|
Скачати 63.54 Kb.
|
тема: Порівняння чисел у межах 7. Послідовність чисел у межах 7. Складання і розв'язування прикладів. Мета: Розвивати в учнів уміння співвідносити число з групою предметів, порівнювати натуральні числа і записувати результати порівняння за допомогою відповідних знаків. Вчити складати речення зі словами більше, менше, дорівнює. Продовжити вивчати властивості натурального ряду чисел. Розвивати мислення. Обладнання: Демонстраційний матеріал: іграшкові зайчики (5 шт.), силуети ялинок, цифрова каса, предметні малюнки, індивідуальний матеріал: набір геометричних фігур, набір цифр. Хід уроку I. Організація класу. II. Мотивація навчальної діяльності. Наш девіз: Міркуємо — швидко, Відповідаємо - точно, Лічимо - правильно, Пишемо - гарно. Діти, сьогодні до нас на урок завітали лісові гості. Хто саме, здогадаєтесь самі, коли відгадаєте загадку. Загадка: Я страшенний боягуз, Всіх на світі я боюсь, В полі, в лісі, навкруги Скрізь у мене вороги. Часом лізу я у шкоду, їм капусту на городах, Моркву, ріпу, буряки, Відгадайте - хто такий? (Зайчик) Так, саме зайчики завітали до нас на урок. Зайці дуже обережні. Перед сном (а сплять вони вдень) хитромудрі стрибуни нароблять стільки слідів-візерунків, що не кожен з ворогів розбереться в них. Заплутавши сліді, заєць з розгону стрибає убік і там причаїться в кущах або в ямі за сніговим заметом. Зайчиха виводить малят тричі на рік. Народжуються вони зрячими. Тіло їх вкрите густою теплою шерстю. З перших годин життя вони можуть бігати. Відразу після народження зайчат зайчиха, нагодувавши досить малят, покидає їх. Не тому, що не любить свого потомства, а саме, щоб відвести від них небезпеку. Знайти самих зайчат важко, бо вони непомітні у траві. І якщо не рухаються, то не виділяють ніякого запаху. Малята декілька днів можуть бути без їжі. Самка відшукає їх по запаху слідів через 2-3 дні і знову нагодує, навіть, якщо це малята не її, а іншої зайчихи. Рідко навідуючись до зайчат, вона тим самим відвертає від них небезпеку. Зайчата ростуть дуже швидко, вже через 5-10 днів після народження вони починають самостійне життя. Сьогодні вони просять у нас допомоги. Зайченята - сірі спинки Заховали за ялинки, А оцих зайчаток.... На галявині сидять, Не ховаються в затінок, Бо нема у них ялинок. Нумо, діти. Поможіть їм ялинки посадить. (на дошці силуети зайчиків до них будемо прикріплювати ялинки) Наші ялинки не прості, а чарівні. Першу ялиночку ми зможемо посадити лише тоді, коли повторимо, що вивчали на попередньому уроці. III. Контроль, корекція та закріплення знань учнів. 1) Повторення теоретичного матеріалу.
Учитель указкою стукає певну кількість раз, учні викладають на партах відповідну кількість паличок. Діти, ми можемо «посадити» першу ялинку, зробити затінок одному зайчику. Щоб «посадити» другу ялинку потрібно знову попрацювати. IV. Вивчення нового матеріалу. 1. Гра «Де моє місце?» Вчитель роздає дітям картинки з цифрами 1-7, по команді вчителя учні з картками виходять до дошки і шикуються в рядок по порядку. Решта учнів рахує у прямому і зворотному порядку. Яке число передує числу 2, 3, 4? Яке число наступне за число ...? Яке число більше 6 чи 5; 6 чи 4? Висновок: 6 більше від 1, 2, 3, 4, 5. Як одержали число наступне за числом 6? Яке воно по порядку? Яке число передує числу 7? Яким буде число 7 щодо чисел 1, 2, 3, 4, 5, 6? 2. Порівняння чисел у межах 7 (різними способами) 1) Спосіб утворення пар (6 і 7)
(Трикутників більше тому, що їм не вистачило пари. Кружків менше тому, що вони всі увійшли до пар)
2) Правило «Число, яке йде при рахунку раніше завжди менше числа, що йде при рахунку пізніше» - Молодці, ми тепер можемо посадити другу ялинку. V. Фізкультхвилинка - Третю ялинку ми посадимо, коли відпочинемо і гарно проведемо фізкультхвилинку. Раз, два - дружно встали. Три, чотири - пострибали. Присісти - п'ять, встати - шість. - Хто це морквочку там їсть? Так не можна пустувати, Треба далі рахувати. Сім і вісім - свої вуха Насторожі, кожен слуха. Дев'ять, десять - теж назвали. Й знову жваво пострибали. Пострибали, зупинились. Мабуть, трішечки втомились. Струнко зайчики стоять, Вміють всі вже рахувати. Добре, посадимо третю ялинку. VI. Робота з підручником Порівняння чисел (2)
- Посадимо четверту ялинку. VII. Робота в зошиті 1) Завдання 3. Домалюй яблука, щоб їх було по 7. 5 + ? = 7 4 + ? = 7 6 + ? = 7 2) Завдання 5. З'єднай приклади з їх результатами. 4 + 3 2 + 4 3+2 1 +5 6+1 4+ 1 3) Завдання 6. Розмалюй трикутники жовтим олівцем, прямокутники - синім, кружки зеленим. - Молодці, всі гарно справилися із завданням. Ми можемо посадити п'яту ялинку. І захистити всіх наших зайченят від їх ворогів. Вони вдячні вам за це. VIII. Підсумок уроку.
|
План-конспект уроку математики в 1 класі в школі інтенсивної педагогічної... Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання в межах 10. Нумерація чисел у межах 20 |
ПРОГРАМА ДИСЦИПЛІНИ “Математика ” Натуральні числа і нуль. Читання та запис натуральних чисел. Порівняння натуральних чисел. Дії над натуральними числами |
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Державний вищий навчальний заклад Натуральні числа і нуль. Читання і запис натуральних чисел. Порівняння натуральних чисел. Дії над натуральними числами |
Порівняння раціональних чисел |
Математика 4 клас Ознайомлення з лічильною одиницею – тисячею. Утворення і назви чисел у межах мільйона. Лічба тисячами, десятками тисяч, сотнями тисяч.... |
УРОК №15 Тема. Розв’язування задач За допомогою яких знаків записують результати порівняння двох чисел? Як називають відповідні записи? |
УРОК 17. ПОРІВНЯННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ Мета А. Г. Мерзляк та інші. Збірник задач і завдань для тематичного оцінювання. Математика. 5 клас. —X.: Гімназія, 2006 |
УРОК №14 Тема. Порівняння натуральних чисел Скільки одиничних відрізків треба відкласти від початку координатного променя, щоб позначити на ньому число: а 5; б 178; в 1234... |
ТЕМА: Додавання і віднімання двоцифрових чисел в межах 100. МЕТА ОБЛАДНАННЯ: підручник «Математика», комп’ютер, картки, ілюстрації до казки, зображення сніжинок, крижаний палац |
Тема. Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10 Мета: вправляти учнів у лічбі в межах 20, у розв’язуванні прикладів на додавання і віднімання в межах 10, закріплювати вміння розв’язувати... |