|
Скачати 48.19 Kb.
|
Відношення і пропорції УРОК 53. Тема. Відсоткові розрахунки Мета. Повторити з учнями алгоритм розв'язування задач на відсотки. Учити учнів здійснювати відсоткові розрахунки за допомогою пропорції. Тип уроку. Урок формування умінь і навичок. Хід уроку I. Перевірка домашнього завдання. Учні-сусіди обмінюються зошитами. Учитель диктує правильні відповіді. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах і, за необхідності, роблять виправлення. II. Актуалізація опорних знань. Запитання завчасно записані на дошці.
ІІІ. Сприймання і засвоєння навчального матеріалу. Задача 1. Скільки сухої ромашки вийде з 50 кг свіжої, якщо вона при сушінні втрачає 84% своєї маси? Нехай 50 кг свіжої ромашки — це 100 %, тоді після сушіння маса ромашки у відсотках становитиме 100 % – 84 % = 16 %. Нехай це становить х кг.
; = 8 (кг). Відповідь. 8 кг. Задача 2. Для автомобіля «Москвич» установлені норми витрати бензину на кожні 100 км шляху становлять 8 л улітку і 8,8 л узимку. На скільки відсотків зимова норма більша від літньої? Оскільки порівнюємо число 8,8 з числом 8, то 8 становить 100%. Нехай різниця 8,8 – 8 = 0,8 становить х%. Тоді:
; . Відповідь. Зимова норма витрати бензину більша від літньої на 10% IV. Закріплення вивченою матеріалу. № 737. Усе поле становить 100%, тоді 45% — це х га.
; (га). Відповідь. 25,2 га. № 739. Площа поля 40 га — це 100%. Перший трактор зорав 18 га — це х%.
; . Відповідь. 45%. № 740. а)
; . б)
; . № 742. а)
; . б)
; . № 744. Нехай маса цукрової тростини становить 100%. Оскільки при переробці тростина втрачає 91% своєї маси, то маса цукру становить 100% - 91% = 9%.
; (т). Відповідь. Потрібно взяти 20 т цукрової тростини. № 746. Нехай автомобіль проїде 50% усього шляху за х хвилин:
; (хв). Відповідь. 62,5 хв. № 747. а)
; . б)
; . Відповідь, а) 90%; б) 105%. IV. Пояснення домашнього завдання. §4, п. 26. №№ 738, 741,743. О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 53 |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Розглянути поняття простого та складеного числа. Розвивати увагу, мислення |
Уроку І. Аналіз виконання тематичного оцінювання >II. Перевірка домашнього... В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення та виконання домашнього завдання |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмового пояснення |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмового пояснення |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Учити учнів знаходити спільні дільники кількох чисел, засвоїти алгоритм знаходження НСД |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Закріпити методи розв'язування задач на знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Учні-сусіди обмінюються зошитами. Учитель диктує правильні відповіді. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах і, за необхідності,... |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати вміння та навички учнів розв'язувати текстові задачі та приклади на всі дії. Підготувати учнів до контрольної... |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Ввести поняття імовірності випадкової події. Учити учнів шукати імовірність випадкової події |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Закріпити вміння та навички розв'язування задач на відсоткові розрахунки, складання та розв'язування пропорцій |