|
Скачати 42.56 Kb.
|
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИКИ (10 КЛАС)
ХІД УРОКУ. 1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. Вч. Учні, ми сьогодні завершуємо вивчення першої частини теми «Динаміка». На наступному уроці ви напишете контрольну роботу по темі, а сьогодні наша мета узагальнити та систематизувати ваші знання по темі, розв’язати щонайбільше різнопланових задач. 2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ. Тож давайте пригадаємо ту мудрість, той теоретичний фундамент який ми заклали у свої мозгові клітини і який нам знадобиться для розв’язування задач. Повторення теоретичного матеріалу ми проведемо у формі гри. Закони Ньютона у всіх як правило асоціюються з яблуками, тому ми будемо з вами «кусати» ці Ньютонові яблука і пригадувати матеріал вивчений протягом теми. (Див презентацію) *** Коротка інформація учня про яблуню Ньютона Добре відомо, що легенда про Ісаака Ньютона, згідно з якою йому впало на голову яблуко, після чого він придумав закон всесвітнього тяжіння, не є істинною. Біограф Ньютона Вільям Стаклі писав про цей випадок: «Він розповів мені, що рівно в такій же ситуації – під час відпочинку в саду під яблунями – йому і спала на думку ідея про гравітацію. Це відбулося абсолютно випадково – він лише сидів серед дерев в глибокій задумливості, а в цей час з одного з них впало яблуко. Чому яблуко повинне рухатися перпендикулярно до землі при падінні, запитав він себе?» Цей текст став надбанням громадськості після того, як Британське королівське товариство на честь свого 350-річчя опублікувало високоякісні цифрові знімки фрагментів рукопису повної біографії Ньютона. Зараз же британці вирішили відзначити «круглу дату» ще однією подією. Вони вирішили відправити до космосу невеликий шматок (швидше тріску) від тієї самої яблуні, під якою, за легендою, сидів Ньютон. Цей шматок легендарної деревини на орбіту МКС доставить астронавт NASA британського походження Пірс Селлерс, який є членом екіпажа шатлу «Атлантіс». «Думаю, серу Ісааку Ньютону сподобалася б ця ідея, яка дозволила б йому зайвий раз переконатися в справедливості його першого закону», – заявив ВВС Селлерс. Запуск «Атлантіса» стане останнім в історії цього шатла у зв'язку із завершенням американської космічної програми Space Shuttle. 3. ФІЗИЧНИЙ ДИКТАНТ (ВЗАЄМОПЕРЕВІРКА) Теоретичний матеріал ми успішно повторили і зараз напишемо невеличкий фізичний диктант, який буде містити завдання початкового, та середнього рівня. (Див презентацію) Після закінчення написання диктанту, учні обмінюються роботами і працюють над перевіркою роботи сусіда. Правильні відповіді аналізуються і висвічуються на екрані. 4. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ РІЗНИХ КАТЕГОРІЙ. (ГРУПОВИЙ МЕТОД): Попередню тему можна умовно розділити на такі категорії: Вага тіла Закони Ньютона Закон Всесвітнього тяжіння Рух тіла під дією сили тяжіння Приступаємо до основної частини нашого уроку до розв’язування задач достатнього та високого рівня. Відбувається поділ учнів на групи. Кожна група отримує одну задачу з різних категорій. У групі обирають кількох доповідачів, за рівнем навчання (наприклад слабші учні можуть записати короткий запис, намалювати малюнок, здійснити перевірку розмірностей та обчислення, а сильніші будуть виводити робочу формулу). Після обговорення та розв’язання задачі у групі учні-доповідачі пояснюють розв’язок на дошці |
Конспект уроку з фізики 7 клас На тему: «Густина речовини» «густи на», втановити залежності між густиною, об'ємом і масою, продовжити формування експериментальних умінь, розкрити практичне... |
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття... |
Конспект уроку 9 клас Тема уроку: «Життя -це рух, а рух це життя» АВТОР: Ураскузіна Ольга Юріївна, учитель вищої категорії, «учитель-методист», викладач фізвиховання ліцею |
План-конспект уроку з природознавства 6 клас Тема уроку Мета освітня: закріпити знання учнів про прості механізми, ознайомити з поняттям «складний механізм»; визначити взаємодію простих... |
План-конспект інтегрованого уроку з української літератури та фізики... Організаційний момент ( 2 хв.) – привітання, перевірка присутніх, рефлексія (Який настрій у вас перед уроком?) |
УРОК №70 Тема уроку Мета уроку: систематизувати й узагальнити знання та уміння учнів з геометрії за 8 клас |
План-конспект уроку з математики для групи Е-11 Тема Тема: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з математики за 5-9 клас |
Уроку Тема уроку План складено за підручником: Назаренко Н. В., Гармаш Л. В. Художня культура. 9 клас Харків. «Оберіг» 2009 р |
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам |
Тема уроку: Золотий фонд світової літератури. Мета уроку Обладнання: світова література 8 клас; роздатковий матеріал, малюнки учнів, художні ілюстрації |