|
Скачати 55.89 Kb.
|
Математика Тема . Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Підготовка до розв’язування задач на пропорційне ділення. Мета. Ознайомити учнів з письмовим множенням багатоцифрових чисел на круглі числа; ознайомити з простими задачами на пропорційний поділ; закріплювати вміння розв’язувати задачі на знаходження частин від числа; розвивати мислення, кмітливість, математичне мовлення; виховувати в учнів пізнавальний інтерес до математичних знань; бережне ставлення до природи. Зміст уроку
Емоційне на лаштування до уроку.
„ Обчислюй, міркуй, твори , успіху свого досягни !”
Сьогодні ми з вами здійснимо подорож за дорогоцінними математичними скарбами.
а)хвилинка каліграфії - записати числа в порядку спадання 45 803 12 145 1 273 9 046 274 130 9 235 19 147 н л п е а р и
Розповідь вчителя Перли — відміна арагоніту біогенного походження, яка виникає всередині мушлі (черепашки) деяких пластинчатожаберних молюсків унаслідок подразнення їх мантії якою-небудь сторонньою речовиною (напр., піщинкою). Являють собою перламутрові зерна кулястої форми. Розміри перлів — від мікроскопічних до величини голубиного яйця. Колір білий, рожевий, жовтуватий, іноді — чорний. Розрізняють перли морські і річкові. Видобуток перлів найбільш поширений у Червоному морі і Перській затоці, біля берегів Шрі-Ланки, Австралії, Японії, Таїті, Мексики, Венесуели. Прісноводні перли здавна добували в Україні, Шотландії, Німеччині, Китаї і в країнах Північної Америки. Перли вирощують також штучно. За одиницю розцінки перлів прийнятий гран (0,25 кара (демонстрація зображення і зразків мушлі)
б) перевірка домашнього завдання - Для того, щоб наша подорож була вдалою потрібно було б добре підготуватись удома. - Над чим ви працювали вдома? - Про що йшла мова у задачі? . - Чи можна відразу дати відповідь на запитання задачі? Що потрібно для цього знати? - Скільки сторінок у книжці? - Скільки сторінок прочитала Оленка за перший день? За другий? Звірте результати виразів із числами записаними на листку: 63000, 36000, 3600 1000
а) робота в групах Гра „ Обчислити ланцюжки” 540 : 9 + 440 ∙2 + 19 000 ∙ 5 : 1000 - 90 _____________ 10 - перевірка результатів роботи груп. - Що ми повинні пам’ятати , коли множимо число на 10, 100, 1000, 0
б)математичний диктант (два учні на окремих дощечках ) • знайти 2/3 від 270 • 4/5 від 500 • Маса камчатського краба 7 кг. Яка маса 700 таких крабів? • Морж може перебувати під водою 10хв, що становить 1/6 часу, протягом якого може дихати кашалот. Скільки часу може перебувати під водою кашалот? • Найшвидше з усіх морських тварин рухається кальмар. Він рухається у 5 разів швидше, ніж акула. Яку швидкість розвиває кальмар, якщо швидкість акули 36км/год? • У кита 70 зубів, це на 190 менше, ніж у дельфіна. Скільки зубів у дельфіна? - перевірка ( 180, 400, 4900, 60, 180 260 ) - додаткове запитання, виставлення оцінок.
( прикріплюю частину перлини) в) завдання для опитування. - Наступна частина нашої подорожі вимагає від нас самостійності. Два учні біля дошки Знайти 4/5 від 120 745 (96596) 3/8 від 41 728 (15648) Для класу 3/6 від 34 260 ( 17 130)
Науковці вивчали мешканців моря . За рік вони дослідили 4800 морських тварин. 2/8 з них становили дельфіни, 3/6 – морські краби , а решта літаючі риби. Скільки літаючих риб дослідили науковці?
Звучить музика, діти уявляючи собі море відпочивають і одночасно обчислюють ланцюжок . 900 збільшити на 100, відняти 800, зменшити у 5 разів, помножити на 100, зменшити на 2000,поділити на 2, зменшити у 1000 разів. (1) 5. Вивчення нового матеріалу - Відпочили, потренували свій розум, тому що для здобуття наступної перлини нам потрібні будуть нові знання. а) робота з таблицею 32 ∙ 200 = 32 ∙ 2 ∙ 100 = 6400 б) первинне закріплення 478 ∙ 600 265 ∙ 400 в) робота з підручником (№ 713) 1- в – верхній рядок прикладів 2 – в – нижній рядок прикладів - перевірка результатів ( здобули ще одну перлину) вираз на порядок дій (резерв) 300230 – 125∙ 200 +18056 = г) робота над задачами - З нами у подорож вирушили троє поросят Ніф-Ніф, Наф-Наф, і Нуф-Нуф. (№ 715) - Прочитайте самостійно цю задачу. - Що взяли з собою поросята в дорогу? - Чи можна відразу дати відповідь на запитання? - що потрібно для цього знати? - вам допоможе скорочений запис і план розв’язування задачі. (на дошці). - Творча робота над задачею - Скільки жолудів у 7таких мішках? - На скільки більше зібрав жолудів Нуф-Нуф, ніж Наф-Наф?
д) робота над рівняннями ( №714) - Пригадати назви компонентів дій , правила на знаходження невідомих. е) робота з геометричним матеріалом . натрапили на підводний риф прямокутної форми, довжина якого 60м а ширина 30м. Знайти площу і периметр підводного рифу. Сенсація! Ми відшукали свій скарб!
Ось і відшукали ми сьогодні одну з багатьох математичних перлин.
Ст. 110 № 717, 718 |
УРОК 32 Тема: Письмове множення НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
УРОК 26 Тема: Множення. Компоненти множення. Мета: Означення множення,... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
УРОК 27 Тема: Ділення. Компоненти ділення. Самостійна робота № Мета:... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
Урок №34 Тема. Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за його дробом Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму розв'язування задач на знаходження числа за його дробом (відсотками); повторити алгоритми... |
ТЕМА. Дії з натуральними числами: множення і ділення Навчальна: навчити учнів застосовувати свої знання та навички при розв’язуванні задач; удосконалювати навички додавання, віднімання,... |
УРОК 52. ДІЛЕННЯ Мета Мета. Формувати розуміння означення ділення як дії, оберненої до множення, повторити назви компонентів ділення; формувати вміння... |
Урок №28 Тема. Задачі на множення дробів Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму знаходження значення дробу від числа (відсотків від числа) як добутку даного числа на... |
Урок з математики в 2 клас і Тема «Застосування таблиці множення числа 4 для розв’язування задач. Складання простих і складених задач за малюнками» |
УРОК РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ Мета Мета. Повторити співвідношення між компонентами та результатами дій віднімання, додавання, множення та ділення, розв'язування задач... |
УРОК №53 Тема. Множення і ділення натуральних чисел Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок. Обладнання: таблиці «Властивості множення», «Ділення натуральних... |