|
Скачати 53.02 Kb.
|
Тема : Число і цифра 0. Віднімання рівних чисел. Послідовність чисел від 0 до 10. Написання цифри 0. Мета: На основі відлічування предметів по одному, способом віднімання рівних чисел, розкрити утворення нуля, визначити його місце в числовому ряді. Формувати в учнів вміння складати і розв'язувати приклади на дії додавання і віднімання, вчити писати цифру О, розвивати увагу, пам'ять, мислення учнів. Обладнання: Сніжинки з зображенням натурального ряду чисел, ілюстрації по темі «Зима», предметні картки, картки з прикладами на додавання і віднімання, на склад числа; індивідуальний матеріал: каси цифр, геометричний матеріал, палички. Хід уроку I. Організація класу. - Сьогодні до нас завітали гості. Привітайтеся до них. II. Контроль і корекція знань учнів. 1) Співвідношення числа і груп предметів. - До нас завітала ще одна гостя, тільки вона казкова і хоче, щоб ви виконали завдання, яке допоможе нам відгадати: - Хто вона? - Полічи скільки предметів, знайди відповідну цифру в касі цифр і поклади її перед собою. - Тепер постав числа від найменшого до найбільшого. (Діти коментують, вивішується число на дошці) - Перевіримо правильність виконання завдання. Прочитаємо, хто наша гостя? (Зима) Стало біло навкруги – Я розпушую сніги, Наганяю холоди, Води сковую в льоди. В дружбі я з дітьми всіма, Здогадались -я-Зима! 2) Місце числа в натуральному ряду. - Прийшла Зима і принесла з собою свята. Яке з зимових свят ваше найулюбленіше? - Що ми прикрашаємо на Новий рік? - Згадаємо лічилку. Відкладіть стільки паличок, скільки іграшок на ялинці: Ялинку діти прикрашали Та іграшки так рахували: Слоненя гойдає гілку, Раз, ми почали лічилку. Два, будинок кришталевий, Три, ліхтарик металевий, А чотири - гном смішний З бородою, він, товстий. П'ять - Мороз - Червоний Ніс Подарунки всім приніс. Шість - горішок, Сім - дзвінок, Вісім - гарний є вінок, Дев'ять - білочка стрибає, Десять - зірочка сіяє І лічилку завершає. 3) Фронтальне опитування - Зима скувала ріки, потрусила рукавом і застелила білою сніговою ковдрою дерева, землю, будинки. - Діти, з чого складається сніг? (з сніжинок) - Сніжинки падають, а ми їх рахуємо:
Але наші сніжинки не прості, а чарівні. Вони можуть ставати великими, вміють подорожувати, давати завдання. - Летить сніжинка до ….. і просить розв'язати приклади: 3+2= 7+2= 5+1= 6-1= 6-3= 5-2= Поки дівчинка працює біля дошки, ми з…….заселимо ялиночки- будиночки. Завдання на склад числа: А) Перевірка прикладів; Б) Закінчили, листочки покладіть під книжечки. Я оціню ваші роботи після уроку. В кого червоний кружечок і виконав всю роботу отримує - розумничка; зелений - молодець, оранжевий - добре. III. Оголошення теми і мети уроку. - Сьогодні на уроці ми познайомимося з числом і цифрою 0, визначимо його місце в натуральному ряді, будемо розв'язувати приклади. IV. Вивчення нового матеріалу. 1) А допоможуть нам у цьому…… Дізнайтесь хто, коли відгадаєте загадку: На голову білий дід Відро собі удів, Із мітлою в ранню пору Стоїть собі серед двору. (Сніговик) То, хто до нас прийшов у гості?
- Наші сніговими дуже люблять ходити у гості. А) - Один пішов у гості до дітей у дитячий садок - Скільки залишилось сніговиків? (2) - Складіть приклад 3-1=2 Б) - Другий пішов до звіряток у ліс.
2-1=1 В) - Третій пішов допомагати Діду Морозу готувати новорічні подарунки.
2) Сніговими залишили нам у подарунок сніжинки.
Кругла, наче буква О, Цифра 0, або ніщо, Як стоїть він сам-самісенький, То і не значить нічогісінько. Є число, що зветься 0, Знають його всюди, Відніми його, додай -Що було, то й буде! 3) Запис числа 0, пишеться як букву - ес: з'єднаємо в овал. V. Фізкультхвилинка.
Грались довго ми у сніжки І замерзли ручки й ніжки, Щоб нам всім не застудитись Треба добре розігрітись. Зараз ми погрієм ручки... Стрибу -стрибу-стрибунці, Скачуть дітки, як зайці. VI. Повторення і закріплення вивченого. 1. Практична робота.
VII. Підсумок уроку. (Стукіт у двері. Прийшла телеграма) Любі першокласники! Щойно я дізнався від Сніговичка, що цікаво у вас пройшов урок математики. Шкода, що я на ньому не побував...
Дуже гарно ви працювали: відповідали і рахували, викладом у зошитах писали. Але найкраще працювали ………. ………. ………. ………. ………. ………. Вам діткам за хорошу роботу я поставлю свій знак. Який він - побачити в зошитах. Я з вами не прощаюсь, бо на святі ми зустрінемось. Дід Мороз |
УРОК 2 Тема: Число. Натуральні числа. Натуральний ряд чисел і його властивості. Число нуль НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
Уроки 85-88 Тема: ВІДНІМАННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ Мета. Навчити учнів... У результаті вивчення теми учні мають навчитися: формулювати правила виконання віднімання додатних і від'ємних чисел; розв'язувати... |
Порівняння чисел у межах Порівняння чисел у межах Послідовність чисел у межах Складання і розв'язування прикладів |
Задача № 1 групи «А» Назвімо число m особливим, якщо можна дібрати такі цілі a та b, що. Скільки існує натуральних чисел, менших від 123 456 789, які... |
Тема: Закріплення прийомів усного і письмового додавання і віднімання... Й виконувати усне й письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Організувати творчу роботу над задачею. Розвивати обчислювальні... |
УРОК ЦИФРИ. ДЕСЯТКОВИЙ ЗАПИС НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ Мета Мета. Повторити, систематизувати і поглибити знання учнів про десяткову систему числення; ввести поняття класу та розряду числа;... |
Урок №6 Тема. Найменше спільне кратне кількох натуральних чисел Мета: на основі знань про кратне число сформувати уявлення учнів про поняття спільного кратного кількох натуральних чисел, НСК, а... |
Урок №65 Тема. Додатні і від'ємні числа. Число 0 Раціональні числа і дії над ними Тема Раціональні числа. Порівняння, додавання і віднімання раціональних чисел |
УРОК 12 Тема: Віднімання. Додавання та віднімання різниці. Віднімання... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
План-конспект уроку математики в 1 класі в школі інтенсивної педагогічної... Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання в межах 10. Нумерація чисел у межах 20 |