|
Скачати 40.55 Kb.
|
Дванадцятий тиждень. Застосування методів математичного аналізу ПОНЕДІЛОК НАЙБІЛЬШЕ І НАЙМЕНШЕ ЗНАЧЕННЯ ФУНКЦІЇ Пригадати:
Приклади Знайти найбільше і найменше значення функції на даному проміжку.
1) Функція f(x) неперервна на відрізку [-3;3]. 2) f '(x) = 6x2 – 6х – 12 = 6(х2 – х – 2), х2 – х – 2 = 0, х1 = -1 [-3;3], x2 = 2 [-3;3]. 3) f(-3) = -35, f(-1) = 17, f(2) = -10, f(3) = 1. 4) ymin = f(-3) = -35, ymax = f(-1) = 17.
1) Функція f(х) має розрив у точці 0 [-2;2]. Якщо х → 0, х + → ∞. Тому найбільшого значення функція f(x) на відрізку [-2; 2] не досягає. 2) , , х = [-2;2]. 3) f(-2) = - 1,75, , f(2) = 2,25. 4) ymin = f(-2) = -l,75, ymax не існує.
Розв'язання Позначимо шукану функцію через у: у = а1а4а5, у = а1(a1 + 3d)(a1 + 4d), а6 = а1 + 5d, а1 = а6 – 5d, a1 = 3 – 5d . y = -10d3 + 51d2 – 72d + 21, y' = -6(5d2 – 17d + 12), 5d2 – 17d + 12 = 0, d1 = 1; d2 = 2,4. Оскільки за умовою d > 0,5, то досліджуємо поведінку функції у на інтервалі (0,5; ∞).
На інтервалі (0,5; ∞) є лише одна точка максимуму, а саме d = 2,4, де функція досягає найбільшого значення. Вправи
1) , [2; 4]; 2) , [-1; 4]; 3) , [1; 3]; 4) , [-2; 1]; 5) f(x) = (x2 – 1)(x + 1), [-2; 0]; 6) , [-3; 0].
1) , ; 2) f(х) = х2 · e2x; [-2; 1]; 3) f(x) = -x3 + 3x |x – 3|, [0; 4]; 4) f(x) = |x2 – x – 2| + lnx, [1; 3].
|
Застосування методів математичного аналізу ВІВТОРОК ДОТИЧНА ДО ГРАФІКА... Приклад. Скласти рівняння прямої, перпендикулярної до дотичної до графіка функції у = 2х2 – 6х + 3, що проходить через точку М(1;... |
Застосування методів математичного аналізу СЕРЕДА ЗАСТОСУВАННЯ ВИЗНАЧЕНОГО ІНТЕГРАЛА Пригадати Приклад. Знайти площу фігури, обмеженої параболою у = х2 + 4х і прямою y = х + 4 |
УРОК 35 Тема уроку: Найбільше і найменше значення функції на відрізку Формувати вміння застосовувати виведений алгоритм до знаходження максимального та мінімального значення функції на проміжку. Розвивати... |
Уроку: Найбільше й найменше значення функції Обладнання: індивідуальні картки з завданнями, ПК, презентація (власна розробка) |
Тема уроку: Застосування похідної до розв’язування прикладних задач Навчальна мета уроку Навчальна мета уроку: Формувати в учнів вміння знаходити найбільше і найменше значення функції при розв’язуванні різних типів прикладних... |
Застосування методів математичного аналізу ПІДСУМКИ ТИЖНЯ Самоперевірка Рівень А У деяких точках відрізка [а; b] неперервна функція y = f(x) може набувати найменшого і найбільшого значень |
Дослідження функцій ПОНЕДІЛОК ГРАНИЦЯ- НЕПЕРЕРВНІСТЬ. АСИМПТОТИ Пригадати ... |
Що корисного дає для економічного дослідження використання кількісних методів в економіці? Основними напрямками використання кількісних методів є – методи економіко-математичного моделювання та методи статистичного аналізу.... |
Тема уроку Продовжити формування понять: функція, аргумент функції, значення функції. Ввести і сформувати поняття графіка функції. Навчити учнів... |
Парціальне опрацювання даних. Відновлення пропущених даних. Видалення... «Аномалії» значення функції з аномальними відхиленнями; «Великі впливи»- значення функції з великим шумами; «Середні впливи» значення... |