|
Скачати 49.19 Kb.
|
Т![]() 1.Користуючись графіком функції, вкажіть проміжки, де функція спадає: ![]() А ![]() ![]() ![]() В ![]() ![]() 2. Користуючись графіком функції, вкажіть проміжки, де функція спадає ![]() ![]() А ![]() ![]() В. Г. ![]() 3 ![]() А ![]() ![]() ![]() ![]() В ![]() Д. 4 ![]() ![]() ![]() А ![]() ![]() В ![]() Д. 5 ![]() ![]() А ![]() ![]() ![]() В. Г. ![]() ![]() 6. Користуючись графіком функції, вкажіть проміжки, де функція набуває додатних значень А ![]() ![]() ![]() ![]() В ![]() Д. 7 ![]() ![]() ![]() А ![]() ![]() В ![]() ![]() 8. Користуючись графіком функції, вкажіть проміжки, де функція набуває від’ємних значень ![]() ![]() А ![]() ![]() В. Г. ![]() ![]() 9. Користуючись графіком функції, вкажіть точки, в яких функція набуває найбільшого значення ![]() ![]() А ![]() ![]() В ![]() Д. 1 ![]() А ![]() ![]() ![]() ![]() В ![]() ![]() 11. Користуючись графіком функції, вкажіть точки, в яких функція набуває найменшого значення ![]() ![]() А ![]() ![]() В ![]() ![]() 12. Користуючись графіком функції, вкажіть точки, в яких функція набуває найменшого значення ![]() ![]() А ![]() ![]() В ![]() ![]() 13. Знайти область визначення функції А ![]() ![]() ![]() ![]() В ![]() ![]() 1 ![]() А ![]() ![]() ![]() В ![]() Д. 1 ![]() ![]() ![]() А ![]() ![]() В ![]() ![]() 1 ![]() ![]() А ![]() ![]() В ![]() ![]() 1 ![]() ![]() ![]() ![]() А ![]() 1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() А ![]() 1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() А ![]() 2 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() А. Б. В. Г. Д. 2 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() А ![]() 22. . Знайти область значень функції (Підказка: оскільки функції y = sin x, y = cos x можуть приймати значення від -1 до 1, тобто -1 ≤ y ≤ 1, то область значень функції f(x) = k * sin x, f(x) = k * cos x знаходять так -1 * k ≤ y * k ≤ 1 * k) А ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2 ![]() ![]() ![]() А ![]() ![]() 2 ![]() ![]() ![]() А ![]() ![]() ![]() 2 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() А ![]() ![]() 2 ![]() ![]() ![]() А ![]() ![]() ![]() 2 ![]() ![]() ![]() А ![]() ![]() ![]() 2 ![]() ![]() ![]() А ![]() ![]() 2 ![]() |
Контрольна робота за темою «Властивості функції» Побудувати графік функції, знайти нулі функції, проміжки зростання чи спадання, проміжки знакосталості: (2 б.) |
А-10 ТО-1 з теми «Тригонометричні функції та їх властивості» Варіант 1 Побудувати графік функції y = sin2x. Вказати проміжки зростання та проміжки спадання цієї функції |
Урок №33 Тема. Функція у = х Мета: домогтися засвоєння учнями властивостей функції у = х2 та виду і властивостей її графіка та способу застосування графіка функції... |
УРОК 14 Тема уроку Відповіді: а) функція зростає на кожному із проміжків (-; -2),; спадає на проміжку; б) функція зростає на кожному із проміжків (-;... |
УРОК №17 Тема уроку Тема уроку. Функції. Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції |
Тема уроку Продовжити формування понять: функція, аргумент функції, значення функції. Ввести і сформувати поняття графіка функції. Навчити учнів... |
Функції та їх графіки Лінійна функція Наприклад, задано функцію y = 2x + Розглянемо частинні випадки побудови графіків цієї функції: Побудувати графік функції y = bx –... |
Урок №60 Тема. Функція. Область визначення функції. Область значень функції Мета: закріпити термінологію, відпрацювати навички роботи з поняттями функції; відпрацювати навички роботи із функцією, заданою... |
Застосування методів математичного аналізу ПОНЕДІЛОК НАЙБІЛЬШЕ І... ... |
Розділ ЧИСЕЛЬНІ МЕТОДИ РОЗВ’ЯЗАННЯ НЕЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ Якщо функція — алгебраїчний многочлен, то рівняння (1) називається алгебраїчним. Якщо функція містить тригонометричні, показникові... |