|
Скачати 95.35 Kb.
|
![]() Тема уроку. Тематичне оцінювання № 6. Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Кути та вектори у просторі». Хід урокуТематичне оцінювання № 6 можна провести шляхом виконання тематичної контрольної роботи. І. Тематична контрольна робота № 6Варіант А Варіант 1
Варіант 2
Варіант З
Варіант 4
![]() ![]() ![]() ![]() Відповідь. Варіант 1. 1. ![]() ![]() ![]() ![]() Варіант 2. 1. ![]() ![]() ![]() ![]() Варіант 3. 1. ![]() ![]() Варіант 4. 1. ![]() ![]() ![]() Варіант Б Варіант 1
а) координати вектора ![]() б) абсолютну величину вектора ![]() в) координати суми векторів ![]() ![]()
Варіант 2
а) координати вектора ![]() б) абсолютну величину вектора ![]() в) координати різниці векторів ![]() ![]()
(3 бали)
С (3; 1; 0). (3 бали) Варіант 3
а) координати вектора ![]() б) абсолютну величину вектора ![]() в) координати вектора 3· ![]()
Варіант 4
а) координати вектора ![]() б) абсолютну величину вектора ![]() в) координати вектора 2· ![]()
Тематичне оцінювання № 6 можна провести за допомогою тесту, текст якого подано нижче. При оцінюванні виконання тестів враховуються тільки ті шість із виконаних завдань, яким відповідає найбільша кількість балів. ТестКоординати і вектори в просторіМета даного тесту — перевірити, чи вміє учень:
Варіант 1 І рівень
(1 бал) а) В(1; 1; 0); б) В(0; 1; 1); в) В(1; 0; 1); г) В(1; 1; 1). ![]() ![]()
(1 бал) а) ![]() ![]() ![]() ![]()
(1 бал) а) 45° ; б) 0°; в) 90° ; в) визначити неможливо. II рівень 1. Чому дорівнює відстань між точками А і В, якщо A(1;1;1), В(-1;-1;1)? (1 бал) а) ![]() ![]() ![]() 2. Яка з вказаних точок С є серединою відрізка АВ, якщо А(1; 2; 3), В(3; 1; 1)? (1 бал) a) C(1; 1; 1); б) С(2; 2; 2); в) С(-1; 0; 2); г) С(4; 4; 4). 3. При яких значеннях п вектори ![]() ![]() (1 бал) а) Ні при яких; б) при n = -1; в) при п = 1; в) при п = ±1. IІІ рівень 1. Знайдіть координати вершини D паралелограма ABCD, якщо А (0; 2; 0), В (1;0;0); С (2; 0; 2). (2 бали) a) D(1;2;3); б) D(2;2;1); в) D(1;2;2); г) D(2;1;2). 2. З однієї точки до площини проведені рівні похилі. Кут між ними 60° , а між їх проекціями — 90° . Знайдіть кути між похилими і площиною. (2 бали) а) 30°; б) 60°; в) 45°; г) 90°. 3. Дві площини перетинаються під кутом 60°. Точка М знаходиться від цих площин на відстані 4 см. Знайдіть відстань від точки М до лінії перетину площин. (2 бали) а) 2 ![]() ![]() IV рівень1. Дано точки А(2; 1; 7), В(-1; 1; 3), С(-8; 1; 2). Знайдіть внутрішній кут В трикутника АВС. (3 бали) а) 45° ; б) 60° ; в) 135°; г) 90° . 2. Дано точки А(1; 0; 0), B(0; 0; 1), C(0; 1; 1), D(1; 1; 0). Знайдіть площу чотирикутника ABCD. (3 бали) а) 1; б) ![]() ![]() 3. Знайдіть тангенс кута між діагоналлю куба і площиною однієї з його граней. (3 бали) а) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Варіант 2 І рівень1. Сторона квадрата ОАBС, який. лежить у площині ху, дорівнює 1 (рис. 309). Знайдіть координати точки В. (1 бал) а) В(0; 1; 1); б) B(1; 0; 1); в) B(1; 1; 0); г) B(1; 1; 1). 