|
Скачати 105.88 Kb.
|
Тема уроку. Тематичне оцінювання № 1. Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Призма». І. Тематична контрольна робота № 1 Варіант 1
Варіант 2
Варіант З
Варіант 4
Відповідь. Варіант 1. 1. 210 см2; 2. 2l2sin2α.; 3. ; 4. . Варіант 2. 1. 84 см2; 2. d2 sin2β; 3. ; 4. . Варіант 3. 1. 248см2; 2. d2sin2α; 3. d2sin2βcos(α – 45°); 4. 60 см. Варіант 4. 1. 376 см2; 2. l2sin2β; 3. d2sin2βcos; 4. 60 см. Тематичне оцінювання можна провести за тестами, наведеними нижче. II. ТестиПри тематичному оцінюванні враховуються тільки ті шість із виконаних завдань, яким відповідає найбільша кількість балів. Варіант 1І рівень1. Якщо кожне ребро правильної шестикутної призми дорівнює а, то площа її бічної поверхні дорівнює: а) 2а2; б) 4α2; в) 6a2; r) 8a2. (1 бал) 2. Якщо ребро куба дорівнює 3 см, то його площа поверхні дорівнює: а) 9 см2; б) 36 см2; в) 54 см2; r) 27 см2. (1 бал) 3. Якщо виміри прямокутного паралелепіпеда дорівнюють 8 см, 9 см і 12 см, то його діагональ дорівнює: а) 12 см; б) 17 см; в) 20 см; г) 29 см. (1 бал) II рівень 1. Якщо площі деяких граней паралелепіпеда дорівнюють 2 см2, 8 см2, 6 см2, то його повна поверхня дорівнює: а) 11 см2; б) 36 см2; в) 100 см2; г) 22 см2. (1 бал) 2. Якщо площа діагонального перерізу куба дорівнює Q, то його поверхня дорівнює: а) Q; б) Q; в) 2Q; г) 3Q. (1 бал) 3. Якщо ребро куба збільшити у 2 рази, то площа поверхні збільшиться: а) у 4 рази; б) у 2 рази; в) у 3 рази; г) у 6 раз. (1 бал) III рівень 1. Якщо площа найбільшого діагонального перерізу правильної шестикутної призми дорівнює Q, то її бічна поверхня дорівнює: а) Q; б) 2Q; в) 3Q; г) 4Q. (2 бали) 2. Бічна поверхня правильної трикутної призми ділиться площиною, яка проходить через середні лінії її основ, у відношенні: а) 3 : 5; б) 1: 2; в) 2 : 3 ; г) 2 : 5 . (2 бали) 3. В основі прямої призми лежить рівнобічна трапеція, один із кутів якої дорівнює 100°. Двогранні кути при бічних ребрах дорівнюють: а) 60°; б) 80°; в) 100°; г) 120°. (2 бали) IV рівень 1. Похила (2n + 1) – кутна призма може мати таку кількість бічних граней, перпендикулярних до основи: а) одну; б) дві; в) три; г) чотири. (3 бали) 2. Якщо діагональ прямокутного паралелепіпеда утворює кути α, β, γ з ребрами, то виконується рівність: a) sin2 α + sin2 β + sin2 γ =1; б) tg2 α. + tg2 β + tg2 γ = 1; в) cos2 α + cos2 β + cos2 γ = 1; г) ctg2 α + ctg2 β + ctg2 γ = 1. (3 бали) 3. Якщо ребро куба дорівнює а, то відстань між мимобіжними діагоналями двох суміжних граней куба дорівнює: а) ; б) ; в) ; г) . (3 бали) Варіант 2 І рівень1. Якщо кожне ребро правильної восьмикутної призми дорівнює а, то площа її бічної поверхні дорівнює: а) 2а2; б) 4а2; в) 6а2; г) 8а2. (1 бал) 2. Якщо поверхня куба дорівнює 24 см2, то його ребро дорівнює: а) 2 см; б) 3 см; в) 4 см; г) 6 см. (1 бал) 3. Якщо виміри прямокутного паралелепіпеда дорівнюють 12 см, 16 см і 21 см, то його діагональ дорівнює: а) 23 см; б) 25 см; в) 27 см; г) 29 см. (1 бал) II рівень 1. Якщо площі деяких граней паралелепіпеда дорівнюють 2 см2, 5 см2 і 6 см2, то площа повної поверхні паралелепіпеда дорівнює: а) 13 см2; б) 26 см2; в) 39 см2; г) 52 см2. (1 бал) 2. Якщо діагональ куба дорівнює а, то його повна поверхня дорівнює: a) d2; б) 2d2; в) 3d2; г) d2. (1 бал) 3. Якщо ребро куба збільшити на 2 см, то його повна площа поверхні збільшиться: а) на 4 см2; б) на 8 см2; в) на 4см2; г) визначити неможливо. (1 бал) III рівень 1. Якщо площа діагонального перерізу правильної чотирикутної призми дорівнює Q, то бічна поверхня призми дорівнює: a) 2Q; б) Q; в) 2Q; г) 3Q . (2 бали) 2. Правильна трикутна призма перетнута площиною, яка проходить через середні лінії основ. Площі бічних поверхонь одержаних призм відносяться як: а) 1: 2; б) 2 : 3 ; в) 2 : 5 ; г) 3 : 5. (2 бали) 3. Діагональний переріз прямої призми, в основі якої лежить рівнобічна трапеція, перпендикулярний до бічної грані й ділить гострий двогранний кут при бічному ребрі пополам. Двогранні кути при бічних ребрах дорівнюють: а) 60°; б) 80°; в) 100°; г) 120°. (2 бали) IV рівень1. Похила 2n-кутна призма може мати таку кількість бічних граней. перпендикулярних до основи: а) одну; б) дві; в) три; г) чотири. (3 бали) 2. Якщо діагональ прямокутного паралелепіпеда утворює кути α , β, γ з площинами його граней, то виконується рівність: a) sin2 α + sin2 β + sin2 γ =1; б) tg2 α + tg2β + tg2γ = 1; в) cos2 α + cos2 β + cos2 γ = 1; г) ctg2 α + ctg2 β + ctg2 γ = 1. (3 бали) 3. Якщо ребро куба дорівнює а, то відстань між діагоналлю куба і будь-яким ребром, мимобіжним з цією діагоналлю, дорівнює: а) ; б) ; в) ; г) . (3 бали) Таблиця відповідей
