|
Скачати 68.97 Kb.
|
Управління освіти Кременчуцької міської ради Міський методичний кабінет Кременчуцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів школи №16 підготувала і провела вчитель початкових класів загальноосвітньої І-ІІІ ступенів школи №16 Литвиненко Ірина Іванівна Кременчук - 2013 Тема: Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 2, складу чисел; розв’язування задач на знаходження суми і збільшення, зменшення числа на кілька одиниць за малюнками і схемами. Мета:закріпити знання учнями таблиць додавання і віднімання чисел 1,2; удосконалювати уміння складати і розв’язувати задачі за малюнками і схемами вказаних видів; проводити пропедевтичну роботу з лічби в межах 20; розвивати зорову і слухову пам’ять, графічні навички в процесі цифрового і графічного (дзеркального) диктантів; збагачувати і активізувати словниковий диктант; виховувати естетичні смаки, почуття причетності до українського фольклору. І. Організація класу: Вчитель: Дзвоник всім нам дав наказ: До роботи швидше в клас! Біля парти станем чемно – Плине час хай недаремно. Будем уважні й старанні усі, Сядем рівненько на місця свої. Наш урок цікавим буде! Казку люблять усі люди! І дорослі, і малі, Тобто, й наші школярі. Будемо ми працювати, Й руку вправно піднімати. Казка кличе нас усіх, Починаємо мерщій!... ІІ. Оголошення теми, завдань уроку: Ми сьогодні помандруємо в казку. Вона допоможе нам навчитися складати приклади на додавання і віднімання, розв’язувати математичні і життєві задачі. Але щоб потрапити в незвичайну казку, треба отримати незвичайний квиток. 1.Графічний диктант (Пропедевтична робота, підготовка руки до письма) Роздаю дітям малюнки із цифровим зображенням. З’єднавши цифри (від 1 до 20) в порядку зростання починаючи від найменшого, отримаємо підказку і відгадаємо назву казки, в яку ми вирушимо. (Отримуємо малюнки червоного капелюшка, корзинки і вовка). До якої казки належить вовк та атрибути червоний капелюшок та корзинка?
Вчитель знайомить учнів із письменником Шарлем Перро. Виходить Червона Шапочка під супровід пісні.
2.Інтерактивна гра «Інтерв’ю» (ЧШ задає запитання учням, які відповідають в мікрофон) -Число 10 – одноцифрове чи двоцифрове? - Назвіть сусідів числа 10? -Воно більше, ніж …, …, …. - Воно менше, ніж …, …, … . - Що ви ще можете сказати про число 10? (Це найбільше число 1-го десятка. Воно найменше двоцифрове число) 3.Хвилинка каліграфії. (Диференційована робота) ЧШ , як і ви, першокласниця, гарно читає, знає цифри, володіє комп’ютерною грамотою, і вирішила порадувати бабусю каліграфією і відправила їй ел. поштою листа. Зробіть це і ви: 1 команда - запишіть числа в порядку зростання; 2 команда –запишіть парні числа в порядку зростання; 3 команда – непарні числа в порядку збільшення. 4. Самоперевірка І команда ІІ команда ІІІ команда 1 2 1 2 4 3 3 6 5 4 8 7 5 10 9 6 7 8 9 10 Одного разу бабуся захворіла, і матуся попросила доню віднести старенькій пиріжків і тістечок. 5.Діалог: - Яка розмова відбулася між мамою і донькою?
