|
Скачати 68.97 Kb.
|
![]() Кременчуцької міської ради Міський методичний кабінет Кременчуцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів школи №16 підготувала і провела вчитель початкових класів загальноосвітньої І-ІІІ ступенів школи №16 Литвиненко Ірина Іванівна Кременчук - 2013 Тема: Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 2, складу чисел; розв’язування задач на знаходження суми і збільшення, зменшення числа на кілька одиниць за малюнками і схемами. Мета:закріпити знання учнями таблиць додавання і віднімання чисел 1,2; удосконалювати уміння складати і розв’язувати задачі за малюнками і схемами вказаних видів; проводити пропедевтичну роботу з лічби в межах 20; розвивати зорову і слухову пам’ять, графічні навички в процесі цифрового і графічного (дзеркального) диктантів; збагачувати і активізувати словниковий диктант; виховувати естетичні смаки, почуття причетності до українського фольклору. І. Організація класу: Вчитель: Дзвоник всім нам дав наказ: До роботи швидше в клас! Біля парти станем чемно – Плине час хай недаремно. Будем уважні й старанні усі, Сядем рівненько на місця свої. Наш урок цікавим буде! Казку люблять усі люди! І дорослі, і малі, Тобто, й наші школярі. Будемо ми працювати, Й руку вправно піднімати. Казка кличе нас усіх, Починаємо мерщій!... ІІ. Оголошення теми, завдань уроку: Ми сьогодні помандруємо в казку. Вона допоможе нам навчитися складати приклади на додавання і віднімання, розв’язувати математичні і життєві задачі. Але щоб потрапити в незвичайну казку, треба отримати незвичайний квиток. 1.Графічний диктант (Пропедевтична робота, підготовка руки до письма) Роздаю дітям малюнки із цифровим зображенням. З’єднавши цифри (від 1 до 20) в порядку зростання починаючи від найменшого, отримаємо підказку і відгадаємо назву казки, в яку ми вирушимо. (Отримуємо малюнки червоного капелюшка, корзинки і вовка). До якої казки належить вовк та атрибути червоний капелюшок та корзинка?
Вчитель знайомить учнів із письменником Шарлем Перро. ![]() Виходить Червона Шапочка під супровід пісні.
![]() 2.Інтерактивна гра «Інтерв’ю» (ЧШ задає запитання учням, які відповідають в мікрофон) ![]() -Число 10 – одноцифрове чи двоцифрове? - Назвіть сусідів числа 10? -Воно більше, ніж …, …, …. - Воно менше, ніж …, …, … . - Що ви ще можете сказати про число 10? (Це найбільше число 1-го десятка. Воно найменше двоцифрове число) 3.Хвилинка каліграфії. (Диференційована робота) ЧШ , як і ви, першокласниця, гарно читає, знає цифри, володіє комп’ютерною грамотою, і вирішила порадувати бабусю каліграфією і відправила їй ел. поштою листа. Зробіть це і ви: ![]() 1 команда - запишіть числа в порядку зростання; 2 команда –запишіть парні числа в порядку зростання; 3 команда – непарні числа в порядку збільшення. 4. Самоперевірка І команда ІІ команда ІІІ команда 1 2 1 2 4 3 3 6 5 4 8 7 5 10 9 6 7 8 9 10 Одного разу бабуся захворіла, і матуся попросила доню віднести старенькій пиріжків і тістечок. 5.Діалог: ![]() ![]() - Яка розмова відбулася між мамою і донькою?
6.Словникова робота КОРЗИНКА – КОРОБ – ТУЄСОК – КОЗУБ ![]() Гостинців в корзинці вміщується 10 штук, яким чином слід зібрати гостинці, щоб їх кількість дорівнювала 10? 7. Робота в малих групах. Учні в малих групах (по 4) в корзинку складають різні варіанти гостинців, складають приклади за малюнком на додавання, читають різними способами. (плюс, додати, і, та, збільшити, доданок, сума) ![]() ![]() Старенька бабуся у лісі жила, Гостинці для неї онучка несла. Ішла дівчинка лісом, милувалася красою природи, слухала спів пташок і натрапила на чарівну квітку. 8.Фізкультхвилинка для оченят. (Презентація «Цветик – семицветик») ![]() Мандруючи лісом, дівчинка зустріла вовка. Сіроманець мав великі плани на бабусю та її онуку, і вже уявляв, що все відбудеться за відомим сценарієм. 9.Графічний диктант: (дзеркальний) ![]() 10.Пальчиковий театр: ![]() Підійшла дівчинка до бабусиної хатки й здивувалася: двері були навстіж відчинені, а біля порогу ніби хтось чужий походив. Страшно стало дівчинці. Часто заходила вона сюди в гості, й ніколи не було їй так боязко. -Доброго ранку! – гукнула вона, переступивши поріг. Підійшла Червона Шапочка до ліжка й побачила бабусю. Тільки виглядає вона дивно – дивно: чепець аж на очі насунутий, а ковдра до самого підборіддя піднята. -Ой, бабусю, що з вами? Чому у вас такі великі вуха? - Щоб краще чути тебе, дитинко. -А чому у вас такі витрішкуваті очі? - Щоб ліпше бачити тебе! - А чом у вас такі величезні руки? - Щоб міцніше тебе обійняти! - А чому у вас такі великі руки? - Щоби з’їсти тебе!- загарчав вовк і проковтнув її. (Та не так сталося в нашій казочці, як гадалося) Напросився вовчик в гості до бабусі, але ЧШ передбачала події і вирішила перехитрити сіроманця, поставила перед вовчиком чарівне завдання: розв’язати задачу за схемою: 1 команда складає задачу про листочки; 2 команда складає задачу про грибочки; 3 команда складає задачу про жучків; ІІІ. Узагальнення вивченого: Гра «Класики» ![]() Розчулений увагою вовчик забув про злі наміри та вирішив потоваришувати з дівчинкою та запропонував відому гру «Класики». -Яка цифра закрита камінчиком?
ІY. Підсумок: -Що сподобалося у казці? - Чому вона навчає? - Що легко вдалося на уроці? - Над чим ще слід попрацювати? Бабуся пригощає всіх пиріжками. ![]() Література: 1.Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи. Київ Видавничий дім «Освіта» 2012. 2. Математика Підручник для 1 класу Ф.М.Рівкінд, Л.В.Оляницька. Київ Видавничий дім «Освіта» 2012 3. Друзь З.В. «Пізнавальні завдання з ознайомлення з навколишнім світом» 4.www.selezneva – lichnost.ru – графічні диктанти. 5.www.abetka-logopedka.org – пальчикова гімнастика. |
УРОК 76 Тема: Розв'язування задач на знаходження числа за величиною його дробу Мета: Формування навичок розв'язування задач на знаходження числа за величиною дробу; закріплення навичок знаходження дробу від... |
Урок математики в 1 класі. Урок-тренінг «Вправи на Застосування таблиць... Сєргєєва Валентина Олександрівна, вчитель вищої категорії,старший вчитель КНТМЛ №81. Збірка «Цікаво в 1 класі.» |
КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ МАТЕМАТИКИ Тема. Позначення чисел другого десятка цифрами. Вимірювання довжин відрізків. Задачі на знаходження суми та збільшення числа на кілька... |
УРОК 10 Тема: Додавання. Властивості суми. Самостійна робота № Мета:... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
УРОК 12 Тема: Віднімання. Додавання та віднімання різниці. Віднімання... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
Урок №34 Тема. Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за його дробом Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму розв'язування задач на знаходження числа за його дробом (відсотками); повторити алгоритми... |
Тема: Закріплення прийомів усного і письмового додавання і віднімання... Й виконувати усне й письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Організувати творчу роботу над задачею. Розвивати обчислювальні... |
УРОК №66 Тема. Уявлення про звичайні дроби Мета: закріпити знання учнів щодо читання, запису звичайних дробів та розв'язування задач на знаходження дробу від числа, а також... |
УРОК 2 Тема: Число. Натуральні числа. Натуральний ряд чисел і його властивості. Число нуль НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
Урок №65 Тема. Додатні і від'ємні числа. Число 0 Раціональні числа і дії над ними Тема Раціональні числа. Порівняння, додавання і віднімання раціональних чисел |