Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 2, складу чисел; розв’язування задач на знаходження суми і збільшення, зменшення числа на кілька одиниць за малюнками і схемами


Скачати 68.97 Kb.
НазваЗакріплення таблиць додавання і віднімання числа 2, складу чисел; розв’язування задач на знаходження суми і збільшення, зменшення числа на кілька одиниць за малюнками і схемами
Дата15.12.2013
Розмір68.97 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Математика > Документи
Управління освіти

Кременчуцької міської ради

Міський методичний кабінет

Кременчуцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів школи №16

підготувала і провела

вчитель початкових класів

загальноосвітньої І-ІІІ ступенів

школи №16

Литвиненко Ірина Іванівна


Кременчук - 2013

Тема: Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 2, складу чисел; розв’язування задач на знаходження суми і збільшення, зменшення числа на кілька одиниць за малюнками і схемами.
Мета:закріпити знання учнями таблиць додавання і віднімання чисел 1,2;

удосконалювати уміння складати і розв’язувати задачі за малюнками і схемами вказаних видів;

проводити пропедевтичну роботу з лічби в межах 20;

розвивати зорову і слухову пам’ять, графічні навички в процесі цифрового і графічного (дзеркального) диктантів;

збагачувати і активізувати словниковий диктант;

виховувати естетичні смаки, почуття причетності до українського фольклору.
І. Організація класу:

Вчитель: Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас!

Біля парти станем чемно –

Плине час хай недаремно.

Будем уважні й старанні усі,

Сядем рівненько на місця свої.
Наш урок цікавим буде!

Казку люблять усі люди!

І дорослі, і малі,

Тобто, й наші школярі.

Будемо ми працювати,

Й руку вправно піднімати.

Казка кличе нас усіх,

Починаємо мерщій!...

ІІ. Оголошення теми, завдань уроку:

Ми сьогодні помандруємо в казку. Вона допоможе нам навчитися складати приклади на додавання і віднімання, розв’язувати математичні і життєві задачі. Але щоб потрапити в незвичайну казку, треба отримати незвичайний квиток.

1.Графічний диктант

(Пропедевтична робота, підготовка руки до письма)
Роздаю дітям малюнки із цифровим зображенням. З’єднавши цифри (від 1 до 20) в порядку зростання починаючи від найменшого, отримаємо підказку і відгадаємо назву казки, в яку ми вирушимо. (Отримуємо малюнки червоного капелюшка, корзинки і вовка).

До якої казки належить вовк та атрибути червоний капелюшок та корзинка?

  • Яку назву має казка? (Червона Шапочка)

Вчитель знайомить учнів із письменником Шарлем Перро.

202196_1_300.jpg

Виходить Червона Шапочка під супровід пісні.

  • Добрий день, дорогі друзі! Рада зустрічі з вами. Учора в мене був День народження і мені подарували книгу, багато іграшок і модну червону шапочку. (Показує)

  • Особливо мені сподобалася книга і до вечора я читала на сторінці, яка більше, ніж 9 і менше, ніж 11(Яка це сторінка, відгадайте, будь ласка) 10

870049782.gif

2.Інтерактивна гра «Інтервю» (ЧШ задає запитання учням, які відповідають в мікрофон)

c:\users\lenovo\desktop\мои документы\фото\новая папка\img_3633.jpg

-Число 10 – одноцифрове чи двоцифрове?

- Назвіть сусідів числа 10?

-Воно більше, ніж …, …, ….

- Воно менше, ніж …, …, … .

- Що ви ще можете сказати про число 10?

(Це найбільше число 1-го десятка.

Воно найменше двоцифрове число)
3.Хвилинка каліграфії. (Диференційована робота)

ЧШ , як і ви, першокласниця, гарно читає, знає цифри, володіє комп’ютерною грамотою, і вирішила порадувати бабусю каліграфією і відправила їй ел. поштою листа. Зробіть це і ви:

1307789025_det6.jpg
1 команда - запишіть числа в порядку зростання;

2 команда –запишіть парні числа в порядку зростання;

3 команда – непарні числа в порядку збільшення.

4. Самоперевірка

І команда ІІ команда ІІІ команда

1 2 1

2 4 3

3 6 5

4 8 7

5 10 9

6

7

8

9

10

Одного разу бабуся захворіла, і матуся попросила доню віднести старенькій пиріжків і тістечок.

5.Діалог:

68004258_1292617433_01.png

c:\users\lenovo\desktop\мои документы\фото\новая папка\img_3637.jpg

- Яка розмова відбулася між мамою і донькою?

  • Доню, бабуся захворіла, чи не могла б ти відвідати стареньку?

  • З великим задоволенням, матусю!

  • То візьми козубок і віднеси їй гостинців, будь ласка!

  • Я так і зроблю, неню!

  • Але пам’ятай, туєсок невеликий, в нього вміститься десяток гостинців 2-х видів.

  • Обережно в лісі, доню!

  • Не хвилюйся, матусю!

  • Щасти тобі!


6.Словникова робота

КОРЗИНКА – КОРОБ – ТУЄСОК – КОЗУБ
1253619495_8733ce4cc6ea.jpg

Гостинців в корзинці вміщується 10 штук, яким чином слід зібрати гостинці, щоб їх кількість дорівнювала 10?

7. Робота в малих групах.

