; в) см; г) 2 см. (3 бали) 2. Якщо в основі піраміди лежить ромб із гострим кутом і стороною а та всі бічні грані піраміди нахилені до основи під кутом , то бічна поверхня піраміди дорівнює: а) ; б) а2sіп соs; в) ; г) . (3 бали) 3. Якщо в правильній чотирикутній піраміді сторона основи вдвічі більша висоти піраміди, то двогранний кут між сусідніми бічними гранями дорівнює: а) 90°; б) 60°; в) 45°; г) 30°. (3 бали) Варіант 2 І рівень 1. Якщо периметр основи правильної чотирикутної піраміди дорівнює 4 см, а апофема — 1 см, то площа бічної поверхні піраміди дорівнює: а) 1 см2; б) 2 см2; в) 0,5 см2; г) 4 см2. (1 бал) 2. Якщо піраміда має п многогранних кутів, то в неї: а) п ребер; б) 2n ребер; в) (2n – 1) ребер; г) (2n – 2) ребер. (1 бал) 3. Сторону основи і висоту правильної трикутної піраміди зменшили у 2 рази. При цьому площа повної поверхні піраміди зменшиться в: а) рази; б) 2 рази; в) 4 рази; г) 8 разів. (1 бал) II рівень 1. Якщо сторона основи правильної трикутної піраміди дорівнює 3 см, а апофема — 1 см, то двогранний кут при основі піраміди дорівнює: а) 30°; б) 60°; в) аrсt g 2; г) аrсtg . (1 бал) 2. Якщо повна поверхня правильного тетраедра дорівнює 2см2, то його ребро дорівнює: а) см; б) см; в) 2 см; г) 3 см. (1 бал) 3. Якщо в правильній чотирикутній піраміді бічне ребро дорівнює а і утворює з площиною основи кут 60°, то висота піраміди дорівнює: а) ; б) ; в) ; г) . (1 бал) III рівень 1. Якщо площа повної поверхні правильної п-кутної піраміди в 3 рази більша площі її основи, то двогранний кут при основі піраміди дорівнює: а) аrсsin ; б) аrссоs ; в) 30°; г) 60°. (2 бали) 2. Якщо січна площина, яка паралельна основі правильної n-кутної піраміди, ділить її бічне ребро у відношенні 1:2, рахуючи від вершини піраміди, то бічна поверхня одержаної зрізаної піраміди відноситься до бічної поверхні піраміди, як: а)1:2; б) 2:3; в) 3:4; г) 7:8. (2 бали) 3. Якщо бічне ребро правильної чотирикутної піраміди дорівнює стороні основи, то бічне ребро утворює з площиною основи кут: а) 30°; б) 45°; в) 60°; г) аrсtg . (2 бали) IV рівень 1. Висота правильного тетраедра з ребром см дорівнює: а) 1 см; б) см; в) см; г) 2 см. (3 бали) 2. Якщо в основі піраміди лежить ромб із гострим кутом і стороною а та всі бічні грані піраміди нахилені до основи під кутом , то висота піраміди дорівнює: а) aсоs tg; б) аsіn tg; в) аsіn сtg; г) асоs сtg. (3 бали) 3. Якщо в правильній чотирикутній піраміді апофема дорівнює стороні основи, то двогранний кут між протилежними бічними гранями дорівнює: а) 30°; б) 45°; в) 60°; г) 90°. (3 бали) Таблиця відповідей
III. Домашнє завдання Якщо тематичне оцінювання проведено у формі контрольної тематичної роботи, то вдома виконати тести, і навпаки. Можна також запропонувати індивідуальні завдання, які подано нижче. Індивідуальні завдання до теми «Піраміда» Знайдіть площу основи та площу бічної поверхні правильної n-кутної піраміди, якщо: 1) п = 3, висота піраміди дорівнює Н, а бічне ребро утворює з основою кут ; 2) п = 3, висота піраміди дорівнює Н і утворює з бічним ребром кут ; 3) п = 3, висота піраміди дорівнює Н, а бічна грань утворює з основою кут γ; 4) п = 3, радіус кола, вписаного в основу, дорівнює r, а бічна грань утворює з основою кут γ; 5) п = 3, радіус кола, вписаного в основу, дорівнює r, а бічне ребро нахилене до основи під кутом ; 6) п = 3, радіус кола, вписаного в основу, дорівнює r, а бічне ребро утворює з висотою піраміди кут ; 7) п = 3, радіус кола, описаного навколо основи, дорівнює R, а бічне ребро утворює з основою кут ; 8) п = 3, радіус кола, описаного навколо основи, дорівнює R, а бічне ребро утворює з висотою піраміди кут ; 9) п = 3, радіус кола, описаного навколо основи, дорівнює R, а бічна грань утворює з основою кут γ; 10) n = 3, сторона основи дорівнює а, а бічне ребро нахилене до основи під кутом ; 11) п = 3, сторона основи дорівнює a, а бічне ребро утворює з висотою піраміди кут ; 12) n = 3, сторона основи дорівнює а, а бічна грань нахилена до основи піраміди під кутом γ; 13) n = 3, бічне ребро дорівнює b і утворює з площиною основи кут ; 14) n = 3, бічне ребро дорівнює b і утворює з висотою піраміди кут ; 15) n = 3, бічне ребро дорівнює b, а бічна грань утворює з основою кут γ; 16) n = 4, висота піраміди дорівнює Н, а бічне ребро нахилене до основи під кутом ; 17) n = 6, висота піраміди дорівнює Н, а бічне ребро нахилене до основи під кутом ; 18) n = 4, висота піраміди дорівнює Н, а бічне ребро утворює з висотою піраміди кут ; 19) n = 6, висота піраміди дорівнює Н, а бічне ребро утворює з висотою піраміди кут ; 20) n = 4, висота піраміди дорівнює Н, а бічна грань нахилена до основи під кутом γ; 21) п = 6, висота піраміди дорівнює Н, а бічна грань нахилена до основи під кутом γ; 22) п = 4, сторона основи дорівнює а, а бічне ребро нахилене до основи під кутом ; 23) n = 6, сторона основи дорівнює а, а бічне ребро нахилене до основи під кутом ; 24) n = 4, сторона основи дорівнює а, а бічне ребро утворює з висотою піраміди кут ; 25) n = 6, сторона основи дорівнює а, а бічне ребро утворює з висотою піраміди кут ; 26) n = 4, сторона основи дорівнює а, а бічна грань нахилена до основи під кутом γ; 27) n = 6, сторона основи дорівнює а, а бічна грань нахилена до основи під кутом γ; 28) n = 4, сторона основи дорівнює а, а плоский кут при вершині піраміди дорівнює ; 29) n = 6, сторона основи дорівнює а, а плоский кут при вершині піраміди дорівнює ; 30) n = 4, сторона основи дорівнює а і утворює з бічним ребром піраміди кут . Таблиця відповідей Закінчення таблиці Роганін геометрія 11 клас, урок 18 |
Уроку. Тематичне оцінювання № Мета уроку: перевірка навчальних досягнень... Тематичне оцінювання №6 можна провести шляхом виконання тематичної контрольної роботи |
Уроку Дата Тема уроку Тематичне оцінювання “Границя, неперервність та похідна функції” (Контрольна робота №1) |
Уроку. Тематичне оцінювання №8 Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Комбінації геометричних тіл» |
Уроку. Тематичне оцінювання №4 Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
Уроку. Тематичне оцінювання №4 Кулю радіуса 5 см перетнуто площиною на відстані 3 см від центра. Знайдіть площу перерізу. (З бали) |
Уроку. Тематичне оцінювання №3 Площа основи конуса дорівнює 36π см2, а його твірна — 10 см. Знайдіть висоту конуса. (3 бали) |
Уроку. Тематичне оцінювання №5 Знайдіть об'єм правильної чотирикутної піраміди, діагональ основи якої дорівнює 4 см, а бічне ребро утворює з площиною основи кут... |
Уроку. Тематичне оцінювання Основа прямої трикутної призми — прямокутний трикутник з катетами 5 і 12 см. Висота призми 5 см. Знайдіть площу повної поверхні... |
Урок. Тематичне оцінювання з теми «Оновлення європейського театру на межі XIX XX століття» Тема: Підсумковий урок. Тематичне оцінювання з теми «Оновлення європейського театру на межі XIX XX століття» |
Уроку Календарно тематичне планування уроків англійської мови на 2012-2013 навчальний рік в 11 класі |