|
Скачати 71.38 Kb.
|
ІII. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 6. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ УРОК 76 Тема: Розв'язування задач на знаходження числа за величиною його дробу. Мета: Формування навичок розв'язування задач на знаходження числа за величиною дробу; закріплення навичок знаходження дробу від числа; розвиток логічного мислення учнів. План уроку
Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання Учитель пропонує учням відповісти на питання стосовно розв'язування задач із домашнього завдання. Питання мають бути детальними, щоб продемонструвати рівень засвоєння учнями теми. Таким чином слід розглянути всі задачі. Вправи на спрощення учні повинні прокоментувати, дублюючи свої дії на дошці. Після цього зошити з домашнім завданням збираються для перевірки і роздаються зошити з перевіреним попереднім домашнім завданням. Учитель стисло коментує результати. II. Актуалізація опорних знань Дидактична гра «Розгадаймо слово» Спосіб гри
Завдання для гри Завдання 1 На островах Тихого океану мешкають черепахи-гіганти. Вони такі великі, що діти можуть кататися, сидячи у них на спинах. Якщо ви правильно вирішите завдання, то дізнаєтеся, як називається найбільша у світі черепаха. Завдання подано на рисунку. (Підказка: спочатку на рисунку, на якому подано завдання, виконуються дії, тобто від одиниці віднімають дріб; відповіді записують у клітинках, розташованих нижче. Далі, звіряючись з рисунком, на якому подана відповідність «Відповідь - Буква», у третій, найнижчий, рядок клітинок вписують відповідні букви та отримують слово.) Відповідність «Відповідь — Буква»: Завдання 2 На Землі живе майже 75 мільярдів пташок. Найбільші екземпляри одного з видів птахів мають масу 135 кг, а їх висота сягає 2 м 40 см. У минулому віці на острові Мадагаскар жив такий птах-гігант. Його яйце було величиною з добру диню: 33 см завдовжки і 24 см завширшки. Воно могло вмістити понад 9 л води і було більше курячого в 150 разів. Дізнатися, як називається цей птах, вам допоможе таке завдання.
Відповідність «Відповідь—Буква»:
(Підказка: спочатку виконуються дії, потім у клітинках праворуч пишуть відповіді та відповідні до них букви. Далі ці букви розташовують у запропонованому порядку та отримують слово.) Завдання 3 У багатьох садах живе істота, яка має 14 175 зубів. Дізнайтеся про назву цієї найзубастішої істоти, розгадавши слово.
Відповідність «Відповідь—Буква»:
(Підказка: спочатку виконуються дії (заповнюються пропуски у нерівностях), потім у клітинках праворуч пишуть відповіді та відповідні до них букви. Далі ці букви розташовують у запропонованому порядку та отримують слово.) ІІІ. Закріплення матеріалу Учитель пропонує учням гру на знаходження числа за величиною дробу та дробу від числа. Дидактична гра «Відповідність «Відповідь—Буква» Спосіб гри
Вигляд таблиці
Питання для гри
Правильна відповідь (інформація для учителя): секвойядендрон. Письмове розв'язування задач До дошки викликаються один за одним кілька учнів.
IV. Підсумок уроку Учитель підводить підсумок виконання вправ і задач окремими учнями. На розсуд учителя можна оцінити відповіді деяких учнів. V. Домашнє завдання [3]: № 159—162 (1, 2 варіанти). Л.Г.Стадник. Математика 5 клас |
УРОК №66 Тема. Уявлення про звичайні дроби Мета: закріпити знання учнів щодо читання, запису звичайних дробів та розв'язування задач на знаходження дробу від числа, а також... |
Урок №34 Тема. Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за його дробом Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму розв'язування задач на знаходження числа за його дробом (відсотками); повторити алгоритми... |
Урок №119 Тема. Знаходження числа за його відсотком ... |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Закріпити методи розв'язування задач на знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
Урок №28 Тема. Задачі на множення дробів Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму знаходження значення дробу від числа (відсотків від числа) як добутку даного числа на... |
Урок №120 Тема. Знаходження числа за його відсотками Мета: сформувати в учнів уяву про тип здач, аналогічних до №1072; виробляти вміння розв'язувати подібні задачі на застосування алгоритму... |
Урок №61 Тема. Розв'язування задач Мета: закріпити та систематизувати знання учнів про вивчені співвідношення між сторонами і кутами в прямокутному трикутнику та їх... |
Урок №105 Тема. Розв'язування задач за допомогою рівнянь Раціональні числа і дії над ними Тема Рівняння. Розв’язування рівнянь з однією змінною |
Урок з математики в 2 клас і Тема «Застосування таблиці множення числа 4 для розв’язування задач. Складання простих і складених задач за малюнками» |
Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 2, складу чисел;... Удосконалювати уміння складати і розв’язувати задачі за малюнками і схемами вказаних видів |