6.Словникова робота КОРЗИНКА – КОРОБ – ТУЄСОК – КОЗУБ Гостинців в корзинці вміщується 10 штук, яким чином слід зібрати гостинці, щоб їх кількість дорівнювала 10? 7. Робота в малих групах. Учні в малих групах (по 4) в корзинку складають різні варіанти гостинців, складають приклади за малюнком на додавання, читають різними способами. (плюс, додати, і, та, збільшити, доданок, сума) Старенька бабуся у лісі жила, Гостинці для неї онучка несла. Ішла дівчинка лісом, милувалася красою природи, слухала спів пташок і натрапила на чарівну квітку. 8.Фізкультхвилинка для оченят. (Презентація «Цветик – семицветик») Мандруючи лісом, дівчинка зустріла вовка. Сіроманець мав великі плани на бабусю та її онуку, і вже уявляв, що все відбудеться за відомим сценарієм. 9.Графічний диктант: (дзеркальний) 10.Пальчиковий театр: Підійшла дівчинка до бабусиної хатки й здивувалася: двері були навстіж відчинені, а біля порогу ніби хтось чужий походив. Страшно стало дівчинці. Часто заходила вона сюди в гості, й ніколи не було їй так боязко. -Доброго ранку! – гукнула вона, переступивши поріг. Підійшла Червона Шапочка до ліжка й побачила бабусю. Тільки виглядає вона дивно – дивно: чепець аж на очі насунутий, а ковдра до самого підборіддя піднята. -Ой, бабусю, що з вами? Чому у вас такі великі вуха? - Щоб краще чути тебе, дитинко. -А чому у вас такі витрішкуваті очі? - Щоб ліпше бачити тебе! - А чом у вас такі величезні руки? - Щоб міцніше тебе обійняти! - А чому у вас такі великі руки? - Щоби з’їсти тебе!- загарчав вовк і проковтнув її. (Та не так сталося в нашій казочці, як гадалося) Напросився вовчик в гості до бабусі, але ЧШ передбачала події і вирішила перехитрити сіроманця, поставила перед вовчиком чарівне завдання: розв’язати задачу за схемою: 1 команда складає задачу про листочки; 2 команда складає задачу про грибочки; 3 команда складає задачу про жучків; ІІІ. Узагальнення вивченого: Гра «Класики» Розчулений увагою вовчик забув про злі наміри та вирішив потоваришувати з дівчинкою та запропонував відому гру «Класики». -Яка цифра закрита камінчиком?
ІY. Підсумок: -Що сподобалося у казці? - Чому вона навчає? - Що легко вдалося на уроці? - Над чим ще слід попрацювати? Бабуся пригощає всіх пиріжками. Література: 1.Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи. Київ Видавничий дім «Освіта» 2012. 2. Математика Підручник для 1 класу Ф.М.Рівкінд, Л.В.Оляницька. Київ Видавничий дім «Освіта» 2012 3. Друзь З.В. «Пізнавальні завдання з ознайомлення з навколишнім світом» 4.www.selezneva – lichnost.ru – графічні диктанти. 5.www.abetka-logopedka.org – пальчикова гімнастика. |
УРОК 76 Тема: Розв'язування задач на знаходження числа за величиною його дробу Мета: Формування навичок розв'язування задач на знаходження числа за величиною дробу; закріплення навичок знаходження дробу від... |
Урок математики в 1 класі. Урок-тренінг «Вправи на Застосування таблиць... Сєргєєва Валентина Олександрівна, вчитель вищої категорії,старший вчитель КНТМЛ №81. Збірка «Цікаво в 1 класі.» |
КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ МАТЕМАТИКИ Тема. Позначення чисел другого десятка цифрами. Вимірювання довжин відрізків. Задачі на знаходження суми та збільшення числа на кілька... |
УРОК 10 Тема: Додавання. Властивості суми. Самостійна робота № Мета:... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
УРОК 12 Тема: Віднімання. Додавання та віднімання різниці. Віднімання... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
Урок №34 Тема. Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за його дробом Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму розв'язування задач на знаходження числа за його дробом (відсотками); повторити алгоритми... |
Тема: Закріплення прийомів усного і письмового додавання і віднімання... Й виконувати усне й письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Організувати творчу роботу над задачею. Розвивати обчислювальні... |
УРОК №66 Тема. Уявлення про звичайні дроби Мета: закріпити знання учнів щодо читання, запису звичайних дробів та розв'язування задач на знаходження дробу від числа, а також... |
УРОК 2 Тема: Число. Натуральні числа. Натуральний ряд чисел і його властивості. Число нуль НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
Урок №65 Тема. Додатні і від'ємні числа. Число 0 Раціональні числа і дії над ними Тема Раціональні числа. Порівняння, додавання і віднімання раціональних чисел |