Номер уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
Сторінки підручника
|
Примітки
|
І семестр (64 год)
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ, СФОРМОВАНИХ У ПЕРЕДШКІЛЬНИЙ ПЕРІОД
|
1
|
Ознаки і властивості предметів. Поняття «усі», «кожний», «крім», «один з». Порівняння кількості предметів способом складання пар.
|
|
3
|
|
2
|
Лічба предметів. Правила лічби. Поняття «найбільший», «найменший», «найвищий», «найнижчий», «однакові за висотою». Об'єднання предметів у групу за спільною ознакою.
|
|
4
|
|
3
|
Лічба предметів. Порівняння предметів за вказаними ознаками. Поняття «вгору», «вниз», «над», «під», «у центрі».
|
|
5
|
|
4
|
Лічба предметів. Поняття «крім», «решта», «зліва», «справа». Спільні та відмінні ознаки.
|
|
6
|
|
5
|
Лічба предметів. Поняття «ліворуч», «праворуч», «короткий», «довгий», «найдовший», «найкоротший». Розбиття груп об'єктів на підгрупи за спільною ознакою. Поняття «стільки, скільки...».
|
|
7
|
|
6
|
Лічба предметів. Розміщення об'єктів на площині та у просторі. Спільні та відмінні ознаки. Підготовка до письма.
|
|
8
|
|
7
|
Лічба предметів. Об'єднання об'єктів у групу за спільною ознакою. Поняття «цифри». Розміщення об'єктів на площині та у просторі.
|
|
9
|
|
8
|
Лічба предметів. Ознаки, пов'язані з поняттям величини. Спільні та відмінні ознаки предметів. Співвідношення числа і цифри. Підготовка до письма цифр.
|
|
10
|
|
НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 1 ДО 10
|
9
|
Число і цифра 1. Написання цифри 1. Поняття «довгий», «короткий», «вищий», «нижчий», «стільки, скільки...».
|
|
12
|
|
10
|
Число і цифра 2. Написання цифри 2. Монети, вартістю 1 копійка, 2 копійки. Сукупність предметів (множина). Кількість елементів сукупності (множини). Частина сукупності предметів (підмножина).
|
|
13
|
|
11
|
Лічба предметів. Порівняння предметних множин за кількістю елементів. Поняття «найдовший», «найкоротший», «однакової довжини». Написання цифр 1 і 2.
|
|
14
|
|
12
|
Лічба предметів. Порівняння чисел. Знаки «більше», «менше», «дорівнює». Написання знаків «>», «<�», «=» і цифр 1 і 2.
|
|
15
|
|
13
|
Число і цифра 3. Написання цифри 3. Порівняння чисел. Поняття «короткий», «довгий», «товщий», «тонший».
|
|
16
|
|
14
|
Склад числа 3. Прямі, криві, ламані лінії. Трикутник.
|
|
17
|
|
15
|
Число і цифра 4. Написання цифри 4. Порівняння чисел у межах 4.
|
|
18
|
|
16
|
Склад числа 4. Чотирикутник. Розпізнавання геометричних фігур. Написання вивчених цифр.
|
|
19
|
|
17
|
Лічба предметів. Повторення складу чисел 3 і 4. Порівняння чисел у межах 4.
|
|
20
|
|
18
|
Число і цифра 5. Написання цифри 5. Порядкова і кількісна лічба. Попереднє і наступне числа.
|
|
21
|
|
19
|
Попереднє і наступне числа. Склад числа 5. Монети. Монета вартістю 5 копійок. Порівняння чисел у межах 5.
|
|
22
|
|
20
|
Склад числа 5. Співвідношення кількості предметів, чисел і цифр, що їх позначають.
|
|
23
|
|
21
|
Ознайомлення з дією додавання. Знак «+». Складання виразів, що містять додавання, за предметними малюнками. Написання вивчених цифр.
|
|
23
|
|
22
|
Складання виразів, що містять додавання, за малюнками. Закріплення понять «на...», «під...», «над...», «зліва», «справа». Порівняння за віком: «старший», «молодший». Порівняння чисел у межах 5.
|
|
24
|
|
23
|
Число і цифра 6. Написання цифри 6. Порівняння чисел у межах 6. Складання і читання виразів, що містять додавання, за предметними малюнками. Прямий і зворотний порядок лічби.
|
|
25
|
|
24
|
П'ятикутник і шестикутник. Склад числа 6. Запис складу числа 6 за допомогою додавання двох чисел.
|
|
26
|
|
25
|
Повторення складу числа 6. Складання і запис виразів, що містять додавання, за малюнками. Розпізнавання многокутників.
|
|
27
|
|
26
|
Число і цифра 7. Написання цифри 7. Порівняння чисел у межах 7. Послідовність чисел у межах 7. Прямий і зворотний порядок лічби в межах 7.
|
|
28
|
|
27
|
Склад числа 7. Написання вивчених цифр. Дні тижня. Поняття «сьогодні», «учора», «завтра».
|
|
30
|
|
28
|
Перетин прямих. Точка, промінь, відрізок. Порівняння відрізків за довжиною. Обчислення значень виразів, що містять додавання.
|
|
31
|
|
29
|
Число і цифра 8. Написання цифри 8. Послідовність чисел у межах 8. Пряма і зворотна лічба. Додавання трьох доданків.
|
|
32
|
|
30
|
Склад числа 8. Складання різностей за малюнком. Вправи на знаходження пропущених чисел. Порівняння відрізків за довжиною.
|
|
33
|
|
31
|
Довжина. Лінійка. Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків за допомогою лінійки. Повторення складу чисел 7 і 8. Написання вивчених цифр.
|
|
34
|
|
32
|
Число і цифра 9. Написання цифри 9. Порівняння чисел у межах 9. Вправи на знаходження пропущених чисел. Вимірювання і порівняння довжини відрізків.
|
|
35
|
|
33
|
Склад числа 9. Порівняння чисел у межах 9. Вимірювання і порівняння довжини відрізків. Написання вивчених цифр.
|
|
36
|
|
34
|
Складання і читання рівностей. Послідовність чисел у межах 9. Порівняння чисел у межах 9. Написання вивчених цифр.
|
|
37
|
|
35
|
Число 10. Запис числа 10 двома цифрами. Послідовність чисел у межах 10. Пряма і зворотна лічба в межах 10. Порівняння чисел у межах 10.
|
|
38
|
|
36
|
Склад числа 10. Послідовність чисел у межах 10. Вправи на знаходження пропущених чисел. Написання вивчених цифр.
|
|
39
|
|
37
|
Повторення складу числа 10. Складання, запис і читання рівностей. Розпізнавання геометричних фігур. Написання вивчених цифр.
|
|
40
|
|
38
|
Ознайомлення з термінами «доданок», «сума». Знаходження суми за складеними рівностями. Читання рівностей декількома способами. Числовий відрізок. Знаходження суми за допомогою числового відрізка.
|
|
41
|
|
39
|
Повторення складу чисел 5 і 6. Складання рівностей за малюнками. Обчислення значень виразів, що містять додавання, за допомогою предметних малюнків.
|
|
42
|
|
40
|
Ознайомлення з дією віднімання. Знак
«―». Складання рівностей за числовим відрізком і предметними малюнками. Написання вивчених цифр.
|
|
43
|
|
41
|
Доповнення рівностей. Розпізнавання геометричних фігур. Написання вивчених цифр.
|
|
44
|
|
42
|
Зв'язок додавання і віднімання. Порівняння рівностей на основі зв'язку додавання і віднімання. Знаходження невідомого доданка. Складання рівностей за допомогою числового відрізка. Побудова відрізків заданої довжини.
|
|
45
|
|
43
|
Складання і запис рівностей за малюнками та схемами. Складання виразів, що містять віднімання, з виразів, що містять додавання. Вимірювання довжини відрізків. Побудова відрізків заданої довжини.
|
|
46
|
|
44
|
Число і цифра 0. Написання цифри 0. Порівняння чисел з 0. Віднімання рівних чисел.
|
|
47
|
|
45
|
Послідовність чисел від 0 до 10. Складання виразів, що містять віднімання, з виразів, що містять додавання. Обчислення значення виразів.
|
|
48
|
|
46
|
Обчислення значення виразів, що містять додавання і віднімання 0 і 1. Порівняння чисел у межах 10. Розпізнавання геометричних фігур.
|
|
49
|
|
47
|
Ознайомлення з поняттям і терміном «задача». Складові частини задачі: «умова», «запитання», «розв'язання», «відповідь». Складання та розв'язування задач на знаходження суми та остачі.
|
|
50
|
|
48
|
Послідовність чисел від 0 до 10. Порівняння чисел у межах 10. Складання та розв'язування задач за предметними малюнками.
|
|
51
|
|
ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ В МЕЖАХ 10.
СКЛАДАННЯ ТАБЛИЦЬ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ
|
49
|
Складання таблиць додавання і віднімання числа 1. Знаходження значення виразів виду 4 + 1 + 1, 10 - 1 - 1. Складання та розв'язування задач.
|
|
53
|
|
50
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 1. Складання та розв'язування задач на знаходження суми та остачі. Вимірювання та порівняння довжини відрізків. Закріплення складу чисел 9 і 10.
|
|
54
|
|
51
|
Складання таблиць додавання і віднімання числа 2. Обчислення значень виразів на основі використання таблиць додавання і віднімання числа 2. Обчислення значень виразів за допомогою числового відрізка. Складання та розв'язування задач на задані дії.
|
|
55
|
|
52
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Порівняння виразу і числа. Знаходження значень виразів виду 10 - 2 + 2, 10 - 2 - 1, 4 + 2 + 2.
|
|
56
|
|
53
|
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Повторення складових частин задачі.
|
|
57
|
|
54
|
Поняття «стільки ж, скільки...». Складання та розв'язування задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Порівняння виразу і числа.
|
|
58
|
|
55
|
Складання таблиць додавання і віднімання числа 3. Складання та розв'язування задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Обчислення значень виразів на дві дії.
|
|
59
|
|
56
|
Складання виразів за числовими відрізками і схемами, обчислення значень виразів. Розв'язування задач на знаходження суми. Вимірювання довжини відрізків. Побудова відрізка заданої довжини. Вправи на засвоєння таблиць додавання чисел 1, 2, 3.
|
|
60
|
|
57
|
Розв'язування задач на знаходження остачі. Складання та розв'язування задач на збільшення числа на кілька одиниць. Вправи на засвоєння вивчених таблиць додавання і віднімання.
|
|
61
|
|
58
|
Ознайомлення з термінами «зменшуване», «від'ємник», «різниця». Складання таблиць додавання і віднімання числа 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізка заданої довжини.
|
|
62
|
|
59
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4. Кругові вирази. Порівняння виразів і чисел.
|
|
63
|
|
60
|
Складання та розв'язування задач на знаходження суми й остачі. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Побудова геометричних фігур за зразком.
|
|
64
|
|
61
|
Складання таблиць додавання і віднімання числа 5. Розв'язування задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 5.
|
|
65
|
|
62
|
Різницеве порівняння чисел. Кругові вирази. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 5.
|
|
66
|
|
63
|
Складання та розв'язування задач різних видів. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Побудова відрізків заданої довжини.
|
|
67
|
|
64
|
Повторення і закріплення вивченого матеріалу. Узагальнюючий урок за І семестр.
|
|
|
|