Уроку; тема уроку не записується на дошці; мета уроку не узгоджується в процесі обговорення з учнями, а задається самим учителем; не повідомляються етапи проведення уроку; не проводиться оперативна перевірка


Скачати 18.86 Kb.
Назва Уроку; тема уроку не записується на дошці; мета уроку не узгоджується в процесі обговорення з учнями, а задається самим учителем; не повідомляються етапи проведення уроку; не проводиться оперативна перевірка
Дата 25.03.2013
Розмір 18.86 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Медицина > Урок
Найбільш характерні недоліки уроку

Нехтування вчителем підготовкою плану проведення уроку:

  • не приділяється увага мотивації і інтересу учнів до уроку;

  • тема уроку не записується на дошці;

  • мета уроку не узгоджується в процесі обговорення з учнями, а задається самим учителем;

  • не повідомляються етапи проведення уроку;

  • не проводиться оперативна перевірка виконання учнями письмових завдань, підготовка до уроку;

  • використовуються однотипні форми перевірки домашнього завдання, відсутні оптимальні форми контролю виконання домашнього завдання на кожному уроці;

  • домашнє завдання не записане на дошці, задане після дзвінка, не конкретизоване, недиференційоване, значно перевищує об’єм роботи, виконаної на уроці;

  • учні читають повідомлення, підготовленні вдома;

  • не відбувається співпраця вчителя і учня на уроці;

  • час активної роботи учнів на уроці набагато менший за час активного пояснення вчителя;

  • пасивність учнів;

  • робота з обмеженим колом школярів;

  • мовчання більшості учнів на уроці;

  • відсутня диференціація навчання на різних етапах уроку;

  • відповіді учнів носять репродуктивний, відтворюючий характер;

  • використовується мала кількість творчих завдань;

  • учитель виступає репродуктором навчання;

  • неналежна увага приділяється виділенню основного, найбільш суттєвого із змісту виучуваного матеріалу та його багаторазовому повторенню;

  • не приділяється достатньої уваги підготовці учнів до тематичного оцінювання;

  • напруження, хвилювання учнів на уроці;

  • нераціональне використання часу на уроці;

  • невчасне завершення уроку;

  • невміння якісно побудувати урок;

  • використання однотипних форм і методів проведення уроку;

  • зосередження уваги тільки на учневі, який відповідає;

  • неувага до відповіді учня, втручання у відповідь;

  • гостра реакція на відхилення у поведінці учнів;

  • « загравання» з учнями, намагання сподобатись, невміння знайти правильний тон;

  • вживання пестливих слів;

  • невміння спрямувати навчання і виховання на колектив учнів;

  • погрози, грубі зауваження як основні засоби впливу на учнів, авторитарний тон спілкування;

  • невиразність мови. монотонність голосу під час викладу матеріалу;

  • нерухомість фігури;

  • неврахування інтересу, захоплень учнів;

  • механічне запозичення передового педагогічного досвіду;

  • намагання скопіювати побачене;

  • невміння обрати оптимальний темп уроку;

  • непослідовність вимог.


20.10.11 В.В. Бутко, заступник директора з НМР

Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки

Схожі:

Уроку
Обговорення розв'язування домашніх задач №42, 45 і 49 за записа­ми, зробленими на дошці на початку уроку
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. 
Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам
УРОК 39 Тема уроку: Біном Ньютона. Мета уроку: Познайомити учнів...
Перевірку виконання вправ провести шляхом фронтальної бе­сіди за готовими записами розв'язання домашніх вправ на дошці
Урок 24 Тема уроку
Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Паралельність прямих і площин у просторі»
УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації
ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації....
УРОК 43 Тема уроку
Мета уроку: Засвоєння учнями поняття показникової функції, її властивостей і графіка
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку
Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди
Уроку: комбінований. Структура уроку
Мета: засвоєння учнями знань про сутність та етапи економічного аналізу проекту; формування вмінь визначати собівартість та ціну;...
Уроку: комбінований. Структура уроку
Мета: засвоєння учнями знань про сутність та етапи економічного аналізу проекту; формування вмінь визначати собівартість та ціну;...
Уроку. Тематичне оцінювання №8
Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Комбінації геометричних тіл»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка