Уроку І. Перевірка домашньої о завдання


Скачати 13.51 Kb.
НазваУроку І. Перевірка домашньої о завдання
Дата29.03.2013
Розмір13.51 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Спорт > Урок

Повторення і систематизація навчального матеріалу

УРОК 135.

Тема. Відсоткові розрахунки

Мета. Повторити з учнями основні типи задач на відсоткові розрахунки. Формувати вміння і навички учнів розв'язувати складені задачі. Розвивати логічне мис­лення учнів.

Хід уроку

І. Перевірка домашньої о завдання.

Вказані вчителем учні зачитують відповіді до виконаних домашніх за­вдань, коментуючи їх, решту учнів перевіряє свої відповіді в зошитах.
ІІ. Формування умінь і навичок.

Розв'язування задач і вправ. Колективна робота.

  1. Квасоля містить 23% білка, 55% крохмалю і 1,8% жирів, а соя — 40% білка, 29% крохмалю і 20% жирів. Скільки білка, крохмалю і жирів міститься у 5 кг квасолі? у 5 кг сої?

  2. У школі навчається 880 учнів. 75% усіх учнів брали участь у туристич­них походах. Серед туристів було 55% дівчат. Скільки дівчат брало участь у походах?

  3. У саду росте 1200 фруктових дерев. 54% усіх дерев становлять яблуні. 25% усіх яблунь посадили школярі. Скільки яблунь посадили школярі?

  4. Руда містить 68% заліза. Скільки потрібно взяти руди, щоб одержати 2 т заліза? Скільки залізничних вагонів, вантажність якого дорівнює 40 т, слід використати для перевезення руди, якщо з неї потрібно випла­вити 400 т заліза?

  5. Баскетбольний майданчик, площа якого дорівнює 300 м2, займає 15%
    площі шкільного спортивного містечка. Площа спортивного містечка становить площі шкільної ділянки. Знайдіть площу шкільної ділянки.

  6. Щоб визначити вологість зерна, зважують його 5 г, старанно висушують
    і знову зважують. Визначте вологість зерна у відсотках, якщо після ви­сушування його маса дорівнювала 4,25 г.


III. Пояснення домашнього завдання.

Завдання для самоперевірки до §3 (II рівень).



О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 135

Схожі:

Гадяцька гімназія імені Олени Пчілки Гадяцької районної ради Полтавської...
Перед виконанням домашньої роботи слід переконатися в тому, що в щоденнику записані всі завдання
Уроку I. Перевірка домашнього завдання
Мета. Розглянути поняття простого та складеного числа. Розвивати увагу, мислення
Уроку І. Перевірка домашнього завдання
Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмово­го пояснення
Уроку I. Перевірка домашнього завдання
Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмово­го пояснення
Уроку: узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів....
Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Лінійні рівняння з однією змінною»
Уроку I. Перевірка домашнього завдання
Мета. Закріпити методи розв'язування задач на знаходження дробу від числа та чис­ла за його дробом
Уроку І. Перевірка домашнього завдання
Мета. Учити учнів знаходити спільні дільники кількох чисел, засвоїти алгоритм зна­ходження НСД
Уроку I. Перевірка домашнього завдання
...
Уроку І. Аналіз виконання тематичного оцінювання >II. Перевірка домашнього...
В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення та виконання домашнього завдання
УРОК 39 Тема уроку: Біном Ньютона. Мета уроку: Познайомити учнів...
Перевірку виконання вправ провести шляхом фронтальної бе­сіди за готовими записами розв'язання домашніх вправ на дошці
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка