|
Скачати 15.74 Kb.
|
А-10_ТО-1 з теми «Тригонометричні функції та їх властивості» Варіант 1 1˚ (1 бал) Знайти область визначення функції: . 2˚ (1 бал) Порівняти: sin і cos. 3˚ (2 бали) Обчислити: 1) tg 570˚; 2) ctg; 3) sin(-690˚); 4) cos. 4˚ (2 бали) Дослідити на парність функцію: f(x) = cosx – x2. 5 (3 бали) Побудувати графік функції y = sin2x. Вказати проміжки зростання та проміжки спадання цієї функції. 6 (3 бали) При яких значеннях а можлива рівність cosx = a2 – 3a + 1? А-10_ТО-1 з теми «Тригонометричні функції та їх властивості» Варіант 2 1˚ (1 бал) Знайти область визначення функції: . 2˚ (1 бал) Порівняти: sinі cos. 3˚ (2 бали) Обчислити: 1) сtg 570˚; 2) ctg; 3) соs(-660˚); 4) sin. 4˚ (2 бали) Дослідити на парність функцію: f(x) = sinx + x2. 5 (3 бали) Побудувати графік функції y = cos2x. Вказати проміжки зростання та проміжки спадання цієї функції. 6 (3 бали) При яких значеннях а можлива рівність sinx = a2 + 3a + 1? А-10_ТО-1 з теми «Тригонометричні функції та їх властивості» Варіант 1 1˚ (1 бал) Знайти область визначення функції: . 2˚ (1 бал) Порівняти: sin і cos. 3˚ (2 бали) Обчислити: 1) tg 570˚; 2) ctg; 3) sin(-690˚); 4) cos. 4˚ (2 бали) Дослідити на парність функцію: f(x) = cosx – x2. 5 (3 бали) Побудувати графік функції y = sin2x. Вказати проміжки зростання та проміжки спадання цієї функції. 6 (3 бали) При яких значеннях а можлива рівність cosx = a2 – 3a + 1? А-10_ТО-1 з теми «Тригонометричні функції та їх властивості» Варіант 2 1˚ (1 бал) Знайти область визначення функції: . 2˚ (1 бал) Порівняти: sinі cos. 3˚ (2 бали) Обчислити: 1) сtg 570˚; 2) ctg; 3) соs(-660˚); 4) sin. 4˚ (2 бали) Дослідити на парність функцію: f(x) = sinx + x2. 5 (3 бали) Побудувати графік функції y = cos2x. Вказати проміжки зростання та проміжки спадання цієї функції. 6 (3 бали) При яких значеннях а можлива рівність sinx = a2 + 3a + 1? |
Узагальнити та систематизувати знання за темою «Тригонометричні функції... Встановити степінь засвоєння навчального матеріалу за темою шляхом проведення самостійної роботи |
2. 1 Загальна характеристика теми і цільові установки Тригонометричні функції мають важливе значення як у математиці, так і в її застосуваннях. Знайомство з цим класом функцій є складовою... |
Урок №64 Тема. Лінійна функція, її графік та властивості Мета: ознайомити учнів із означенням лінійної функції та сформувати знання про графік та властивості лінійної функції; виробити первинні... |
Обернені тригонометричні функції. Розв’язування найпростіших тригонометричних рівнянь |
Нестандартний урок у 10 класі з теми «Загальні властивості металів» Цілі Цілі: узагальнити, поглибити й закріпити основні теоретичні знання теми будова, тип зв'язку, фізико-хімічні властивості, способи... |
УРОК №17 Тема уроку Тема уроку. Функції. Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції |
Контрольна робота за темою «Властивості функції» Побудувати графік функції, знайти нулі функції, проміжки зростання чи спадання, проміжки знакосталості: (2 б.) |
Тригонометричні функції кута Накреслити коло з центром у початку координат і позначити кут повороту, що дорівнює |
УРОК 13 Тема уроку ... |
Урок №63 Тема. Графік функції Мета: формувати вміння Мета: формувати вміння виконувати побудову графіка функції, заданої формулою «по точках»; відпрацьовувати навички «читання» графіків... |