III. Домашнє завдання Якщо тематичну атестацію проведено у формі контрольної тематичної роботи, то вдома можна виконати тести, і навпаки. Можна також запропонувати індивідуальні завдання, які подано нижче. Індивідуальні завдання до теми «Призма»Знайдіть площу діагонального перерізу, площу бічної поверхні та площу основи правильної чотирикутної призми, у якої: 1) сторона основи дорівнює а, а діагональ призми нахилена до площини основи під кутом α ; 2) сторона основи дорівнює а, а діагональ призми утворює з бічним ребром кут α ; 3) сторона основи дорівнює а, а діагональ бічної грані нахилена до площини основи під кутом α ; 4) сторона основи дорівнює а, а діагональ бічної грані утворює з бічним ребром кут α; 5) сторона основи дорівнює а, а діагональ призми утворює зі стороною основи кут α ; 6) сторона основи дорівнює α, а діагональ призми утворює з бічною гранню кут α; 7) бічне ребро дорівнює b, а діагональ призми нахилена до площини основи під кутом α ; 8) бічне ребро дорівнює b, а діагональ призми утворює з бічним ребром кут α; 9) бічне ребро дорівнює b, а діагональ бічної грані нахилена до площини основи під кутом α ; 10) бічне ребро дорівнює b, а діагональ бічної грані утворює з бічним ребром кут α ; 11) бічне ребро дорівнює b, а діагональ призми утворює зі стороною основи кут α; 12) бічне ребро дорівнює b, а діагональ призми утворює з бічною гранню кут α; 13) діагональ бічної грані дорівнює l, а діагональ призми нахилена до площини основи під кутом α; 14) діагональ бічної грані дорівнює l, а діагональ призми утворює з бічним ребром кут α ; 15) діагональ бічної грані дорівнює l і нахилена до площини основи під кутом α; 16) діагональ бічної грані дорівнює l і утворює з бічним ребром кут α; 17) діагональ бічної грані дорівнює l, а діагональ призми утворює зі стороною основи кут α; 18) діагональ бічної грані дорівнює l, а діагональ призми утворює з бічною гранню кут α; 19) діагональ призми дорівнює d і нахилена до площини основи під кутом α; 20) діагональ призми дорівнює d і утворює з бічним ребром кут α; 21) діагональ призми дорівнює d, а діагональ бічної грані нахилена до площини основи під кутом α; 22) діагональ призми дорівнює d, а діагональ бічної грані утворює з бічним ребром кут α; 23) діагональ призми дорівнює d і утворює зі стороною основи кут α; 24) діагональ призми дорівнює d і утворює з бічною гранню кут α; 25) діагональ основи призми дорівнює d, а діагональ призми нахилена до площини основи під кутом α; 26) діагональ основи призми дорівнює d, а діагональ призми утворює з бічним ребром кут α; 27) діагональ основи призми дорівнює d, а діагональ бічної грані нахилена до площини основи під кутом α; 28) діагональ основи призми дорівнює d, а діагональ бічної грані утворює з бічним ребром кут α; 29) діагональ основи призми дорівнює d, а діагональ призми утворює зі стороною основи кут α; 30) діагональ основи призми дорівнює d, а діагональ призми утворює з бічною гранню кут α . Таблиця відповідей Роганін геометрія 11 клас, Урок 9 |
Уроку. Тематичне оцінювання № Мета уроку: перевірка навчальних досягнень... Тематичне оцінювання №6 можна провести шляхом виконання тематичної контрольної роботи |
Уроку Дата Тема уроку Тематичне оцінювання “Границя, неперервність та похідна функції” (Контрольна робота №1) |
Уроку. Тематичне оцінювання №8 Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Комбінації геометричних тіл» |
Уроку. Тематичне оцінювання №4 Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
Уроку. Тематичне оцінювання №2 Знайдіть площу поверхні трикутної піраміди, у якої кожне ребро дорівнює см. (3 бали) |
Уроку. Тематичне оцінювання №4 Кулю радіуса 5 см перетнуто площиною на відстані 3 см від центра. Знайдіть площу перерізу. (З бали) |
Уроку. Тематичне оцінювання №3 Площа основи конуса дорівнює 36π см2, а його твірна — 10 см. Знайдіть висоту конуса. (3 бали) |
Уроку. Тематичне оцінювання №5 Знайдіть об'єм правильної чотирикутної піраміди, діагональ основи якої дорівнює 4 см, а бічне ребро утворює з площиною основи кут... |
Урок. Тематичне оцінювання з теми «Оновлення європейського театру на межі XIX XX століття» Тема: Підсумковий урок. Тематичне оцінювання з теми «Оновлення європейського театру на межі XIX XX століття» |
Уроку Календарно тематичне планування уроків англійської мови на 2012-2013 навчальний рік в 11 класі |