Учні в малих групах (по 4) в корзинку складають різні варіанти гостинців, складають приклади за малюнком на додавання, читають різними способами. (плюс, додати, і, та, збільшити, доданок, сума)

c:\users\lenovo\desktop\мои документы\фото\новая папка\img_3643.jpg
c:\users\lenovo\desktop\мои документы\фото\новая папка\img_3645.jpg


Старенька бабуся у лісі жила,

Гостинці для неї онучка несла.

Ішла дівчинка лісом, милувалася красою природи, слухала спів пташок і натрапила на чарівну квітку.

8.Фізкультхвилинка для оченят. (Презентація «Цветик – семицветик»)

68004268_1292617516_05.png

Мандруючи лісом, дівчинка зустріла вовка. Сіроманець мав великі плани на бабусю та її онуку, і вже уявляв, що все відбудеться за відомим сценарієм.

9.Графічний диктант: (дзеркальний)

c:\users\lenovo\desktop\граф.д\grdiktant27.jpg

10.Пальчиковий театр:

c:\users\lenovo\desktop\мои документы\фото\новая папка\img_3653.jpg

Підійшла дівчинка до бабусиної хатки й здивувалася: двері були навстіж відчинені, а біля порогу ніби хтось чужий походив. Страшно стало дівчинці. Часто заходила вона сюди в гості, й ніколи не було їй так боязко.

-Доброго ранку! – гукнула вона, переступивши поріг. Підійшла Червона Шапочка до ліжка й побачила бабусю. Тільки виглядає вона дивно – дивно: чепець аж на очі насунутий, а ковдра до самого підборіддя піднята.

-Ой, бабусю, що з вами? Чому у вас такі великі вуха?

- Щоб краще чути тебе, дитинко.

-А чому у вас такі витрішкуваті очі?

- Щоб ліпше бачити тебе!

- А чом у вас такі величезні руки?

- Щоб міцніше тебе обійняти!

- А чому у вас такі великі руки?

- Щоби з’їсти тебе!- загарчав вовк і проковтнув її.

(Та не так сталося в нашій казочці, як гадалося)
Напросився вовчик в гості до бабусі, але ЧШ передбачала події і вирішила перехитрити сіроманця, поставила перед вовчиком чарівне завдання: розв’язати задачу за схемою:

1 команда складає задачу про листочки;

2 команда складає задачу про грибочки;

3 команда складає задачу про жучків;
ІІІ. Узагальнення вивченого:

Гра «Класики»

c:\users\lenovo\desktop\мои документы\уроки\красная шапочка\klassiki4.jpg

Розчулений увагою вовчик забув про злі наміри та вирішив потоваришувати з дівчинкою та запропонував відому гру «Класики».

-Яка цифра закрита камінчиком?

  • Яке число отримаємо, зменшивши її на1?(попереднє)

  • Збільшивши її на 1? (наступне)

  • Знайди суму чисел 3 і 4? (7)

  • Різницю. (4-3=1)

  • Чи можна від 3 відняти4? Чому?

ІY. Підсумок:

-Що сподобалося у казці?

- Чому вона навчає?

- Що легко вдалося на уроці?

- Над чим ще слід попрацювати?

Бабуся пригощає всіх пиріжками.

c:\users\lenovo\desktop\мои документы\фото\новая папка\img_3661.jpg

Література:

1.Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи. Київ Видавничий дім «Освіта» 2012.
2. Математика Підручник для 1 класу Ф.М.Рівкінд, Л.В.Оляницька. Київ Видавничий дім «Освіта» 2012
3. Друзь З.В. «Пізнавальні завдання з ознайомлення з навколишнім світом»
4.www.selezneva – lichnost.ru – графічні диктанти.
5.www.abetka-logopedka.org – пальчикова гімнастика.



Схожі:

УРОК 76 Тема: Розв'язування задач на знаходження числа за величиною його дробу
Мета: Формування навичок розв'язування задач на знаходження числа за величиною дробу; закріплення нави­чок знаходження дробу від...
Урок математики в 1 класі. Урок-тренінг «Вправи на Застосування таблиць...
Сєргєєва Валентина Олександрівна, вчитель вищої категорії,старший вчитель КНТМЛ №81. Збірка «Цікаво в 1 класі.»
КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ МАТЕМАТИКИ
Тема. Позначення чисел другого десятка цифрами. Вимірювання довжин відрізків. Задачі на знаходження суми та збільшення числа на кілька...
УРОК 10 Тема: Додавання. Властивості суми. Самостійна робота № Мета:...
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
УРОК 12 Тема: Віднімання. Додавання та віднімання різниці. Віднімання...
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
Урок №34 Тема. Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за його дробом
Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму розв'язування задач на знаходження числа за його дробом (відсотками); повторити алгорит­ми...
Тема: Закріплення прийомів усного і письмового додавання і віднімання...
Й виконувати усне й письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Організувати творчу роботу над задачею. Розвивати обчислювальні...
УРОК №66 Тема. Уявлення про звичайні дроби
Мета: закріпити знання учнів щодо читання, запису звичайних дробів та розв'язування задач на знаходження дробу від числа, а також...
УРОК 2 Тема: Число. Натуральні числа. Натуральний ряд чисел і його властивості. Число нуль
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
Урок №65 Тема. Додатні і від'ємні числа. Число 0
Раціональні числа і дії над ними Тема Раціональні числа. Порівняння, додавання і віднімання раціональних чисел
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка