|
Скачати 26.29 Kb.
|
Тема 1.Натуральні числа. Відрізок. Промінь, пряма. Порівняння натуральних чисел УРОК 8. ЦИФРИ. ДЕСЯТКОВИЙ ЗАПИС НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ Мета. Повторити, систематизувати і поглибити знання учнів про десяткову систему числення; ввести поняття класу та розряду числа; відпрацювати навички читання і запису натуральних чисел. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань. Хід уроку І. Перевірка домашньої о завдання. Учні-сусіди обмінюються зошитами. Учитель диктує правильні відповіді. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах і, за необхідності, роблять виправлення. ІІ. Актуалізація опорних знань. Бесіда за питаннями.
0; 272; ; 139; ; 1.
ІІІ. Сприймання і засвоєння навчального матеріалу. Бесіда за питаннями.
Що означає мільйон? Шеренга з мільйона осіб, які вишикувалися плечем До плеча, простяглася б на 500 км, утворивши живий ланцюг від Києва до Львова. Мільйон днів — це більше, ніж 27 століть. Маса мільйона наперстків води більша від 1 тонни. Уперше термін «мільйон» ужив у своїй книзі італійський мандрівник Марко Поло (XIV ст.). Що означає мільярд? Секунда — одна мить, а мільярд секунд — близько 32 років. Людина, якою вона не була б балакучою, за своє життя не промовить більше ніж мільярд слів. Якщо почати в 5 класі лічити підряд натуральні числа по 8 годин на добу, то до мільярда можна долічити, ставши вже сивим дідусем. Термін «мільярд» в його нинішньому значенні як тисяча мільйонів почали вживати у XVI ст. і стали використовувати у багатьох країнах нарівні зі словом «більйон», починаючи з XIX ст. На жаль до цього часу через рідкість використання не існує єдиної системи назв для великих чисел. Так, у деяких країнах «більйон» означає мільйон мільйонів. Пам'ятка про читання натуральних чисел (бажано надрукувати і повісити на дошці на першому уроці або роздати кожному учневі)
IV. Закріплення вивченого матеріалу. Усно: №№19-22. Письмово: №№23,25,26,28. V. Підсумки уроку. Пояснення домашнього завдання. §1, п. 2, №№ 24, 27, 29. Виготовити різноколірні картки (жовті, зелені, білі, червоні). Фронтальне опитування:
Ольга Ензельт. Уроки математики в 5 класі Урок 8 |
Індивідуальна картка до теми «Цифри. Десятковий запис натуральних чисел» |
ПРОГРАМА ДИСЦИПЛІНИ “Математика ” Натуральні числа і нуль. Читання та запис натуральних чисел. Порівняння натуральних чисел. Дії над натуральними числами |
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Державний вищий навчальний заклад Натуральні числа і нуль. Читання і запис натуральних чисел. Порівняння натуральних чисел. Дії над натуральними числами |
Урок №6 Тема. Найменше спільне кратне кількох натуральних чисел Мета: на основі знань про кратне число сформувати уявлення учнів про поняття спільного кратного кількох натуральних чисел, НСК, а... |
УРОК 23. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ Мета Мета. Закріпити знання учнів про властивості додавання натуральних чисел; формувати навички додавання багатоцифрових натуральних... |
УРОК 26 Тема: Множення. Компоненти множення. Мета: Означення множення,... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
УРОК №53 Тема. Множення і ділення натуральних чисел Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок. Обладнання: таблиці «Властивості множення», «Ділення натуральних... |
УРОК 27 Тема: Ділення. Компоненти ділення. Самостійна робота № Мета:... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
УРОК 10 Тема: Додавання. Властивості суми. Самостійна робота № Мета:... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
УРОК 3 Тема: Нумерація натуральних чисел. Десяткова система числення НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |