|
Скачати 35.48 Kb.
|
II. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА 5. МНОГОКУТНИКИ: ТРИКУТНИК, КВАДРАТ, ПРЯМОКУТНИК. МНОГОГРАННИКИ: КУБ, ПРЯМОКУТНИЙ ПАРАЛЕЛЕПІПЕД. ПЛОЩІ ТА ОБ'ЄМИ УРОК 62 Тема: Обчислення об'ємів. Самостійна робота № 14. Мета: Поглиблення знань учнів; контроль і діагностика якості засвоєння матеріалу. План уроку
Хід уроку І. Актуалізація опорних знань Учитель роздає зошити з результатами практичної роботи, що була виконана на попередньому уроці, та відповідає на питання учнів. Математичний диктант Схема проведення диктанту
Питання І варіант II варіант
1; 8; 125; 1000 1; 27; 1 000 000; 64
2 дм 3 дм 5 см 4 см 100 м 10 м
а = 7 м, b = 2 м, с = 5 м а = 4 м, b = 11м, с = 25 м
F = 320 m2 F = 360 m2 b = 40 м b = 60 м с = 4 м с = 3 м
16 м2 9 м2
8 м3 125 м3
1) 5 дм3 = 500 см3 1) 25 м3 = 25 000 дм3 2) 8 м3 = 80 дм3 2) 4 дм3 = 400 см3 3) 42 дм3 = 420 л 3) 5 м3 = 50 дм3 4) 72м3 = 72 000 дм3 4) 650 л = 65 дм3 ІІ. Самостійна робота Варіант 1 1°. Обчисліть площу прямокутника, довжина якого дорівнює 35 см, а ширина — 20 см. Відповідь дайте у квадратних міліметрах. 2°. Обчисліть об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 8 м, 5 м, 4 м. 3. Виконайте дії: 422 : 14 + 35 ∙ 103. 4. Довжина прямокутника дорівнює 45 см. На скільки збільшиться його площа, як що ширину прямокутника збільшити на 2 см? 5*. Обчисліть об'єм фігури, зображеної на рисунку, скориставшись формулою об'єму прямокутного паралелепіпеда. Розміри зазначено в метрах. Варіант 2 1°. Обчисліть площу прямокутника, довжина якого дорівнює 20 м, а ширина — 12 м. Відповідь дайте у квадратних сантиметрах. 2°. Обчисліть об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 8 мм, 4 мм, 11 мм. 3. Виконайте дії: 352 : 49 + 23 ∙ 103. 4. Ширина прямокутника дорівнює 26 см. На скільки зменшиться його площа, як що довжину зменшити на 4 см? 5*. Обчисліть об'єм фігури, зображеної на рисунку, скориставшись формулою об'єму прямокутного паралелепіпеда. Розміри зазначено в дециметрах. Варіант 3 1°. Обчисліть площу прямокутника, довжина якого дорівнює 6 дм, а ширина — 2 дм. Відповідь дайте у квадратних сантиметрах. 2°. Обчисліть об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 5 дм, 2 дм, 3 дм. 3. Виконайте дії: 72 ∙ 103 – 482 : 72. 4. Ширина прямокутника дорівнює 28 см. На скільки збільшиться його площа, якщо довжину прямокутника збільшити на 5 см? 5*. Обчисліть об'єм фігури, зображеної на рисунку, скориставшись формулою об'єму прямокутного паралелепіпеда. Розміри зазначено в сантиметрах. Варіант 4 1°. Обчисліть площу прямокутника, довжина якого дорівнює 13 м, а ширина — 5 м. Відповідь дайте у квадратних дециметрах. 2°. Обчисліть об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 6 см, 8 см, 3 см. 3. Виконайте дії: 962 : 16 + 24 ∙ 103. 4. Довжина прямокутника дорівнює 43 см. На скільки зменшиться його площа, якщо ширину зменшити на 4 см? 5*. Обчисліть об'єм фігури, зображеної на рисунку, скориставшись формулою об'єму прямокутного паралелепіпеда. Розміри зазначено в міліметрах. ІІІ. Підсумок уроку Учитель нагадує матеріал, що вивчався протягом теми; для наступного, заключного, уроку з теми пропонує учням повторити матеріал про многокутники і площі та повідомляє, що через урок відбудеться тематична контрольна робота. IV. Домашнє завдання [1]: № 632, 635, 637, 638. [2]: № 628, 633,634, 626. Л.Г.Стадник. Математика 5 клас |
УРОК 29 Тема уроку Мета уроку: Формування умінь учнів застосовувати інтеграл до обчислення об'ємів тіл |
УРОК 19 Тема: Формули. Обчислення за формулами. Самостійна робота №5 Мета: Введення поняття формули. Формування навичок обчислень за формулами. Розвиток логічного мислення учнів шляхом розв'язування... |
УРОК 47 Тема: Практична робота на побудову та вимірювання кутів (Самостійна робота №12.) ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА ТОЧКА. ПРЯМА. ВІДРІЗОК. ПРОМІНЬ. ЛАМАНА. КУТ |
УРОК 42 Тема: Розв'язування вправ. Самостійна робота №11 ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА ТОЧКА. ПРЯМА. ВІДРІЗОК. ПРОМІНЬ. ЛАМАНА. КУТ |
УРОК 2 Тема. Розв'язування задач на комбінації призми та піраміди з циліндром і конусом Формули для обчислення площ поверхонь та об'ємів многогранників і тіл обертання. Формувати вміння виконувати зображення комбінацій... |
УРОК 114. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета Тема Ділення десяткових дробів. Дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне |
УРОК 120 Тема: Розв'язування задач на відсоткові розрахунки. Самостійна робота №25 ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР |
УРОК 115 Тема: Середнє значення величин. Самостійна робота №24 ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР |
УРОК 61 Тема: Формули об'ємів куба і прямокутного паралелепіпеда ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА МНОГОКУТНИКИ: ТРИКУТНИК, КВАДРАТ, ПРЯМОКУТНИК |
УРОК 9 Тема. Відсоткові розрахунки. Самостійна робота Мета: показати застосування набутих знань у практичній діяльності; сприяти розвитку самостійної діяльності учнів на уроці |