|
Скачати 21.14 Kb.
|
УРОК 9 Тема. Відсоткові розрахунки. Самостійна робота. Мета: показати застосування набутих знань у практичній діяльності; сприяти розвитку самостійної діяльності учнів на уроці. Обладнання: кодоскоп. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент. II. Актуалізація опорних знань. Колективне розв'язування задач. (Умови задач проектуються на екран.)
Розв'язання У 36 кг сплаву міститься 36 ∙ 0,45 = 16,2 (кг) чистої міді. Щоб 16,2 кг міді становили 60 % загальної маси, треба 16,2 : 0,6 = 27 (кг). Отже, слід добавити 27 кг - 16,2 кг = 10,8 кг. Відповідь. 10,8 кг.
Розв'язання Після першого року ячменю залишиться: (ц), після другого року: (ц), а після третього року: 100 ∙ 0,97 ∙ 0,99 ∙ 0,99 = 95,06 ц 95 ц. Відповідь. 95 ц. III. Самостійна робота. 1-й варіант
2-й варіант
Розв'язання задач 1-й варіант
х – 0,1х = 0,9х Підвищення на 10 % дає: 0,9х + 0,9 х ∙ 0,1 = 0,99 х або 99 %. 100 % - 99 % = 1 %. Відповідь. Ціна товару знизилася на 1 %.
У новому сплаві 81 г міді становить 25 % загальної маси: 81 : 0,25 = 324 г. Отже, треба добавити 324 – 81 = 243 (г) Відповідь. 243 г.
2-й варіант
х – 0,15х = 0,85х. Потім ціну знизили ще на 10 %: 0,85х – 0,1 ∙ 0,85х = 0,85х – 0,085х = 0,765х або 76,5 %. Отже, ціна товару знизилась на 100 % – 76,5 % = 23,5 %. Відповідь. Ціна зменшилася на 23,5 %.
Отже, треба долити: 7,3 л – 6,6 л = 0,7 л. Відповідь. 0,7 л води.
Відповідь. 14,4 кг сушених яблук. IV. Підсумок уроку. V. Домашнє завдання. За підручником повторити § 63—66. |
УРОК 120 Тема: Розв'язування задач на відсоткові розрахунки. Самостійна робота №25 ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР |
УРОК 7 Тема. Відсоткові розрахунки. Формули простих і складних відсотків Мета: пригадати задачі на відсотки, ознайомити учнів з правилами обчислення складних відсотків, продовжувати розвивати логічне мислення,... |
УРОК 47 Тема: Практична робота на побудову та вимірювання кутів (Самостійна робота №12.) ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА ТОЧКА. ПРЯМА. ВІДРІЗОК. ПРОМІНЬ. ЛАМАНА. КУТ |
УРОК 62 Тема: Обчислення об'ємів. Самостійна робота №14 ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА МНОГОКУТНИКИ: ТРИКУТНИК, КВАДРАТ, ПРЯМОКУТНИК |
УРОК 42 Тема: Розв'язування вправ. Самостійна робота №11 ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА ТОЧКА. ПРЯМА. ВІДРІЗОК. ПРОМІНЬ. ЛАМАНА. КУТ |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання ... |
УРОК 114. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета Тема Ділення десяткових дробів. Дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне |
УРОК 115 Тема: Середнє значення величин. Самостійна робота №24 ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Закріпити вміння та навички розв'язування задач на відсоткові розрахунки, складання та розв'язування пропорцій |
Уроку І. Перевірка домашньої о завдання Мета. Повторити з учнями основні типи задач на відсоткові розрахунки. Формувати вміння і навички учнів розв'язувати складені задачі.... |