УРОК РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ Мета


Скачати 20.84 Kb.
Назва УРОК РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ Мета
Дата 28.07.2013
Розмір 20.84 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок

Повторення за початкову школу

УРОК 4. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ

Мета. Повторити співвідношення між компонентами та результатами дій віднімання, додавання, множення та ділення, розв'язування задач за допомогою рівнянь.

Тип уроку. Урок корекції та систематизації знань.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання.

Учні усно по черзі повідомляють хід розв'язування задач, решта звіря­ють відповіді у своїх зошитах.
ІІ. Актуалізація опорних знань.

Усний рахунок (за блок-схемою)

Вступна бесіда вчителя про роль інформатики та комп'ютерів у нашому житті. Пояснення вчителем правил користування блок-схемою.


35

85

150

200

75

100

60
























ІІІ. Формування умінь і навичок.

Розв'язування задач і вправ. Колективна робота

  1. Розв'яжіть рівняння (розв'язуючи рівняння, учні повторюють правила
    відшукання того чи іншого компонента дії).

а) х + 34013 = 764354; б) х – 20244 = 45645;

в) 5753 – х = 957; г) х : 6 = 36048.

  1. Один з доданків у 7 разів більший від іншого, а їх сума дорівнює 144. Знайдіть кожний з доданків.

  2. Зменшуване у 4 рази більше, ніж від'ємник, а різниця дорівнює 12738. Знайдіть зменшуване і від'ємник.

  3. У їдальні було 90 кг борошна. Кілька днів витрачали по 20 кг борошна на день. Залишилося 10 кг борошна. Скільки днів втрачали по 20 кг борошна?

  4. Для двох шкіл купили за однаковою ціною портрети українських пись­менників: для першої школи — 13 портретів, для другої — 7 портретів. Портрети, куплені для першої школи, коштували на 90 грн. більше, ніж для другої. Скільки коштували портрети, куплені для першої школи? для другої школи?

  5. Розв'яжіть рівняння:

а) 174 + (96 – а) = 200; б) с – 48 = 61 + 75; в) 287 + 10 · k = 1397 – 300.
IV. Підсумки уроку.

Фронтальне опитування. Бесіда

  1. Як знайти невідомий доданок?

  2. Як знайти невідоме зменшуване?

  3. Як знайти невідомий від'ємник?

  4. Як знайти невідомий множник?

  5. Як знайти невідоме ділене?

  6. Як знайти невідомий дільник?


V. Пояснення домашнього завдання.

№№ 50, 86(1-4).



Ольга Ензельт. Уроки математики в 5 класі Урок 4

Схожі:

УРОК РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ Мета
Мета. Повторити з учнями основні одиниці вимірювання величин та додавання і від­німання іменованих чисел
УРОК РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ Мета
Мета. Повторити з учнями зміст множення і ділення, зв'язок між множниками і до­бутком, діленим, дільником і часткою, властивості...
УРОК №30 Тема уроку. Розв'язування вправ
Мета уроку: формування вмінь учнів використовувати рівняння прямої до розв'язування задач
Урок 5 Тема уроку. Розв'язування задач
...
УРОК 2 Тема. Перпендикулярність прямих у просторі. Розв’язування вправ
Мета: формувати в учнів уміння й навички за­стосовувати теореми 1 і 2 під час розв'язування задач; розвивати просторову уяву, логічне...
Урок №16 Тема. Зведення дробів до НСЗ. Порівняння дробів Мета: відпрацювати...
Розв'язання домашніх вправ учитель заздалегідь записує на відкид­ній дошці. На цьому уроці учні, працюючи у парах, перевіряють пра­вильність...
УРОК 132. РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ НА ВСІ ДІЇ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ Мета
Мета. Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Натуральні числа». По­вторити розв'язування основних типів задач
УРОК 18. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ Мета
Відкоригувати знання і вміння учнів з метою підготовки їх до тематичної контро­льної роботи
УРОК №76 Тема уроку. Розв'язування вправ на розв'язування систем...
Мета уроку: формування вмінь учнів розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання
Урок №38 Тема. Розв'язування задач на всі дії з дробами Мета: підготувати учнів до
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка