|
Скачати 28.24 Kb.
|
Відношення і пропорції УРОК 54. Тема. Відсоткові розрахунки Мета. Закріпити вміння та навички розв'язування задач на відсоткові розрахунки, складання та розв'язування пропорцій. Тип уроку. Урок формування умінь і навичок. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання. Учні-сусіди обмінюються зошитами. Учитель диктує правильні відповіді. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах і, за необхідності, роблять виправлення. ІІ. Актуалізація опорних знань. Завдання завчасно написані на дошці.
а) 50% від 18; б) 25% від 16; в) 80% від 100; г) 60% від 60.
а) 8% його дорівнює 24; б) 45% його дорівнює 225; в) 10% його дорівнює 0,14. III. Формування умінь і навичок. Розв'язування задач і вправ. Колективна робота. № 750. 1) 15% = 0,15; 400 · 0,15 = 60 (грн.) — нараховано річних; 2) 400 + 60 = 460 (грн.). Відповідь. Вкладник матиме на рахунку через рік 460 гривень. № 751. 1) 100% + 17% = 117% — сума грошей у відсотках через рік; 2) 117% = 1,17; 819 : 1,17 = 700 (грн.). Відповідь. Вкладник вніс до банку 700 грн. №755. 1) 30 : 6 = 5 (ст.) — набирає за 1 год; 2) 100% + 20% = 120% — така буде продуктивність праці; 3)
; . Відповідь. Оператор набиратиме по 6 сторінок за годину. № 758. 1) 4200 – 4000 = 200 (грн.) — зросла вартість пакета; 2)
; . Відповідь. Вартість пакета акцій фірми зросла на 5%. № 759. 1) 50 – 40 = 10 (м2) — на стільки більша площа; 2)
; . Відповідь. Площа, відведена під полуниці, на 25% більша від площі, відведеної під помідори. № 763.
(ц). Відповідь. З поля зібрали 600 ц пшениці. № 765. 1) Нехай торік засіяли 100% поля, то 100% + 20% = 120% — засіяли цього року. 2)
;. Відповідь. Торік фермер засіяв соняшником 1,5 га. IV. Пояснення домашнього завдання. §4, п. 26. №№ 749, 752, 761, 764. О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 54 |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Розглянути поняття простого та складеного числа. Розвивати увагу, мислення |
Уроку І. Аналіз виконання тематичного оцінювання >II. Перевірка домашнього... В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення та виконання домашнього завдання |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмового пояснення |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмового пояснення |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Учити учнів знаходити спільні дільники кількох чисел, засвоїти алгоритм знаходження НСД |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Закріпити методи розв'язування задач на знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання ... |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Учні-сусіди обмінюються зошитами. Учитель диктує правильні відповіді. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах і, за необхідності,... |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати вміння та навички учнів розв'язувати текстові задачі та приклади на всі дії. Підготувати учнів до контрольної... |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Ввести поняття імовірності випадкової події. Учити учнів шукати імовірність випадкової події |