2. Якому із вказаних векторів дорівнює вектор ![]() (1 бал) а) ![]() ![]() ![]() ![]() 3. Дано зображення куба (рис. 310). Знайдіть кут між прямими а і b. (1 бал) а) 45° ; б) 0°; в) 90°; г) визначити неможливо. II рівень1. Знайдіть довжину вектора ![]() (1 бал) а) ![]() ![]() ![]() 2. Точка C(1; 1; 1) є серединою відрізка АВ, причому B(1; 3; -1). Знайдіть координати точки А; (1 бал) а) А(0;0;0); б) А(1;0;3); в) А(1;-1;0); г) А(1;-1;3). 3. При якому значенні n вектори ![]() ![]() (1 бал) а) n = 1; б) n = -1; в) n = ± 1; г) ні при яких n. III рівень1. Знайдіть координати вершини А паралелограма ABCD, якщо B(1;0;1), C(1;1;0); D(1;1;1). (2 бали) а) А(2; 1; 2); б) А ![]() 2. З однієї точки до площини проведені дві рівні похилі, які утворюють з перпендикуляром кути по 45°, а між собою — 60°. Знайдіть кут між проекціями похилих на цю площину. (2 бали) а) 30°; б) 60°; в) 45°; г) 90°. 3. Дві площини перетинаються під кутом 60°. Точка М знаходиться на однаковій відстані від цих площин і на відстані 2 см до лінії перетину площин. Знайдіть відстань від точки М до цих площин. (2 бали) а) 2 см; б) 1 см; в) 0,5 см; г) визначити неможливо. IV рівень 1. Дано точки А(-1;-2;-1), В(-1;-1;0), С(-1; -1; -1). Знайдіть величину кута ВАС. (3 бали) а) 135°; б) 60°; в) 90°; г) 45°. 2. Дано точки А(0; 2; 0), B(1; 0; 0), C(2; 0; 2), D (1; 2; 2). Знайдіть площу чотирикутника ABCD. (3 бали) а) 2; б) 2 ![]() ![]() ![]() 3. Дано тетраедр, усі ребра якого рівні. Знайдіть тангенс кута між бічним ребром і площиною основи тетраедра. (3 бали) a) ![]() ![]() Відповіді до тестових завдань
Якщо в класі виконувалася тематична контрольна робота № 6, то вдома можна запропонувати виконати тест, і навпаки. III. Підведення підсумку урокуУ ході фронтальної бесіди з'ясувати, які завдання викликали труднощі, та відповісти на запитання учнів. Роганін геометрія 10 клас, урок 62 |
Уроку. Тематичне оцінювання №4 Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
Уроку. Тематичне оцінювання №8 Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Комбінації геометричних тіл» |
Урок 24 Тема уроку Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Паралельність прямих і площин у просторі» |
Уроку: узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів.... Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Лінійні рівняння з однією змінною» |
Уроку Дата Тема уроку Тематичне оцінювання “Границя, неперервність та похідна функції” (Контрольна робота №1) |
УРОК №17 Тема уроку Мета уроку: систематизувати і узагальнити знання учнів про вписані кути і вписані та описані чотирикутники; провести корекцію знань... |
Уроку. Прямокутна система координату просторі. Мета уроку: знайомство... В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення й виконання домашнього завдання |
Міні-лекція із теми „Комп'ютерна презентація” Презентація”. На її вивчення відводиться 4 години. (Роздається план вивчення даної теми). Для оцінювання навчальних досягнень з даної... |
Оцінювання навчальних досягнень з теми Мета оцінювання: встановити відповідності рівня навчальних досягнень учнів в оволодінні знаннями про типи розмноження рослин, про... |
Уроку. Тематичне оцінювання №2 Знайдіть площу поверхні трикутної піраміди, у якої кожне ребро дорівнює см. (3 бали) |